WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1869
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 18550

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 27. maj 2018, 17:08

Mani skrev:
Daine skrev:^ Jeg tror den der har det sjovest er ejeren af den webshop der bliver linket konstant til. Gratis omtale og masser af trafik.

Er det ikke content lavet netop af den webshop? For at komme højere op i Google søgninger etc - så reklame lavet som ‘en sjov’ artikel?

Aner det ikke, jeg ved ikke hvor det er taget fra :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
computermus
Kort karma: 74
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1470

Indlægaf computermus » 27. maj 2018, 17:24

Ja, det var min tanke da jeg i eboks, modtog en faktura på for meget udbetalt i løntilskud på intet mindre end 23.800 i løbet af en måned. Det kan da aldrig nogensinde hænge sammen når min bruttoløn i samme periode hed ca. 21.000, og det ikke er mig selv der skal have løntilskuddet, men det firma som jeg arbejder for, præcis som det har været i de sidste 5 år, så der må være en ved min kommune der har haft solstik, mens vedkommende har været på arbejde.
0
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3017

Indlægaf Confucius » 27. maj 2018, 17:34

1234 skrev:Man skal vel altid tænke sig om inden man sætter børn i verden om det så er alene eller med en partner.

I went WTF, da jeg læste det sidste ord som "gartner".
17
Der findes to slags mennesker:
1) Dem der kan ekstrapolere fra ufuldstændige data.

Jeg har solgt min brevdue på E-bay - for 22. gang.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 781
Likede indlæg: 14720

Indlægaf Juki » 28. maj 2018, 01:10

Mani skrev:
Daine skrev:^ Jeg tror den der har det sjovest er ejeren af den webshop der bliver linket konstant til. Gratis omtale og masser af trafik.

Er det ikke content lavet netop af den webshop? For at komme højere op i Google søgninger etc - så reklame lavet som ‘en sjov’ artikel?

Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt det. Det var lidt sent og en af de situationer hvor man starter et sted, og så får klikket sig rundt på forskellige sider :D

Måske var det Se&Hør. Men listen er 1-2 år gammel og det er mig der har sat de links ind(ellers var de bare en del af ordene) så det gav ikke så meget mening at henvise til nogle produkter uden links. Jeg kunne også bare har sat billederne ind direkte.

Det er btw en mand der har skrevet det.. Hvis jeg husker rigtigt har han også nogle børn så måske rådene virker :santa2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 62
Likede indlæg: 2036

Indlægaf Anne Droid » 28. maj 2018, 05:11

Confucius skrev:
1234 skrev:Man skal vel altid tænke sig om inden man sætter børn i verden om det så er alene eller med en partner.

Man skal især tænke sig om inden man får børn med en gartner. Min søns far og jeg mødte hinanden på gartnerskolen da vi var under uddannelse.
5
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3017

Indlægaf Confucius » 28. maj 2018, 05:40

Anne Droid skrev:
Confucius skrev:

Man skal især tænke sig om inden man får børn med en gartner. Min søns far og jeg mødte hinanden på gartnerskolen da vi var under uddannelse.

Min far var også gartner - indtil 2002, hvor han blev til kompost på kirkegården.
2
Der findes to slags mennesker:
1) Dem der kan ekstrapolere fra ufuldstændige data.

Jeg har solgt min brevdue på E-bay - for 22. gang.
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 180
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 3285

Indlægaf ExCoastal » 28. maj 2018, 06:31

Anne Droid skrev:
Confucius skrev:

Så det er fair at sige, at jeres forhold blomstrede? :lol:
11
bluetof1
Kort karma: 598
Likede indlæg: 3889

Indlægaf bluetof1 » 28. maj 2018, 08:27

ExCoastal skrev:
Anne Droid skrev:
Confucius skrev:

Onkelhumor :love:
2
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 62
Likede indlæg: 2036

Indlægaf Anne Droid » 28. maj 2018, 09:37

ExCoastal skrev:
Anne Droid skrev:
Confucius skrev:

I hvert fald indtil det visnede..
6
My hovercraft is full of eels
HerErJeg
Kort karma: 37
Likede indlæg: 1011

Indlægaf HerErJeg » 28. maj 2018, 15:09

Ham her:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ve/7175635
Belønning er et fransk statsborgerskab. Det er en unik gave og en fantastisk måde fra officiel side at markere et fantastisk gerning.
Det er noget vi ikke vil være i stand til i Danmark, vi vil ikke kunne træde ud af faste snævre rammer, og så gøre en undtagelse for det helt enestående unikke tilfælde.
Hatten af for Macron og borgmesteren i Paris.
2
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 712
Likede indlæg: 9344

