WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Pax Romana » 29. mar 2018, 11:38

Tirsdag aften var jeg hjemme hos en kammerat og spise. Mens vi sad og spiste, lød der et brag og der var rødvin og glasskår over hele køkkenet – både på væge og i loftet. En flaske vin var faldet ned fra toppen af vinreolen og rent bogstaveligt eksploderet ved kontakten med gulvet. :8:
3
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1744
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6026

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ondemand » 29. mar 2018, 12:10

Jeg er lige kommet hjem til det danske “forår” :gisp:
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14735

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. mar 2018, 21:37

Jeg rider stævne i min lokale rideklub sådan cirka hver måned. De første 2 gange har jeg været meldt som senior og no problem der, har aldrig rigtig været tæt på placering selvom der er forbedringer fra gang til gang. De sidste to gange vi har meldt til - og jeg er meldt til som senior - har de skrevet mig ind som junior.

Altså i europæisk/national-level er jeg vel ret beset young rider, men jeg er 23 år. Jeg er altså ikke junior. De får endda min fulde fødselsdag når vi melder til. Måske har de bare kigget på mine 160 cm., minus brystparti, baby face og tænkt hende der, hun er sgu ikke ældre end 16, gem det til dit fake ID.. De insisterer i hvert fald på at jeg er juniorrytter ...

Hestens ejer overvejer at tie stille med det i forhold til at vi ikke har holdt noget skjult og de har papirerne med min alder på :tie:
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 29. mar 2018, 21:53

Velkommen til verden, tillykke med baby, jeg har en affære med faderen :8: :tie:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... en/7094940

Som om at barnefødsel ikke var svært nok i forvejen :panik:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Anne Droid » 30. mar 2018, 04:50

Wizzze skrev:Velkommen til verden, tillykke med baby, jeg har en affære med faderen :8: :tie:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... en/7094940

Som om at barnefødsel ikke var svært nok i forvejen :panik:


Så prøv at læse de kommentarer der er under artiklen. Det er meget dumhed samlet et sted.

En af mine jordemødre (nåede op på 8 da jeg fødte), brugte mere tid på min kæreste end hun brugte på mig. Det var en mærkelig oplevelse.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 30. mar 2018, 05:41

Wizzzes link fik mig ind på den her artikel https://ekstrabladet.dk/112/politi-adva ... plista=112

Advarsel fra Nordjyllands Politi

Nordjyllands politi har i dag torsdag den 29. marts modtaget flere anmeldelser fra personer som har modtaget falske henvendelser på Facebook og Messenger. Henvendelserne er fra en person, der udgiver sig som værende Preben Nielsen. Denne person præsenterer sig som politimand og har vedhæftet et billede med politilegitimation. Han prøver at franarre folk deres cpr nummer, NEM ID adgangskode og billeder af nøglekoder på NEM ID kortet. Politiet advarer på det kraftigste mod, at besvare disse Facebook og Messenger henvendelser. Har man udleveret sådanne oplysninger bedes man kontakte Nordjyllands Politi.


Hvor dum kan man være :tie:
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Pax Romana » 30. mar 2018, 13:16

Dikus skrev:
Pax Romana skrev:Tirsdag aften var jeg hjemme hos en kammerat og spise. Mens vi sad og spiste, lød der et brag og der var rødvin og glasskår over hele køkkenet – både på væge og i loftet. En flaske vin var faldet ned fra toppen af vinreolen og rent bogstaveligt eksploderet ved kontakten med gulvet. :8:


Overvejede et rødt kort, du kunne give videre til den flaske!
Det var en Philippe Charlopin-Parizot Morey Saint Denis fra 2010. :(
RIP! :whine:
0
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. mar 2018, 17:37

Belgien er i næsthøjeste terrorberedskab, så der gives ikke ved dørene i lufthavnens security. Faktisk blev jeg også udtaget til ekstra tjek, da jeg ankom med toget.
MEN når man så lige kommer over på den anden side...går der en stor påskehare rundt med en kurv på armen og deler påskeæg ud.
10
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ficus » 30. mar 2018, 18:14

Min voksne nabos påskefrokost er nået til “kan Ole, kan Ole, kan Ole drikke øl”-stadiet...

Wtf.

Når mænd sådan et tidspunkt i livet hvor de rammer teenage-punktet af ulidelighed igen for en stund? Når de nærmer sig midtlivskrisetid måske?



Har næsten på forhånd ondt af at vi skal rive gulvfliser op i morgen, plus sætte noget op med slagbor ind mod ham.....
6
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 30. mar 2018, 19:13

Ficus skrev:Min voksne nabos påskefrokost er nået til “kan Ole, kan Ole, kan Ole drikke øl”-stadiet...
Wtf.
Når mænd sådan et tidspunkt i livet hvor de rammer teenage-punktet af ulidelighed igen for en stund? Når de nærmer sig midtlivskrisetid måske?

Har næsten på forhånd ondt af at vi skal rive gulvfliser op i morgen, plus sætte noget op med slagbor ind mod ham.....

Hvis du fremstiller det i så negative vendinger, får du aldrig nogen til at indrømme det? :engel:
0
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf D.itsen » 31. mar 2018, 05:43

At en eller anden nødhjælps-organisation har en reklame om at man kan donere en kylling til en fattig, og det er der åbenbart en flok veganer der er gået sidelæns over. Nu må de simpelthen få hovedet ud af røven, og få sig noget mere presserende at gå op i


(jeg var blevet så træt, hvis jeg var ikke-rabiat veganer)


Edit: men så fik jeg da doneret en kylling. Det er folkekirkens nødhjælp. Det koster 20 kr og man skal skrive kylling til 1911.
Senest rettet af D.itsen 31. mar 2018, 07:27, rettet i alt 1 gang.
18
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hunkat » 31. mar 2018, 06:43

De har ved gud været nødt til at uddybe at det er mere end svært at få den nødvendige varierede vegansk kost i ulande hvor folk tjener under 1$ om dagen og slider 14 timer i døgnet...

Jeg bliver så fucking træt altså...
16
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
D.itsen
Indlæg: 3325
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8983

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf D.itsen » 31. mar 2018, 07:00

Hunkat skrev:De har ved gud været nødt til at uddybe at det er mere end svært at få den nødvendige varierede vegansk kost i ulande hvor folk tjener under 1$ om dagen og slider 14 timer i døgnet...

Jeg bliver så fucking træt altså...

Og forklare at temmelig mange ting ikke vokser pisse godt i de Nepalske bjerge. De spiser mere eller mindre vegansk der (det var i hvert fald det jeg oplevede, da jeg var der), og har mange høns, men det er jo slet ikke godt nok :gisp:
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2558
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8572

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Raenil » 31. mar 2018, 08:47

:nerve:
Jeg er ikke selv veganger, men forstår faktisk problemet med kødspiser. Menaltså - detder? Jeg ville ikke være stolt, hvis det var min datter der udviste så ringe intelligens...
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 31. mar 2018, 09:35

D.itsen skrev:At en eller anden nødhjælps-organisation har en reklame om at man kan donere en kylling til en fattig, og det er der åbenbart en flok veganer der er gået sidelæns over. [...]


Hvis I gerne vil læse med på Facebook:

https://www.facebook.com/Noedhjaelp/pho ... =3&theater
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"