Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Thestral » 29. aug 2015, 09:51

Sveder af. Har lige gået tur
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Flora » 29. aug 2015, 09:52

Drikker kaffe
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. aug 2015, 10:09

Ninjawho skrev:Jeg har sat min støvsuger frem. Nu står den på gulvet. Så må vi se hvor lang tid der går inden jeg rent faktisk får mig taget sammen til at bruge den. Nu sidde jeg bare og kigger på den med en kop kaffe :/


Har også en stirrekonkurrence i gang med en fyldt vasketøjspose... :træt3:
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Flora » 29. aug 2015, 10:12

DetSorteCirkus skrev:
Ninjawho skrev:Jeg har sat min støvsuger frem. Nu står den på gulvet. Så må vi se hvor lang tid der går inden jeg rent faktisk får mig taget sammen til at bruge den. Nu sidde jeg bare og kigger på den med en kop kaffe :/


Har også en stirrekonkurrence i gang med en fyldt vasketøjspose... :træt3:


Min opvask og jeg har en lignende leg i gang :genert:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 10:35

Sidder i min sofa og nyder en kop mokka med mælkeskum, gnasker et par stykker ristet rugbrød med smør og er nærmest helt paf over, hvor fedt det føles at være udhvilet efter de sidste par dages morgenvagter. 10 timer på øjet efter rigtig dejlig aften med god rødvin, italienerpizzaer og hyggeligt og sjovt selskab. Aaah!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 10:43

Ninjawho skrev:
ManicNinja skrev:Sidder i min sofa og nyder en kop mokka med mælkeskum, gnasker et par stykker ristet rugbrød med smør og er nærmest helt paf over, hvor fedt det føles at være udhvilet efter de sidste par dages morgenvagter. 10 timer på øjet efter rigtig dejlig aften med god rødvin, italienerpizzaer og hyggeligt og sjovt selskab. Aaah!



Har du ikke et par vinduer der skal pudses?


Ork jo, de kunne godt trænge. Var det et tilbud? :P

Faktisk skal jeg vaske tøj, støve af og rydde op i køkkenet senere. Og så skal der skrives en ansøgning. Bedre nu? :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 29. aug 2015, 10:51

Ninjawho skrev:
ManicNinja skrev:
Ninjawho skrev:
ManicNinja skrev:Sidder i min sofa og nyder en kop mokka med mælkeskum, gnasker et par stykker ristet rugbrød med smør og er nærmest helt paf over, hvor fedt det føles at være udhvilet efter de sidste par dages morgenvagter. 10 timer på øjet efter rigtig dejlig aften med god rødvin, italienerpizzaer og hyggeligt og sjovt selskab. Aaah!



Har du ikke et par vinduer der skal pudses?


Ork jo, de kunne godt trænge. Var det et tilbud? :-P



Nej :-D

Vi andre sidder og overspringshandler for at undgå vores støvsugning, vasketøj, og opvask. Synes bare lige at jeg ville gøre dig opmærksom på dine vinduer...så kan du kigge lidt på dem :-D


Haha - se min opdatering af kommentaren :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Flora » 29. aug 2015, 11:21

Ninjawho skrev:Jeg har sat en deadline kl 13, så skal jeg bare lette røven - bare lige 10 min. Jeg synes bare ikke at jeg orker. Hvorfor fanden tog jeg også den skide støvsuger frem? :sur:

Nu står den der og giver mig dårlig samvittighed...


Nu er kl. 13.20. Fik du støvsuget? :devil:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 29. aug 2015, 11:22

Patrick skrev:
Kommodedyret skrev:Sidder og irriterer mig over at jeg ikke kan snuse debat i ubemærkethed midt om natten. Den skide onlinestatus er bare helt til rotterne. Jeg vil være anonym!


