WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 26. nov 2018, 08:17

Jeg får den her reklame op, jeg har været forbi for at se på noget legetøjs spionudstyr og det er også det det er på det venstre billede.. Så jeg tænker, ej, det er ikke det det ligner der er ved siden af..
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 26. nov 2018, 08:20

Så jeg bliver selvfølgelig nødt til at kigge.. Og det der er reklamer ved siden af er..... Det er fucking mærkeligt er det..

Det er virkelig wtf. :nerve:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 26. nov 2018, 08:23

kidkomb skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:En af mine venner lavede en joke om at spise babyer. Jeg sagde jeg ikke synes det var sjovt.

Han blev fornærmet.. wtf er der galt med mennesket?

En gruppe unge mænd på mit arbejde havde en overgang en mani med døde-babyer-jokes.
Shit, hvor jeg ikke kunne orke det overhovedet! Det synes jeg slet, slet ikke er sjovt :blush:

Der var også en debattør i "Gæt et udtryk"-tråden som hele tiden gættede på noget med "Man skal ikke skyde babyen før et-eller-andet". Jeg troede selvfølgelig det var ham der var sær, men så har han måske bare været en del af en bølge. :gruble:
0
HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 26. nov 2018, 20:30

Små nidkære embedsmænd og deres navlepilleri.
https://www.jv.dk/haderslev/Embedsmaend ... el/2665394
Det bliver ikke bedre af at kommunen vender på en tallerken og pludselig anerkender hendes jubilæum, for de indrømmer jo faktisk IKKE at de har taget fejl.
https://www.jv.dk/haderslev/Omstridt-ju ... el/2665745
Hvis det var mig, så var det blevet et 100% privat arrangement, langt væk fra kommunen.
I øvrigt hvor er det en klam formulering, at man politisk anerkender et jubilæum...
7
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stitch » 27. nov 2018, 08:01

Flere taxaselskaber sætter priserne op i perioden den 24-26. december, 31. december og 1. januar.

Det er en hel vild! prisstigning. Wtf. Jeg er med på at det er helligdage og overbetaling osv. Men det her er jo helt vildt.

Den nye taxalov giver taxaselskaberne frit råderum til at sætte deres startpriser og kilometer takster op, og den mulighed lader de altså ikke forpasse.

Prajer du en hyrevogn fra Taxi 4x27 på gaden i dag, starter taxametret på tre kroner. Gør du det samme en af de tre juledage eller to nytårsdage, vil der stå 135 kroner på taxametret.


Taxa 4x35:
Normalpris helligdage:
Starttakst: 50 kroner
Kilometertakst: 13 kroner pr. kilometer
Minutpris: 5,5 kroner pr. minut

Pris til jul + nytår:
Starttakst: 85 kroner
Kilometertakst: 25,50 kroner pr. kilometer
Minutpris: 11,25 kroner pr. minut


Taxi 4x27:
Normalpris helligdage:
Starttakst: 3 kroner
Kilometertakst: 17 kroner pr. kilometer
Minutpris: 7,5 kroner pr. minut

Pris til jul + nytår:
Starttakst: 135 kroner
Kilometertakst: 25,50 kroner pr. kilometer
Minutpris: 11,25 kroner pr. minut

Dantaxi 4x48:
Normalpris helligdage:
Fremgår ikke på Dantaxi 4x48's hjemmeside

Pris til jul + nytår:
Starttakst: 49 kroner
Kilometertakst: 20 kroner pr. kilometer
​Minutpris: 8,33 kroner pr. minut
7
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 27. nov 2018, 08:33

Stitch skrev:Flere taxaselskaber sætter priserne op i perioden den 24-26. december, 31. december og 1. januar.

Det er en hel vild! prisstigning. Wtf. Jeg er med på at det er helligdage og overbetaling osv. Men det her er jo helt vildt.

Den nye taxalov giver taxaselskaberne frit råderum til at sætte deres startpriser og kilometer takster op, og den mulighed lader de altså ikke forpasse.

