WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Æble » 5. jul 2019, 12:28

Lurende Peber skrev:
DetSorteCirkus skrev:Denne her sag, hvor Treo er endt med at trække en reklamekampagne tilbage pga. kritik fra Unicef.
https://markedsforing.dk/artikler/marke ... et-tilbage

Jeg kan godt forstå, at der kan opstå grafiske associationer, men den næste tanke bør nok være, hvad i alverden Treo skulle få ud af at lave en sådan kobling. Intet. Ergo har det næppe været tilsigtet.
Den sammenhæng havde jeg aldrig fanget. Stillingen er meget anderledes, og jeg husker det druknede barn med noget ble-agtigt i stedet for bukser.
Måske man ser og husker, hvad man vil se og huske?


Er det ikke bare en ung fyr med tømmermænd på Roskilde festival? Den har næste svenske højder den kobling der.
2
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4561

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PerXX » 5. jul 2019, 12:29

vibbsen skrev:
Wizzze skrev:
vibbsen skrev:
Wizzze skrev:Nogen mennesker er altså mærkelige !!!

"Mand forsøgte at opsamle urin fra tissende kvinde på Roskilde Festival
Kort før midnat torsdag aften blev politiet tilkaldt, da en 44-årig italiensk mand havde forsøgt at opsamle urin fra en kvinde, der havde sat sig ned i det fri for at tisse under Roskilde Festival. Manden havde forsøgt at sætte et plastickrus ind under kvinden. Han er kendt for lignende forhold i 2015 og 2018. Manden blev anholdt og fik en straksbøde, hvorefter han kunne forlade politigården igen."

WTF! :ad!: :badr:


Du kom mig i forkøbet. Godt at vide at jeg ikke er den eneste som synes at det er sådan lidt WTF !!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg hælder dog egentlig mest til at tænke "Nårh-ja...Herregud....Så tag dog mit tis"

Men så igen.....Hvis jeg nu kunne få penge for det ???? :fløjt: :fløjt: :-D


:lol:
Det var sikkert også dig der solgte dine brugte trusser og strømpebukser til ham der, der blev ved med at lave tråde på den gamle debat?
Man skal ikke "fodre" den slags folk, så kommer de bare tilbage igen og igen :-D


Måske han bare er en af de der ekstrem genbrugere....Man kan vel godt sige at det er sådan lidt i den boldgade
:lol: :lol:


Taget i betragtning af at den seneste dille hvor en kvindelig streamer har solgt sit brugte badevand for flere hundrede kroner pr. lille kop, så skal det nok kunne være en fin forretning :s
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 6. jul 2019, 12:08

Æble skrev:
Lurende Peber skrev:
DetSorteCirkus skrev:Denne her sag, hvor Treo er endt med at trække en reklamekampagne tilbage pga. kritik fra Unicef.
https://markedsforing.dk/artikler/marke ... et-tilbage

Jeg kan godt forstå, at der kan opstå grafiske associationer, men den næste tanke bør nok være, hvad i alverden Treo skulle få ud af at lave en sådan kobling. Intet. Ergo har det næppe været tilsigtet.
Den sammenhæng havde jeg aldrig fanget. Stillingen er meget anderledes, og jeg husker det druknede barn med noget ble-agtigt i stedet for bukser.
Måske man ser og husker, hvad man vil se og huske?


Er det ikke bare en ung fyr med tømmermænd på Roskilde festival? Den har næste svenske højder den kobling der.


Synes godt nok den kobling er langt ude.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9669

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tanten » 6. jul 2019, 23:04

Ok, når jeg læser "bagettologer" som bagetto-loger (som i frimurerloger) og undrer mig over, hvad Thomas Treo mon reklamerer for (dog uden at overraskes over, at det må være noget upassende), er det vist tid til at finde min seng....
3
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20488
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43982

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 7. jul 2019, 11:02

:nerve:

Billede
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 7. jul 2019, 11:35

paint skrev::nerve: Billede

:slem:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 7. jul 2019, 19:10

paint skrev::nerve:

Billede


Der er jo Vietnam, så det overrasker mig på ingen måde, de spiser hvad som helst.

Meeeen... :lol:
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7758
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11472

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kerrigan » 7. jul 2019, 19:37

Tanten skrev:Ok, når jeg læser "bagettologer" som bagetto-loger (som i frimurerloger) og undrer mig over, hvad Thomas Treo mon reklamerer for (dog uden at overraskes over, at det må være noget upassende), er det vist tid til at finde min seng....


Hvordan skal det da ellers læses? :genert: (er syg på 5. dag nu, så kan slet ikke greje det)
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 7. jul 2019, 19:47

Kerrigan skrev:
Tanten skrev:Ok, når jeg læser "bagettologer" som bagetto-loger (som i frimurerloger) og undrer mig over, hvad Thomas Treo mon reklamerer for (dog uden at overraskes over, at det må være noget upassende), er det vist tid til at finde min seng....