*brokke brokke brokke*

Prøv dette næste gang:
login.png

Slap off, chef, den anden debat jeg taler om. :kys:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Whoosh » 29. aug 2015, 12:10

Jeg har sovet længe, drukket kaffe, tømt opvaskemaskine.
Og nu skal jeg overtale mig selv til, at jeg IKKE har gjort det godt nok i dag. Men jeg har en tendens til at være et røvhul, der ikke hører efter. :-D
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Wizzze » 29. aug 2015, 12:37

Ninjawho skrev:Jeg har sat min støvsuger frem. Nu står den på gulvet. Så må vi se hvor lang tid der går inden jeg rent faktisk får mig taget sammen til at bruge den. Nu sidde jeg bare og kigger på den med en kop kaffe :/


DetSorteCirkus skrev:
Ninjawho skrev:Jeg har sat min støvsuger frem. Nu står den på gulvet. Så må vi se hvor lang tid der går inden jeg rent faktisk får mig taget sammen til at bruge den. Nu sidde jeg bare og kigger på den med en kop kaffe :/


Har også en stirrekonkurrence i gang med en fyldt vasketøjspose... :træt3:


Flora skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Ninjawho skrev:Jeg har sat min støvsuger frem. Nu står den på gulvet. Så må vi se hvor lang tid der går inden jeg rent faktisk får mig taget sammen til at bruge den. Nu sidde jeg bare og kigger på den med en kop kaffe :/


Har også en stirrekonkurrence i gang med en fyldt vasketøjspose... :træt3:


Min opvask og jeg har en lignende leg i gang :genert:


Nogen gode tricks til at vinde sådan en stirrekonkurrence, for der er også et par bunker herhjemme som stirrer ret olmt på mig :genert:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Flora » 29. aug 2015, 13:37

Wizzze skrev:
Ninjawho skrev:Jeg har sat min støvsuger frem. Nu står den på gulvet. Så må vi se hvor lang tid der går inden jeg rent faktisk får mig taget sammen til at bruge den. Nu sidde jeg bare og kigger på den med en kop kaffe :/


DetSorteCirkus skrev:
Ninjawho skrev:Jeg har sat min støvsuger frem. Nu står den på gulvet. Så må vi se hvor lang tid der går inden jeg rent faktisk får mig taget sammen til at bruge den. Nu sidde jeg bare og kigger på den med en kop kaffe :/


Har også en stirrekonkurrence i gang med en fyldt vasketøjspose... :træt3:


Flora skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Ninjawho skrev:Jeg har sat min støvsuger frem. Nu står den på gulvet. Så må vi se hvor lang tid der går inden jeg rent faktisk får mig taget sammen til at bruge den. Nu sidde jeg bare og kigger på den med en kop kaffe :/


Har også en stirrekonkurrence i gang med en fyldt vasketøjspose... :træt3:


Min opvask og jeg har en lignende leg i gang :genert:


Nogen gode tricks til at vinde sådan en stirrekonkurrence, for der er også et par bunker herhjemme som stirrer ret olmt på mig :genert:


Læg et tæppe over dem eller sæt dem ind i et skab. Så kan de stirre så meget de vil, uden at du behøver at forholde dig til det :-D

Ved dog ikke om det virker. Min opvask vandt ved at jeg rent faktisk tog den ;)
0
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf TurtleSpeed » 29. aug 2015, 13:41

Jeg spiser meget sen aftensmad. Var nemlig for træt i aftes, så spiser det som morgenmad i stedet :lol: . Nu! Skal jeg tage mig sammen og vaske op og støvsuge inden jeg tager til træning. Er på så træt.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Wizzze » 29. aug 2015, 13:44

TurtleSpeed skrev:Jeg spiser meget sen aftensmad. Var nemlig for træt i aftes, så spiser det som morgenmad i stedet :lol: . Nu! Skal jeg tage mig sammen og vaske op og støvsuge inden jeg tager til træning. Er på så træt.


Kan du ikke lige komme forbi her, nu du er i gang, sofaen har fået tag i mig, og jeg tror ikke jeg kan vride mig fri af dens greb :blush:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6591

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 29. aug 2015, 13:48

Prøver at finde rundt i de forskellige typer psykofarmaka og hvad det liiiige er de gør inde i hjernen. Er helt rundtosset :stoned:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Generelt"