Prajer du en hyrevogn fra Taxi 4x27 på gaden i dag, starter taxametret på tre kroner. Gør du det samme en af de tre juledage eller to nytårsdage, vil der stå 135 kroner på taxametret.


Taxa 4x35:
Normalpris helligdage:
Starttakst: 50 kroner
Kilometertakst: 13 kroner pr. kilometer
Minutpris: 5,5 kroner pr. minut

Pris til jul + nytår:
Starttakst: 85 kroner
Kilometertakst: 25,50 kroner pr. kilometer
Minutpris: 11,25 kroner pr. minut


Taxi 4x27:
Normalpris helligdage:
Starttakst: 3 kroner
Kilometertakst: 17 kroner pr. kilometer
Minutpris: 7,5 kroner pr. minut

Pris til jul + nytår:
Starttakst: 135 kroner
Kilometertakst: 25,50 kroner pr. kilometer
Minutpris: 11,25 kroner pr. minut

Dantaxi 4x48:
Normalpris helligdage:
Fremgår ikke på Dantaxi 4x48's hjemmeside

Pris til jul + nytår:
Starttakst: 49 kroner
Kilometertakst: 20 kroner pr. kilometer
​Minutpris: 8,33 kroner pr. minut


Jeg var imod uber, jeg er stadig imod ulovlige initiativer, men med det der stunt er jeg klart blevet for at der bliver forsøgt med alle, lovlige, midler at få skabt et eller flere alternativer til de traditionelle selskaber.

Jeg har i perioder lagt mange penge på taxaer, jeg har en gang brugt over 7000 på en måned fordi jeg ikke kunne gå.. Og jeg har lagt formuer for at komme ned og handle og hjem igen, men jeg har egentlig syntes det var fair nok at jeg så har skullet betale for start gebyret som det var.. Men det var så stadig også omkring 200 kr de tjente på at køre, 300 m og for ti minutter i tid.
Med de gebyrer vil sådan en tur koste over 300.

Jeg synes det er en svinestreg og det er jo netop i de dage hvor de der ikke bare kan gå heller ikke kan få hjælp fordi familie og venner har travlt med alt muligt andet, så det bliver dyrt for de der i forvejen har det sværest.
1
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Pityt » 27. nov 2018, 09:59

Stitch skrev:
Jeg var imod uber, jeg er stadig imod ulovlige initiativer, men med det der stunt er jeg klart blevet for at der bliver forsøgt med alle, lovlige, midler at få skabt et eller flere alternativer til de traditionelle selskaber.


Jeg tænkte præcis det samme. Jeg var på taxaselskabernes side, fordi det andet lugtede lidt for meget af ulovligheder og skatteunddragelse, men nu? Hell no...jeg synes de er VILDT stride :cuss:
5
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Charly » 27. nov 2018, 10:02

Jeg er lidt WTF over mig selv. Det er lykkedes mig at forstå ejendomsskat og ejendomsværdiskat - lige pludselig fattede jeg forskellen og hvordan det skal betales. Og ja, det er sikkert almen viden for mange, men jeg har sgu aldrig helt fattet det :-D
6
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 27. nov 2018, 19:42

Hvad er det egentlig der sker for at man inviterer folk til fødselsdag på en bestemt dato og på et bestemt klokkeslæt og så får man en besked tilbage hvor der står jeg orker det ikke lige den dag, jeg kan ikke lige overskue så mange andre, jeg skal noget andet den dag.. Og så kommer de med "kan jeg ikke bare komme xx dag i stedet"?

Det er fucking december måned, vi holder i forvejen fest to dage og i har fået over en måneds varsel, så nej, gu kan du da ej.

Nu er der 4 der har spurgt, hvad fanden går det lige ud på??
11
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 27. nov 2018, 19:54

hotlips skrev:Hvad er det egentlig der sker for at man inviterer folk til fødselsdag på en bestemt dato og på et bestemt klokkeslæt og så får man en besked tilbage hvor der står jeg orker det ikke lige den dag, jeg kan ikke lige overskue så mange andre, jeg skal noget andet den dag.. Og så kommer de med "kan jeg ikke bare komme xx dag i stedet"?

