WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 6. jul 2018, 07:35

Charly skrev:Jeg fik det indtryk at det var et billede af... mere privat karakter.

Med mindre han har sagt "kan jeg ikke få et billede af din krop uden tøj på og gerne hvor jeg kan se samtlige huller", så ville jeg lege dum og gå ud fra at han bare vil se et billede af mig, det virker fint for mig, bare sige... tjek min profil, der er billede på, mere får du ikke.
0
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Muuh » 6. jul 2018, 07:52

cola skrev:
Charly skrev:Jeg fik det indtryk at det var et billede af... mere privat karakter.

Med mindre han har sagt "kan jeg ikke få et billede af din krop uden tøj på og gerne hvor jeg kan se samtlige huller", så ville jeg lege dum og gå ud fra at han bare vil se et billede af mig, det virker fint for mig, bare sige... tjek min profil, der er billede på, mere får du ikke.


Jeg er faktisk ret ligeglad med hvilken type billede han ønsker af mig, jeg har absolut ingen planer om at sende nogen former for billeder af mig selv til ham. Kan da godt være at jeg nu reelt er single, men derfor behøver man sgu ikke tilbyde sig selv.

Jeg kan slet ikke udstå folk der pludselig kalder en søde, smukke m.m i hver sætning :tie: Så stop dog dig selv
20
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 6. jul 2018, 08:32

Muuh skrev:Jeg er faktisk ret ligeglad med hvilken type billede han ønsker af mig, jeg har absolut ingen planer om at sende nogen former for billeder af mig selv til ham. Kan da godt være at jeg nu reelt er single, men derfor behøver man sgu ikke tilbyde sig selv.

Jeg kan slet ikke udstå folk der pludselig kalder en søde, smukke m.m i hver sætning :tie: Så stop dog dig selv


Lige præcis det ville jeg skrive til ham.


Sikke en nar!
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 6. jul 2018, 08:34

Muuh skrev:
cola skrev:
Charly skrev:Jeg fik det indtryk at det var et billede af... mere privat karakter.

Med mindre han har sagt "kan jeg ikke få et billede af din krop uden tøj på og gerne hvor jeg kan se samtlige huller", så ville jeg lege dum og gå ud fra at han bare vil se et billede af mig, det virker fint for mig, bare sige... tjek min profil, der er billede på, mere får du ikke.


Jeg er faktisk ret ligeglad med hvilken type billede han ønsker af mig, jeg har absolut ingen planer om at sende nogen former for billeder af mig selv til ham. Kan da godt være at jeg nu reelt er single, men derfor behøver man sgu ikke tilbyde sig selv.

Jeg kan slet ikke udstå folk der pludselig kalder en søde, smukke m.m i hver sætning :tie: Så stop dog dig selv

Tale om manglende situationsfornemmelse :tie:

Hvad er det med desperate singler, som tiltrækkes af alt og alle som fluer til en lort? (Jeg kalder ikke dig en lort :lol: :kys:)

Har også oplevet gamle flirts og ekser som pludselig totalt ud af det blå kontakter en (og flere andre på samme tid) - og så går det op for en hvorfor, når man tjekker deres profil og ser at de lige er blevet single :rulle:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 7. jul 2018, 02:26

Jeg ved ikke om jeg ville grine eller græde hvis jeg endte i kanen med en der bar sådan nogle her :wacko:

Billede

Billede

Billede

Billede
10
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 7. jul 2018, 06:54

Juki skrev:Jeg ved ikke om jeg ville grine eller græde hvis jeg endte i kanen med en der bar sådan nogle her :wacko:

Billede

Billede

Billede

Billede


Jeg elsker dem :lol: :lol: :lol:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 7. jul 2018, 13:25

Mangoness skrev:
Juki skrev:Jeg ved ikke om jeg ville grine eller græde hvis jeg endte i kanen med en der bar sådan nogle her :wacko:


Jeg elsker dem :lol: :lol: :lol:

Jeg hader dem heller ikke, men til en fræk aftale ville de ikke være mit første valg.. Nok nærmere de der reservetrusser når man har vaskedag eller menstruation i stedet :lol:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
HerErJeg
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 7. jul 2018, 16:25

HerErJeg skrev:
Skorstenen skrev:
HerErJeg skrev:En villa tæt på hvor jeg bor.
Manden er totalt radioamatør og har en giga antenne i haven.
Den er nok 25 m. høj og er afstivet med barduner der spænder over hele hans egen grund.
Synsmæssigt kan hele herligheden beskues i op til 2 km. afstand.


