WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 20. mar 2019, 15:31

Hvor søren møder I alle de kinsere (med film-/natur-/strippernavne)? :lol:
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 20. mar 2019, 15:33

dgd2007 skrev:Hvor søren møder I alle de kinsere (med film-/natur-/strippernavne)? :lol:


Det er lige gået op for mig, at jeg ikke kender nogen kinesere
2
14 11 14
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 20. mar 2019, 15:35

Delfin skrev:Det er lige gået op for mig, at jeg ikke kender nogen kinesere

Præcis. Samme her. :)
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lurende Peber » 20. mar 2019, 19:31

dgd2007 skrev:Hvor søren møder I alle de kinsere (med film-/natur-/strippernavne)? :lol:

Arbejdsmæssigt.
Har arbejdet steder med kinesiske afdelinger/fabrikker.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16876
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 20. mar 2019, 21:59

Ulve i Danmark er passé. Nu er der et andet dyr at bekymre sig om.

Flere vidner har de seneste dage angiveligt set en puma strejfe rundt i Gl. Rye og Funder.

Nu har politiet sendt en patrulje af sted.

I Gammel Rye har en kvinde efter sigende observeret en puma på fri fod i weekenden. Efterfølgende er et får blevet skambidt tæt på det sted, hvor kvinden spottede et stort kattedyr søndag.

Også en halv time derfra har en beboer i Funder set et stort kattedyr mandag. 

- Jeg så et stort, muskuløst kattedyr 20 meter væk, og med det samme løb den væk op ad en skrænt ved nogle huse, fortæller Gitte Tang Lorenzen til TV2 ØSTJYLLAND.

- Vi haft en patrulje ude at kigge efter - uden at finde den. Vi har ikke nogen tegn på, at det er en puma, men vi kan ikke udelukke det, fortæller politikommissær hos Midt- og Vestjyllands Politi Bent Riber Nielsen til TV2 ØSTJYLLAND.
...

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/ef ... t-paa-jagt


:alien:
1
Bergen
Indlæg: 7286
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bergen » 20. mar 2019, 22:07

Misantropen skrev:Ulve i Danmark er passé. Nu er der et andet dyr at bekymre sig om.

Flere vidner har de seneste dage angiveligt set en puma strejfe rundt i Gl. Rye og Funder.

Nu har politiet sendt en patrulje af sted.

I Gammel Rye har en kvinde efter sigende observeret en puma på fri fod i weekenden. Efterfølgende er et får blevet skambidt tæt på det sted, hvor kvinden spottede et stort kattedyr søndag.

Også en halv time derfra har en beboer i Funder set et stort kattedyr mandag. 

- Jeg så et stort, muskuløst kattedyr 20 meter væk, og med det samme løb den væk op ad en skrænt ved nogle huse, fortæller Gitte Tang Lorenzen til TV2 ØSTJYLLAND.

- Vi haft en patrulje ude at kigge efter - uden at finde den. Vi har ikke nogen tegn på, at det er en puma, men vi kan ikke udelukke det, fortæller politikommissær hos Midt- og Vestjyllands Politi Bent Riber Nielsen til TV2 ØSTJYLLAND.
...

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/ef ... t-paa-jagt


:alien:


Næh nej der er ikke mere om dét. Vi grinede lidt af følgende:



B.T. har kontaktet Sydøstjyllands Politi, der bekræfter anmeldelsen, men ellers gør klart, at der ikke er meget at komme efter.

»Vi har en anmeldelse om en kvinde, der har set noget, der måske var en løve. Et mellemstort kattedyr. Der er dog ingen, der mangler sådan et kattedyr, så der er ikke mere i den historie,« oplyser kommunikationschef Ulla Kaspersen.


https://www.bt.dk/samfund/chokeret-mari ... a-i-skoven
Senest rettet af Bergen 20. mar 2019, 22:09, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. mar 2019, 22:08

Misantropen skrev:Ulve i Danmark er passé. Nu er der et andet dyr at bekymre sig om.

Flere vidner har de seneste dage angiveligt set en puma strejfe rundt i Gl. Rye og Funder.

Nu har politiet sendt en patrulje af sted.

I Gammel Rye har en kvinde efter sigende observeret en puma på fri fod i weekenden. Efterfølgende er et får blevet skambidt tæt på det sted, hvor kvinden spottede et stort kattedyr søndag.

Også en halv time derfra har en beboer i Funder set et stort kattedyr mandag. 