Det er fucking december måned, vi holder i forvejen fest to dage og i har fået over en måneds varsel, så nej, gu kan du da ej.

Nu er der 4 der har spurgt, hvad fanden går det lige ud på??

Hvilken dag er det? Sådan noget 1. Juledag eller noget?

Frygter selv for min datters fødselsdagsfejring de kommende år, da hun er 24/12-barn :/
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 28. nov 2018, 01:14

HappyPaww skrev:
hotlips skrev:Hvad er det egentlig der sker for at man inviterer folk til fødselsdag på en bestemt dato og på et bestemt klokkeslæt og så får man en besked tilbage hvor der står jeg orker det ikke lige den dag, jeg kan ikke lige overskue så mange andre, jeg skal noget andet den dag.. Og så kommer de med "kan jeg ikke bare komme xx dag i stedet"?

Det er fucking december måned, vi holder i forvejen fest to dage og i har fået over en måneds varsel, så nej, gu kan du da ej.

Nu er der 4 der har spurgt, hvad fanden går det lige ud på??

Hvilken dag er det? Sådan noget 1. Juledag eller noget?

Frygter selv for min datters fødselsdagsfejring de kommende år, da hun er 24/12-barn :/


Han har fødselsdag den 10 december og vi holder det den 15..

Vi plejer at holde nogenlunde almindelig aftensmad for de nærmeste på dagen men vi bliver 12 denne gang, blandt andet fordi min mor har en aftale med min søster d 15 og derfor ikke kan komme til festen.. Men okay det har da sparet mig for at skulle beslutte om min søster skulle inviteres eller ej.

Det er en rimeligt fucked up til tider.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 28. nov 2018, 05:03

hotlips skrev:
HappyPaww skrev:
hotlips skrev:Hvad er det egentlig der sker for at man inviterer folk til fødselsdag på en bestemt dato og på et bestemt klokkeslæt og så får man en besked tilbage hvor der står jeg orker det ikke lige den dag, jeg kan ikke lige overskue så mange andre, jeg skal noget andet den dag.. Og så kommer de med "kan jeg ikke bare komme xx dag i stedet"?

Det er fucking december måned, vi holder i forvejen fest to dage og i har fået over en måneds varsel, så nej, gu kan du da ej.

Nu er der 4 der har spurgt, hvad fanden går det lige ud på??

Hvilken dag er det? Sådan noget 1. Juledag eller noget?

Frygter selv for min datters fødselsdagsfejring de kommende år, da hun er 24/12-barn :/


Han har fødselsdag den 10 december og vi holder det den 15..

Vi plejer at holde nogenlunde almindelig aftensmad for de nærmeste på dagen men vi bliver 12 denne gang, blandt andet fordi min mor har en aftale med min søster d 15 og derfor ikke kan komme til festen.. Men okay det har da sparet mig for at skulle beslutte om min søster skulle inviteres eller ej.

Det er en rimeligt fucked up til tider.

Gør som min søster... hun spørger mig hvornår jeg kan, fordi hun gerne vil have mig med, så siger jeg nogle datoer og så blir det en af dem, når jeg ikke vil med til noget, så siger jeg også det, så kan hun smide det hvor som helst. Så dem du egentlig helst så kom til din fest, spørg dem hvornår de kan.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 28. nov 2018, 08:19

hotlips skrev:
HappyPaww skrev:
hotlips skrev:Hvad er det egentlig der sker for at man inviterer folk til fødselsdag på en bestemt dato og på et bestemt klokkeslæt og så får man en besked tilbage hvor der står jeg orker det ikke lige den dag, jeg kan ikke lige overskue så mange andre, jeg skal noget andet den dag.. Og så kommer de med "kan jeg ikke bare komme xx dag i stedet"?

Det er fucking december måned, vi holder i forvejen fest to dage og i har fået over en måneds varsel, så nej, gu kan du da ej.