Hvordan skal det da ellers læses? :genert: (er syg på 5. dag nu, så kan slet ikke greje det)


Jeg ved heller ikke, hvad det er. Når jeg Googler det, så kommer der kun et indlæg fra debatten op :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 7. jul 2019, 19:52

Mangoness skrev:
Kerrigan skrev:
Tanten skrev:Ok, når jeg læser "bagettologer" som bagetto-loger (som i frimurerloger) og undrer mig over, hvad Thomas Treo mon reklamerer for (dog uden at overraskes over, at det må være noget upassende), er det vist tid til at finde min seng....


Hvordan skal det da ellers læses? :genert: (er syg på 5. dag nu, så kan slet ikke greje det)


Jeg ved heller ikke, hvad det er. Når jeg Googler det, så kommer der kun et indlæg fra debatten op :genert:

Bagettologer - Nogle med specialviden om flyvende brød :D Som ornitologer har viden om fugle.

(Læs DSC indlæg på side 554, der er det opsummeret)
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7758
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11472

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kerrigan » 7. jul 2019, 21:46

Daine skrev:
Mangoness skrev:
Kerrigan skrev:
Tanten skrev:Ok, når jeg læser "bagettologer" som bagetto-loger (som i frimurerloger) og undrer mig over, hvad Thomas Treo mon reklamerer for (dog uden at overraskes over, at det må være noget upassende), er det vist tid til at finde min seng....


Hvordan skal det da ellers læses? :genert: (er syg på 5. dag nu, så kan slet ikke greje det)


Jeg ved heller ikke, hvad det er. Når jeg Googler det, så kommer der kun et indlæg fra debatten op :genert:

Bagettologer - Nogle med specialviden om flyvende brød :D Som ornitologer har viden om fugle.

(Læs DSC indlæg på side 554, der er det opsummeret)


Åh, jeg dør af grin. :lol:
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 8. jul 2019, 06:18

Vi har været til bryllup, hvor en af gæsterne i relation til den nære familie vælger at møde op i en trøje fra Superbrugsen.
Altså en af dem med broderet logo som de ansatte brugte for 10 år siden.
14
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Santa » 8. jul 2019, 07:48

Kerrigan skrev:
Daine skrev:
Mangoness skrev:
Kerrigan skrev:
Tanten skrev:Ok, når jeg læser "bagettologer" som bagetto-loger (som i frimurerloger) og undrer mig over, hvad Thomas Treo mon reklamerer for (dog uden at overraskes over, at det må være noget upassende), er det vist tid til at finde min seng....


Hvordan skal det da ellers læses? :genert: (er syg på 5. dag nu, så kan slet ikke greje det)


Jeg ved heller ikke, hvad det er. Når jeg Googler det, så kommer der kun et indlæg fra debatten op :genert:

Bagettologer - Nogle med specialviden om flyvende brød :D Som ornitologer har viden om fugle.

(Læs DSC indlæg på side 554, der er det opsummeret)


Åh, jeg dør af grin. :lol:

Altså, det var mig, som fandt på det, og ja, det var i forbindelse med de sjove, alenlange forklaringer om vildtlevende brød.
Så det er ikke et rigtigt ord, og skal læses som ornitologer, bare med baguette i en for-danskning aka bagette.
Så bagett+ologer, udtales ba-get-to-log.

Jeg har i øvrigt moret mig ret meget over forvirringen :lol: :lol: :fløjt:
3
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 8. jul 2019, 07:56

Jeg kigger på hoteller i nærheden af Circuit de Barcelona Catalunya. Jeg fandt så et, som lå i okay afstand og havde rimelige anmeldelser på booking.com (særligt fra folk, som havde boet der med henblik på at komme til racerbanen). Da jeg så går ind på hotellets egen hjemmeside, bliver jeg mødt af reklamer for, at man kan leje værelser på timebasis, og de går meget op i diskretion og at holde på gæsternes hemmeligheder. Plus nogle billeder af værelser med spa og meget pink belysning og endda et spejl i loftet over en seng. Wtf?!

https://hotelh.es/en/
4
You can't spell awesome without me.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf JoyNips » 8. jul 2019, 08:01

Jeg søger en skovturspart til min hest og får så en henvendelse fra én, der vil ride dressur, hvilket jeg forklarer ikke er det jeg søger. Så spørger hun "hvad gør vi så?" hvortil jeg svarer, at jamen, hvis man vil ride dressur, så er det så ikke min hest man skal have part på.
Så går vedkommende fandme igang med at ville diskutere med mig. Æhrm dame- min hest, mine regler! Jeg svarede venligt at det ikke var til diskussion og ønskede hende held og lykke med at finde den rigtige part.
12
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Generelt"