WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 17. feb 2018, 12:11

Det er synd for dem, at de har mistet alt. Det værste er dog at de inden da havde mistet deres realitetssans fuldstændig :rulle:

”De ville skille sig af med alt, de ejede, og i stedet begive sig ud på et eventyr ved at sejle rundt på verdens have.
Ingen af dem havde dog erfaring med at sejle, men med en smule hjælp fra Tanner Broadwells far mente de efter sigende, at de var klar til at tage ud på deres livs eventyr.”


https://ekstrabladet.dk/ferie/par-solgt ... ut/7044206
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Filipai » 17. feb 2018, 12:58

Daine skrev:Det er synd for dem, at de har mistet alt. Det værste er dog at de inden da havde mistet deres realitetssans fuldstændig :rulle:

”De ville skille sig af med alt, de ejede, og i stedet begive sig ud på et eventyr ved at sejle rundt på verdens have.
Ingen af dem havde dog erfaring med at sejle, men med en smule hjælp fra Tanner Broadwells far mente de efter sigende, at de var klar til at tage ud på deres livs eventyr.”


https://ekstrabladet.dk/ferie/par-solgt ... ut/7044206


Og uden forsikring oven i købet.
4
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 18. feb 2018, 11:02

I en salgs gruppe på facebook er der en der sælger en elkedel.
Den kan ikke varme men er som sprit ny. En mand byder 100 kr men det synes damen er alt for lidt. Det kan jo være den kan laves. :D

Hallo dame, den er sgu da ikke som sprit ny når den ikke virker.
15
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Flora » 18. feb 2018, 11:56

Queen Molly skrev:I en salgs gruppe på facebook er der en der sælger en elkedel.
Den kan ikke varme men er som sprit ny. En mand byder 100 kr men det synes damen er alt for lidt. Det kan jo være den kan laves. :D

Hallo dame, den er sgu da ikke som sprit ny når den ikke virker.


Og steder som Føtex og Netto sælger jævnligt elkedler til 100 kr., så det kan næppe svare sig at få den lavet :D
5
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Queen Molly » 18. feb 2018, 13:21

Flora skrev:
Queen Molly skrev:I en salgs gruppe på facebook er der en der sælger en elkedel.
Den kan ikke varme men er som sprit ny. En mand byder 100 kr men det synes damen er alt for lidt. Det kan jo være den kan laves. :D

Hallo dame, den er sgu da ikke som sprit ny når den ikke virker.


Og steder som Føtex og Netto sælger jævnligt elkedler til 100 kr., så det kan næppe svare sig at få den lavet :D

Men det er jo en Kitchen aid. Så er det jo ligegyldigt om den virker.
4
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Zoxa » 18. feb 2018, 14:02

[quote="paint"]Dét har jeg sgu aldrig set før. :nerve:

"Gratis husleje til kvinde, måske selvstændig, studerende, eller har et deltidsjob.

Bo gratis på bedste adresse på Vesterbro med eget stort køkken, 15 m2 værelse, egen indgang og nyt lækkert delebadeværelse med vaskesøjle mod at du hjælper os med hentning/ pasning af børn, husholdsarbejde (vasketøj, oprydning og rengøring), luftning af hund og ad hoc opgaver 17 timer om ugen, 3 gange om ugen fra 15.30-ca 19 som kan placeres fleksibelt samt ca 5 timer hver anden week end.

Du er ikke ryger, ansvarsbevidst, mødestabil, initiativrig, min 21 år, har erfaring med børn og kan se dig selv hjælpe os i minimum et år.
Vi er et par i start 40'erne som har 4 dejlige sunde børn i alderen 1,3,5,7 år. En dreng i skole og tre piger i vuggestue/ børnehave.
Fri i juli og helligdage.

Lad os høre fra dig !
Skriv din ansøgning i en mail med din erfaring og lidt om dig selv"


WHUT!!!! hvis en gns. værelsespris er på ca 3500 pr mnd og arbejds tiden er ca 88 timer - svarer det til en time løn på 35 kr o.O
Og når nogen skriver "som har 4 dejlige sunde børn i alderen 1,3,5,7 år" plejer det at betyde uopdragent djævle yngel....
God fornøjelse siger jeg bare
11
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Muddi » 18. feb 2018, 20:56

Der har i går aftes været et økseoverfald på en tankstation 400 meter fra hvor min søster og svoger bor, og gerningsmanden er stadig på fri fod. :ad!:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PaleSeptember » 18. feb 2018, 21:45

Muddi skrev:Der har i går aftes været et økseoverfald på en tankstation 400 meter fra hvor min søster og svoger bor, og gerningsmanden er stadig på fri fod. :ad!:


Det sidste sted de finder ham er nok i nærheden af den tankstation...
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Muddi » 18. feb 2018, 21:48

PaleSeptember skrev:
Muddi skrev:Der har i går aftes været et økseoverfald på en tankstation 400 meter fra hvor min søster og svoger bor, og gerningsmanden er stadig på fri fod. :ad!:


Det sidste sted de finder ham er nok i nærheden af den tankstation...


