Hvad laver du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 08:54

Forsøger at holde mig vågen :træt:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 08:56

Sidder i sofaen med dynen og halvsover og ser Dr. Phil
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophaya » 28. mar 2016, 09:03

Sidder på min seng og overvejer om jeg kan nå at spise morgenmad før vasketøjet er færdigt eller om jeg skal vente til jeg har hentet det. Jeg venter nok.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Novella » 28. mar 2016, 09:19

Skriver på et dilettantskuespil :gammel: :sol: :preggo1: :klovn: :gris:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 11:05

Venter på at jordens grimmeste marengs med lakrids og karamel kommer ud af ovnen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 28. mar 2016, 11:09

Ser Castle og drikker Pepsi. Overvejer om jeg skal gå i gang med at sortere julepynt :gruble: (Nej, jeg er ikke gået i gang med at jule i god tid, men noget af det skal på loftet og noget skal ind i et skab, det afhænger lidt af hvor 'sart' tingen er. Men det ligger pt blandet sammen i kasserne.)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 28. mar 2016, 11:15

Daine skrev:Ser Castle og drikker Pepsi. Overvejer om jeg skal gå i gang med at sortere julepynt :gruble: (Nej, jeg er ikke gået i gang med at jule i god tid, men noget af det skal på loftet og noget skal ind i et skab, det afhænger lidt af hvor 'sart' tingen er. Men det ligger pt blandet sammen i kasserne.)


Det lyder virkelig hyggeligt at skulle sortere julepynt imens der kører noget godt i fjernsynet eller på computeren. :blush2:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Viskelæder » 28. mar 2016, 11:17

Spiser suppe og ser Beverly Hills
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 28. mar 2016, 11:19

Badesandalen skrev:
Daine skrev:Ser Castle og drikker Pepsi. Overvejer om jeg skal gå i gang med at sortere julepynt :gruble: (Nej, jeg er ikke gået i gang med at jule i god tid, men noget af det skal på loftet og noget skal ind i et skab, det afhænger lidt af hvor 'sart' tingen er. Men det ligger pt blandet sammen i kasserne.)


Det lyder virkelig hyggeligt at skulle sortere julepynt imens der kører noget godt i fjernsynet eller på computeren. :blush2:


Ja ikke? Hvis det ikke var fordi jeg fik noget familie på besøg "engang i eftermiddag" var jeg også gået i gang. Jeg er bare lidt bekymret for, hvad de vil tænke hvis de kommer og der er julepynt over det hele :D Altså, jeg er underlig nok i forvejen :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pityt » 28. mar 2016, 11:20

Venter på at vaskemaskinen er færdig så jeg kan få hængt tøj til tørre og komme videre med min travle dag, der både byder på skift af neglelak og hårvask. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal nå det hele :panik: :fløjt:
Men indtil maskinen bipper, ser jeg skildpaddesex på BBC Earth :slem:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Badesandalen » 28. mar 2016, 11:25

Daine skrev:
Badesandalen skrev:
Daine skrev:Ser Castle og drikker Pepsi. Overvejer om jeg skal gå i gang med at sortere julepynt :gruble: (Nej, jeg er ikke gået i gang med at jule i god tid, men noget af det skal på loftet og noget skal ind i et skab, det afhænger lidt af hvor 'sart' tingen er. Men det ligger pt blandet sammen i kasserne.)


Det lyder virkelig hyggeligt at skulle sortere julepynt imens der kører noget godt i fjernsynet eller på computeren. :blush2:


Ja ikke? Hvis det ikke var fordi jeg fik noget familie på besøg "engang i eftermiddag" var jeg også gået i gang. Jeg er bare lidt bekymret for, hvad de vil tænke hvis de kommer og der er julepynt over det hele :D Altså, jeg er underlig nok i forvejen :lol:


Det er lige mig, sådan noget. Ja okay, men så kan du altid bruge 'lige til påske'-argumentet og sige at du lige har taget det ned og er ved at pakke det væk. :D
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Daine » 28. mar 2016, 11:28

Badesandalen skrev:
Daine skrev:
Badesandalen skrev:
Daine skrev:Ser Castle og drikker Pepsi. Overvejer om jeg skal gå i gang med at sortere julepynt :gruble: (Nej, jeg er ikke gået i gang med at jule i god tid, men noget af det skal på loftet og noget skal ind i et skab, det afhænger lidt af hvor 'sart' tingen er. Men det ligger pt blandet sammen i kasserne.)


Det lyder virkelig hyggeligt at skulle sortere julepynt imens der kører noget godt i fjernsynet eller på computeren. :blush2:


Ja ikke? Hvis det ikke var fordi jeg fik noget familie på besøg "engang i eftermiddag" var jeg også gået i gang. Jeg er bare lidt bekymret for, hvad de vil tænke hvis de kommer og der er julepynt over det hele :D Altså, jeg er underlig nok i forvejen :lol:


Det er lige mig, sådan noget. Ja okay, men så kan du altid bruge 'lige til påske'-argumentet og sige at du lige har taget det ned og er ved at pakke det væk. :D


Desværre ikke helt, for jeg er lige flyttet ind her i marts :D Jeg tror jeg venter til de har været her. Bare for ikke at cementere fuldstændigt, at jeg er underlig.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Tricolette » 28. mar 2016, 11:57

Overspringshandler i stor stil på debatten - men burde arbejde. Men for familien ser det ud til at jeg sidder med et regnskab på pcen :fløjt:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Pandesteg » 28. mar 2016, 12:11

Ligger i alkoven i sommerhuset og læser Jordens Søjler. Hunden snorkbobler ved siden af mig - overvejer at gøre ham kunsten efter inden vi smutter en tur i skoven.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad laver du lige nu?

Indlægaf Sophies-mor » 28. mar 2016, 12:21

Er på vej ud for at spille noget velcrobold, gribedims spil med barnet.
Har hovedpine på vej, så overvejer en halv time, mens manden ser noget om traktorer på NDR.
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Generelt"