WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 10. jan 2019, 10:57

Misantropen skrev:
Moxy-lady skrev:Det burde faktisk være baggrund for en tråd : bizar og upassende "kunst".

Billedet af Kim kardashian malet med "kunstnerens" penis hører også til der.

Han er virkelig noget for sig! :tie: Men jeg synes faktisk billedet er godt lavet, med hans lille pik. Man skal måske bare kunne abstrahere fra hvordan det er lavet :lol:

https://nordjyske.dk/nyheder/ansatte-pa ... 6d37fedab3

Ham her er også noget særligt, men han må jo kunne noget siden han har fået 300.000 kr i støtte.
https://www.tv2nord.dk/artikel/multikun ... er-sin-mor :lol: :lol: :lol:


Åh han er ulidelig. Hørte ham i “Det næste kapitel”, ikke bare ulidelig, men også ynkelig, selvretfærdig og og og... Ej han er bare :puke: :tie:
1
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Jedi » 10. jan 2019, 12:11

Pityt skrev:
ExCoastal skrev:
Pityt skrev:https://www.mirror.co.uk/news/weird-news/trespasser-spends-three-hours-licking-13829398

:gruble:


Det blev dækket live i programmet Live PD forleden dag og studieværterne var flade af grin. Faktisk havde fyren været der nogle dage forinden, så beboerne havde ringet efter politiet, og Live PD havde et kamerahold med ude, da politiet snakkede med en af beboerne. En ret bizar samtale, der skiftede mellem alvorligt, grin og WTF :lol:

Det er så syret, men er må jo være noget galt med manden og han burde nok have noget hjælp.


Mon ikke der er lidt kemikalier involveret? :-D
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 10. jan 2019, 13:05

FormerlyKnownAs skrev:
Misantropen skrev:
Moxy-lady skrev:Det burde faktisk være baggrund for en tråd : bizar og upassende "kunst".

Billedet af Kim kardashian malet med "kunstnerens" penis hører også til der.

Han er virkelig noget for sig! :tie: Men jeg synes faktisk billedet er godt lavet, med hans lille pik. Man skal måske bare kunne abstrahere fra hvordan det er lavet :lol:

https://nordjyske.dk/nyheder/ansatte-pa ... 6d37fedab3

Ham her er også noget særligt, men han må jo kunne noget siden han har fået 300.000 kr i støtte.
https://www.tv2nord.dk/artikel/multikun ... er-sin-mor :lol: :lol: :lol:


Åh han er ulidelig. Hørte ham i “Det næste kapitel”, ikke bare ulidelig, men også ynkelig, selvretfærdig og og og... Ej han er bare :puke: :tie:

Hvem af dem?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 10. jan 2019, 13:09

Misantropen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Misantropen skrev:
Moxy-lady skrev:Det burde faktisk være baggrund for en tråd : bizar og upassende "kunst".

Billedet af Kim kardashian malet med "kunstnerens" penis hører også til der.

Han er virkelig noget for sig! :tie: Men jeg synes faktisk billedet er godt lavet, med hans lille pik. Man skal måske bare kunne abstrahere fra hvordan det er lavet :lol:

https://nordjyske.dk/nyheder/ansatte-pa ... 6d37fedab3

Ham her er også noget særligt, men han må jo kunne noget siden han har fået 300.000 kr i støtte.
https://www.tv2nord.dk/artikel/multikun ... er-sin-mor :lol: :lol: :lol:


Åh han er ulidelig. Hørte ham i “Det næste kapitel”, ikke bare ulidelig, men også ynkelig, selvretfærdig og og og... Ej han er bare :puke: :tie:

Hvem af dem?


Åh, så ikke der var to. Reagerede bare på hans billede
Uwe.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 10. jan 2019, 13:11

FormerlyKnownAs skrev:
Misantropen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Misantropen skrev:
Moxy-lady skrev:Det burde faktisk være baggrund for en tråd : bizar og upassende "kunst".

Billedet af Kim kardashian malet med "kunstnerens" penis hører også til der.

Han er virkelig noget for sig! :tie: Men jeg synes faktisk billedet er godt lavet, med hans lille pik. Man skal måske bare kunne abstrahere fra hvordan det er lavet :lol:

https://nordjyske.dk/nyheder/ansatte-pa ... 6d37fedab3

Ham her er også noget særligt, men han må jo kunne noget siden han har fået 300.000 kr i støtte.
https://www.tv2nord.dk/artikel/multikun ... er-sin-mor :lol: :lol: :lol:


Åh han er ulidelig. Hørte ham i “Det næste kapitel”, ikke bare ulidelig, men også ynkelig, selvretfærdig og og og... Ej han er bare :puke: :tie:

Hvem af dem?


Åh, så ikke der var to. Reagerede bare på hans billede
Uwe.

Ja, der er "desværre" to :lol:
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Moxy-lady » 10. jan 2019, 18:25

Misantropen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Misantropen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Misantropen skrev:
Moxy-lady skrev:Det burde faktisk være baggrund for en tråd : bizar og upassende "kunst".

Billedet af Kim kardashian malet med "kunstnerens" penis hører også til der.

Han er virkelig noget for sig! :tie: Men jeg synes faktisk billedet er godt lavet, med hans lille pik. Man skal måske bare kunne abstrahere fra hvordan det er lavet :lol:

https://nordjyske.dk/nyheder/ansatte-pa ... 6d37fedab3

Ham her er også noget særligt, men han må jo kunne noget siden han har fået 300.000 kr i støtte.
https://www.tv2nord.dk/artikel/multikun ... er-sin-mor :lol: :lol: :lol:


Åh han er ulidelig. Hørte ham i “Det næste kapitel”, ikke bare ulidelig, men også ynkelig, selvretfærdig og og og... Ej han er bare :puke: :tie:

Hvem af dem?