Indlægaf vibbsen » 28. maj 2018, 18:32

https://ekstrabladet.dk/nationen/danske ... eb/7175341

Fair nok at banken skal holde øje med mistænkelige transaktioner.....Men banken skal ikke bestemme om man skal låne penge af andre og spille for (eller købe bajere/pizza/fisse/hash/whatever)....Banken skal ikke blande sig i om man spiller hos Danske Spil for andre....Og banken skal OVERHOVEDET ikke bruge sætningen "Det betyder at vi fremover kun ønsker at se dig spille for dine egne penge og kun dem"

Hvis det havde været en medarbejder i mit (fiktive) financielle emperium hvor jeg lige var blevet knaldet for at hvidvaske milliarder af kroner for Putins Fætter, så ville vedkommende eddermame få røven på komedie.....
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1213
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 19893

Indlægaf LadyFox » 28. maj 2018, 18:47

vibbsen skrev:https://ekstrabladet.dk/nationen/danske-bank-kraever-redegoerelse-fra-foertidspensionist-du-modtager-en-masse-beloeb/7175341

Fair nok at banken skal holde øje med mistænkelige transaktioner.....Men banken skal ikke bestemme om man skal låne penge af andre og spille for (eller købe bajere/pizza/fisse/hash/whatever)....Banken skal ikke blande sig i om man spiller hos Danske Spil for andre....Og banken skal OVERHOVEDET ikke bruge sætningen "Det betyder at vi fremover kun ønsker at se dig spille for dine egne penge og kun dem"

Hvis det havde været en medarbejder i mit (fiktive) financielle emperium hvor jeg lige var blevet knaldet for at hvidvaske milliarder af kroner for Putins Fætter, så ville vedkommende eddermame få røven på komedie.....

Det er godt nok mærkeligt det der :nerve: Man må vel bruge lånte penge til hvad man vil, så længe det stemmer overens med de aftaler der er med udlåner af pengene, og selv hvis det ikke gør er det vel en sag mellem de to parter og ikke banken. Og der er da heller ikke noget i loven der forbyder at man spiller for lånte penge.

De kan da lige prøve at blande sig i mine MobilePay aktiviteter.
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
paint
Kort karma: 310
Likede indlæg: 12428

Indlægaf paint » 28. maj 2018, 19:50

^Danske Bank, har jo i den grad haft ørerne i maskinen pga. af deres hvidvasknings-numre i Estland, så nu vil de vise at de holder skarpt øje med mistænkelige transaktioner.
'Muldyr-tricket', hvor man bruger andres konto/konti til diverse transaktioner, som man ikke selv vil/kan lægge navn til, fordi der bliver holdt øje med hvor mange penge man har og hvad man bruger dem til, er én af klassikerne. Det lader til at Danske Bank, har en mistanke om af damens konto, bliver brugt til den slags formål. Og for rigtig at vise, hvor lovlydige de nu er blevet, slår de ned på det.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Muspel
Kort karma: 260
Likede indlæg: 3735

Indlægaf Muspel » 28. maj 2018, 20:46

paint skrev:^Danske Bank, har jo i den grad haft ørerne i maskinen pga. af deres hvidvasknings-numre i Estland, så nu vil de vise at de holder skarpt øje med mistænkelige transaktioner.
'Muldyr-tricket', hvor man bruger andres konto/konti til diverse transaktioner, som man ikke selv vil/kan lægge navn til, fordi der bliver holdt øje med hvor mange penge man har og hvad man bruger dem til, er én af klassikerne. Det lader til at Danske Bank, har en mistanke om af damens konto, bliver brugt til den slags formål. Og for rigtig at vise, hvor lovlydige de nu er blevet, slår de ned på det.

Jeg tænker også hvidvaskningslov. Men det kunne de da i så fald oplyse om.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 310
Likede indlæg: 12428

Indlægaf paint » 28. maj 2018, 21:36

Muspel skrev:
paint skrev:^Danske Bank, har jo i den grad haft ørerne i maskinen pga. af deres hvidvasknings-numre i Estland, så nu vil de vise at de holder skarpt øje med mistænkelige transaktioner.

Jeg tænker også hvidvaskningslov. Men det kunne de da i så fald oplyse om.

Det kunne de. I det mindste kunne de have henvist til nogle regler omkring hvidvaskning, som de skal følge.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Generelt"