WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 11. dec 2018, 19:40

BlueBunny skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg står og taler med en forælder, der p.t. giver mine elever et kursus i vredeshåndtering, da en kollega kommer væltende, krammer forælderen, som h*n ellers ikke har noget forhold til, og afbryder samtalen, mens h*n placerer sig, så jeg fysisk bliver afskåret og begynder at overtage samtalen.

Hvad pokker sker der lige der? Det er ellers en kollega, jeg er glad for, men det her er virkelig mærkeligt.


Det lyder som en ret irriterende kollega - tænker at med sådan en kollega så er det ikke kun eleverne der har brug for det kursus forælderen tilbyder :fløjt:

Normalt er h*n den sødeste og mest hjælpsomme kollega ever. Det gør det bare mere mystisk.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 11. dec 2018, 23:45

Fru Sunshine skrev:Jeg står og taler med en forælder, der p.t. giver mine elever et kursus i vredeshåndtering, da en kollega kommer væltende, krammer forælderen, som h*n ellers ikke har noget forhold til, og afbryder samtalen, mens h*n placerer sig, så jeg fysisk bliver afskåret og begynder at overtage samtalen.

Hvad pokker sker der lige der? Det er ellers en kollega, jeg er glad for, men det her er virkelig mærkeligt.

En praktisk øvelse i vredeshåndtering måske? :fløjt:
0
HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 12. dec 2018, 06:33

Jeg har lige kørt med en bilist bag mig over 12 km., som ikke havde andet lys foran på bilen end 1 (et) positionslys. Det svarer sådan cirka til 5 fyrfadslys.
Ude på motorvejen vælger idioten at overhale mig og jeg taber ham desværre af syne, så jeg kan ikke få ringet til politiet.
Men det er et forbandet svineri og burde koste kortet ubetinget. At sætte sig bag rattet og køre uden selv at kunne se skid, det er fuldstændigt forrykt at man tænker så lidt.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2018, 06:48

dgd2007 skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg står og taler med en forælder, der p.t. giver mine elever et kursus i vredeshåndtering, da en kollega kommer væltende, krammer forælderen, som h*n ellers ikke har noget forhold til, og afbryder samtalen, mens h*n placerer sig, så jeg fysisk bliver afskåret og begynder at overtage samtalen.

Hvad pokker sker der lige der? Det er ellers en kollega, jeg er glad for, men det her er virkelig mærkeligt.

En praktisk øvelse i vredeshåndtering måske? :fløjt:

Tvivlsomt eftersom vedkommende ikke er en del af det forløb. Det er kun min klasse, der er så heldige, fordi jeg har den direkte kontakt til denne forælder :-D
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 12. dec 2018, 06:49

HerErJeg skrev:Jeg har lige kørt med en bilist bag mig over 12 km., som ikke havde andet lys foran på bilen end 1 (et) positionslys. Det svarer sådan cirka til 5 fyrfadslys.
Ude på motorvejen vælger idioten at overhale mig og jeg taber ham desværre af syne, så jeg kan ikke få ringet til politiet.
Men det er et forbandet svineri og burde koste kortet ubetinget. At sætte sig bag rattet og køre uden selv at kunne se skid, det er fuldstændigt forrykt at man tænker så lidt.

Dem er desværre rigtig mange af, og de bliver kun "stoppet" den dag de skal til syn, så hvert andet år får de lige skiftet pæren. Hvis den da er sprunget.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 12. dec 2018, 10:35

BlueBunny skrev:Altså alt det med at være på tværs for kontrollanter. De rejsende kan rejse med gyldig billet, ellers så er det fair de bliver konfronteret. Det er en konfrontation de selv kan sikre at undgå.
Små egotrippere der sinker alle for selv at spare lidt. Hvad er deres win?


