WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Anne Droid » 5. apr 2017, 14:27

LadyFox skrev:
FruDulle skrev:
Guilded_Lily skrev:
Flora skrev:
kidkomb skrev:Da jeg var nede at handle i Netto, fik jeg pludselig lyst til en sildemad.
En sildemad?!
WTF?
Hvor kom det lige fra?
Nå, men jeg købte mig et glas appetitsild (hvor 70-årig kan man lige blive) og indtog med største fornøjelse en sildemad da jeg kom hjem.
Jeg ved ikke helt sikker på hvad jeg skal føle nu.


Sild smager godt og man behøver ikke være 70 år for at nyde dem. Måske du bare er blevet voksen :P


Min 5-årige datter er i givet fald mere voksen end mig.


Samme med min søn. Han startede på dem da han var 2,5 år

De må være nogle gamle sjæle :lol:


Jeg havde en meget kort karriere som pædagogmedhjælper i en vuggestue og noget af det bedste børnene kunne få til frokost var karrysild.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 5. apr 2017, 15:01

LadyFox skrev:
FruDulle skrev:
Guilded_Lily skrev:
Flora skrev:
kidkomb skrev:Da jeg var nede at handle i Netto, fik jeg pludselig lyst til en sildemad.
En sildemad?!
WTF?
Hvor kom det lige fra?
Nå, men jeg købte mig et glas appetitsild (hvor 70-årig kan man lige blive) og indtog med største fornøjelse en sildemad da jeg kom hjem.
Jeg ved ikke helt sikker på hvad jeg skal føle nu.


Sild smager godt og man behøver ikke være 70 år for at nyde dem. Måske du bare er blevet voksen :P


Min 5-årige datter er i givet fald mere voksen end mig.


Samme med min søn. Han startede på dem da han var 2,5 år

De må være nogle gamle sjæle :lol:


Jeg så nogenlunde sådan ud: :nerve: , da min datters dagplejemor fortalte, at nu havde min datter altså tømt hendes glas med karrysild - igen.

Vi spiser ikke sild herhjemme... (Jo, nyrøgede fra fiskehandleren, men ikke rå/marinerede)
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 5. apr 2017, 16:23

Vi købte sofa for 14 dage siden og fik at vide, at der var 6 ugers leveringstid. Vi bestilte samtidig levering med to mand og helt ind på plads, da vi bor på 2. sal. Der stod vi ville blive kontaktet for at aftale levering.

I dag kl 17.45 modtager min kæreste en SMS, hvor der står at sofaen leveres i morgen ml 9 og 13. Hvis ikke vi er hjemme skal vi følge et link og udfylde samtykkeerklæring om, at de må stille den ved vores bolig. Intet telefonnummer eller noget.

WTF!?!?
4
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 5. apr 2017, 16:27

En dame kiggede ned på min sovende datter, som lå og sov på sit lammeulds-tæppe. Så siger hun: "nu skal du passe på, at hun ikke får feber."
Jeg spurgte: "hvad?"
"Ja, fordi hun ligger alt for varmt!"

Wtf? Folk er sgudda mærkelige.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Akehurst2 » 5. apr 2017, 17:06

Jeg var rimelig WTF over denne artikel: http://www.bt.dk/kendte/medie-kendt-tv- ... or-staerkt

Forsøger at overhale en cyklist, rammer hende bagfra så hun vælter og brækker armen og sit bækken flere steder, hvorefter bilisten er "så sød" at stoppe og hjælpe cyklisten?!

Øhm, hvis hun ikke var stoppet havde hun været en led kælling og i øvrigt begået endnu en ulovlighed ved at forlade et ulykkessted, så at stoppe er da det absolut mindste.

Håber i øvrigt aldrig Signe Lindquist får kørekort igen. Det lyder ikke til, at det er noget, hun kan administrere.
11
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Nicolait » 5. apr 2017, 18:00

paint skrev::nerve:

In November 2000, the Time Travel Institute forums experiences a spike in unusual activity. Amongst the usual far-fetched conspiracy theories and UFO sightings, a man who called himself John, claimed to be a soldier based in Tampa, Florida from the year 2046. He said the government had sent him back to 1975 so he could fetch an IBM computer they needed to debug some computer programs. He decided to make a pitstop in 2000 and figured he might as well warn everyone about the shitty future.
He claimed civil unrest would begin in the US near 2020 and a full-blown civil war would break out He also said the country would be split into five different regions and WWIII would have come and gone.



Intet om tilstanden i europa eller bare et par af de vindende lottonumre?
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 5. apr 2017, 18:27

Nicolait skrev:
paint skrev::nerve:

In November 2000, the Time Travel Institute forums experiences a spike in unusual activity. Amongst the usual far-fetched conspiracy theories and UFO sightings, a man who called himself John, claimed to be a soldier based in Tampa, Florida from the year 2046. He said the government had sent him back to 1975 so he could fetch an IBM computer they needed to debug some computer programs. He decided to make a pitstop in 2000 and figured he might as well warn everyone about the shitty future.
He claimed civil unrest would begin in the US near 2020 and a full-blown civil war would break out He also said the country would be split into five different regions and WWIII would have come and gone.



