WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 26. jun 2019, 19:02

Sangius skrev:Vi er i sommerhus, hvor der er er spabad. Svigermor og min datter havde allerede været i bad sammen dagen før. Jeg tager så et bad, og dyssen - eller hvad det nu hedder- som suger vand ind til boblerne sugede min hånd ind, og gav mig 5 sår på min pegefinger og langefinger :nerve:
Det er ikke fordi det er vildt alvorligt eller noget, men det gør da nas og bløder.
Er ret lettet over at min datter ikke kom i nærheden af dyssen mens de badede.
Var det USA havde jeg måske udsigt til at få råd til en ny bil i fremtiden? :D

Nå. Havde bare lige brug for at dele min nærdødsoplevelse.


:panik:

https://www.cbc.ca/news/canada/montreal ... p-1.581702
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 26. jun 2019, 19:52

Mangoness skrev:
Sangius skrev:Vi er i sommerhus, hvor der er er spabad. Svigermor og min datter havde allerede været i bad sammen dagen før. Jeg tager så et bad, og dyssen - eller hvad det nu hedder- som suger vand ind til boblerne sugede min hånd ind, og gav mig 5 sår på min pegefinger og langefinger :nerve:
Det er ikke fordi det er vildt alvorligt eller noget, men det gør da nas og bløder.
Er ret lettet over at min datter ikke kom i nærheden af dyssen mens de badede.
Var det USA havde jeg måske udsigt til at få råd til en ny bil i fremtiden? :D

Nå. Havde bare lige brug for at dele min nærdødsoplevelse.


:panik:

https://www.cbc.ca/news/canada/montreal ... p-1.581702


Det er næsten også det der skete for mig:

Screenshot_20190626-214938_Gallery.jpg


Jeg overlever nok de bitte små skrammer der :D. Men har tænkt at jeg nok egentlig burde brokke mig... vi har trods alt givet 7000 for ugen, og spabadet var ikke lige den oplevelse jeg havde håbet på :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 26. jun 2019, 21:20

Vi har fundet det gitter som skulle have siddet på dyssen. Det er knækket, og smidt ved siden af badekarret.

Jeg må hyre en advokat. Erstatning for svie og smerte. Det svier da i hvert fald :D
6
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 27. jun 2019, 00:30

Sangius skrev:Vi har fundet det gitter som skulle have siddet på dyssen. Det er knækket, og smidt ved siden af badekarret.

Jeg må hyre en advokat. Erstatning for svie og smerte. Det svier da i hvert fald :D


Som minimum synes jeg faktisk I skal klage, så de (forhåbentlig) får fikset det inden nogen kommer alvorligt til skade
19
14 11 14
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 28. jun 2019, 11:54

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20889

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 28. jun 2019, 14:24

Mangoness skrev:

Shit, det er irriterende :mellow:

Billede
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 28. jun 2019, 14:44

Delfin skrev:
Sangius skrev:Vi har fundet det gitter som skulle have siddet på dyssen. Det er knækket, og smidt ved siden af badekarret.

Jeg må hyre en advokat. Erstatning for svie og smerte. Det svier da i hvert fald :D


Som minimum synes jeg faktisk I skal klage, så de (forhåbentlig) får fikset det inden nogen kommer alvorligt til skade


Jeg skrev til dem, at badet var i stykker og havde nappet lidt i min hånd. De fikser det, og vi fik 10% af lejen refunderet. Så det er jo fint :)
26
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 28. jun 2019, 15:36

Sangius skrev:Vi har fundet det gitter som skulle have siddet på dyssen. Det er knækket, og smidt ved siden af badekarret.

Jeg må hyre en advokat. Erstatning for svie og smerte. Det svier da i hvert fald :D


Måske skulle du bare være glad for ikke at være en mand :blush: :blush:

Ikke at små sår ikke kan gøre nas, det ved enhver der er blevet stukket af en tjørn så torn med grenen på endnu må hives ud, eller skåret sig på papir.

Men jeg tror stadig det er lidt bedre end hvis det var en mand... s, der var røget derind. :cool:
3
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 29. jun 2019, 06:07

image.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tanten » 29. jun 2019, 06:49

Ado skrev:
SurSødSovs skrev:
Ado skrev:At mine børns far ikke dukkede op i dag, da vores søn var oppe til sidste eksamen, og efterfølgende fik hue på. Det er et kæmpe WTF. Jeg bliver så ulykkelig på min søns vegne. Hvordan fanden kan man som forælder overhovedet lade være med at møde op? Det er så stor en dag.
Lige når jeg tror, at manden ikke kan skuffe og WTF'e mere, så topper han den igen. Og igen.