- Jeg så et stort, muskuløst kattedyr 20 meter væk, og med det samme løb den væk op ad en skrænt ved nogle huse, fortæller Gitte Tang Lorenzen til TV2 ØSTJYLLAND.

- Vi haft en patrulje ude at kigge efter - uden at finde den. Vi har ikke nogen tegn på, at det er en puma, men vi kan ikke udelukke det, fortæller politikommissær hos Midt- og Vestjyllands Politi Bent Riber Nielsen til TV2 ØSTJYLLAND.
...

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/ef ... t-paa-jagt


:alien:


Hvor er pumaen så kommet fra? :gruble:
Er det også tyskerne der giver dem videre?
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16876
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 20. mar 2019, 22:11

Bergen skrev:
Misantropen skrev:Ulve i Danmark er passé. Nu er der et andet dyr at bekymre sig om.

Flere vidner har de seneste dage angiveligt set en puma strejfe rundt i Gl. Rye og Funder.

Nu har politiet sendt en patrulje af sted.

I Gammel Rye har en kvinde efter sigende observeret en puma på fri fod i weekenden. Efterfølgende er et får blevet skambidt tæt på det sted, hvor kvinden spottede et stort kattedyr søndag.

Også en halv time derfra har en beboer i Funder set et stort kattedyr mandag. 

- Jeg så et stort, muskuløst kattedyr 20 meter væk, og med det samme løb den væk op ad en skrænt ved nogle huse, fortæller Gitte Tang Lorenzen til TV2 ØSTJYLLAND.

- Vi haft en patrulje ude at kigge efter - uden at finde den. Vi har ikke nogen tegn på, at det er en puma, men vi kan ikke udelukke det, fortæller politikommissær hos Midt- og Vestjyllands Politi Bent Riber Nielsen til TV2 ØSTJYLLAND.
...

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/ef ... t-paa-jagt


:alien:


Næh nej der er ikke mere om dét. Vi grinede lidt af følgende:



B.T. har kontaktet Sydøstjyllands Politi, der bekræfter anmeldelsen, men ellers gør klart, at der ikke er meget at komme efter.

»Vi har en anmeldelse om en kvinde, der har set noget, der måske var en løve. Et mellemstort kattedyr. Der er dog ingen, der mangler sådan et kattedyr, så der er ikke mere i den historie,« oplyser kommunikationschef Ulla Kaspersen.


https://www.bt.dk/samfund/chokeret-mari ... a-i-skoven

En løve ligefrem? :panik: :lol:

Der er da en eller anden praktikant i en dyrepark der har haft lidt for travlt..
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16876
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 20. mar 2019, 22:12

TakeAChanceOnMe skrev:
Misantropen skrev:Ulve i Danmark er passé. Nu er der et andet dyr at bekymre sig om.

Flere vidner har de seneste dage angiveligt set en puma strejfe rundt i Gl. Rye og Funder.

Nu har politiet sendt en patrulje af sted.

I Gammel Rye har en kvinde efter sigende observeret en puma på fri fod i weekenden. Efterfølgende er et får blevet skambidt tæt på det sted, hvor kvinden spottede et stort kattedyr søndag.

Også en halv time derfra har en beboer i Funder set et stort kattedyr mandag. 

- Jeg så et stort, muskuløst kattedyr 20 meter væk, og med det samme løb den væk op ad en skrænt ved nogle huse, fortæller Gitte Tang Lorenzen til TV2 ØSTJYLLAND.

- Vi haft en patrulje ude at kigge efter - uden at finde den. Vi har ikke nogen tegn på, at det er en puma, men vi kan ikke udelukke det, fortæller politikommissær hos Midt- og Vestjyllands Politi Bent Riber Nielsen til TV2 ØSTJYLLAND.
...

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/ef ... t-paa-jagt


:alien:


Hvor er pumaen så kommet fra? :gruble:
Er det også tyskerne der giver dem videre?

Mon ikke der er nogle flygtninge der har haft den med? Terrorist/puma, potato/potato.
3
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf ExCoastal » 20. mar 2019, 23:25

DenBruneMunk skrev:Hvornår stopper vi så salget af Huawei mobil telefoner i Danmark? De må ikke styre vores master men sælge billige mobil telefoner, det står åbent for dem. WTF! Der er vist nogen som brænder kunders penge af på Ericsson lige nu, og de har sagt de leverer til tiden, lad os nu se.


