WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Prosperity74 » 19. okt 2018, 17:55

0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hunkat » 20. okt 2018, 03:58

Vi har haft kattemissen til dyrlæge i dag. "Han er nok lidt træt når I får ham hjem" sagde de (han har været bedøvet).

NOPE! Kræet har ikke sovet i 12 timer straight på det her tidspunkt.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 20. okt 2018, 13:04

"I august blev Scott Cushnie (kendt canadisk musiker) meldt savnet af sin familie. Hvad de ikke vidste var, at han senere blev fundet på et fortov, hvor han var faldet om. Han blev kørt på hospitalet, men overlevede ikke.

I samme periode som Scott Cushnie blev meldt savnet, blev også en anden mand efterlyst.

Ved en fejl, var det den anden mands familie, der blev underettet om Cushnies død.

Familien troede, at Scott Cushnie var deres afdøde slægtning og planlagde hans begravelse.

Nogle måneder senere dukkede manden, der faktisk var deres savnede slægtning, op - i levende live.

Først da stod det klart, at familien havde begravet den forkerte mand."


Formentlig noget af en chok familien har fået, da deres 'begravede' familiemedlem, pludselig dukkede op i levende live. :shock:
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 20. okt 2018, 13:06

paint skrev:[...]

Formentlig noget af en chok familien har fået, da deres 'begravede' familiemedlem, pludselig dukkede op i levende live. :shock:

Den burde jo næsten have været i spøgelsestråden. :lol:
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 20. okt 2018, 13:19

dgd2007 skrev:
paint skrev:[...]

Formentlig noget af en chok familien har fået, da deres 'begravede' familiemedlem, pludselig dukkede op i levende live. :shock:

Den burde jo næsten have været i spøgelsestråden. :lol:


Ja. Man kan næsten se det for sig. Det ringer på døren, man går ud og lukker op, og uden for står ham man var med til at begrave i søndags. Det var da heldigt at familiemedlemmerne ikke havde dårligt hjerte, ellers kunne der nemt være blevet flere begravelser. ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 25. okt 2018, 04:11

Et par piger der går lidt for meget op i Twilight? :gruble: :tie:

https://edition.cnn.com/2018/10/24/us/f ... index.html
:shock: :8: :panik:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. okt 2018, 08:59

Billede

Billedet viser Jamal Khashoggis søn, der er i audiens hos prins Mohammed bin Salman, som gerne vil kondolere med faderens død.
Sådan et modbydeligt propagandastunt overrasker mig ikke fra de kanter, men hele situationen er alligevel wtf!, og hvor er det synd for den unge mand, som næppe har kunne takke nej til invitationen.
14
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 25. okt 2018, 09:04

Man ringer til sin tandlæge, igennem mange år, fordi man ikke har modtaget det årlige "Tid til tandeftersyn kort". Lyden man får i øret er den dér:'nummeret eksisterer ikke-lyd'. Så prøver man igen og er meget omhyggelig med at taste det rigtige nummer - samme resultat.

En tandlæge flytter vel ikke bare sin klinik uden at give besked til de 'faste kunder'? Så googler man hendes navn. Intet resultat. Hun findes ikke :forvirret:

Jeg går så hen til hendes klinik, som ligger i mit nabolag, og det skilt der plejede at sidde der, er væk. Højst mystisk. Jeg ringer så på hos en læge i samme opgang - går op og spørger klinikdamen om de ved, hvor tandlægen er blevet af.

Svaret var at hun døde sidste år. Døde? spørger man så. Hun var først i 40erne. Den uddybende forklaring var, at hun var indebrændt i sit hus - blev fløjet til Riget i en helikopter, men døde kort efter ankomsten.

WTF!
10
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2018, 09:05

DetSorteCirkus skrev:Billede

Billedet viser Jamal Khashoggis søn, der er i audiens hos prins Mohammed bin Salman, som gerne vil kondolere med faderens død.
Sådan et modbydeligt propagandastunt overrasker mig ikke fra de kanter, men hele situationen er alligevel wtf!, og hvor er det synd for den unge mand, som næppe har kunne takke nej til invitationen.


jeg mener de sagde i nyhederne at hele Khashoggis famlie der (exkonen og børnene) ikek må forlade under ordre fra kongefamilien. De kan ikke gøre andet end hvad der bliver sagt
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf bluetof1 » 25. okt 2018, 09:12

Sidste onsdag blev jeg ringet op af en mand. Han var stødt på mit cv og mente at jeg var kandidat til en stilling han skulle have besat.
Siden da har jeg haft den ene wtf oplevelse efter den anden.
Jobsamtalen var 6 timer forsinket (der var gode grunde til det), jeg fik tilbudt jobbet allerede 10 minutter inde i samtalen så resten var egentlig bare hyggesnak, jeg skal starte næste torsdag og for ligesom at runde hele den her sindssyge forestilling af: fredag rejser jeg en uge til Grønland som det allerførste i det her job. Åh ja: de spurgte hvad jeg ville have i løn, jeg kom med et ret vildt udspil fordi så var der noget at forhandle om og det gik de med til uden videre. Hej topskat :love:
Kontrakten er underskrevet og nu venter jeg bare på at det bliver torsdag igen.
Jeg er totalt blæst bagover og venter bare på at vågne eller at nogen brøler "SKJULT KAMERA AHAHAHA!".

