WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf AgentPixie » 13. maj 2018, 11:10

At nogle mennesker har så stærke følelser omkring Eurovision. Facebook flyder over med sure opslag om fagjuryen :træt:
4
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ado » 13. maj 2018, 11:18

AgentPixie skrev:At nogle mennesker har så stærke følelser omkring Eurovision. Facebook flyder over med sure opslag om fagjuryen :træt:

Enig.

Og så er det grotesk sølle, at så mange mener, at bare fordi Israels sangerinde ikke er en str. Cypern, så er det helt okay at kommentere negativt på hendes størrelse. Det er fandeme sølle mennesker, der gør sådan noget.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 13. maj 2018, 16:01

Dette citat:

“ Det så faktisk meget sjovt ud. Og farligt. Jeg troede, at min søster havde slået sig alvorligt. Det var synd, at jeg ikke fik optaget det på video.”

https://ekstrabladet.dk/ferie/soestrene ... nd/7154473
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lykke » 13. maj 2018, 16:28

Da jeg købte to glas til ølfestival og bartenderen på sådan en mega irriterende måde skulle spørge om jeg ikke skulle have lidt lækkert i glassene. Som om jeg ikke selv kunne vælge/bestemme det.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 13. maj 2018, 16:31

Lykke skrev:Da jeg købte to glas til ølfestival og bartenderen på sådan en mega irriterende måde skulle spørge om jeg ikke skulle have lidt lækkert i glassene. Som om jeg ikke selv kunne vælge/bestemme det.

Jeg forstår den ikke... du blev WTF?? over at en bartender spørger om du skal have noget i glassene eller hvor er det at jeg misser noget ? Jeg personligt troede det var deres job.
4
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 13. maj 2018, 18:06

https://www.bt.dk/danmark/topadvokat-to ... ng-nu-faar
Shit en ubehagelig nabo. Ganske vist er det BT, men sagens akter opridset i kronologisk orden, siger noget om en mand der ejer verden. Tror han.
1
HerErJeg
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 13. maj 2018, 19:46

Jeg sidder og ser en udsendelse om udryddelsen af koppevirus på verdensplan.
Det var en ubeskrivelig indsats, hvor alle virkelig har ydet alt hvad de kunne.
Især Indien var et problem med 120 millioner husstande, ikke desto mindre blev hver bolig besøgt hver måned i et år, mere end 1 milliard besøg for at vaccinere og tjekke op og rapportere tilbage.
Det er i den grad WTF!!
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan verdens samfundet ville reagere i dag på en global epidemi.
8
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. maj 2018, 19:50

HerErJeg skrev:Jeg sidder og ser en udsendelse om udryddelsen af koppevirus på verdensplan.
Det var en ubeskrivelig indsats, hvor alle virkelig har ydet alt hvad de kunne.
Især Indien var et problem med 120 millioner husstande, ikke desto mindre blev hver bolig besøgt hver måned i et år, mere end 1 milliard besøg for at vaccinere og tjekke op og rapportere tilbage.
Det er i den grad WTF!!
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan verdens samfundet ville reagere i dag på en global epidemi.


Ikke særligt godt, for der er jo desværre et antal som ikke vil lade sig selv eller børnene vaccinere. Spørgsmålet er om det kan gøres ved tvang :gruble: Let’s say at der udbrød noget vildt og voldsomt menigitis som en epidemi...kan man så tvinges eller er de dem fra filmene som bor i en hytte i en skov og tror at de er desiddte på jorden?
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 13. maj 2018, 23:29

HerErJeg skrev:Hvem ellers end Brøndbyfans står og spærer vejen for en ambulance?
Jamen, det er kun nogle få, men lur mig om Brøndby ikke ville kunne finde på det igen og igen.
Jeg er så irriteret over at fodboldtosser koster så grænseløse ressourcer og tilmed slipper afsted med at opføre sig som idioter.
https://www.bt.dk/superligaen/broendby- ... -vejen-for

Wow, tal lige om at have en retarderet, afstumpet og egoistisk opførsel :nerve:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Purple Haze » 14. maj 2018, 06:00

Juki skrev:
HerErJeg skrev:Hvem ellers end Brøndbyfans står og spærer vejen for en ambulance?
Jamen, det er kun nogle få, men lur mig om Brøndby ikke ville kunne finde på det igen og igen.
Jeg er så irriteret over at fodboldtosser koster så grænseløse ressourcer og tilmed slipper afsted med at opføre sig som idioter.
https://www.bt.dk/superligaen/broendby- ... -vejen-for

