WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. okt 2018, 14:38

Fru.skruk skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Man kunne også bare, vildt langt ude jeg ved det godt, respektere at nogle mennesker har en anden holdning og tilgang til tingene end selv. Og så længe at det ikke går udover andre mennesker så kunne man jo egentlig bare blande sig uden om. Det er helt skørt, jeg ved det godt.


Det her er jeg helt vild og fuldstændig enig i. Det går selvfølgelig begge veje. Kødædere respekterer veganere og omvendt. Jeg vil heller ikke nedgøres og ses skævt til for at spise kød! Jeg synes nemlig, at voksne veganere i den grad prædiker deres trosretning.

De børn jeg omgåes taler åbent og forstående om, at folk kan lide / har lyst til at spise forskelligartet.


Jeg oplever ikke rigtig nogle veganere der prædiker udover de der få rabiate her og der. Dem jeg kender passer sit.

Men det er som Ado der skriver om de der langturschufføre der også altid skal råbe op om kaninfoder og rigtige mænd spiser bacon morgen middag og aften høhø. Uanset det ene eller andet er det jo bare trættende at høre på. Pas jeres eget uanset hvad i spiser. Minus kanibaler, dem skal man nok lige have have under nogle andre forhold end os andre der kan handle i alle supermarkeder for at få opfyldt vores behov.
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PaleSeptember » 16. okt 2018, 14:45

Måske man skulle tage veganer/kødspiser-debatten i en anden tråd?
6
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 16. okt 2018, 19:25

Tata skrev:
dgd2007 skrev:
Tata skrev:Ja, det er lidt sjovt :lol:

Havde lige fundet mailadresse til politiet, har ikke prøvet at anmelde noget før :genert: , så kommer jeg ind i min indbakke, og nu er mailen pist væk. Jeg ved, at jeg ikke har slettet den, fordi jeg tænkte "den her den gemmer jeg lige, hvis nu der bliver noget". Fandme mærkeligt. Har ikke forstand på tricks med mails osv. om man kan sende en mail, der sletter sig selv efter modtageren har læst den...?

Nu har jeg ændret alle mine passwords. Øv altså.

Kan ikke huske hvilken tråd, men jeg mener det var debattør Sigge der var ude for det for et stykke tid siden. Hun meldte det, men jeg tror hun fik besked på at de ikke rigtig kunne gøre noget.

Jeg sætter lige et tag på. så kan det være hun ser det:
Sigge skrev:@tag


Jeg regner heller ikke med, der kan gøres noget.


Jeg aner ikke, om de kan tilbagekalde mailen på den måde, men hvis den er væk, kan politiet ikke gøre noget. Jeg skulle sende “headeren” fra mailen til dem, da den indeholder nogle informationer, som evt. kan bruges til at spore afsenderen.

Jeg følte mig sådan set fint behandlet og taget seriøst af politiet, som også kunne berolige mig med, at når jeg ved, at der ikke findes en video af mig, så kunne jeg slappe helt af.

Jeg anmeldte det også fordi, der kunne sidde andre derude, som valgte at betale pengene, og jeg syntes, bagmændene skulle stoppes hvis muligt.

Men ja, det er godt nok noget bøvl med de passwords. Her et par måneder senere, støder jeg stadig af og til på steder, hvor jeg ikke har fået det ændret.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 16. okt 2018, 20:15

Forsiden på bt.dk lige nu :genert: (Et uredigeret screenshot i forhold til opstillingen vel at mærke!)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
37
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyQ » 17. okt 2018, 08:08

4
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tata » 17. okt 2018, 09:54

sigge skrev:
Tata skrev:
dgd2007 skrev:
Tata skrev:Ja, det er lidt sjovt :lol:

Havde lige fundet mailadresse til politiet, har ikke prøvet at anmelde noget før :genert: , så kommer jeg ind i min indbakke, og nu er mailen pist væk. Jeg ved, at jeg ikke har slettet den, fordi jeg tænkte "den her den gemmer jeg lige, hvis nu der bliver noget". Fandme mærkeligt. Har ikke forstand på tricks med mails osv. om man kan sende en mail, der sletter sig selv efter modtageren har læst den...?

Nu har jeg ændret alle mine passwords. Øv altså.

Kan ikke huske hvilken tråd, men jeg mener det var debattør Sigge der var ude for det for et stykke tid siden. Hun meldte det, men jeg tror hun fik besked på at de ikke rigtig kunne gøre noget.

Jeg sætter lige et tag på. så kan det være hun ser det:
Sigge skrev:@tag


Jeg regner heller ikke med, der kan gøres noget.


Jeg aner ikke, om de kan tilbagekalde mailen på den måde, men hvis den er væk, kan politiet ikke gøre noget. Jeg skulle sende “headeren” fra mailen til dem, da den indeholder nogle informationer, som evt. kan bruges til at spore afsenderen.

Jeg følte mig sådan set fint behandlet og taget seriøst af politiet, som også kunne berolige mig med, at når jeg ved, at der ikke findes en video af mig, så kunne jeg slappe helt af.

Jeg anmeldte det også fordi, der kunne sidde andre derude, som valgte at betale pengene, og jeg syntes, bagmændene skulle stoppes hvis muligt.

