WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 28. nov 2018, 19:55

En restaurant i Herning har bedt en gæst til et bryllup finde et privat sted at amme. WTF? Hvis brudeparret er med på den, så kan personalet vel blande sig udenom!?
16
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Æble » 28. nov 2018, 20:59

Grissebassen skrev:Jeg modtog i går en officiel klage på jobbet fra en kollega for at have printet en mødedagsorden skævt. Min chef er heldigvis super cool og grinede lidt over det, da hun overleverede klagen.
Eftersom jeg har ret til at indgive indsigelse har jeg skrevet en 11 sider lang smøre om, hvordan printeren gik i stykker :fløjt:
Så kan min kollega hygge sig med at læse den :lol:


Du skulle vel aldrig arbejde i det offentlige? :fløjt:
2
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4636
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 678
Likede indlæg: 21210

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf catnip » 28. nov 2018, 21:20

Grissebassen skrev:Jeg modtog i går en officiel klage på jobbet fra en kollega for at have printet en mødedagsorden skævt. Min chef er heldigvis super cool og grinede lidt over det, da hun overleverede klagen.
Eftersom jeg har ret til at indgive indsigelse har jeg skrevet en 11 sider lang smøre om, hvordan printeren gik i stykker :fløjt:
Så kan min kollega hygge sig med at læse den :lol:


Tænk at der alligevel findes mennesker der kan finde på at klage over den slags. Det er fandme WTF?!?
9
- Nevertheless she persisted -
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Grissebassen » 28. nov 2018, 22:23

Æble skrev:
Grissebassen skrev:Jeg modtog i går en officiel klage på jobbet fra en kollega for at have printet en mødedagsorden skævt. Min chef er heldigvis super cool og grinede lidt over det, da hun overleverede klagen.
Eftersom jeg har ret til at indgive indsigelse har jeg skrevet en 11 sider lang smøre om, hvordan printeren gik i stykker :fløjt:
Så kan min kollega hygge sig med at læse den :lol:


Du skulle vel aldrig arbejde i det offentlige? :fløjt:

Jo, da. Og på mine 11 sider står også en udførlig redegørelse over prioritering af it-supportopgaver i det offentlige, samt en hjemmestrikket statistik med et overslag over, hvor meget papirspild den offentlige sektor har, herunder et estimat på co2 udledningen heraf.
Jeg printede i øvrigt min indsigelse med to lineal placeret i vatter ud for margenen.

Hvad det så siger om min prioritering om mine arbejdsopgaver er en anden sag :fløjt:
25
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 29. nov 2018, 01:45

Grissebassen skrev:Jeg modtog i går en officiel klage på jobbet fra en kollega for at have printet en mødedagsorden skævt. Min chef er heldigvis super cool og grinede lidt over det, da hun overleverede klagen.
Eftersom jeg har ret til at indgive indsigelse har jeg skrevet en 11 sider lang smøre om, hvordan printeren gik i stykker :fløjt:
Så kan min kollega hygge sig med at læse den :lol:


Det minder mig om dette klip fra Friends :lol:

3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Santa » 29. nov 2018, 07:13

Grissebassen skrev:
Æble skrev:
Grissebassen skrev:Jeg modtog i går en officiel klage på jobbet fra en kollega for at have printet en mødedagsorden skævt. Min chef er heldigvis super cool og grinede lidt over det, da hun overleverede klagen.
Eftersom jeg har ret til at indgive indsigelse har jeg skrevet en 11 sider lang smøre om, hvordan printeren gik i stykker :fløjt:
Så kan min kollega hygge sig med at læse den :lol:


Du skulle vel aldrig arbejde i det offentlige? :fløjt:

Jo, da. Og på mine 11 sider står også en udførlig redegørelse over prioritering af it-supportopgaver i det offentlige, samt en hjemmestrikket statistik med et overslag over, hvor meget papirspild den offentlige sektor har, herunder et estimat på co2 udledningen heraf.
Jeg printede i øvrigt min indsigelse med to lineal placeret i vatter ud for margenen.

Hvad det så siger om min prioritering om mine arbejdsopgaver er en anden sag :fløjt:

Jeg synes godt nok at det er vildt at din chef overhovedet godtager klagen og går videre til dig med den!!
Tal lige om spild af tid der!!
Min chef ville have afvist den uden at blinke.
14
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Akehurst2 » 29. nov 2018, 10:06

Grissebassen skrev:Jeg modtog i går en officiel klage på jobbet fra en kollega for at have printet en mødedagsorden skævt. Min chef er heldigvis super cool og grinede lidt over det, da hun overleverede klagen.
Eftersom jeg har ret til at indgive indsigelse har jeg skrevet en 11 sider lang smøre om, hvordan printeren gik i stykker :fløjt:
Så kan min kollega hygge sig med at læse den :lol:


Hvor er det bare et godt comeback :klap:

Men folk kan gå op i de mærkeligste ting. Arbejdede engang et sted, hvor vi sendte noget bestemt materiale til en bred kreds af interessenter i centraldministrationen. Vi havde derfor en fil med navne og adresser, som vi brugte til at printe adresselabels fra. Den sendte jeg så til hele kredsen elektronisk på et tidspunkt, hvor vi skulle sikre os at der ikke var kommet nye til/folk der skulle slettes.

Der fik jeg en klage, fordi en afdelingschef stod efter en kontorchef på oversigten 'for jeg måtte jo forstå, at afdelingschef var højere rangerende og derfor skulle stå først'. At det bare var vores liste til at printe labels fra og ikke en oversigt der blev brugt til andet, var ligegyldigt - afdelingschefen skulle stå først.

