WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2845
Likede indlæg: 18123

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 17. aug 2018, 18:21

DetSorteCirkus skrev:Billede

Garanteret opfundet af en psykolog, der er mange mange timers konsultationer i de dimser :8: :tie: :nerve: :panik:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1429
Likede indlæg: 25401

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. aug 2018, 18:23

Wizzze skrev:Garanteret opfundet af en psykolog, der er mange mange timers konsultationer i de dimser :8: :tie: :nerve: :panik:

Ja, især kiwien ser ud til at have ondt i livet.
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 528
Likede indlæg: 11482

Indlægaf Flora » 17. aug 2018, 18:25

DetSorteCirkus skrev:
Wizzze skrev:Garanteret opfundet af en psykolog, der er mange mange timers konsultationer i de dimser :8: :tie: :nerve: :panik:

Det ville jeg sgu også have, hvis jeg vidste, jeg var ved at blive spist :gisp:
2
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 17. aug 2018, 18:26

DetSorteCirkus skrev:

Den ligner Kermit, man kan ikke sætte tænder i Kermit :gisp:
1
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 17. aug 2018, 18:28

Og et æg, der blinker og laver tilnærmelser :panik:
Jeg har nok problemer når en levende kvinde gør det.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. aug 2018, 18:32

Wizzze skrev:Og et æg, der blinker og laver tilnærmelser :panik:
Jeg har nok problemer når en levende kvinde gør det.

Det er alt i alt, som Arkens daværende direktør formulerede det, da han skulle forsvare indkøbet af et stort Superflex-fotografi, "en kompleks fortolkning af de menneskelige grundvilkår på kanten af det 21. århundrede".
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. aug 2018, 21:06

En perifær bekendt med to børn på 12 og 11 år har fået en lille ny baby.
Det er ikke wtf! på den negative måde. Jeg blev bare overrasket.
0
Money_man
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 423

Indlægaf Money_man » 18. aug 2018, 21:28

Lyder bekendt DSC. En kammerat på 47 har fundet sig en kæreste på 35. Han har to børn på 14 og 11 og skal nu ha barn med hende. De har været sammen i 11mdr og hun skal føde DN af de nærmeste dage.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. aug 2018, 03:54

Money_man skrev:Lyder bekendt DSC. En kammerat på 47 har fundet sig en kæreste på 35. Han har to børn på 14 og 11 og skal nu ha barn med hende. De har været sammen i 11mdr og hun skal føde DN af de nærmeste dage.

Her er det samme par, der har alle tre børn sammen :)
0
Smiling_Goat
Kort karma: 797
Likede indlæg: 13149

Indlægaf Smiling_Goat » 19. aug 2018, 22:44

Min mor. Alt for ofte min mor.

Jeg overnattende hos hende et par gange, før jeg kunne flytte ind i min nye lejlighed (mine møbler står i en anden landsdel.) I løbet af de dage inviterede jeg hele familien med ud at spise.

Vores tjener (en ung, ikke-uattraktiv mand) er ved at hælde vin op. Vi smiler lidt til hinanden.
Min mor gaber, kigger på mig og siger: "vi skal tidligt i seng i aften, skal vi ikke?"

:nerve:

Det er utroligt, hvor hurtigt man kan komme frem til, at man faktisk slet ikke behøver møbler for at kunne bo i en lejlighed.
9
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1975

Indlægaf Nicolait » 19. aug 2018, 23:13

Denne runde af superligaen. De fleste som ser fodbold regelmæssigt ved, og alle professionelle fodboldspillere burde vide; I tilfælde af målspark må en medspiller først berører bolden, når den er kommet ud af målfeltet eller skal målsparket tages om.

I de fire kampe jeg så hen over weekenden, mener jeg, at ihvertfald et eller begge holde en eller flere gange forbrød sig mod denne regel.
Det har jeg aldrig set før.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 413
Likede indlæg: 8601

Indlægaf sigge » 20. aug 2018, 13:22

Min arbejdsplads skal deltage i DHL-stafet i morgen. Vi har bestilt trøjer med tryk på, og bestillingen blev sendt før sommerferien. Da vi pakker dem ud i dag, kan vi ikke finde den størrelse, jeg har bestilt. Min chef ringer til dem og får at vide, at de har annulleret den, fordi min størrelse ikke findes i den valgte model. Det har de så ikke haft lyst til at gøre opmærksom på, så vi evt. kunne nå at finde en anden løsning.