Og så lige til sidst, fordi det er en tilbagevendende wtf i mit liv: mine tvillinger bliver 5 år i dag. 5. Det har sgu da lige været 2013 :forvirret:
41
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 25. okt 2018, 10:15

Det er heldigvis længe siden men nu kom jeg lige i tanker om det på grund af code.

Jeg skulle engang bruge en praktiserende læge, jeg var lige flyttet og havde ikke fået en ny endnu, så jeg ringede til ham min ene moster havde som hun roste til skyerne, de var i gang med fertilitetsbehandling dengang.
Han har konsultation alene, men det er en kvindelig læge der tager telefonen, jeg får nogle underlige mumlede lyde da jeg prøver at forklare jeg lige er flyttet og så videre, men hun giver mig en tid efter at have udspurgt mig og tilsyneladende sikret sig jeg ikke skulle igang med er forløb, og det bare var noget med at blive standard checket og muligvis en gang penicillin og så færdig, der begyndte jeg at undre mig lidt.

Men jeg kommer derned et par timer efter og der er der tydeligvis igang med at blive pakket sammen til at flytte, der er ikke andre end mig hende lægen, hun er sød nok og jeg bliver så undersøgt men fordi jeg jo ved min moster og onkel er igang med behandling vil jeg ikke bare gå uden at høre om de kan regne med de har en læge eller hvad der foregår,så jeg spørger direkte om konsultationen skal flytte eller nedlægges.. Hun sætter sig så grædende og fortæller at at lægen selv havde været i fertilitetsbehandling, hans kone var blevet gravid med tvillingedrenge, men både hun og den ene var døde under fødslen et par dage før, og så var den læge der kun selv var midt i fyrrerne taget hjem og havde skudt sig.

Jeg har aldrig mødt ham, men jeg blev væltet helt af pinden, jeg var helt rystet bagefter, og jeg syntes ikke det var super sjovt at gå hjem og fortælle det til min moster der var rigtig glad for ham.

Hsn havde en stor del af æren for at få min temmeligt tykhovedede onkel til at forstå at de var nødt til at have hjælp, det havde hun ikke selv kunnet få ham til at fatte igennem flere års forsøg men der var jo så en grund til at han var så fantastisk til at hjælpe dem med at få sat ord på alle de sværeste ting ved at være o sådan et forløb.

Jeg tænker stadig af og til på den lille dreng, det er godt nok en dramatisk start på tilværelsen, at være undfanget i behandling og så forældreløs før man er to dage gammel. Jeg håber han har fået den bedste familie der kunne opdrives, forhåbentlig med forbindelse til hans forældre.
3
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Flora » 25. okt 2018, 11:41

En gut fra ejendomskontoret går rundt og fjerner blade fra fortovet med en løvblæser. Det blæser en halv pelikan. Tal om meningsløst arbejde :stoned:
13
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 25. okt 2018, 12:01

Wizzze skrev:Et par piger der går lidt for meget op i Twilight? :gruble: :tie:

https://edition.cnn.com/2018/10/24/us/f ... index.html
:shock: :8: :panik:

Twilight? Har du nogensinde set det (eller bare hørt om handlingen?) :lol:
3
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 25. okt 2018, 12:31

HappyPaww skrev:
Wizzze skrev:Et par piger der går lidt for meget op i Twilight? :gruble: :tie:

https://edition.cnn.com/2018/10/24/us/f ... index.html
:shock: :8: :panik:

Twilight? Har du nogensinde set det (eller bare hørt om handlingen?) :lol:


Der har da den slags "smukke" vampyrer, som små piger drømmer om :-D
Blade eller Nosferatu tror jeg ikke har 12årige pigers interesse :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 25. okt 2018, 13:40

Wizzze skrev:
HappyPaww skrev:
Wizzze skrev:Et par piger der går lidt for meget op i Twilight? :gruble: :tie:

https://edition.cnn.com/2018/10/24/us/f ... index.html
:shock: :8: :panik:

Twilight? Har du nogensinde set det (eller bare hørt om handlingen?) :lol:


Der har da den slags "smukke" vampyrer, som små piger drømmer om :-D
Blade eller Nosferatu tror jeg ikke har 12årige pigers interesse :D

Men de her tøser er jo satanister og rimelig fucked up - ville nærmere mistænke dem for at være Slenderman fans eller noget. De glitrende smukke vampyrer levede af dyr fordi de var får søde til at slå mennesker ihjel ;)

Som de her: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Slender_Man_stabbing
1

Tilbage til "Generelt"