WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
FormerlyKnownAs
Kort karma: 408
Likede indlæg: 2978

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 19. jul 2018, 11:08

DetSorteCirkus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
DetSorteCirkus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
DetSorteCirkus skrev:Der skal være grundejermøde i min families sommerhusområde. Et af punkterne er en sag, hvor en mand har slagtet en kalv ved sit hus.

:8: ej det må man da slet ikke. Det lyder temmelig skørt

Manden har, så vidt jeg ved, kvæg et sted i området, så jeg kunne godt forestille mig, at han er autoriseret, men det er måske lige for meget af det gode at slagte ved sit sommerhus - og lade kalvehovedet ligge og tiltrække rotter :badr:

Ja hvis ejendommen er godkendt til det, men det er et sommehus næppe. Ligeom at man ikke må lade noget af kadaveret ligge. Det er helt sikkert ulovligt

Hjemmeslagtning – hvad er reglerne
Hjemmeslagtning er, når primærproducenter slagter og slagtemæssigt behandler egne dyr til forbrug i egen husholdning på ejendomme, hvor dyrehold er tilladt.​

Hjemlen til hjemmeslagtning findes i Fødevareloven (Lovbekendtgørelse nr. 250 af 8. marts 2013), § 34, stk. 1:

§ 34. På ejendomme, hv​or dyrehold er tilladt, kan ejendommens ejer eller
bruger uanset bestemmelsen i § 28 foretage slagtning og efterfølgende
slagtemæssig behandling af egne dyr til forbrug i egen husholdning.

Hjemmeslagtede dyr skal tjekkes for BSE (kogalskab)
Alle kreaturer, der slagtes til konsum, inkl. hjemmeslagtede, skal BSE-testes i den korrekte alder, som 1. juli 2011 blev ændret til over 72 måneder for slagtekreaturer.

Krav om bortskaffelse af slagteaffald ved hjemmeslagtning
For at forhindre smitte i at spredes er det vigtigt, at specificeret risikomateriale (SRM) fjernes fra alle slagtede kreaturer, får og geder og sendes til DAKA.

Øvrige dele af dyret, som ikke ønskes anvendt i egen husholdning, skal ligeledes sendes til DAKA eller bortskaffes på anden vis i overensstemmelse med bestemmelserne i Biproduktforordningen.

Det er helt sikkert brandulovligt; jeg er bare for kalvens skyld glad for, at det oveni det crazy valg af lokation og svineri med kadaveret (formodentlig) ikke også har drejet sig om en amatørslagter.

Det må man håbe
0
/Dullen
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 210
Likede indlæg: 3817

Indlægaf Confucius » 19. jul 2018, 11:56

anM04zb_460s.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
FormerlyKnownAs
Kort karma: 408
Likede indlæg: 2978

Indlægaf FormerlyKnownAs » 19. jul 2018, 12:01

Confucius skrev:
anM04zb_460s.jpg

This report was not an actual news story. Huzlers is a well-known junk news site that has a long history of publishing misinformation.

A disclaimer found in the site’s article footers states that Huzlers is the most “infamous fauxtire and satire entertainment website in the world.”
2
/Dullen
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 358
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3514

Indlægaf Lurende Peber » 19. jul 2018, 12:02

Confucius skrev:
anM04zb_460s.jpg
8shit.net? :lol:
Men bestemt underholdende :-D
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 210
Likede indlæg: 3817

Indlægaf Confucius » 19. jul 2018, 16:40

FormerlyKnownAs skrev:
Confucius skrev:
anM04zb_460s.jpg

This report was not an actual news story. Huzlers is a well-known junk news site that has a long history of publishing misinformation.

A disclaimer found in the site’s article footers states that Huzlers is the most “infamous fauxtire and satire entertainment website in the world.”

Jeg er med på at historien er falsk. Sådan var det også med en skør skør verden. Det forhindrede mig ikke i at nå at tænke what the fuck...
0
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14756

Indlægaf Juki » 20. jul 2018, 05:57

vulpesVelox skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg ved godt at det har været fremme ifb med muskler. Men det her er en kvinde som simpelthen syntes at det ville være alle tiders at sprøjte parafinolie ind i brysterne.

Det er ikke pænt sagt, overhovedet, men man er altså i min verden spejlblank hvis man tænker at det er da bare en super god idé at gøre og ikke tænke at der kan være den mindste konsekvens ved det. At man ikke engang som minimum googler det. Jeg fatter det slet ikke. Og fatter ligeså lidt at hun sidder med store spændte og betændte bryster og ikke har taget sin piercing i brystvorten ud.

Jeg læste for nogle år siden en artikel om afroamerikanske kvinder, som har fået den fikse idé, at man også kan sprøjte silicone ind i balderne, at de kan komme til at se rigtig prægtige ud. - Nogle af disse damer havde så - i mangel af gode råd - henvendt sig hos nogle kvaksalvere, som sprøjtede industriel silicone (altså det man fuger vinduer med) ind i bagdelen på dem. Ligeledes med råd (altså råddenskab) og deformitet til følge.
Mennesker! :wacko:

Det er sindssygt man ikke tænker på konsekvenserne når man har alle muligheder til rådighed for at opsøge viden omkring det :gisp:

Der findes jo masser af lettilgængelige skrækhistorier, der burde være advarsler nok i sig selv.

Fx:
"The 46-year-old was after cheek fillers, jaw line and neck fillers, bum implants and breast enlargements, and a woman offered the service. The procedure is called ‘pumping’, and it’s where silicone is injected into the body in localised areas.

