WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. nov 2018, 11:00

Raenil skrev:
DetSorteCirkus skrev:Seddel i opgang, dog ikke min egen:

STOP AF HAVEARBEJDE

I bestyrelsen ser vi os desværre nødsaget til bede ALLE om øjeblikkelig at stoppe alt havearbejde, da det giver anledning til konflikter.
Det gælder alle områder, der tilhører [navn på forening]


Øh? Havearbejde i et lejlighedskompleks?


Der er en kæmpe gård.
Det, der undrer mig, er, at havearbejde kan føre til så stort drama, at det må stoppe øjeblikkeligt! Især i november.
5
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 17. nov 2018, 11:02

DetSorteCirkus skrev:
Raenil skrev:
DetSorteCirkus skrev:Seddel i opgang, dog ikke min egen:

STOP AF HAVEARBEJDE

I bestyrelsen ser vi os desværre nødsaget til bede ALLE om øjeblikkelig at stoppe alt havearbejde, da det giver anledning til konflikter.
Det gælder alle områder, der tilhører [navn på forening]


Øh? Havearbejde i et lejlighedskompleks?


Der er en kæmpe gård.
Det, der undrer mig, er, at havearbejde kan føre til så stort drama, at det må stoppe øjeblikkeligt! Især i november.

Manglende havearbejde kan også føre til drama. Jeg kan fornemme at det godt kan gå hen og blive en udfordring :lol:
1
...
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Prosperity74 » 17. nov 2018, 17:36

0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 17. nov 2018, 18:23


Godt for hende, men ret mærkelig/mangelfuld artikel alligevel. Det minder mere om en reklame :stoned:
2
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Prosperity74 » 17. nov 2018, 19:24

Misantropen skrev:

Godt for hende, men ret mærkelig/mangelfuld artikel alligevel. Det minder mere om en reklame :stoned:


Det har du ret i. Jeg ville godt nok nødigt lægge baller til alle de der nåle :shock:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 17. nov 2018, 19:50

Misantropen skrev:

Godt for hende, men ret mærkelig/mangelfuld artikel alligevel. Det minder mere om en reklame :stoned:

Jeg skulle satme heller ikke nyde noget med den lange kanyle :lol:

På et tidspunkt må hun da få følelsen igen, medmindre nerverne er blevet ødelagt. Tænk at skulle sidde på toilettet med sådan en øm og hævet bavianrøv :gisp:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. nov 2018, 21:55

Beginners? :nerve:

Screenshot 2018-11-17 at 22.48.50.png


Edit: Hm, jeg kunne faktisk godt gøre sådan der med benet. Det havde jeg ikke troet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 17. nov 2018, 22:02

DetSorteCirkus skrev:Edit: Hm, jeg kunne faktisk godt gøre sådan der med benet. Det havde jeg ikke troet.

Go for it, ga'l! :lol:
1
Brugeravatar
Dynaudio
Indlæg: 2686
Tilmeldt: 29. okt 2015, 22:20
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2073

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dynaudio » 18. nov 2018, 09:20

slide.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ghattner » 19. nov 2018, 13:40

Min mor er blevet helt besat af jordstråler! Havde lykkeligt glemt det fænomen, som jeg umiddelbart tolker som svindel og humbug og kan ikke overskue hvis hun vil ud og bruge en mindre formue på en jordstråle-ekspert der tager penge for at rådgive hende i hvordan hun skal indrette møblerne i lejligheden, så strålerne ikke skader.
5
Undtagelsen
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4556

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Undtagelsen » 19. nov 2018, 14:06

Marott skrev:
Ghattner skrev:Min mor er blevet helt besat af jordstråler! Havde lykkeligt glemt det fænomen, som jeg umiddelbart tolker som svindel og humbug og kan ikke overskue hvis hun vil ud og bruge en mindre formue på en jordstråle-ekspert der tager penge for at rådgive hende i hvordan hun skal indrette møblerne i lejligheden, så strålerne ikke skader.



