WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 6. aug 2018, 14:45

En bekendt på fb har åbenbart fået lavet nyt badeværelse og jeg er helt wtf over resultatet.
Marmorvægge til dét gulv?
Hvor mange nuancer af hvid kan du tælle?
Hvem vælger dog en bordplade i nikotinhvid til skabe i brækket hvid til kridende hvidt toilet og vaskemaskine over mere grålig hvid i klinkegulvet?
Jeg bliver helt svimmel af at kigge på det billede.
Er bare mig der er blevet gammel og ikke forstår interiørmode?
Erhm.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
32
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 6. aug 2018, 14:59

kidkomb skrev:En bekendt på fb har åbenbart fået lavet nyt badeværelse og jeg er helt wtf over resultatet.
Marmorvægge til dét gulv?
Hvor mange nuancer af hvid kan du tælle?
Hvem vælger dog en bordplade i nikotinhvid til skabe i brækket hvid til kridende hvidt toilet og vaskemaskine over mere grålig hvid i klinkegulvet?
Jeg bliver helt svimmel af at kigge på det billede.
Er bare mig der er blevet gammel og ikke forstår interiørmode?
Erhm.png


Intet af det ligner noget der er med vilje... :nerve:

Ligner mest sådan at de kendte nogen der havde noget gulv til overs, nogen andre der havde en bordplade, og sådan...
Pyt i pande - toiletstyle.
9
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 6. aug 2018, 15:03

Sangius skrev:
kidkomb skrev:En bekendt på fb har åbenbart fået lavet nyt badeværelse og jeg er helt wtf over resultatet.
Marmorvægge til dét gulv?
Hvor mange nuancer af hvid kan du tælle?
Hvem vælger dog en bordplade i nikotinhvid til skabe i brækket hvid til kridende hvidt toilet og vaskemaskine over mere grålig hvid i klinkegulvet?
Jeg bliver helt svimmel af at kigge på det billede.
Er bare mig der er blevet gammel og ikke forstår interiørmode?
Erhm.png


Intet af det ligner noget der er med vilje... :nerve:

Ligner mest sådan at de kendte nogen der havde noget gulv til overs, nogen andre der havde en bordplade, og sådan...
Pyt i pande - toiletstyle.

Tak. Jeg var nervøs for at jeg havde tabt tråden helt mht boligindretning.
Der er flere der har kommenteret på opslaget at gulvet bare er blevet så flot.
Og ja, det er det da. Lidt specielt. Men med den rigtige sammensætning i rummet havde det fungeret glimrende synes jeg.
Nu? Not so much :shock:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 6. aug 2018, 17:56

Rikke skrev:Jeg er stadig WTF over denne oplevelse for tre år siden i NY. Wait for it :D

Nu har jeg set den tre gange og jeg forstår det ikke? :blush:
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 6. aug 2018, 18:38

Marott skrev:
kidkomb skrev:En bekendt på fb har åbenbart fået lavet nyt badeværelse og jeg er helt wtf over resultatet.
Marmorvægge til dét gulv?
Hvor mange nuancer af hvid kan du tælle?
Hvem vælger dog en bordplade i nikotinhvid til skabe i brækket hvid til kridende hvidt toilet og vaskemaskine over mere grålig hvid i klinkegulvet?
Jeg bliver helt svimmel af at kigge på det billede.
Er bare mig der er blevet gammel og ikke forstår interiørmode?
Erhm.png



Jeg forudser, at mit byggeprojekt har potentiale til den her tråd :lol:



Det glæder vi os til at se :-D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2154

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lucia » 6. aug 2018, 18:58

Hvad ER det her? :ticks:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 6. aug 2018, 19:03

Lucia skrev:Hvad ER det her? :ticks:

Jeg kan komme i tanke om to ting. Den ene er det nok ikke :slem:

Den anden er at det er en muskeltræning. Sæt den i munden og luk/bid sammen 26 gange, så styrker du musklerne nederst i ansigtet (pilene) og får et glattere ansigt/ingen dobbelthage ...

