WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ghattner » 15. jan 2019, 12:00

Jeg har det lidt WTF over hvorfor der findes videooptagelser af dem have sex? Og ikke mindst om også det var med samtykke eller ej, og i så fald, om der er en retslig konsekvens af det?

Og hvis kvinden har sagt ja til at blive filmet, hvorfor så overhovedet anmelde manden når hun måske ved, at hun qua filmene ikke har den bedste sag?

https://ekstrabladet.dk/112/faeldet-af- ... se/7473976
1
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf IrmaPigen » 16. jan 2019, 20:29

14 årig død af hjerneskade efter at have røget hash og taget morens metadon samme aften for et halvt år siden.

Broren døde den pågældende aften efter at have indtage mdma.

Moren idømt to års fængsel for ikke at have foretaget sig noget den pågældende aften hvor børnene dejsede om af stoffer.

WTF.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf IrmaPigen » 16. jan 2019, 20:51

Trappestige skrev:
IrmaPigen skrev:14 årig død af hjerneskade efter at have røget hash og taget morens metadon samme aften for et halvt år siden.

Broren døde den pågældende aften efter at have indtage mdma.

Moren idømt to års fængsel for ikke at have foretaget sig noget den pågældende aften hvor børnene dejsede om af stoffer.

WTF.

Kæresten, ikke broren. Hun slog både sit eget og andre menneskers barn ihjel og fik sølle to år.


Okay.

https://www.bt.dk/krimi/14-aarige-marcu ... -oesterbro

But still, WTF :ad!:
0
HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 17. jan 2019, 06:01

Det er ubeskriveligt tragisk. Og jeg tænker ikke på en 14 årig som tager en overdosis.
https://www.bt.dk/krimi/14-aarig-pige-d ... -skal-lide
Men den familiære fnidder og fnadder som totalt smadrer et barns sidste tid, fordi man ikke kan mødes og begrave stridsøksen, nu hvor situationen er blevet et spørgsmål om liv og død.
En far som må se sit barn i 10 min., kort tid før hun dør, en mor som afsoner en dom, jamen det er tragisk ud over alle grænser.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16008
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TinaW » 17. jan 2019, 06:10

HerErJeg skrev:Det er ubeskriveligt tragisk. Og jeg tænker ikke på en 14 årig som tager en overdosis.
https://www.bt.dk/krimi/14-aarig-pige-d ... -skal-lide
Men den familiære fnidder og fnadder som totalt smadrer et barns sidste tid, fordi man ikke kan mødes og begrave stridsøksen, nu hvor situationen er blevet et spørgsmål om liv og død.
En far som må se sit barn i 10 min., kort tid før hun dør, en mor som afsoner en dom, jamen det er tragisk ud over alle grænser.


Men du er vel ikke uenig i, at moderen skal afsone? I min optik burde hun have været straffet endnu hårdere.

Hele sagen er ufatteligt sørgelig og for mig så uforståelig.
2
HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 17. jan 2019, 06:44

TinaW skrev:
HerErJeg skrev:Det er ubeskriveligt tragisk. Og jeg tænker ikke på en 14 årig som tager en overdosis.
https://www.bt.dk/krimi/14-aarig-pige-d ... -skal-lide
Men den familiære fnidder og fnadder som totalt smadrer et barns sidste tid, fordi man ikke kan mødes og begrave stridsøksen, nu hvor situationen er blevet et spørgsmål om liv og død.
En far som må se sit barn i 10 min., kort tid før hun dør, en mor som afsoner en dom, jamen det er tragisk ud over alle grænser.


Men du er vel ikke uenig i, at moderen skal afsone? I min optik burde hun have været straffet endnu hårdere.

Hele sagen er ufatteligt sørgelig og for mig så uforståelig.

Uha nej, lad endelig moderen sidde der.
Men nu hvor setup'et er som det er, datteren er dødssyg, moderen rusker tremmer, faren er totalt uønsket. Hvem der end bestemmer hvad der er bedst for pigen i relation til familien, gør i hvert fald et ringe stykke arbejde.
Har moren stadig forældremyndigheden, også nu hvor hun sidder og rusker? Ufatteligt at man kan hade hinanden så meget et eller andet sted...
Det må være ufatteligt hårdt at blive smidt ud fra datterens stue efter 10 min., den dag hvor man ved hun dør. Og samtidigt vide at hendes mor sidder der, som dybest set er skyld i at det nogensinde er gået så vidt.
5
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LaMariposa » 17. jan 2019, 08:21

Da jeg hørte, at nogle unge mennesker deler videoen af henrettelsen i Marokko, på sociale medier. Jeg mangler ord...
7
:lun: Be brave
HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 17. jan 2019, 08:30

LaMariposa skrev:Da jeg hørte, at nogle unge mennesker deler videoen af henrettelsen i Marokko, på sociale medier. Jeg mangler ord...

Det gør de. Vi har fået en besked på forældreintra, at den er blevet set på 8. klassetrin, så vi skulle være opmærksom.
Lige nu er jeg bare glad for at vores dreng ikke er på sociale medier, så risikoen er i hvert fald noget mindre.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LaMariposa » 17. jan 2019, 08:56

HerErJeg skrev:
LaMariposa skrev:Da jeg hørte, at nogle unge mennesker deler videoen af henrettelsen i Marokko, på sociale medier. Jeg mangler ord...

