WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jul 2017, 16:33

sigge skrev:
DetSorteCirkus skrev:Ifg. en bog fra 2002 om kærlighedsopfattelser og bryllupsritualer i Danmark gennem tiden er det nu blevet skik og brug at klippe elastikken på gommens underbukser over og helst også klippe så meget af selve stoffet i stykker, at de kan hives helt op af bukserne og overrækkes til bruden.

Det har jeg så heldigvis aldrig oplevet eller hørt om. Jeg tvivler på, at det er en skik.


Min fætter blev gift i 2002, og han fik klippet elastikken i underhylerne - det var dog ikke den ekstreme udgave med at klippe dem helt af ham. Men det med at klippe elastikken var helt almindeligt i deres omgangskreds, så han havde da også et par med til at skifte foruden skiftestrømper.


Vi blev gift i 2006, og min mand fik også klippet hele elastikken af. Ingen af os havde hørt om den tradition før, så han havde selvfølgelig ikke et skiftepar med. Pænt træls fornemmelse resten af aftenen. Jeg synes, den er underlig. Nøjes da med sokkerne!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 9. jul 2017, 18:08

Guilded_Lily skrev:
sigge skrev:
DetSorteCirkus skrev:Ifg. en bog fra 2002 om kærlighedsopfattelser og bryllupsritualer i Danmark gennem tiden er det nu blevet skik og brug at klippe elastikken på gommens underbukser over og helst også klippe så meget af selve stoffet i stykker, at de kan hives helt op af bukserne og overrækkes til bruden.

Det har jeg så heldigvis aldrig oplevet eller hørt om. Jeg tvivler på, at det er en skik.


Min fætter blev gift i 2002, og han fik klippet elastikken i underhylerne - det var dog ikke den ekstreme udgave med at klippe dem helt af ham. Men det med at klippe elastikken var helt almindeligt i deres omgangskreds, så han havde da også et par med til at skifte foruden skiftestrømper.


Vi blev gift i 2006, og min mand fik også klippet hele elastikken af. Ingen af os havde hørt om den tradition før, så han havde selvfølgelig ikke et skiftepar med. Pænt træls fornemmelse resten af aftenen. Jeg synes, den er underlig. Nøjes da med sokkerne!

Det er underligt. Hvad skal man med sådan et par brugte underbukser der er klippet i stykker? :wacko: Gemmer man det sammen med resten af de fysiske bryllupsminder eller?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jul 2017, 18:16

Juki skrev:
Guilded_Lily skrev:
sigge skrev:
DetSorteCirkus skrev:Ifg. en bog fra 2002 om kærlighedsopfattelser og bryllupsritualer i Danmark gennem tiden er det nu blevet skik og brug at klippe elastikken på gommens underbukser over og helst også klippe så meget af selve stoffet i stykker, at de kan hives helt op af bukserne og overrækkes til bruden.

Det har jeg så heldigvis aldrig oplevet eller hørt om. Jeg tvivler på, at det er en skik.


Min fætter blev gift i 2002, og han fik klippet elastikken i underhylerne - det var dog ikke den ekstreme udgave med at klippe dem helt af ham. Men det med at klippe elastikken var helt almindeligt i deres omgangskreds, så han havde da også et par med til at skifte foruden skiftestrømper.


Vi blev gift i 2006, og min mand fik også klippet hele elastikken af. Ingen af os havde hørt om den tradition før, så han havde selvfølgelig ikke et skiftepar med. Pænt træls fornemmelse resten af aftenen. Jeg synes, den er underlig. Nøjes da med sokkerne!

Det er underligt. Hvad skal man med sådan et par brugte underbukser der er klippet i stykker? :wacko: Gemmer man det sammen med resten af de fysiske bryllupsminder eller?


Aner det ikke. Min mand smed sine ud.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 9. jul 2017, 18:17

Juki skrev:Det er underligt. Hvad skal man med sådan et par brugte underbukser der er klippet i stykker? :wacko: Gemmer man det sammen med resten af de fysiske bryllupsminder eller?


Uden at vide det, tror jeg altså bare, at min fætter kylede dem ud. Hans fik vist bare et klip i elastikken, den blev ikke klippet af hele vejen rundt. Jeg opfattede det ikke som, at der var en eller anden betydning bag, som der er med strømperne, jeg tror bare, det var drilleri.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32468

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf icelady » 12. jul 2017, 14:57






:gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 12. jul 2017, 15:08

icelady skrev:




:gruble:

Han er 10-12 år og er bedre til at lægge makeup end mig :trist:

Men uden tvivl at han er dygtig! Han har også ret mange følgere diverse steder :D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. jul 2017, 15:15

Ung mand får 6,5 års fængsel ved domstol i Tyskland. Han forsøgte at blandt andet at tage 17.000 tændstikker med sig til Danmark.
3
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf computermus » 12. jul 2017, 17:41

computermus skrev:Hvad i alverden der lige skete for mig i dag på arbejdet. Jeg er i gang med at vaske gulv i et fælles samlingsrum i børnehaven, og træder et skridt tilbage,pludselig forsvinder den ene fod under mig og 2 sekunder senere ligger jeg på gulvet og kan mærke en bule vokse frem i panden,fordi mit brillestel lige syntes at det da skulle være med i festen, samtidig med at mit ene knæ og den ene side af ryggen bare gør nas.