Ja det ved jeg godt, men bare tanken... Og så at vide at han stadig render rundt et eller andet sted, måske stadig i byen, er creepy
1
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 18. feb 2018, 21:49

PaleSeptember skrev:
Muddi skrev:Der har i går aftes været et økseoverfald på en tankstation 400 meter fra hvor min søster og svoger bor, og gerningsmanden er stadig på fri fod. :ad!:


Det sidste sted de finder ham er nok i nærheden af den tankstation...


Jeg tænker også han gemmer sig i et skur eller noget nogle hundrede meter derfra



(Undskyld, det var nok upassende)
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Neverkont
Indlæg: 1891
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2943

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Neverkont » 19. feb 2018, 15:23

Rikke skrev:
Muddi skrev:
PaleSeptember skrev:
Muddi skrev:Der har i går aftes været et økseoverfald på en tankstation 400 meter fra hvor min søster og svoger bor, og gerningsmanden er stadig på fri fod. :ad!:


Det sidste sted de finder ham er nok i nærheden af den tankstation...


Ja det ved jeg godt, men bare tanken... Og så at vide at han stadig render rundt et eller andet sted, måske stadig i byen, er creepy

Heldigvis ved de jo, hvem han er, så de skal nok få ham snart.

Puha altså, det er fælt...


Lige nu har politiet en stærk mistanke om, at det er den samme mand, der har begået bankrøveri i Danske Bank i Ringsted i dag.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 19. feb 2018, 16:24

Juki skrev:Jeg har lige set en reklame for et nyt reality program på TV3 der hedder "Besat af bad boys".

Jeg kan ikke finde en video der er til at få herind, men der er en programomtale her: https://realityportalen.dk/rcarticle/be ... t-program/

Hold da op jeg er målløs! :8: Så trist og forargeligt på en måde hvor man bliver vred og irriteret. Typerne der er med er bestemt heller ikke lige nogen der er med til at fjerne/mindske fordomme..


I need to watch this... :klap:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lisva » 20. feb 2018, 11:32

En mand i ulvekostume, der løber rundt og råber og skriger ved skøjtebanen i Aalborg Centrum. For derefter at blæse af sted gennem gågaden på sin knallert - stadig iført ulv. What.The Fuck! :D
10
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 20. feb 2018, 11:50

Lisva skrev:En mand i ulvekostume, der løber rundt og råber og skriger ved skøjtebanen i Aalborg Centrum. For derefter at blæse af sted gennem gågaden på sin knallert - stadig iført ulv. What.The Fuck! :D

Han har sikkert set denne trådoverskrift og vil nu bare lige gøre opmærksom på, at han ikke skal dø :lol: viewtopic.php?f=32&t=10580
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 20. feb 2018, 12:11

Jeg ser børnelokkerne, jeg har egentlig gerne ville se det men jeg har måttet tage noget tilløb for det er bare... Eewww x2500

Jeg synes stadig det er en fin ide men for hele hule hævled, om jeg fatter man kan sidde og se det som underholdning til aftenkaffen, jeg har set 10. Minutter og det er lige før jeg jeg hopper i vaskemaskinen på kogevask.

Hvad fanden sker der for at folk kan slippe med en eller anden mikrostraf og så får de ingen restriktioner bagefter, de burde få en form for begrænsninger på deres brug af nettet og ja jeg ved godt det er noget nær umuligt at stoppe folk helt fra at få adgang men man kunne vel prøve at gøre det så svært som muligt, så kan man måske i det mindste få begrænset de mange timer de må bruge på at få de her unge damer med på noget af det værste.

Jeg overvejede en overgang at melde mig til et af de der netværk der eksisterer som afslører dem da jeg blev pensioneret, men jeg kan ikke, det er bare for afskyeligt og jeg ville bare ende med at skulle i terapi i et eller andet omfang hvis jeg prøvede.
0

Tilbage til "Generelt"