Sidste år blev vores bus låst af og så kunne vi sidde der i mere end et kvarter fordi der var tre uden billet, og de prøvede alt hvad der er af tricks for at slippe for en bøde, den ene havde et rejsekort der tilhørte en lillebror der var barn og forsøgte sig så med at tale et andet sprog og lade som om de ikke forstod, men de kontrollører kunne åbenbart det rigtige sprog og de foretrak så alligevel at tale dansk da det kom til stykket.. Jeg var da glad for vi ikke havde travlt, så er det godt nok surt at sidde der og glo på grund af nogle idioter.

Det er helt sikkert dyrt at køre med de offentlige, og jeg kan godt forstå det kan være så dyrt at man ikke har til det, men derfor kan man da godt droppe det der, det er sq da til at regne ud at man ikke slipper når de stopper bussen og låser den på den måde og så må man bare se at få det overstået.
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 12. dec 2018, 11:07

Vores vicevært er åbenbart ret ligeglad med, om han har sat ild til noget med sin gasbrænder. Hele min opgang var røget til, men det var nok bare nogle visne blade. Nok? Tjek det dog. Det kom han så også til efter at have talt med mig ;)
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 12. dec 2018, 12:24

Vi er allerede halvvejs til juleaften. Stop!
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. dec 2018, 14:16

Jeg sad og blev rimeligt meget WTF-agtig da en veninde fortalte om en julefrokost hun lige havde været til på sit arbejde.
Det lød noget i retningen af: Og så i løbet af nul komma fem var der bare helt vildt gang i alle, der blev danset og sunget med på sangene og drukket shots, men det var altså ikke fordi det udviklede sig til partnerbytte.

Øøøh hvad? Øøøh WTF? Nej? :forvirret2: Altså... er det normal standard til de fester at det udvikler sig i den retning? :ticks:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 12. dec 2018, 15:12

Dirtylittledevil skrev:Jeg sad og blev rimeligt meget WTF-agtig da en veninde fortalte om en julefrokost hun lige havde været til på sit arbejde.
Det lød noget i retningen af: Og så i løbet af nul komma fem var der bare helt vildt gang i alle, der blev danset og sunget med på sangene og drukket shots, men det var altså ikke fordi det udviklede sig til partnerbytte.

Øøøh hvad? Øøøh WTF? Nej? :forvirret2: Altså... er det normal standard til de fester at det udvikler sig i den retning? :ticks:


Jeg tror det er et udtryk og at det bare er ment som at det ikke gik helt over gevind.

Mange siger at svinge sig i lysekronen i samme forbindelse.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. dec 2018, 22:22

Screenshot 2018-12-13 at 19.57.45.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 13. dec 2018, 22:28

Ej, styr jer!
Uden begrundelse? Og oven i det, så virker jeres link til kravene ikke? WTF?

Ansøgningompas1.png



Ansøgningompas2.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 13. dec 2018, 22:30

Man skal i øvrigt bestille tid.
Dette er tiderne jeg kan vælge imellem...
Mere wtf?
Ansøgningompas3.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 676
Likede indlæg: 21200

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf catnip » 13. dec 2018, 22:37

Klokken var 2:30 igår nat da jeg blev vækket af "We will rock you" med Queen. For fuld udblæsning. Meget forvirret og søvndrukken væltede jeg ud af sengen, i den tro at tv'et var gået i gang af sig selv eller noget i den stil. Men nej. Det var en fyr der sad i sin bil nede på gaden. Med vinduerne oppe og hørte sangen. Jeg bor på anden sal og havde lukkede vinduer. Jeg har slet ikke fantasi til at forestille mig decibel niveauet i den bil.
7
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. dec 2018, 22:40

kidkomb skrev:Man skal i øvrigt bestille tid.
Dette er tiderne jeg kan vælge imellem...
Mere wtf?
Ansøgningompas3.png


Billede
Senest rettet af DetSorteCirkus 13. dec 2018, 22:41, rettet i alt 1 gang.
1

Tilbage til "Generelt"