Nu er der 4 der har spurgt, hvad fanden går det lige ud på??

Hvilken dag er det? Sådan noget 1. Juledag eller noget?

Frygter selv for min datters fødselsdagsfejring de kommende år, da hun er 24/12-barn :/


Han har fødselsdag den 10 december og vi holder det den 15..

Vi plejer at holde nogenlunde almindelig aftensmad for de nærmeste på dagen men vi bliver 12 denne gang, blandt andet fordi min mor har en aftale med min søster d 15 og derfor ikke kan komme til festen.. Men okay det har da sparet mig for at skulle beslutte om min søster skulle inviteres eller ej.

Det er en rimeligt fucked up til tider.

Ja okay - der er så tilsyneladende andre problematikker på spil hos jer :( Øv.

Med mindre man har andre aftaler, så møder man selvfølgelig op!
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 28. nov 2018, 09:27

HappyPaww skrev:
hotlips skrev:
HappyPaww skrev:
hotlips skrev:Hvad er det egentlig der sker for at man inviterer folk til fødselsdag på en bestemt dato og på et bestemt klokkeslæt og så får man en besked tilbage hvor der står jeg orker det ikke lige den dag, jeg kan ikke lige overskue så mange andre, jeg skal noget andet den dag.. Og så kommer de med "kan jeg ikke bare komme xx dag i stedet"?

Det er fucking december måned, vi holder i forvejen fest to dage og i har fået over en måneds varsel, så nej, gu kan du da ej.

Nu er der 4 der har spurgt, hvad fanden går det lige ud på??

Hvilken dag er det? Sådan noget 1. Juledag eller noget?

Frygter selv for min datters fødselsdagsfejring de kommende år, da hun er 24/12-barn :/


Han har fødselsdag den 10 december og vi holder det den 15..

Vi plejer at holde nogenlunde almindelig aftensmad for de nærmeste på dagen men vi bliver 12 denne gang, blandt andet fordi min mor har en aftale med min søster d 15 og derfor ikke kan komme til festen.. Men okay det har da sparet mig for at skulle beslutte om min søster skulle inviteres eller ej.

Det er en rimeligt fucked up til tider.

Ja okay - der er så tilsyneladende andre problematikker på spil hos jer :( Øv.

Med mindre man har andre aftaler, så møder man selvfølgelig op!


Det er så hvad det er at man har en anden aftale, men at de mener de bare kan komme en anden dag, det forstår jeg ikke hvor de har fra.

Måske er det sådan en slags "du er på førtidspension så det er nok ligemeget hvornår vi kommer", det tror jeg faktisk er en mulighed.

Men udover det ikke er mig der har fødselsdag, det er min dreng og så kunne man godt lige opføre sig ordentligt, så er det stadig kun hveranden weekend min dreng er hjemme så vi kan holde noget og jeg kan jo ikke bare holde julefest på danseskolen torsdag kl 10.30 ,jeg er lissom lidt hængt op på de samme tidspunkter i den normale fritid som alle andre.

Men det er nok sådan noget der er på spil, jeg inviterede min mor til at spise for et par uger siden og fik en besked tilbage om at hun selvfølgelig ikke kunne på en hverdag.. Jeg tror nu nok de fleste der arbejder på et kontor spiser aftensmad alligevel og det var meningen vi først skulle spise omkring kl 20 lige den dag, som var en fredag, det var derfor jeg spurgte hende...men det var helt sikkert kun for lige at fortælle at jeg jo ikke forstår hvordan det er at gå på arbejde.
1
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Grissebassen » 28. nov 2018, 19:45

Jeg modtog i går en officiel klage på jobbet fra en kollega for at have printet en mødedagsorden skævt. Min chef er heldigvis super cool og grinede lidt over det, da hun overleverede klagen.
Eftersom jeg har ret til at indgive indsigelse har jeg skrevet en 11 sider lang smøre om, hvordan printeren gik i stykker :fløjt:
Så kan min kollega hygge sig med at læse den :lol:
53

Tilbage til "Generelt"