Havde han lovet at komme? :ae:

Han vævede rundt i det længe, og endte i sidste øjeblik med at påstå, at han ikke kunne få fri. Det er bare lige toppen efter han nægtede at komme til studenterfest, som vi holder på lørdag. Hans kone nægter at være i stue med mig. Og så er det jo bedre at skuffe sin søn. Jeg har lyst til at punktere deres dæk.


Ja, for det er naturligvis utænkeligt for ham at møde op uden konen :gruble: :forvirret:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12921
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55518
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ado » 29. jun 2019, 06:59

Tanten skrev:
Ado skrev:
SurSødSovs skrev:
Ado skrev:At mine børns far ikke dukkede op i dag, da vores søn var oppe til sidste eksamen, og efterfølgende fik hue på. Det er et kæmpe WTF. Jeg bliver så ulykkelig på min søns vegne. Hvordan fanden kan man som forælder overhovedet lade være med at møde op? Det er så stor en dag.
Lige når jeg tror, at manden ikke kan skuffe og WTF'e mere, så topper han den igen. Og igen.


Havde han lovet at komme? :ae:

Han vævede rundt i det længe, og endte i sidste øjeblik med at påstå, at han ikke kunne få fri. Det er bare lige toppen efter han nægtede at komme til studenterfest, som vi holder på lørdag. Hans kone nægter at være i stue med mig. Og så er det jo bedre at skuffe sin søn. Jeg har lyst til at punktere deres dæk.


Ja, for det er naturligvis utænkeligt for ham at møde op uden konen :gruble: :forvirret:

Fuldstændig. :tie:
0
Donna Martin Graduates!
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 29. jun 2019, 09:36

Ado skrev:
Tanten skrev:
Ado skrev:
SurSødSovs skrev:
Ado skrev:At mine børns far ikke dukkede op i dag, da vores søn var oppe til sidste eksamen, og efterfølgende fik hue på. Det er et kæmpe WTF. Jeg bliver så ulykkelig på min søns vegne. Hvordan fanden kan man som forælder overhovedet lade være med at møde op? Det er så stor en dag.
Lige når jeg tror, at manden ikke kan skuffe og WTF'e mere, så topper han den igen. Og igen.


Havde han lovet at komme? :ae:

Han vævede rundt i det længe, og endte i sidste øjeblik med at påstå, at han ikke kunne få fri. Det er bare lige toppen efter han nægtede at komme til studenterfest, som vi holder på lørdag. Hans kone nægter at være i stue med mig. Og så er det jo bedre at skuffe sin søn. Jeg har lyst til at punktere deres dæk.


Ja, for det er naturligvis utænkeligt for ham at møde op uden konen :gruble: :forvirret:

Fuldstændig. :tie:

Og folk undrer sig over at jeg ikke vil have en mand med børn... Jeg gider ikke det drama.
2
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Jadajada » 29. jun 2019, 12:54

cola skrev:Og folk undrer sig over at jeg ikke vil have en mand med børn... Jeg gider ikke det drama.


For præcis sådan er “folk” og mænd med børn. Altid.
9
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sof » 29. jun 2019, 13:14

Og lidt af et stretch at få det til at lyde som om at det er Ado der er den dramatiske her....
11
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tanten » 29. jun 2019, 16:10

cola skrev:
Ado skrev:
Tanten skrev:
Ado skrev:
SurSødSovs skrev:
Ado skrev:At mine børns far ikke dukkede op i dag, da vores søn var oppe til sidste eksamen, og efterfølgende fik hue på. Det er et kæmpe WTF. Jeg bliver så ulykkelig på min søns vegne. Hvordan fanden kan man som forælder overhovedet lade være med at møde op? Det er så stor en dag.
Lige når jeg tror, at manden ikke kan skuffe og WTF'e mere, så topper han den igen. Og igen.


Havde han lovet at komme? :ae:

Han vævede rundt i det længe, og endte i sidste øjeblik med at påstå, at han ikke kunne få fri. Det er bare lige toppen efter han nægtede at komme til studenterfest, som vi holder på lørdag. Hans kone nægter at være i stue med mig. Og så er det jo bedre at skuffe sin søn. Jeg har lyst til at punktere deres dæk.


Ja, for det er naturligvis utænkeligt for ham at møde op uden konen :gruble: :forvirret:

Fuldstændig. :tie:

Og folk undrer sig over at jeg ikke vil have en mand med børn... Jeg gider ikke det drama.


Det lyder nu ikke lige til, at det er børnene og deres mor, der er årsag til dramaet her, når fars nye kone nægter at være i selskab med børnenes mor, og far ikke bare kommer alene, når det handler om barnets dimission :tie:
7

Tilbage til "Generelt"