Tusind tak for jeres søde grønne kort. Jeg er helt kommet mig over faldet og har nu kun 3 mærker på arm skulder og ben, som ikke længere er næsten sorte, men nu svagt blågule . Bulen i panden er helt forsvundet ,heldigvis.
Lige nu nyder jeg ferien med udsigt over Sejerø bugt og slapper af.
5
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32468

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf icelady » 14. jul 2017, 07:52

3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 15. jul 2017, 08:31

Smiling_Goat skrev:Min overbo har advaret om, at hun nok kommer til at larme lidt den næste måneds tid ca. For hun er ved at væve viskestykker. Hun har også fremvist sin væv, der fylder hele stuen, men den slags skal jo være i orden, når man er uddannet væver. :forvirret:

Hvem pokker væver viskestykker i dag? Kan man blive uddannet væver? Wtf over hele linjen.


Min mor kommer på et aktivitetscenter, hvor de bl.a. væver viskestykker. Det er de bedste viskestykker, jeg nogensinde har haft - totalt uopslidelige. Men jeg vidste heller ikke, at væver er en officiel uddannelse, og jeg ville da slet ikke have en kæmpe væv til at fylde hele min stue.
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Miss_no_More » 15. jul 2017, 11:30

PETA har sagsøgt fotografen, fordi han publicerede dette billede. Aben tog hans kamera og tog billedet. PETA mente, at aben derfor måtte have rettighederne.
Det er jo idiotisk. Så hjælp dog nogle dyr, der rent faktisk har brug for det :rulle:
Screenshot_20170715-115938-720x1280.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Miss_no_More » 15. jul 2017, 11:43

Han syntes, det var bedre at tæske hende ihjel med en hammer, i stedet for at fortælle, de måtte flytte fra huset pga. økonomiske problemer :stoned:
Screenshot_20170715-133946-720x1280.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Anne Droid » 15. jul 2017, 13:24

Miss_no_More skrev:Han syntes, det var bedre at tæske hende ihjel med en hammer, i stedet for at fortælle, de måtte flytte fra huset pga. økonomiske problemer :stoned:
Screenshot_20170715-133946-720x1280.png


Jeg var faktisk noget mere WTF over at TV2 mente kvinden var blevet fløjet til Rigshospitalet pga et skænderi. Den lægehelikopter får satme travlt hvis den skal flyve alle der har skændtes en tur til Rigshospitalet.
5
Klimatosse
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lykke » 15. jul 2017, 13:27

sigge skrev:
Smiling_Goat skrev:Min overbo har advaret om, at hun nok kommer til at larme lidt den næste måneds tid ca. For hun er ved at væve viskestykker. Hun har også fremvist sin væv, der fylder hele stuen, men den slags skal jo være i orden, når man er uddannet væver. :forvirret:

Hvem pokker væver viskestykker i dag? Kan man blive uddannet væver? Wtf over hele linjen.


Min mor kommer på et aktivitetscenter, hvor de bl.a. væver viskestykker. Det er de bedste viskestykker, jeg nogensinde har haft - totalt uopslidelige. Men jeg vidste heller ikke, at væver er en officiel uddannelse, og jeg ville da slet ikke have en kæmpe væv til at fylde hele min stue.


Jeg tror aldrig jeg har oplevet at et viskestykke er blevet slidt op :gruble: Ikke engang IKEA eller lignende billige mærker.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 15. jul 2017, 13:53

Lykke skrev:
sigge skrev:
Min mor kommer på et aktivitetscenter, hvor de bl.a. væver viskestykker. Det er de bedste viskestykker, jeg nogensinde har haft - totalt uopslidelige. Men jeg vidste heller ikke, at væver er en officiel uddannelse, og jeg ville da slet ikke have en kæmpe væv til at fylde hele min stue.


Jeg tror aldrig jeg har oplevet at et viskestykke er blevet slidt op :gruble: Ikke engang IKEA eller lignende billige mærker.


Jeg har sådan nogle "kokkeviskestykker" fra Bilka eller Føtex, de begynder at blive tyndslidte på midten efter nogle år, når de bliver brugt dagligt til opvask i hånden.
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"