Intet om tilstanden i europa eller bare et par af de vindende lottonumre?


Nix. Ingen lottonumre og intet om Europa. Jeg håber da ikke det betyder, at det ikke eksisterer mere. I 2046 er ww lll, åbenbart overstået. :nerve:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sorenspige » 5. apr 2017, 19:09

FruDulle skrev:Det her læserbrev er jeg totalt WTF over! (Jeg har ikke highlighted det gule, det er snuppet fra en anden)


Jeg tror aldrig, at jeg har læst noget så dumt :tie:.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 5. apr 2017, 19:15

FruDulle skrev:Det her læserbrev er jeg totalt WTF over! (Jeg har ikke highlighted det gule, det er snuppet fra en anden)


Hvor stammer det fra?
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Nicolait » 5. apr 2017, 20:46

paint skrev:
Nicolait skrev:
paint skrev::nerve:

In November 2000, the Time Travel Institute forums experiences a spike in unusual activity. Amongst the usual far-fetched conspiracy theories and UFO sightings, a man who called himself John, claimed to be a soldier based in Tampa, Florida from the year 2046. He said the government had sent him back to 1975 so he could fetch an IBM computer they needed to debug some computer programs. He decided to make a pitstop in 2000 and figured he might as well warn everyone about the shitty future.
He claimed civil unrest would begin in the US near 2020 and a full-blown civil war would break out He also said the country would be split into five different regions and WWIII would have come and gone.



Intet om tilstanden i europa eller bare et par af de vindende lottonumre?


Nix. Ingen lottonumre og intet om Europa. Jeg håber da ikke det betyder, at det ikke eksisterer mere. I 2046 er ww lll, åbenbart overstået. :nerve:


Lotto eller Europa?

Så er det måske ikke sandt at fjerde verdenskrig bliver kæmpet med sten?
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 6. apr 2017, 10:42

Mi55y skrev:Vi købte sofa for 14 dage siden og fik at vide, at der var 6 ugers leveringstid. Vi bestilte samtidig levering med to mand og helt ind på plads, da vi bor på 2. sal. Der stod vi ville blive kontaktet for at aftale levering.

I dag kl 17.45 modtager min kæreste en SMS, hvor der står at sofaen leveres i morgen ml 9 og 13. Hvis ikke vi er hjemme skal vi følge et link og udfylde samtykkeerklæring om, at de må stille den ved vores bolig. Intet telefonnummer eller noget.

WTF!?!?


Og så blev de leveret. Der stod en mand og ville læsse dem af som kantstenslevering. Næ nej du, jeg fik vist faktuaren frem og så måtte han jo ringe efter en ekstra mand.
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 6. apr 2017, 10:55

Mi55y skrev:
Mi55y skrev:Vi købte sofa for 14 dage siden og fik at vide, at der var 6 ugers leveringstid. Vi bestilte samtidig levering med to mand og helt ind på plads, da vi bor på 2. sal. Der stod vi ville blive kontaktet for at aftale levering.

I dag kl 17.45 modtager min kæreste en SMS, hvor der står at sofaen leveres i morgen ml 9 og 13. Hvis ikke vi er hjemme skal vi følge et link og udfylde samtykkeerklæring om, at de må stille den ved vores bolig. Intet telefonnummer eller noget.

WTF!?!?


Og så blev de leveret. Der stod en mand og ville læsse dem af som kantstenslevering. Næ nej du, jeg fik vist faktuaren frem og så måtte han jo ringe efter en ekstra mand.

Det lyder helt utrolig irriterende :cuss:
Det var heldigt at du var hjemme.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf icelady » 7. apr 2017, 20:17

https://www.youtube.com/watch?v=YPv9yKC76hE

Døgnet rundt, året rundt streaming af katte. :gruble:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 7. apr 2017, 20:48

icelady skrev:https://www.youtube.com/watch?v=YPv9yKC76hE

Døgnet rundt, året rundt streaming af katte. :gruble:


(Hermed tilføjet til min playliste :blush: :ninja: )
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 8. apr 2017, 15:52

icelady skrev:https://www.youtube.com/watch?v=YPv9yKC76hE

Døgnet rundt, året rundt streaming af katte. :gruble:

Der er også livestreams med hunde, pingviner, giraffer, ugler, ørne, får, albatrosser, puffins, savannen, foderbræt og et område i en skov der er meget besøgt af hjorte, egern og kalkuner.

Og så selvfølvelig byer:
1

Tilbage til "Generelt"