Men ja, det er godt nok noget bøvl med de passwords. Her et par måneder senere, støder jeg stadig af og til på steder, hvor jeg ikke har fået det ændret.


Jeg har desværre ikke andet end navnet på afsenderen af mailen, som jeg kan huske. Det kan kan politiet jo ikke bruge til meget. Så mm. vedkommende har hacket vores webcam, så har jeg/vi ikke noget at være nervøse for. Tænker at jeg vil lade det fare i bunken af Nigeria-mails og andet bras. mm. jeg får mail fra vedkommende igen, så tager jeg verdens hurtigste screen-dump og sender det til politiet.

Det forstår jeg godt (at du anmeldte det), og det havde jeg også gjort, hvis jeg havde mailen endnu. De får jo lænset nogle mennesker totalt med latterlige trusler om offentliggørelse af diverse.

Men ja, kæmpe arbejde med ændring af passwords. Pyha!
1
Timian :lun:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DenBlødeJyde » 17. okt 2018, 13:01

Jeg er sådan lidt WTF over mit boligselskab.

Jeg tømte postkasse her den anden dag, og i den lå et brev fra boligforeningen. Brevet var en klage, og overskriften lød:
Klage over parkering! med fed og udråbstegn og det hele.
Klagen omhandler, at de har fået klager over, og har observeret at jeg meget ofte har mere end 1 bil holdende foran min bolig. Det er i strid med ordensreglementet og de skal derfor bede mig om "Straks at bringe denne overtrædelse til ophør!".

Det skal så lige siges, at jeg altså kun ejer 1 bil. Jeg bor også alene på adressen, så jeg har ingen grund til at have to biler. Klagen var adresseret til mig.

Jeg skrev så et svar på den klage, hvor jeg skriver at jeg altså kun ejer 1 bil, hvilken bil jeg ejer og at jeg gerne vil vide, hvilke biler der skulle tilhøre min bolig, der er observeret. Jeg modtager dagen efter en mail om, at vedkommende skal beklage og at jeg fejlagtigt har modtaget klagen.

:ticks:
11
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Avino » 17. okt 2018, 16:29

kidkomb skrev:Vi købte nogle smertestillende piller i England sidst vi var der, sådan et blandingsprodukt med paracetamol og kodein i.
Min kæreste er blevet opereret i foden og har meget ondt og jeg gav ham to.
Nu ligger han på sofaen og kan ikke stoppe med at grine og spørger hvad jeg dog har givet ham...?? :forvirret:

Jeg har altså taget de piller en 5-6 gange efterhånden og de er helt ufarlige. For mig i hvert fald.
Altså wtf?


Det præparat hedder Kodipar på dansk.
Dem æder jeg 6 af om dagen + Kodein.
Jeg har aldrig fået grineflip af dem.
Bare jeg havde ;)
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 17. okt 2018, 17:10



Auchh.

Det er skidt, men det er jo desværre ikke første gang man ser den slags, vi slap, indtil videre, billigt med Rudi Frederiksen men det er jo sådan en menneskelig mekanisme, jeg er et røvhu og for at skjule det så sørger jeg for at buldre løs som den første og strengeste mod alle andre.
Det er nok svært at undgå helt at de får magt på lige de værste punkter.

Jeg synes iøvrigt det er en god ting at man siger at så må sagerne gå om, selvom det må være er mareridt for systemet, så er der ingen anden vej til at få genoprettet tilliden.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 17. okt 2018, 22:06

Ved ikke rigtig om denne skulle i WTF eller Only in America, men det er sgu What The Actual Fuck :8: :panik: tal om screwed up teenagers :stoned:

https://www.theguardian.com/us-news/201 ... ther-ashes
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Santa » 18. okt 2018, 05:26

PaleSeptember skrev:Måske man skulle tage veganer/kødspiser-debatten i en anden tråd?

Det er temmelig WTF at den aldeles rimelige opfordring førte til at debatten nu kører i "Det må man ikke sige.." tråden.
Der hører den sq da heller ikke hjemme!
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Dynaudio
Indlæg: 2690
Tilmeldt: 29. okt 2015, 22:20
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2092

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dynaudio » 18. okt 2018, 11:05

danceprance.JPG


Det er det bedste skovbillede, jeg nogensinde har set, men wtf is going on here :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1378
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4561

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PerXX » 18. okt 2018, 11:13

Dick Longflop skrev:
danceprance.JPG


Det er det bedste skovbillede, jeg nogensinde har set, men wtf is going on here :lol:

Kattene og øjnene i baggrunden er nu desværre photoshoppet ind.
Men for at tilføje noget til tråden, byder jeg ind med:
Billede
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 18. okt 2018, 11:30

PerXX skrev:
Dick Longflop skrev:
danceprance.JPG


Det er det bedste skovbillede, jeg nogensinde har set, men wtf is going on here :lol:

Kattene og øjnene i baggrunden er nu desværre photoshoppet ind.
Men for at tilføje noget til tråden, byder jeg ind med:

Mangler den længst til højre ikke også et forben og noget af "skulderen"? :D

Måske de rådyr(?) er skudt vildt der hænger, altså uden Photoshop.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 18. okt 2018, 12:50

...
Senest rettet af Misantropen 26. feb 2021, 18:07, rettet i alt 1 gang.
11

Tilbage til "Generelt"