Min svigerinde har pakket hele sit hus ind i folie af samme grund. :stoned:


Hun skulle vist have nøjedes med hovedet :lol:
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 19. nov 2018, 14:47

AstaPasta skrev:
Sangius skrev:Folk der prikker andre på skulderen, har en bestemt plads i helvede. Intet er mere irriterende. :ninja:


Altid, eller hvad?
Jeg prikkede en kvinde på skulderen sidst, jeg var med tog. Hun sad og sov på yderste sæde, da jeg skulle ud. Det var enten et prik, en høj lyd (i stillekupeen) eller at jeg bare skrævede hen over hende.
Jeg valgte prikket, men jeg hører gerne alternativer, for jeg synes faktisk det er lidt grænseoverskridende at røre ved fremmede mennesker.


Jeg har nok et kompleks med at blive prikket. Finder det usandsynligt ubehageligt. Så hellere at folk med flad hånd rykker lidt i min skulder.
Jeg havde i din situation forsøgt at sige noget til hende, stillekupe eller ej. Bryder mig nemlig heller ikke om at røre folk :) . Men hvis det ikke virkede, må man jo ty til noget fysisk.

Men hvis folk tydeligvis er vågne og kontaktbare, synes jeg det er grænseoverskridende og ubehøvlet at prikke til dem. :gruble:
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ladysparrow » 19. nov 2018, 15:26

Jeg havde i går bestilt pizza ved den lokale og døren står pivåben, jeg studser lidt over det - men lader den stå da de måske vil lufte ud. Ved et bord sidder 2 kvinder i overtøj og snakker - jeg står og venter på det bliver min tur. Pludselig prikker den ene dame til mig og beder mig surt om at gå over og lukke døren for det er koldt. Jeg lukker døren og i det samme er deres mad klar og de går deres vej. WTF rejs dig da selv op og når du alligevel skulle gå hvor hvorfor skulle døren så lukkes og idet mindste kunne du da spørge pænt? Nogen gange ville jeg sgu ønske at jeg kunne finde ud af det med snappy comebacks.
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 19. nov 2018, 18:59

Ladysparrow skrev:Jeg havde i går bestilt pizza ved den lokale og døren står pivåben, jeg studser lidt over det - men lader den stå da de måske vil lufte ud. Ved et bord sidder 2 kvinder i overtøj og snakker - jeg står og venter på det bliver min tur. Pludselig prikker den ene dame til mig og beder mig surt om at gå over og lukke døren for det er koldt. Jeg lukker døren og i det samme er deres mad klar og de går deres vej. WTF rejs dig da selv op og når du alligevel skulle gå hvor hvorfor skulle døren så lukkes og idet mindste kunne du da spørge pænt? Nogen gange ville jeg sgu ønske at jeg kunne finde ud af det med snappy comebacks.

What? Hvorfor skulle det lige være dit problem? :lol:

Ærgerligt du ikke fik sagt noget ala "luk døren, det er koldt!" da de gik.
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ladysparrow » 19. nov 2018, 22:00

Misantropen skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg havde i går bestilt pizza ved den lokale og døren står pivåben, jeg studser lidt over det - men lader den stå da de måske vil lufte ud. Ved et bord sidder 2 kvinder i overtøj og snakker - jeg står og venter på det bliver min tur. Pludselig prikker den ene dame til mig og beder mig surt om at gå over og lukke døren for det er koldt. Jeg lukker døren og i det samme er deres mad klar og de går deres vej. WTF rejs dig da selv op og når du alligevel skulle gå hvor hvorfor skulle døren så lukkes og idet mindste kunne du da spørge pænt? Nogen gange ville jeg sgu ønske at jeg kunne finde ud af det med snappy comebacks.

What? Hvorfor skulle det lige være dit problem? :lol:

Ærgerligt du ikke fik sagt noget ala "luk døren, det er koldt!" da de gik.


Aner det ikke. Gimper. :D
1

Tilbage til "Generelt"