Men jeg ved det ikke :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 6. aug 2018, 22:40

Det må jeg nok sige. Det havde jeg aldrig gættet. :nerve:

Billede
21
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 7. aug 2018, 05:39

Rikke skrev:
kidkomb skrev:
Rikke skrev:Jeg er stadig WTF over denne oplevelse for tre år siden i NY. Wait for it :D

Nu har jeg set den tre gange og jeg forstår det ikke? :blush:

Det er den duknakkede dame. Man skulle nok have været der :D Min veninde og jeg kiggede på hinanden bagefter og mimede “Whaaaaaat?!” :lol:

? Hvad er der specielt ved hende? Ældre kvinder med sammenfaldne rygge findes da alle steder?
4
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf sigge » 7. aug 2018, 07:44

Mini-wtf, men ikke desto mindre: Vi har fået lavet en mindre ombygning på min arbejdsplads. Den betyder, at der nu er kommet glasvægge omkring vores spiseområde, som køkkenet støder op til. Derfor skal vi nu gå forbi det hjørne af kontoret, hvor ledelsen sidder for at komme udenom glasvæggen og hen til køkkenet for at hente frugt, kaffe eller vand. Men det er åbenbart så forstyrrende for ledelsen, at det må vi ikke længere. Så nu er der blevet opstillet en reol længere nede i lokalet, hvor der står frugt, kaffe og te. Men ikke noget koldt vand. Jeg drikker udelukkende vand i løbet af arbejdstiden, og i denne varme henter jeg nok et glas en gang i timen ca. Det må jeg så fremover hente på toilettet. Af en eller anden grund føler jeg, at det er meget mindre hygiejnisk at hente drikkevand ved håndvasken på toilettet end ved køkkenvasken. Jeg er muligvis bare hysterisk/uoplyst. Men jeg synes ærligt talt det er lettere wtf på den måde at "forbyde" os adgang til køkkenet i løbet af dagen.

Det skal dog siges, at en kollega arbejder på at anskaffe nogle (store) termokander til koldt vand, der kan stå sammen med kaffe osv. Men jeg gætter på, at de nok ikke kommer til at holde en hel formiddag, før de skal fyldes. Vi er trods alt ca. 30-35 personer, der skal bruge dem. Og folk har en tendens til at drikke mere vand, når det er koldt og lige for næsen af dem.
6
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tiger » 7. aug 2018, 07:52

^^sigge: Nej du er ikke sart med vand fra håndvask på toilet :nerve:

Jeg synes, det lyder absurd og ledelsen forstår da at gøre medarbejderne irritable fremadrettet :8:

Med det sagt, ville jeg nok købe en billig termotaske/køleelementee i fx Ikea og selv tage vand med hjemmefra på flaske indtil der kom en løsning. Jeg synes faktisk det er langt ude, at I selv skal finde løsninger, men det ville alligevel være min egen løsning midlertidigt.
7
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 7. aug 2018, 12:07

Jeg har brugt "søg/erstat" i et langt word dokument. Jeg har søgt på MAN og erstattet med DU for at gøre teksten mere nærværende.

Nu støder jeg så på ord som "LandDUd", "DiaDUter" og andre underlige ord. Troede kun funktionen tog de hele ord :/ :lol:
13
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stitch » 7. aug 2018, 12:21

BlueBunny skrev:Jeg har brugt "søg/erstat" i et langt word dokument. Jeg har søgt på MAN og erstattet med DU for at gøre teksten mere nærværende.

Nu støder jeg så på ord som "LandDUd", "DiaDUter" og andre underlige ord. Troede kun funktionen tog de hele ord :/ :lol:


Havde du skrevet " om ordet? Altså søgt på "man" og ikke bare man?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 7. aug 2018, 14:39

Stitch skrev:
BlueBunny skrev:Jeg har brugt "søg/erstat" i et langt word dokument. Jeg har søgt på MAN og erstattet med DU for at gøre teksten mere nærværende.

Nu støder jeg så på ord som "LandDUd", "DiaDUter" og andre underlige ord. Troede kun funktionen tog de hele ord :/ :lol:


Havde du skrevet " om ordet? Altså søgt på "man" og ikke bare man?

Nej jeg har ikke lavet anførselstegn eller noget. Det kendte jeg ikke til
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 7. aug 2018, 15:21

BlueBunny skrev:Jeg har brugt "søg/erstat" i et langt word dokument. Jeg har søgt på MAN og erstattet med DU for at gøre teksten mere nærværende.

Nu støder jeg så på ord som "LandDUd", "DiaDUter" og andre underlige ord. Troede kun funktionen tog de hele ord :/ :lol:

Nu er der jo efterhånden så mange forskellige versioner of Word ... men på min ser det sådan her ud:

replace.png

replace2.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Tilbage til "Generelt"