Jeg spurgte, om det også skulle sikres at hans brev blev lagt i postkassen først. Så blev hun først rigtig sur. Min chef grinede heldigvis bare.
17
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf girl_beat » 29. nov 2018, 10:34

Mi55y skrev:En restaurant i Herning har bedt en gæst til et bryllup finde et privat sted at amme. WTF? Hvis brudeparret er med på den, så kan personalet vel blande sig udenom!?

Nu er jeg så også nybagt mor - og ammer - men jeg havde lavet en KÆMPE scene og skældt det specifikke personale hæder og ære fra, hvis det skete til min fest. Hvis jeg har inviteret og betalt, skal en tjener på ingen måde opdrage på mine gæster ift. hvordan de vælger at tage sig af deres børn/babyer. Hvad bilder de sig ind?! :sur:
5
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 29. nov 2018, 15:11

Folk er sindssyge.

To år har det taget at udvikle en haleklemme med en pose så hundeejere ikke længere skal besværes med at samle efterladenskaber op, med de allerede eksisterende, dårlige muligheder(TO ÅR!!) Når man kender baggrunden er det en fed detalje at posen ikke kan lukkes efter brug. Så kan man så gå og flagre med en åben pose lort indtil man kommer til en skraldespand, men i det mindste har man ikke lort på hænderne. Mission accomplished Billede

Hvilke reklamefolk er det også lige der tænker at den bedste måde at reklamere for det her produkt er ved at en hund skider flydende guld i hænderne på dens ejer..? :træt3:

Den første der kommenterer på hundeejere der ikke samler op efter deres hund vinder en gratis lort.
2
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 29. nov 2018, 15:36

Misantropen skrev:Folk er sindssyge.

To år har det taget at udvikle en haleklemme med en pose så hundeejere ikke længere skal besværes med at samle efterladenskaber op, med de allerede eksisterende, dårlige muligheder(TO ÅR!!) Når man kender baggrunden er det en fed detalje at posen ikke kan lukkes efter brug. Så kan man så gå og flagre med en åben pose lort indtil man kommer til en skraldespand, men i det mindste har man ikke lort på hænderne. Mission accomplished Billede

Hvilke reklamefolk er det også lige der tænker at den bedste måde at reklamere for det her produkt er ved at en hund skider flydende guld i hænderne på dens ejer..? :træt3:

Den første der kommenterer på hundeejere der ikke samler op efter deres hund vinder en gratis lort.

Det er også kun til små hunde, hvis en labrador som den i filmen havde lavet en lort, ville den ikke kunne være i den lille pose :-)
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 29. nov 2018, 15:43

Jeg har lige modtaget "ønskeseddel med sommerferieønsker" på min arbejdsplads.
Deadline 2.januar.
Ikke en skid, jeg ved hvad jeg skal lave til sommer på nuværende tidspunkt :lol:
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. nov 2018, 15:59

Når man ringer til et hospital for at få resultater - 5 uger efter man fik at vide at de ville være klar - og de stadig ikke har dem til en. Til gengæld har de en telefonsvarer der praler af deres “exceptional service”

Hahahaha wtf. As if. Amen jeg er så træt af dem lige pt
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 29. nov 2018, 17:13

cola skrev:
Misantropen skrev:Folk er sindssyge.

To år har det taget at udvikle en haleklemme med en pose så hundeejere ikke længere skal besværes med at samle efterladenskaber op, med de allerede eksisterende, dårlige muligheder(TO ÅR!!) Når man kender baggrunden er det en fed detalje at posen ikke kan lukkes efter brug. Så kan man så gå og flagre med en åben pose lort indtil man kommer til en skraldespand, men i det mindste har man ikke lort på hænderne. Mission accomplished Billede

Hvilke reklamefolk er det også lige der tænker at den bedste måde at reklamere for det her produkt er ved at en hund skider flydende guld i hænderne på dens ejer..? :træt3:

Den første der kommenterer på hundeejere der ikke samler op efter deres hund vinder en gratis lort.

Det er også kun til små hunde, hvis en labrador som den i filmen havde lavet en lort, ville den ikke kunne være i den lille pose :-)

No worries. Den fås også til store hunde.. :slem:

Det er vist kun hunde med stumphale den ikke fungerer til :lol:

Billede
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 1234 » 29. nov 2018, 18:25

kidkomb skrev:Jeg har lige modtaget "ønskeseddel med sommerferieønsker" på min arbejdsplads.
Deadline 2.januar.
Ikke en skid, jeg ved hvad jeg skal lave til sommer på nuværende tidspunkt :lol:

Jeg ville ønske med arbejdsplads begyndt så tidligt, så jeg kunne vide, hvornår jeg skal kigge på flybilletter til.
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 29. nov 2018, 20:06

http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-11-29 ... -indfoedte

What the f*ck ??? Hvor hjernedød har man egentlig lov til at være i Guds Hellige navn

John Chau.JPG

Hvis de indfødte på øen sender en byge af spidse pile lige mod dig, når du forsøger at gå i land på deres ø, så er der nok en god chance for at deres motivation er at dræbe dig....


John Chau 2.JPG

Mon hun mener at der vil gro et missionær træ op af sandet der hvor de indfødte har begravet John Chau ....I så fald så vil jeg da gerne vide om jeg kan slå Brad Pitt ihjel og begrave ham i haven og så mit eget Brad Pitt træ ????
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Generelt"