WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 16. sep 2019, 08:04

Misantropen skrev:
Delfin skrev:Nå men jeg kan så konstatere, at jeg er grim :lol:

Så behøver du ikke bekymre dig om pigmentpletter. De gør hverken til eller fra.


(Sorry, det var oplagt at joke med :lol: :blush:)


Nemlig. Jeg er grim både med og uden :lol:
1
14 11 14
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 16. sep 2019, 08:07

Delfin skrev:En gæst i Go' morgen Danmark snakker om, hvad man kan gøre for at forebygge pigmentpletter. Hvorfor i alverden skal man undgå dem :forvirret:

Mine i ansigtet ligner at jeg går rundt med et blåt mærke, som om jeg er blevet slået... det er ikke særlig sjovt. Har flere gange kigget i spejlet og tænkt wtf er jeg nu gået ind i, for så at opdage det bare er de skide pletter.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25522

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 16. sep 2019, 08:15

Når jeg googler kan jeg godt se, der er nogle som ikke er så heldige, men der skal en del til, for at jeg ville studse over det.

Sådan noget her ville jeg da også være ked af
Billede
0
14 11 14
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8196

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Himmelblå » 16. sep 2019, 13:57

Jeg blev i dag tituleret med "søde" af en medarbejder, da jeg skulle betale for en vare. :badr: Føj hvor upassende!
12
Vir prudens non contra ventum mingit
Aesel82
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 175
Likede indlæg: 4191

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Aesel82 » 16. sep 2019, 14:20

Dmitra skrev:Jeg er temmelig wtf over der er er større antal mennesker der vitterligt tror Post Malone har åbnet døre fore Ozzy Osbourne med deres samarbejde.

Jeg er helt mes på alle ikke kan kende alle, men jeg er alligevel wtf at det er lykkes et større antal af folk i vesten ikke at høre om Ozzy. :stoned:.


:lol:

Det samme skete for Paul McCartney på et tidspunkt. Jeg kan bare ikke lige huske, hvem det var, der var så flink at lave en sang med ham :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 16. sep 2019, 14:24

Aesel82 skrev:
Dmitra skrev:Jeg er temmelig wtf over der er er større antal mennesker der vitterligt tror Post Malone har åbnet døre fore Ozzy Osbourne med deres samarbejde.

Jeg er helt mes på alle ikke kan kende alle, men jeg er alligevel wtf at det er lykkes et større antal af folk i vesten ikke at høre om Ozzy. :stoned:.


:lol:

Det samme skete for Paul McCartney på et tidspunkt. Jeg kan bare ikke lige huske, hvem det var, der var så flink at lave en sang med ham :D

Rihanna og Kanye West :)
3
...
Aesel82
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 175
Likede indlæg: 4191

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Aesel82 » 16. sep 2019, 14:50

Dmitra skrev:
Aesel82 skrev:
Dmitra skrev:Jeg er temmelig wtf over der er er større antal mennesker der vitterligt tror Post Malone har åbnet døre fore Ozzy Osbourne med deres samarbejde.

Jeg er helt mes på alle ikke kan kende alle, men jeg er alligevel wtf at det er lykkes et større antal af folk i vesten ikke at høre om Ozzy. :stoned:.


:lol:

Det samme skete for Paul McCartney på et tidspunkt. Jeg kan bare ikke lige huske, hvem det var, der var så flink at lave en sang med ham :D


Jeg husker engang en såkaldt Belieber der skældte Queen hæder og ære fra på Youtube. Justin Bieber havde brugt et eller fra Queen til noget, aner ikke hvad, men anyways Queen fik læst og påskrevet om at de skulle lave deres egne ting i stedet for at stjæle fra Justin. :-D



:lol:

Kulturløse ungdom :sarkasme:
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14344

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 16. sep 2019, 18:42

Dmitra skrev:
Aesel82 skrev:
Dmitra skrev:Jeg er temmelig wtf over der er er større antal mennesker der vitterligt tror Post Malone har åbnet døre fore Ozzy Osbourne med deres samarbejde.

Jeg er helt mes på alle ikke kan kende alle, men jeg er alligevel wtf at det er lykkes et større antal af folk i vesten ikke at høre om Ozzy. :stoned:.


:lol:

Det samme skete for Paul McCartney på et tidspunkt. Jeg kan bare ikke lige huske, hvem det var, der var så flink at lave en sang med ham :D


Jeg husker engang en såkaldt Belieber der skældte Queen hæder og ære fra på Youtube. Justin Bieber havde brugt et eller fra Queen til noget, aner ikke hvad, men anyways Queen fik læst og påskrevet om at de skulle lave deres egne ting i stedet for at stjæle fra Justin. :-D


Jeg havde også på et tidspunkt en trøje, hvor der stod:
"Love me, love me
Say that you love me"


En kvinde, som var 5 år yngre end mig, mente, at det var fra en Justin Bieber sang.