Jeg er sq lidt WTF over, at lige efter at have læst dette indlæg, kommer der en effing mast til salg i "min" lokale Ting til Salg i XXXby gruppe.....

I kid you not:

Mast
3000 kr.
Centrum
Har den sændemast til salg 20 m


Jeg prøver lige at tage et billede, så skal du se løjer.
Efter at have udforsket byggesagsarkivet, så tyder alt på at han aldrig har søgt om tilladelse.
Det bekræfter den gamle regel, at hvis man skal gøre noget ulovligt, så skal det være så stort at ingen kan få øje på det.


Så elegant ser det så ud. Når så det er stormvejr, så har manden før kravlet rundt i masten og strammet barduner.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 485

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf london » 7. jul 2018, 21:27

Juki skrev:
Mangoness skrev:
Juki skrev:Jeg ved ikke om jeg ville grine eller græde hvis jeg endte i kanen med en der bar sådan nogle her :wacko:


Jeg elsker dem :lol: :lol: :lol:

Jeg hader dem heller ikke, men til en fræk aftale ville de ikke være mit første valg.. Nok nærmere de der reservetrusser når man har vaskedag eller menstruation i stedet :lol:


Jeg viste dem til min kæreste og han synes jeg skal have dem :ad!:
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 7. jul 2018, 21:49

Halloooooooooo.....80'erne har ringet....De vil gerne have deres vaskesvamp tilbage

Damerne på billedet hedder iøvrig Jemma Lucy og Laura-Alicia :fløjt: :fløjt: :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Billede
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 7. jul 2018, 22:22

london skrev:
Juki skrev:
Mangoness skrev:
Juki skrev:Jeg ved ikke om jeg ville grine eller græde hvis jeg endte i kanen med en der bar sådan nogle her :wacko:


Jeg elsker dem :lol: :lol: :lol:

Jeg hader dem heller ikke, men til en fræk aftale ville de ikke være mit første valg.. Nok nærmere de der reservetrusser når man har vaskedag eller menstruation i stedet :lol:


Jeg viste dem til min kæreste og han synes jeg skal have dem :ad!:

Skal han have et link? :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 7. jul 2018, 22:25

vibbsen skrev:Halloooooooooo.....80'erne har ringet....De vil gerne have deres vaskesvamp tilbage

Damerne på billedet hedder iøvrig Jemma Lucy og Laura-Alicia :fløjt: :fløjt: :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Billede

Er det sådan et snydespørgsmål hvor man fokuserer på noget helt andet/forkert? Er det ikke en vaskeklud eller lignende pudseklud de hver især eller hende den rødhårede i hvert fald holder? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
HerErJeg
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 8. jul 2018, 06:05

På vej fra Pizzaria med aftensmad kunne jeg se en tyk fed røgsky i horisonten. Tydeligvis brand og med den tørke, så kan det blive spændende.
Vi spiser og ser lidt nyheder efterfølgende.
Det viser sig så, at man har modtaget anmeldelsen 10 minutter efter jeg har set røgen, og det på trods af at der går en større vej direkte forbi brandstedet. Der må have passeret 15-20 biler, og ingen har gjort noget? Det lyder helt vildt, at der ikke ringes.
Jeg så røgen på 5 km afstand, men uden at vide hvor det var, så allerede der må det have brændt i noget tid.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. jul 2018, 06:14

Jeg drømte at min søn og jwg skulle ud af døren og vSr bagud og pludselig kommer en masse mennesker og politi. De skulle sikre sig spor fordi bagboen havde indbrud. Samtidig løber der schæferhunde rundt over det hele og min søn er også over alt og har en cigaret og lighter i hånden han prøver at tænde. Han er knap 5. Det var helt sort.
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 8. jul 2018, 06:37

HerErJeg skrev:På vej fra Pizzaria med aftensmad kunne jeg se en tyk fed røgsky i horisonten. Tydeligvis brand og med den tørke, så kan det blive spændende.
Vi spiser og ser lidt nyheder efterfølgende.
Det viser sig så, at man har modtaget anmeldelsen 10 minutter efter jeg har set røgen, og det på trods af at der går en større vej direkte forbi brandstedet. Der må have passeret 15-20 biler, og ingen har gjort noget? Det lyder helt vildt, at der ikke ringes.
Jeg så røgen på 5 km afstand, men uden at vide hvor det var, så allerede der må det have brændt i noget tid.

Personligt så melder jeg ikke en markbrand, for min tanke er at det er planlagt, at det så viser sig ikke at være er noget andet, men så er det jo for sent.
0

Tilbage til "Generelt"