Wow, tal lige om at have en retarderet, afstumpet og egoistisk opførsel :nerve:


Det undre mig ikke, bor på Østerbro tæt på Parken og fodboldtosser, især i grupper er enormt respektløse overfor almindelige regler for hvordan man opfører sig i det offentlige rum.
Vader ud på veje og cykelstier, råber og skriger og opfører sig som om at resten af verden bør gå i stå, fordi de skal dyrke deres hobby.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 14. maj 2018, 06:56

Purple Haze skrev:
Juki skrev:
HerErJeg skrev:Hvem ellers end Brøndbyfans står og spærer vejen for en ambulance?
Jamen, det er kun nogle få, men lur mig om Brøndby ikke ville kunne finde på det igen og igen.
Jeg er så irriteret over at fodboldtosser koster så grænseløse ressourcer og tilmed slipper afsted med at opføre sig som idioter.
https://www.bt.dk/superligaen/broendby- ... -vejen-for

Wow, tal lige om at have en retarderet, afstumpet og egoistisk opførsel :nerve:


Det undre mig ikke, bor på Østerbro tæt på Parken og fodboldtosser, især i grupper er enormt respektløse overfor almindelige regler for hvordan man opfører sig i det offentlige rum.
Vader ud på veje og cykelstier, råber og skriger og opfører sig som om at resten af verden bør gå i stå, fordi de skal dyrke deres hobby.

Hvis min kæreste nogensinde opførte sig sådan i en flok, som de idioter gør, ville han godt nok ikke være min kæreste meget længere :tie: Nogle af dem ligner jo relativt almindelige mænd? Det er simpelthen topmålet af stupiditet og afstumpethed :boo:
Senest rettet af HappyPaww 15. maj 2018, 06:57, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 14. maj 2018, 07:30

Siden Khloe Kardashian blev født har rygtet gået på at hun var datter af OJ Simpson. Hun forekommer mig ellers at være meget lidt sort sådan umiddelbart og både morderen og faderen er da også hvide.

Nu har hun selv fået en datter og så kører teorien igen... ej det er simpelthen SÅ dumt det der...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Persnikedy » 14. maj 2018, 11:17

Jeg forstå ikke de der baby billeder med diverse filtre på. Hvorfor skal babyerne have kanin næser eller blomsterkranse
19
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 14. maj 2018, 23:09

Persnikedy skrev:Jeg forstå ikke de der baby billeder med diverse filtre på. Hvorfor skal babyerne have kanin næser eller blomsterkranse

Eller værre, være redigeret så deres øjne er store og klare og hud helt fejlfri og porcelæns-agtig.. Det er en baby FFS!
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 14. maj 2018, 23:25

Purple Haze skrev:
Juki skrev:
HerErJeg skrev:Hvem ellers end Brøndbyfans står og spærer vejen for en ambulance?
Jamen, det er kun nogle få, men lur mig om Brøndby ikke ville kunne finde på det igen og igen.
Jeg er så irriteret over at fodboldtosser koster så grænseløse ressourcer og tilmed slipper afsted med at opføre sig som idioter.
https://www.bt.dk/superligaen/broendby- ... -vejen-for

Wow, tal lige om at have en retarderet, afstumpet og egoistisk opførsel :nerve:


Det undre mig ikke, bor på Østerbro tæt på Parken og fodboldtosser, især i grupper er enormt respektløse overfor almindelige regler for hvordan man opfører sig i det offentlige rum.
Vader ud på veje og cykelstier, råber og skriger og opfører sig som om at resten af verden bør gå i stå, fordi de skal dyrke deres hobby.

Jo, men ligefrem at genere og spærre for en ambulance. Det er forhåbentlig ikke hverdagskost? :mellow:

En ting er fodboldfans der ter sig som en flok liderlige aber der hidser hinanden op, smadrer hinanden og deres stadions, men at forhindre normale mennesker i at kunne få hjælp er totalt uacceptabelt. Materielle ting kan man trods alt erstatte, men hvordan kan man retfærdiggøre at forhindre en person, med akut brug for hjælp, i at få det? Jeg kan slet ikke sætte mig ind i deres tankegang.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"