WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 194
Likede indlæg: 2716

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stitch » 19. jul 2018, 10:32

FormerlyKnownAs skrev:Jeg ved godt at det har været fremme ifb med muskler. Men det her er en kvinde som simpelthen syntes at det ville være alle tiders at sprøjte parafinolie ind i brysterne

klip klip

Ham fyren, der også var med i Nyhederne i går, var mindst lige så blank:

For to år siden tænkte jeg mest på, at det var pænt. Men efter årene er gået, og jeg er begyndt at se nogle andre værdier, så kunne jeg da godt have været det foruden. Men jeg var fucked up dengang. Jeg kendte ikke konsekvenserne. Jeg burde have læst om det først, men den type er jeg ikke, siger han.

I dag vælger han at stå frem som en advarsel til andre:

- Jeg håber, at folk sætter sig ind i tingene, før de gør det. For det har jeg ikke selv gjort, og det mærker jeg konsekvenserne af nu. Jeg fortryder det en hel del, siger han.

Tænk at INGEN af dem har så meget som overvejet at undersøge det først. Det forstår jeg slet ikke :genert:
10
FormerlyKnownAs
Kort karma: 540
Likede indlæg: 4073

Indlægaf FormerlyKnownAs » 19. jul 2018, 10:37

Stitch skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg ved godt at det har været fremme ifb med muskler. Men det her er en kvinde som simpelthen syntes at det ville være alle tiders at sprøjte parafinolie ind i brysterne

klip klip

Ham fyren, der også var med i Nyhederne i går, var mindst lige så blank:

For to år siden tænkte jeg mest på, at det var pænt. Men efter årene er gået, og jeg er begyndt at se nogle andre værdier, så kunne jeg da godt have været det foruden. Men jeg var fucked up dengang. Jeg kendte ikke konsekvenserne. Jeg burde have læst om det først, men den type er jeg ikke, siger han.

I dag vælger han at stå frem som en advarsel til andre:

- Jeg håber, at folk sætter sig ind i tingene, før de gør det. For det har jeg ikke selv gjort, og det mærker jeg konsekvenserne af nu. Jeg fortryder det en hel del, siger han.

Tænk at INGEN af dem har så meget som overvejet at undersøge det først. Det forstår jeg slet ikke :genert:

Crazy. “For to år siden...som årene er gået” :nej:

Var hun også med?

Min veninde sendte mig linket som en råd til at spare penge om et par år når jeg tænker at lige skal have fikset mine egne :lol: :stoned:
1
/Dullen
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1454
Likede indlæg: 26069

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jul 2018, 10:44

Der skal være grundejermøde i min families sommerhusområde. Et af punkterne er en sag, hvor en mand har slagtet en kalv ved sit hus.
4
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 19. jul 2018, 10:52

DetSorteCirkus skrev:Der skal være grundejermøde i min families sommerhusområde. Et af punkterne er en sag, hvor en mand har slagtet en kalv ved sit hus.

:8: ej det må man da slet ikke. Det lyder temmelig skørt
0
/Dullen
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jul 2018, 10:55

FormerlyKnownAs skrev:
DetSorteCirkus skrev:Der skal være grundejermøde i min families sommerhusområde. Et af punkterne er en sag, hvor en mand har slagtet en kalv ved sit hus.

Manden har, så vidt jeg ved, kvæg et sted i området, så jeg kunne godt forestille mig, at han er autoriseret, men det er måske lige for meget af det gode at slagte ved sit sommerhus - og lade kalvehovedet ligge og tiltrække rotter :badr:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 666
Likede indlæg: 12362

Indlægaf Persnikedy » 19. jul 2018, 10:56

I dag ville Christina Andersen ønske, at hun aldrig havde benyttet sig af paraffinolie. Men de mulige konsekvenser af at skyde den ind i sine bryster var aldrig noget, hun tænkte over, før det gik galt.