Man kan stort set ikke skaffe en Huawei mobil i USA, eneste mulighed ville være eBay. Jeg mener, at de fosvandt fra markedet for omkring et år siden, og indtil da var det kun Best Buy, der solgte dem. De blev solgt ulåste og ikke med abonnoment. Det er lidt ærgeligt, jeg ville meget gerne have en Huawei igen, når min nuværende telefon stiller træskoene.
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf ExCoastal » 21. mar 2019, 00:29

Wizzze skrev:
MilleMercy skrev:
Wizzze skrev:Kineser?

Jeg oplever virkelig mange kinesere der prøver at fremstå "vestlige" i deres sprogbrug, men de har lidt misforstået hvad de enkelte ord og begreber betyder og i hvilken sammenhæng de passer, så når man taler med mange af dem så lyder det som B-film fra halvfemserne :lol:
Jeg mistænker også at deres sprogviden kommer fra at se disse film :gruble:


Rigtig mange kinesere, der arbejder med bare en smule kontakt med den vestlige verden, tager sig også et amerikansk/vestligt navn og hér virker de også til at være voldsomt påvirkede af tv-serier og 90’erne.

Jeg har bl.a. mødt Luke, Dylan, Joey, Crystal, Steve og Brooke :D


Ha ha, dem jeg møder, tager inspiration fra naturen, Brooke, Forrest, Cloud, Flint, Rain, Autum, Wolf, Jade. :D


Mine kinesiske kolleger hedder Grace, Lucy, John, Megan, Doris, Fu, Owen, Evan, Jane, Leo, og Bo (Bojur).
1
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sof » 21. mar 2019, 06:17

ExCoastal skrev:
Wizzze skrev:
MilleMercy skrev:
Wizzze skrev:Kineser?

Jeg oplever virkelig mange kinesere der prøver at fremstå "vestlige" i deres sprogbrug, men de har lidt misforstået hvad de enkelte ord og begreber betyder og i hvilken sammenhæng de passer, så når man taler med mange af dem så lyder det som B-film fra halvfemserne :lol:
Jeg mistænker også at deres sprogviden kommer fra at se disse film :gruble:


Rigtig mange kinesere, der arbejder med bare en smule kontakt med den vestlige verden, tager sig også et amerikansk/vestligt navn og hér virker de også til at være voldsomt påvirkede af tv-serier og 90’erne.

Jeg har bl.a. mødt Luke, Dylan, Joey, Crystal, Steve og Brooke :D


Ha ha, dem jeg møder, tager inspiration fra naturen, Brooke, Forrest, Cloud, Flint, Rain, Autum, Wolf, Jade. :D


Mine kinesiske kolleger hedder Grace, Lucy, John, Megan, Doris, Fu, Owen, Evan, Jane, Leo, og Bo (Bojur).

Jeg har haft kollegaer i alle kategorier, det sidste sted jeg var.

Den danske leder derude fortalte på et tidspunkt at der kom en ny medarbejder med det engelske navn Mary, men hun måtte skifte engelsk navn, for der var en Mary i forvejen og man kunne ikke have 2 med det samme.

Der var nu også mange med rimelig tilfældige engelske navne, som man ikke rigtig hører som person fra vesten. Tænker de bare går navnesider igennem.
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stars » 21. mar 2019, 19:04

At bilister er SÅ ligeglade med færdselsreglerne.
Pga vejarbejde er vejen ude foran mine vinduer ensrettet.
Granted - der er ikke nogen på arbejde nu, men den er ensrettet døgnet rundt (og det næste stykke, som jeg ikke kan se fra mine vinduer har kun en kørebane).
Mens jeg spiste aftensmad, kiggede jeg ud: på 22 minutter kørte 15 biler mod ensretningen.
2
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 22. mar 2019, 06:27

Min kæreste er afdelingsleder og passer en kvindelig ansats mail, mens hun er på ferie - og har derved fundet ud af, at der er arrangeret et spaophold for de kvindelige ansatte. På firmaets regning. Og der står direkte i mailen, at det nok er bedst ikke at sige noget om det til de mandlige kolleger. WTF!?
20
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hunkat » 22. mar 2019, 07:41

Mi55y skrev:Min kæreste er afdelingsleder og passer en kvindelig ansats mail, mens hun er på ferie - og har derved fundet ud af, at der er arrangeret et spaophold for de kvindelige ansatte. På firmaets regning. Og der står direkte i mailen, at det nok er bedst ikke at sige noget om det til de mandlige kolleger. WTF!?


Så bliver man vel kaldt til tjenstlig samtale om det tyveri man er ved at begå fra virksomheden? Ej, jeg er dybt chokeret.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"