WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 23. maj 2018, 23:55

Only in Russia.. :lol2:

Jeg skulle finde en video med Tom Jones og ham her skøjteløberen kom frem. Det er noget af det mærkeligste og mest usexede jeg længe har set, men han må jo kunne noget siden han bl.a har vundet OL guld :D Jeg kan ellers godt lide at se kunstskøjteløb og elsker generelt når folk udfordrer det traditionelle, men så er jeg alligevel mere til Johnny Weirs koreografier :-D



1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Persnikedy » 24. maj 2018, 05:40

Holy crap en kælling



"James Ochoa made a U-turn on a street in a suburban neighborhood in Nevada. A white woman by the name of Summer Berlinger demanded to know why he was on her street, began yelling "Help! Gun!" at the top of her lungs (James was unarmed). Apparently, Summer Berlinger was attempting to trick one of her neighbors into shooting an unarmed man, James Ochoa, while he was working on one of her neighbors driveways just as he was trying to go use a restroom on a quick break somewhere nearby driving his own car."
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 24. maj 2018, 07:40

Juki skrev:Only in Russia.. :lol2:

Jeg skulle finde en video med Tom Jones og ham her skøjteløberen kom frem. Det er noget af det mærkeligste og mest usexede jeg længe har set, men han må jo kunne noget siden han bl.a har vundet OL guld :D Jeg kan ellers godt lide at se kunstskøjteløb og elsker generelt når folk udfordrer det traditionelle, men så er jeg alligevel mere til Johnny Weirs koreografier :-D





Jeg synes det er badass ud over alle grænser, en kunstskøjteløber der ikke tør give den gas og vise de er showmennesker der synes det er skide skægt kan efter min mening ikke hente det der mangler ind på stilfulde kostumer og koreografi der er lavet med det ene formål at vise flest mulige tekniske detaljer.

Men jeg er også kæmpe fan af Ovetjkin, nhls klart mest underholdende spiller, han er også bindegal på den fede måde.
1
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7637
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 760
Likede indlæg: 21317

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Nesnay » 24. maj 2018, 07:51

Juki skrev:Only in Russia.. :lol2:

Jeg skulle finde en video med Tom Jones og ham her skøjteløberen kom frem. Det er noget af det mærkeligste og mest usexede jeg længe har set, men han må jo kunne noget siden han bl.a har vundet OL guld :D Jeg kan ellers godt lide at se kunstskøjteløb og elsker generelt når folk udfordrer det traditionelle, men så er jeg alligevel mere til Johnny Weirs koreografier :-D





Det er fra exhibition-/gallashows :) Der er det meget almindeligt, at folk går lidt amok med nogle af de ting, der aldrig ville gå i konkurrence. Det er faktisk lidt kedeligt, når de "bare" laver et program, der minder om et konkurrenceprogram - målet er at underholde tilskuerne. Her til vinter-OL var der en, der lavede et aerobicprogram på skøjter :D
4
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 24. maj 2018, 08:53

Juki skrev:Only in Russia.. :lol2:

Jeg skulle finde en video med Tom Jones og ham her skøjteløberen kom frem. Det er noget af det mærkeligste og mest usexede jeg længe har set, men han må jo kunne noget siden han bl.a har vundet OL guld :D Jeg kan ellers godt lide at se kunstskøjteløb og elsker generelt når folk udfordrer det traditionelle, men så er jeg alligevel mere til Johnny Weirs koreografier :-D





Han er lige blevet min yndlings kunstskøjteløber :klap:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. maj 2018, 10:32

Morten Østergaards tænder :forvirret2:

wtftand.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 24. maj 2018, 10:33

Vores by har sådan en lokal Facebook side, jeg går ud fra den kører som de fleste andre, det er stjålne cykler og hvilken restaurant er bedst og hvilken købmand har åbent 1 juledag.. Der er godt nok en del opslag om mistænkelige, dvs gamle varevogne, men det er vist også kun der jeg tror den kan adskille sig lidt måske.

Idag er der så en der har skrevet at hun ikke forstår kommunen bruger vand på hække og træer og nu er de gået helt i selvsving, det er småligt og ligegyldigt og hun må have sniffet lightergas og der er ligefrem en der begynder at køre frem med en uforståelig konspirationsteori om curling børn og nye tilflyttere.

Jeg er fuldstændig himmelfalden og kan ikke trænge igennem med at vi har problemer med drikkevandet i Danmark.

Meget mystisk, man kan være uenig i hvad der hører under de kommunale hygge sider og i hvor petitessegrænsen går men det lader til at de aldrig har hørt om at vi skal spare på vandet, de lader til at mene det er sådan noget der kun er problemer med i Afrika.

Jeg ved godt det kan være svært at vurdere hvad der er almen viden indenfor de emner man selv går op i men come on, man skal sq da have levet under en sten og ikke læst andet end reality news for ikke at have hørt om at vi skal passe på vores vand.
0
HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 24. maj 2018, 10:40

Hvor stort et svin kan man lige være?
En pige tildeles 50.000 kr. for seksuelle overgreb. Da hun ikke er myndig indsættes penge på et familiemedlems konto, som selv vælger at bruge dem.
Løsningen skulle have været en spæret konto til barnet blev 18 år og selv havde rådighed over dem.
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/sja ... -18-aarige
7
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 24. maj 2018, 15:37

Dirtylittledevil skrev:Morten Østergaards tænder :forvirret2:

wtftand.jpg

Det her hører til det må man ikke sige tråden, men mænd med små, nedbidte/korte tænder, der minder om mælketænder, er et af det største fysiske turn-offs jeg ved :gisp:

Jeg tror det opstod tilbage da Singleliv på Kanal 4 blev sendt første gang med Claus fra Ølgod. Han var så kikset og ynkelig på den der sølle måde, der nok nærmere er årsagen til mit turn-off.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kalimsofie » 24. maj 2018, 15:46

Jeg har en bekendt, der er sidst i trediverne og single, og derfor har valgt at få et donorbarn alene. Det må hun jo selv om, det skal jeg ikke blande mig i, men det, som er lidt WTF er, at hun aldrig har været sammen med en mand. Hun har aldrig haft sex, men skal ikke desto mindre føde et barn til sommer. Det er sgu lidt crazy! :stoned:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 24. maj 2018, 15:48

hotlips skrev:
Juki skrev:Only in Russia.. :lol2:

Jeg skulle finde en video med Tom Jones og ham her skøjteløberen kom frem. Det er noget af det mærkeligste og mest usexede jeg længe har set, men han må jo kunne noget siden han bl.a har vundet OL guld :D Jeg kan ellers godt lide at se kunstskøjteløb og elsker generelt når folk udfordrer det traditionelle, men så er jeg alligevel mere til Johnny Weirs koreografier :-D


Jeg synes det er badass ud over alle grænser, en kunstskøjteløber der ikke tør give den gas og vise de er showmennesker der synes det er skide skægt kan efter min mening ikke hente det der mangler ind på stilfulde kostumer og koreografi der er lavet med det ene formål at vise flest mulige tekniske detaljer.

Men jeg er også kæmpe fan af Ovetjkin, nhls klart mest underholdende spiller, han er også bindegal på den fede måde.

Jamen som jeg skrev elsker jeg også når folk gør noget der strider imod det traditionelle, men samtidig gør det de nu skal, uanset hvilken form for sport eller dans det så er. Jeg synes bare ikke der er meget teknik og fascination over hans koreografier, som jeg kunne ønske mig. Ligesom at fx strip kan gøres for "pænt", mekanisk og kedeligt, i stedet for at være et pirrende og forførende show.

Til sammenligning er her Johnny Weir(som jeg nævnte) der her er mere mig fordi han viser at han er teknisk dygtig samtidig med at han laver noget sjovt.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 24. maj 2018, 15:50

Kalimsofie skrev:Jeg har en bekendt, der er sidst i trediverne og single, og derfor har valgt at få et donorbarn alene. Det må hun jo selv om, det skal jeg ikke blande mig i, men det, som er lidt WTF er, at hun aldrig har været sammen med en mand. Hun har aldrig haft sex, men skal ikke desto mindre føde et barn til sommer. Det er sgu lidt crazy! :stoned:

Er hun aseksuel eller har der bare ikke lige været en mand/kvinde hun har haft lyst eller mulighed for at have sex med?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kalimsofie » 24. maj 2018, 16:09

Juki skrev:
Kalimsofie skrev:Jeg har en bekendt, der er sidst i trediverne og single, og derfor har valgt at få et donorbarn alene. Det må hun jo selv om, det skal jeg ikke blande mig i, men det, som er lidt WTF er, at hun aldrig har været sammen med en mand. Hun har aldrig haft sex, men skal ikke desto mindre føde et barn til sommer. Det er sgu lidt crazy! :stoned:

Er hun aseksuel eller har der bare ikke lige været en mand/kvinde hun har haft lyst eller mulighed for at have sex med?


Jeg er ret sikker på, at det er det første. Sådan forstod jeg det i hvert fald, da hun fortalte om det.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 24. maj 2018, 16:12

Kalimsofie skrev:
Juki skrev:
Kalimsofie skrev:Jeg har en bekendt, der er sidst i trediverne og single, og derfor har valgt at få et donorbarn alene. Det må hun jo selv om, det skal jeg ikke blande mig i, men det, som er lidt WTF er, at hun aldrig har været sammen med en mand. Hun har aldrig haft sex, men skal ikke desto mindre føde et barn til sommer. Det er sgu lidt crazy! :stoned:

Er hun aseksuel eller har der bare ikke lige været en mand/kvinde hun har haft lyst eller mulighed for at have sex med?


Jeg er ret sikker på, at det er det første. Sådan forstod jeg det i hvert fald, da hun fortalte om det.

Hvad synes du så er det crazy? Det kan jeg ikke helt gennemskue.

Man kan jo så meget i dag :gammel: :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kalimsofie » 24. maj 2018, 16:14

Juki skrev:
Kalimsofie skrev:
Juki skrev:
Kalimsofie skrev:Jeg har en bekendt, der er sidst i trediverne og single, og derfor har valgt at få et donorbarn alene. Det må hun jo selv om, det skal jeg ikke blande mig i, men det, som er lidt WTF er, at hun aldrig har været sammen med en mand. Hun har aldrig haft sex, men skal ikke desto mindre føde et barn til sommer. Det er sgu lidt crazy! :stoned:

Er hun aseksuel eller har der bare ikke lige været en mand/kvinde hun har haft lyst eller mulighed for at have sex med?


Jeg er ret sikker på, at det er det første. Sådan forstod jeg det i hvert fald, da hun fortalte om det.

Hvad synes du så er det crazy? Det kan jeg ikke helt gennemskue.

Man kan jo så meget i dag :gammel: :D


Jamen, det er jo det, der er crazy :lol: At man kan så meget! Videnskaben er vild! :rock:
0

Tilbage til "Generelt"