- Jeg har først læst om det bagefter, fordi min hud begyndte at dø, siger 33-årige Christina Andersen, der i dag bittert fortryder sit valg.

http://nyheder.tv2.dk/2018-07-18-fik-sp ... -amputeret

Det er ikke pænt sagt, overhovedet, men man er altså i min verden spejlblank hvis man tænker at det er da bare en super god idé at gøre og ikke tænke at der kan være den mindste konsekvens ved det. At man ikke engang som minimum googler det. Jeg fatter det slet ikke. Og fatter ligeså lidt at hun sidder med store spændte og betændte bryster og ikke har taget sin piercing i brystvorten ud.

Det var over 2 år hun fik sprøjted mere og mere ind. I de 2 år har hun heller ikke googlede det... Jeg fatte det ikke
0
Fab-Yule-Ous
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 19. jul 2018, 10:59

DetSorteCirkus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

Manden har, så vidt jeg ved, kvæg et sted i området, så jeg kunne godt forestille mig, at han er autoriseret, men det er måske lige for meget af det gode at slagte ved sit sommerhus - og lade kalvehovedet ligge og tiltrække rotter :badr:

Ja hvis ejendommen er godkendt til det, men det er et sommehus næppe. Ligeom at man ikke må lade noget af kadaveret ligge. Det er helt sikkert ulovligt

Hjemmeslagtning – hvad er reglerne
Hjemmeslagtning er, når primærproducenter slagter og slagtemæssigt behandler egne dyr til forbrug i egen husholdning på ejendomme, hvor dyrehold er tilladt.​

Hjemlen til hjemmeslagtning findes i Fødevareloven (Lovbekendtgørelse nr. 250 af 8. marts 2013), § 34, stk. 1:

§ 34. På ejendomme, hv​or dyrehold er tilladt, kan ejendommens ejer eller
bruger uanset bestemmelsen i § 28 foretage slagtning og efterfølgende
slagtemæssig behandling af egne dyr til forbrug i egen husholdning.

Hjemmeslagtede dyr skal tjekkes for BSE (kogalskab)
Alle kreaturer, der slagtes til konsum, inkl. hjemmeslagtede, skal BSE-testes i den korrekte alder, som 1. juli 2011 blev ændret til over 72 måneder for slagtekreaturer.

Krav om bortskaffelse af slagteaffald ved hjemmeslagtning
For at forhindre smitte i at spredes er det vigtigt, at specificeret risikomateriale (SRM) fjernes fra alle slagtede kreaturer, får og geder og sendes til DAKA.

Øvrige dele af dyret, som ikke ønskes anvendt i egen husholdning, skal ligeledes sendes til DAKA eller bortskaffes på anden vis i overensstemmelse med bestemmelserne i Biproduktforordningen.
1
/Dullen
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jul 2018, 11:02

FormerlyKnownAs skrev:
DetSorteCirkus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

Ja hvis ejendommen er godkendt til det, men det er et sommehus næppe. Ligeom at man ikke må lade noget af kadaveret ligge. Det er helt sikkert ulovligt

Hjemmeslagtning er, når primærproducenter slagter og slagtemæssigt behandler egne dyr til forbrug i egen husholdning på ejendomme, hvor dyrehold er tilladt.​

Hjemlen til hjemmeslagtning findes i Fødevareloven (Lovbekendtgørelse nr. 250 af 8. marts 2013), § 34, stk. 1:

Alle kreaturer, der slagtes til konsum, inkl. hjemmeslagtede, skal BSE-testes i den korrekte alder, som 1. juli 2011 blev ændret til over 72 måneder for slagtekreaturer.

For at forhindre smitte i at spredes er det vigtigt, at specificeret risikomateriale (SRM) fjernes fra alle slagtede kreaturer, får og geder og sendes til DAKA.

Øvrige dele af dyret, som ikke ønskes anvendt i egen husholdning, skal ligeledes sendes til DAKA eller bortskaffes på anden vis i overensstemmelse med bestemmelserne i Biproduktforordningen.