Det gør de. Vi har fået en besked på forældreintra, at den er blevet set på 8. klassetrin, så vi skulle være opmærksom.
Lige nu er jeg bare glad for at vores dreng ikke er på sociale medier, så risikoen er i hvert fald noget mindre.


Det forstår jeg virkelig godt, for det er da SÅ skræmmende. Kan slet ikke forstå, at man overhovedet kan finde på at dele sådan noget.
0
:lun: Be brave
HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 17. jan 2019, 12:43

LaMariposa skrev:
HerErJeg skrev:
LaMariposa skrev:Da jeg hørte, at nogle unge mennesker deler videoen af henrettelsen i Marokko, på sociale medier. Jeg mangler ord...

Det gør de. Vi har fået en besked på forældreintra, at den er blevet set på 8. klassetrin, så vi skulle være opmærksom.
Lige nu er jeg bare glad for at vores dreng ikke er på sociale medier, så risikoen er i hvert fald noget mindre.


Det forstår jeg virkelig godt, for det er da SÅ skræmmende. Kan slet ikke forstå, at man overhovedet kan finde på at dele sådan noget.

I frokostpausen snakkede jeg med en mor der har en datter i 8. klasse på en helt anden skole end vores.
Men i den klasse er det nærmere et spørgsmål om hvem der IKKE har set videoen, det er helt normalt at de sygeste klammeste videoer florerer i vildskab, næsten som en ren manddomsprøve - også blandt pigerne.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LaMariposa » 17. jan 2019, 12:58

HerErJeg skrev:
LaMariposa skrev:
HerErJeg skrev:
LaMariposa skrev:Da jeg hørte, at nogle unge mennesker deler videoen af henrettelsen i Marokko, på sociale medier. Jeg mangler ord...

Det gør de. Vi har fået en besked på forældreintra, at den er blevet set på 8. klassetrin, så vi skulle være opmærksom.
Lige nu er jeg bare glad for at vores dreng ikke er på sociale medier, så risikoen er i hvert fald noget mindre.


Det forstår jeg virkelig godt, for det er da SÅ skræmmende. Kan slet ikke forstå, at man overhovedet kan finde på at dele sådan noget.

I frokostpausen snakkede jeg med en mor der har en datter i 8. klasse på en helt anden skole end vores.
Men i den klasse er det nærmere et spørgsmål om hvem der IKKE har set videoen, det er helt normalt at de sygeste klammeste videoer florerer i vildskab, næsten som en ren manddomsprøve - også blandt pigerne.


Men... De ved da, at det er et rigtigt mord, ikke? Det er da HELT blæst at dele den slags! Undskyld, men selvom man er "teenagetåget", så må man da være i stand til at overveje bare lidt konsekvens i forhold til, hvad man deler?
Senest rettet af LaMariposa 19. jan 2019, 07:06, rettet i alt 1 gang.
3
:lun: Be brave
HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 17. jan 2019, 13:05

LaMariposa skrev:
HerErJeg skrev:
LaMariposa skrev:
HerErJeg skrev:
LaMariposa skrev:Da jeg hørte, at nogle unge mennesker deler videoen af henrettelsen i Marokko, på sociale medier. Jeg mangler ord...

Det gør de. Vi har fået en besked på forældreintra, at den er blevet set på 8. klassetrin, så vi skulle være opmærksom.
Lige nu er jeg bare glad for at vores dreng ikke er på sociale medier, så risikoen er i hvert fald noget mindre.


Det forstår jeg virkelig godt, for det er da SÅ skræmmende. Kan slet ikke forstå, at man overhovedet kan finde på at dele sådan noget.

I frokostpausen snakkede jeg med en mor der har en datter i 8. klasse på en helt anden skole end vores.
Men i den klasse er det nærmere et spørgsmål om hvem der IKKE har set videoen, det er helt normalt at de sygeste klammeste videoer florerer i vildskab, næsten som en ren manddomsprøve - også blandt pigerne.


Men... De ved da, at det er et rigtigt mord, ikke? Det er da HELT blæst at dele den slags! Undskyld, men selvom man er "teenagtåget", så må man da være i stand til at overveje bare lidt konsekvens i forhold til, hvad man deler?

HVIS de virkelig godt ved det er iskoldt mord, direkte up front, og de så alligevel tænker FEDT, den skal deles, så kan jeg godt blive noget bekymret, hvor hurtigt en stor mangel på empati overfor andre mennesker og deres følelser kan udvikle sig, også selv om de ikke får hovedet skåret af.
1
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1558
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5861

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. jan 2019, 17:10

Fyrst Eberhard skrev:
18A53C36-FA44-4CEA-AAF8-0DEED1698D49.jpeg


På Island starter træningen til motherfucking viking på vuggestadiet.
9
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4336
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10605

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 18. jan 2019, 18:33

Fyrst Eberhard skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
18A53C36-FA44-4CEA-AAF8-0DEED1698D49.jpeg


På Island starter træningen til motherfucking viking på vuggestadiet.

Hvis man stadig brugte den deroppe i slut-60’erne, forklarer det jo også Björk.

:lol:
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Shmartiesh » 18. jan 2019, 18:36

Da jeg så dokumentaren om den falske rugemor på tv2. Jeg mangler ord for den vrede og had følelse jeg sidder med.
1

Tilbage til "Generelt"