But what Rajee didn’t realise was that this unlicensed woman – who she just assumed had medical training – had injected her with caulking material, which is industrial strength silicone. AKA cement."

https://metro.co.uk/2015/05/02/botched- ... r-5178255/

Eller hende her:
"Former model Hang Mioku has been left permanently disfigured following the DIY beauty treatment.

After injecting an entire bottle of black market silicone into her face, Hang resorted to using cooking oil that left her face severely swollen and scarred.

During the first of 10 operations, surgeons removed 60g of silicone, oil and other foreign substances from her face and 200g from her neck."

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... rgery.html

:shock: :shock: :shock:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 782
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 16977

Indlægaf icelady » 20. jul 2018, 13:52

9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
paint
Kort karma: 332
Likede indlæg: 13383

Indlægaf paint » 20. jul 2018, 14:47

De samme to kvinder, med 20 års mellemrum. Der er åbenbart nogle, der glemmer at blive ældre :gruble:

Billede
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 168
Likede indlæg: 3196

Indlægaf BlueBunny » 20. jul 2018, 22:51

bedre kendt som Faustix

? Har jeg aldrig hørt

Tænker om det er noget de lige har fundet på. For at være lidt Hollywood-fællesparnavn-celebrity-ish
https://www.bt.dk/underholdning/irina-o ... afholdende
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 21. jul 2018, 01:04

BlueBunny skrev:
bedre kendt som Faustix

? Har jeg aldrig hørt

Tænker om det er noget de lige har fundet på. For at være lidt Hollywood-fællesparnavn-celebrity-ish

Det er rigtigt nok. Han er/var DJ eller sådan noget, så det er et kunstnernavn og ikke et fællesnavn ala par i Hollywood :D

Hvis du googler navnet kommer det sikkert frem.
1

HerErJeg
Kort karma: 37
Likede indlæg: 1088

Indlægaf HerErJeg » 21. jul 2018, 09:32

https://youtu.be/LLCF7vPanrY
En timelapsevideo af samtlige atombomber affyret i verden. WTF??
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 248
Likede indlæg: 4514

Indlægaf hotlips » 21. jul 2018, 13:58

Bollea vs gawker, hulk hogan vs gawker.

Hulken blev filmet i smug mens han knaldede en dame, sin vens kone og efter Hulken er gået kommer Vennen så ind og peger på kameraet og siger grinende at nu er pensionen hjemme.. Jeg har ikke set den, men det er hvad der er konsensus om den viser.

De sælger eller giver den så til gawker der lægger den på deres hjemmeside, Hulken beder dem 2 gange om at fjerne den, de nægter og så er det han sagsøger både parret der har lavet den og gawker.
Det er der så kommet en film ud af, om hvor urimeligt det er at han kom efter dem.

Jeg har set det meste af dokumentaren før men for fanden da.. Nu vandt han, selvfølgelig, men hvad er det for nogle mennesker der hopper på at det er en alvorlig begrænsning af ytringsfriheden at de ikke må offentliggøre en video der åbenlyst er optaget i et privat soveværelse og hvor det endda fremgår at den ene part ikke ved de er blevet filmet??

De prøver så at få det til at fremstå som uretfærdigt at der er en millionær der betaler for hogans advokat men det er sq da at vende tingene på hovedet, det er da et meget alvorligt problem for et samfund hvis man skal have millioner til rådighed for at kunne forsvare sig imod at få offentliggjort ting der er så åbenlyst private.

Det er virkelig en slimet sag men at redaktøren af gawker så står og lyder som en der helt uforvarende er blevet ramt af en bil, det er godt nok frastødende.

Det er en seriøst bizar sag, og jeg tror det er meget få danskere der kan finde nogen sympati for tanken om at det skulle være okay at kendte fuldstændig opgiver enhver ret til privatliv.

jeg har forsøgt at se den fra amerikanernes synspunkt men jeg er stadig totalt wtf, for hvordan kommer man frem til at det ikke alene skulle være okay at gøre den slags mod folk men at det skulle være en meget dårlig ting for samfundet at det ikke er lovligt.

Dybt dybt mærkeligt.
2
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 21. jul 2018, 14:03

hotlips skrev:Bollea vs gawker, hulk hogan vs gawker.

Hulken blev filmet i smug mens han knaldede en dame, sin vens kone og efter Hulken er gået kommer Vennen så ind og peger på kameraet og siger grinende at nu er pensionen hjemme.. Jeg har ikke set den, men det er hvad der er konsensus om den viser.

De sælger eller giver den så til gawker der lægger den på deres hjemmeside, Hulken beder dem 2 gange om at fjerne den, de nægter og så er det han sagsøger både parret der har lavet den og gawker.
Det er der så kommet en film ud af, om hvor urimeligt det er at han kom efter dem.

Sikke da nogle venner :wacko:
0

Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 168
Likede indlæg: 3196

Indlægaf BlueBunny » 21. jul 2018, 14:34

Juki skrev:
BlueBunny skrev:
bedre kendt som Faustix

? Har jeg aldrig hørt

Det er rigtigt nok. Han er/var DJ eller sådan noget, så det er et kunstnernavn og ikke et fællesnavn ala par i Hollywood :D

Nåhh på deeen måde :lol: :klap:
1
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 21. jul 2018, 14:39

BlueBunny skrev:
Juki skrev:
BlueBunny skrev:
bedre kendt som Faustix

? Har jeg aldrig hørt

Nåhh på deeen måde :lol: :klap:

Men dit bud var bestemt også plausibelt :lol:

Jeg kan dog ikke sætte navn på noget han skulle have lavet. Det interesserede mig bare da det kom frem at de var gået fra hinanden pga. hans alkoholmisbrug. Ellers kunne jeg ikke være mere ligeglad med dem og hvad de var kendte for.
0

Tilbage til "Generelt"