Det er helt sikkert brandulovligt; jeg er bare for kalvens skyld glad for, at det oveni det crazy valg af lokation og svineri med kadaveret (formodentlig) ikke også har drejet sig om en amatørslagter.
1
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 19. jul 2018, 11:08

DetSorteCirkus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
DetSorteCirkus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

Det er helt sikkert brandulovligt; jeg er bare for kalvens skyld glad for, at det oveni det crazy valg af lokation og svineri med kadaveret (formodentlig) ikke også har drejet sig om en amatørslagter.

Det må man håbe
0
/Dullen
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4080

Indlægaf Confucius » 19. jul 2018, 11:56

anM04zb_460s.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 19. jul 2018, 12:01

Confucius skrev:
anM04zb_460s.jpg

This report was not an actual news story. Huzlers is a well-known junk news site that has a long history of publishing misinformation.

A disclaimer found in the site’s article footers states that Huzlers is the most “infamous fauxtire and satire entertainment website in the world.”
2
/Dullen
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 369
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3596

Indlægaf Lurende Peber » 19. jul 2018, 12:02

Confucius skrev:
anM04zb_460s.jpg
8shit.net? :lol:
Men bestemt underholdende :-D
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4080

Indlægaf Confucius » 19. jul 2018, 16:40

FormerlyKnownAs skrev:
Confucius skrev:
anM04zb_460s.jpg

This report was not an actual news story. Huzlers is a well-known junk news site that has a long history of publishing misinformation.

A disclaimer found in the site’s article footers states that Huzlers is the most “infamous fauxtire and satire entertainment website in the world.”

Jeg er med på at historien er falsk. Sådan var det også med en skør skør verden. Det forhindrede mig ikke i at nå at tænke what the fuck...
0
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Indlægaf Juki » 20. jul 2018, 05:57

vulpesVelox skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg ved godt at det har været fremme ifb med muskler. Men det her er en kvinde som simpelthen syntes at det ville være alle tiders at sprøjte parafinolie ind i brysterne.

Det er ikke pænt sagt, overhovedet, men man er altså i min verden spejlblank hvis man tænker at det er da bare en super god idé at gøre og ikke tænke at der kan være den mindste konsekvens ved det. At man ikke engang som minimum googler det. Jeg fatter det slet ikke. Og fatter ligeså lidt at hun sidder med store spændte og betændte bryster og ikke har taget sin piercing i brystvorten ud.

Jeg læste for nogle år siden en artikel om afroamerikanske kvinder, som har fået den fikse idé, at man også kan sprøjte silicone ind i balderne, at de kan komme til at se rigtig prægtige ud. - Nogle af disse damer havde så - i mangel af gode råd - henvendt sig hos nogle kvaksalvere, som sprøjtede industriel silicone (altså det man fuger vinduer med) ind i bagdelen på dem. Ligeledes med råd (altså råddenskab) og deformitet til følge.
Mennesker! :wacko:

Det er sindssygt man ikke tænker på konsekvenserne når man har alle muligheder til rådighed for at opsøge viden omkring det :gisp:

Der findes jo masser af lettilgængelige skrækhistorier, der burde være advarsler nok i sig selv.

Fx:
"The 46-year-old was after cheek fillers, jaw line and neck fillers, bum implants and breast enlargements, and a woman offered the service. The procedure is called ‘pumping’, and it’s where silicone is injected into the body in localised areas.

But what Rajee didn’t realise was that this unlicensed woman – who she just assumed had medical training – had injected her with caulking material, which is industrial strength silicone. AKA cement."

https://metro.co.uk/2015/05/02/botched- ... r-5178255/

Eller hende her:
"Former model Hang Mioku has been left permanently disfigured following the DIY beauty treatment.

After injecting an entire bottle of black market silicone into her face, Hang resorted to using cooking oil that left her face severely swollen and scarred.

During the first of 10 operations, surgeons removed 60g of silicone, oil and other foreign substances from her face and 200g from her neck."

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... rgery.html

:shock: :shock: :shock:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 794
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 17371

Indlægaf icelady » 20. jul 2018, 13:52

9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"