Nu har jeg det fint med at bruge en af mine egne T-shirts. Og jeg skal kun gå, så jeg har ikke decideret brug for sådan en svedtransporterende sportstrøje. Så skaden er ikke så stor. Men derfor er det da alligevel WTF, at vi selv skal opdage det på den måde.
16
:deer: :deer: :deer: :deer: :deer:
Skal du ikke være med til at skrive årets debatjulekalender? Tilmeld dig her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=12933
cola
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1184

Indlægaf cola » 20. aug 2018, 14:50

sigge skrev:Min arbejdsplads skal deltage i DHL-stafet i morgen. Vi har bestilt trøjer med tryk på, og bestillingen blev sendt før sommerferien. Da vi pakker dem ud i dag, kan vi ikke finde den størrelse, jeg har bestilt. Min chef ringer til dem og får at vide, at de har annulleret den, fordi min størrelse ikke findes i den valgte model. Det har de så ikke haft lyst til at gøre opmærksom på, så vi evt. kunne nå at finde en anden løsning.

Nu har jeg det fint med at bruge en af mine egne T-shirts. Og jeg skal kun gå, så jeg har ikke decideret brug for sådan en svedtransporterende sportstrøje. Så skaden er ikke så stor. Men derfor er det da alligevel WTF, at vi selv skal opdage det på den måde.

Jeg ville have sagt, at så blir regningen selvfølgelig det mindre, da det ikke er hvad vi bestilte.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 154
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2290

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. aug 2018, 10:29

Jeg har i dag modtaget en form til at søge om et kreditkort - med mine personlige detaljer på, fra et firma herovre. Hvad fanen ligner det at sende ud med posten, så hvis nogen har gået min post igennem og beslutter sig for at ansøge på mine vegne er det bare helt fjong, for alle informationerne er der.

What the fuck er det for noget at udsætte folk for? Altså at levere en mulighed for identitetstyveri lige til døren, bogstavelig talt. Jeg er faktisk ret sur over det.
5
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 239
Likede indlæg: 6234

Indlægaf Santa » 21. aug 2018, 10:43

I supermarkedet.
Jeg handler ind, og går frem til kassen i normalt tempo, passerer på vejen et ældre par. Så jeg kommer altså først til kassen, hvor der i øvrigt ikke er kø overhovedet, samt to andre kasser åbne.

Jeg begynder at lægge mine varer op, stille og roligt, så de ligger i den rækkefølge jeg vil have dem i posen.
Parret står bag mig, eller dvs de står faktisk på siden af mig, meget tæt på, en halv meter ca.
Så siger damen til manden:
"Man kan skynde sig langsomt, hva?"
Jeg vender mig om at stirrer dem lige i øjnene, for WTF!?
Damen siger:"Det var ikke til dig!"
"Det føltes ellers sådan," svarer jeg.
"Nej, det var til kassedamen!" (Igen WTF!)
Jeg siger - nu henvendt til kassedamen (som er en ung mand!): "Jeg er sikker på, at både ekspedienten og jeg har god tid!"
"Ja, det har jeg," svarer han.
Damen igen:"Men du følte dig da godt nok truffet!"
Jeg svarer ikke, pakker mine varer og betaler i roligt tempo. Ekspedienten og jeg ønsker smilende hinanden en rigtig god dag.
Damen går nu hen ved siden af mig for enden af båndet, og halvråber til manden hen over kassebåndet:
"Hun må have en dårlig dag, hva?"
Manden svarer ikke (det har han egentlig ikke rigtig gjort på noget tidspunkt), men det gør jeg!
"I det mindste er jeg ikke lige så ubehøvlet som dig!
Og så går jeg.

Altså, hvad fanden?! Forstår hun mon ikke hvor ubehøvlet det er at tale sådan om andre mennesker? Om det så var mig eller ekspedienten er jo ligegyldigt, hvis hun har så travlt, så handl et andet sted! Men hun havde nok ikke travlt, hun var langt oppe i pensionsalderen, hun var bare en kælling. Suk.
30

Tilbage til "Generelt"