Jeg mente, at det var en gammel sang fra 90erne :lol: (jeg er født i 1992)

De synger nemlig begge i omkvæddet:
"Love me, love me
Say that you love me
Fool me, fool me"


(fra 00:48)


(fra 00:44)
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. sep 2019, 06:13

Jeg har nævnt det før i "Hvad har du fået nok af"-tråden, men nu forhøjer jeg med WTF også.
Det drejer sig om Katherine Diez, som jeg kun tror er kendt blandt læsere af Berlingske. Hun er vistnok boganmelder.
Hun skriver en artikel om sit datingliv og kræsenhed mht mænd, og det har simpelthen startet en lavine af artikler og kommentarer fra andre. Altid krydret med rigelige mængder af opstillede modelbilleder af Katherine Diez, der forstår at se stiv og kunstig ud i enhver kulisse.
I den senere tid har dette cirkus været en ongoing historie hver dag og jeg er træt af det og WTF over hvem der dog kan interessere sig for dét.

Dette er langt fra alle artiklerne:
die3.jpg

die2.jpg

die1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43765

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 17. sep 2019, 08:39

Dirtylittledevil skrev:Jeg har nævnt det før i "Hvad har du fået nok af"-tråden, men nu forhøjer jeg med WTF også.
Det drejer sig om Katherine Diez, som jeg kun tror er kendt blandt læsere af Berlingske. Hun er vistnok boganmelder.
Hun skriver en artikel om sit datingliv og kræsenhed mht mænd, og det har simpelthen startet en lavine af artikler og kommentarer fra andre. Altid krydret med rigelige mængder af opstillede modelbilleder af Katherine Diez, der forstår at se stiv og kunstig ud i enhver kulisse.
I den senere tid har dette cirkus været en ongoing historie hver dag og jeg er træt af det og WTF over hvem der dog kan interessere sig for dét.

Dette er langt fra alle artiklerne:
die3.jpg

die2.jpg

die1.jpg


Mon ikke hun især er blevet kendt efter hendes optræden i DR Deadline? (hun er i øvrigt kulturredaktør på Berlingske)

https://www.dr.dk/tv/se/deadline/deadli ... 2019-09-07
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Peanutbutt
Indlæg: 401
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:10
Kort karma: 44
Likede indlæg: 822

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Peanutbutt » 17. sep 2019, 09:20

paint skrev:
Mon ikke hun især er blevet kendt efter hendes optræden i DR Deadline? (hun er i øvrigt kulturredaktør på Berlingske)

https://www.dr.dk/tv/se/deadline/deadli ... 2019-09-07


Det er Anne Sophia Hermansen der er kulturredaktør på Berlingske.

Katherine Diez er litteraturanmelder og debattør der.
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43765

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 17. sep 2019, 09:37

Peanutbutt skrev:
paint skrev:
Mon ikke hun især er blevet kendt efter hendes optræden i DR Deadline? (hun er i øvrigt kulturredaktør på Berlingske)

https://www.dr.dk/tv/se/deadline/deadli ... 2019-09-07


Det er Anne Sophia Hermansen der er kulturredaktør på Berlingske.

Katherine Diez er litteraturanmelder og debattør der.


Det har du vist ret i. Jeg mente at hun på Deadline blev præsenteret som 'kulturredaktør', men der er åbenbart blevet sagt 'kulturdebattør'. Beklager.

I øvrigt har jeg lidt svært ved at se, hendes "højtuddannede" og eliteagtige status. Hun har vist en bachelor i litteratur og et afbrudt studie, der vist varede et år.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. sep 2019, 09:46

paint skrev:
Mon ikke hun især er blevet kendt efter hendes optræden i DR Deadline? (hun er i øvrigt kulturredaktør på Berlingske)

https://www.dr.dk/tv/se/deadline/deadli ... 2019-09-07



Gud fader bevars, hun har simpelthen også været i Deadline for at snakke om sit datingliv?
Nej nu bliver jeg snart sur.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8196

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Himmelblå » 18. sep 2019, 15:41

Frøken Himmelblå skrev:Jeg blev i dag tituleret med "søde" af en medarbejder, da jeg skulle betale for en vare. :badr: Føj hvor upassende!


Fik skrevet til deres kundeservice om min oplevelse. Plejer ellers ikke at tage konflikten. I morges fik jeg så svar. De lagde sig fladt ned og undskyldte. De skrev desuden, at de havde kontaktet den nævnte butik og der ville blive talt med meget store bogstaver til medarbejderne om, hvordan man taler til og med kunderne.

Det er rart, at de tager det seriøst. Så fin service i sidste ende.
7
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Chachacha » 18. sep 2019, 17:11

Frøken Himmelblå skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Jeg blev i dag tituleret med "søde" af en medarbejder, da jeg skulle betale for en vare. :badr: Føj hvor upassende!


Fik skrevet til deres kundeservice om min oplevelse. Plejer ellers ikke at tage konflikten. I morges fik jeg så svar. De lagde sig fladt ned og undskyldte. De skrev desuden, at de havde kontaktet den nævnte butik og der ville blive talt med meget store bogstaver til medarbejderne om, hvordan man taler til og med kunderne.

Det er rart, at de tager det seriøst. Så fin service i sidste ende.

Kan du ikke uddybe lidt? Altså hvem sagde “søde” og var det flirtende/ubehageligt eller mere sådan en hurtig ups’er? Jeg kan sagtens se det være en WTF oplevelse, men jeg kunne omvendt også se det være noget en ung pige fx kom til i farten, fordi hun lige havde talt med en veninde.
8

Tilbage til "Generelt"