Åh, så ikke der var to. Reagerede bare på hans billede
Uwe.

Ja, der er "desværre" to :lol:


Og så er han racist for fuld skrue. Han står vist nok bag uriasposten. Jeg kender/kendte nogle af hans familiemedlemmer.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 10. jan 2019, 18:29

Moxy-lady skrev:Og så er han racist for fuld skrue. Han står vist nok bag uriasposten. Jeg kender/kendte nogle af hans familiemedlemmer.

Den kender jeg vist ikke. Det lyder dog ikke som et tab.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf bluetof1 » 11. jan 2019, 08:07

Jeg skulle have besøg af en bekendt i går. Vi havde en gammel aftale, der endelig kunne gennemføres i går. All fine and dandy.
Altså, lige indtil han ringer og siger, at han bliver forsinket fordi han har været oppe at skændes med hende, han dater. Noget med at hun var jaloux og ville have at han blev hjemme :nerve:
De har været på... 6-7 dates? De er ikke kærester.
Jeg tænkte godt nok "what the actual fuck?!" lige der.
13
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 11. jan 2019, 13:36

Ado skrev:Et opslag på Ekstra Bladets Facebookside om en 50+ forfattermand, som ytrer sig, at han kun tænder på unge kvinder og at kvinder på hans egen alder ikke tænder ham. Kommentarfeltet flyder over med meget sure damer, der står i kø for at fortælle ham:

1: At han selv er virkelig grim.
2: At ingen gider ham, fordi han er grim.
3: At han ikke aner hvad kærlighed er.
4: At de selv er gft med en mand, som elsker dem, selv om de er over 50 år.

Hvorfor? :lol: Jeg fatter det simpelthen ikke. Regner de med at manden læser med på en dansk Facebookside? Og hvorfor er det så slemt, at de ikke lige falder ind under mandens præferencer? Men det er underholdende læsning. :D


Det er simpelthen SÅDAN et sjovt kommentar spor.....Er du da gal hvor er de forurettede...Og er du gal hvor er de personlige, der bliver godt nok ikke sparet på superlativerne.......Man skulle simpelthen tro at kommentarsporet består af kvinder som han har afvist personligt...Hvilket man dog godt kan regne ud ikke er tilfældet eftersom de fleste af dem gør meget ud af at understrege at de på trods af HANS præferencer allerede har en partner. Hvilket bliver brugt som argument for at hans præferencer er forkert :gruble: :lol2:
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf ExCoastal » 11. jan 2019, 21:27

Stod i kø på en Starbucks, og kvinden foran mig bestilte en venti frappuccino med 7 shots espresso! :ad!:
10
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 11. jan 2019, 22:08

ExCoastal skrev:Stod i kø på en Starbucks, og kvinden foran mig bestilte en venti frappuccino med 7 shots espresso! :ad!:

Havde hun et barn i klapvogn med? :lol:
6
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf IrmaPigen » 12. jan 2019, 07:41

En temmelig unuanceret diskussion i Orientering om Boligrrguleringslovens § 5, stk 2.

En socialdemokrat der sidder og påstår at der blot kan laves et nyt IKEA køkken og så kan lejen hæves iht. til § 5, stk. 2.

Øh nej, søde ven, der er en temmelig høj beløbsgrænse (på 257.894 kr eller 2.255 kr. pr. kvm.) som lejligheden skal være moderniseret for inden for en periode på 2 år.

Derudover ER bestemmelsen revideret for ganske få år siden (i 2014 med energisparepakken) , således at hovedejendommen skal have minimum en bestemt energimæssig ydeevne med energimærkekarakter på A-D før der overhovedet kan opkræves en 5-2 husleje på baggrund af forbedringer udført i lejligheden

Uvidende socialdemokrat-fjols :rulle:
0
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 13. jan 2019, 04:34

http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-01-12 ... nene-i-usa
Jeg må bare sige at filmen 'Idiocrazy' bare bliver mere og mere virkelighed. Det er skræmmende....
På et tidspunkt kommer der sikkert en straf specifikt til dem der kører bil uden at kunne se.
3
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 14. jan 2019, 17:30

No1 skrev:Jeg er blevet kontaktet af en fyr, som jeg en overgang gik meget i byen med. (Sammen med flere andre.)

Han har nu kontaktet migZ Vi har ikke talt sammen i noget, der ligner 10 år. Dengang havde vi ikke engang en dyb relation, og jeg huskede ham kun, fordi han er venner med vores fælles ven. Nu bliver han så ved med at vinke til mig, sende beskedanmodninger etc.


Han er sikkert lige blevet single. :-D
12
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 14. jan 2019, 18:54

No1 skrev:Jeg er blevet kontaktet af en fyr, som jeg en overgang gik meget i byen med. (Sammen med flere andre.)

Han har nu kontaktet migZ Vi har ikke talt sammen i noget, der ligner 10 år. Dengang havde vi ikke engang en dyb relation, og jeg huskede ham kun, fordi han er venner med vores fælles ven. Nu bliver han så ved med at vinke til mig, sende beskedanmodninger etc.

Er vinke ikke bare noget fb gør for at få dig til at snakke med en du ikke gider snakke med, det troede jeg, så jeg sletter bare dem der vinker til mig, da det virker så... neandertaler
0

Tilbage til "Generelt"