WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 17. nov 2016, 17:37

Kommer hjem og ser en pakkeseddel i min postkasse, fint, kører til posthuset, uden egentlig at have tjekket sedlen... får så at vide at pakken først kommer dagen efter, da de kun får pakkerne om morgen.
Hvad skete der med at når pakkemanden havde været rundt, så kunne man hente sin pakke.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf zembra1986 » 17. nov 2016, 17:44

cola skrev:Kommer hjem og ser en pakkeseddel i min postkasse, fint, kører til posthuset, uden egentlig at have tjekket sedlen... får så at vide at pakken først kommer dagen efter, da de kun får pakkerne om morgen.
Hvad skete der med at når pakkemanden havde været rundt, så kunne man hente sin pakke.


Det er vist mange år siden det har været sådan.

Jeg har handlet på nettet de sidste 10+ år, og jeg kan ikke huske, at man på noget tidspunkt har kunnet hente pakken samme dag.
4
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 17. nov 2016, 17:55

Guilded_Lily skrev:[...]
Og så synes jeg, han ligner en lyserød grisling :genert:

Han har udseendet lidt imod sig :)
Og så havde han en utrolig dumflabet facon, dengang han var ordfører - både som forsvarer af den forrige V-regering og som angriber af Thorning vedr. Kinnocks skattepligt, selv efter at sagen var afgjort. Sådan lidt Trump-agtgt faktisk.

Men han siges faktisk at være meget god af folk, der kender ham lidt bedre.
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 17. nov 2016, 18:42

zembra1986 skrev:
cola skrev:Kommer hjem og ser en pakkeseddel i min postkasse, fint, kører til posthuset, uden egentlig at have tjekket sedlen... får så at vide at pakken først kommer dagen efter, da de kun får pakkerne om morgen.
Hvad skete der med at når pakkemanden havde været rundt, så kunne man hente sin pakke.


Det er vist mange år siden det har været sådan.

Jeg har handlet på nettet de sidste 10+ år, og jeg kan ikke huske, at man på noget tidspunkt har kunnet hente pakken samme dag.

Det er sket siden i sommers ... i hvert fald her, for jeg har tit modtaget en seddel og samme dag hentet den.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf bluetof1 » 17. nov 2016, 19:45

Smiling_Goat skrev:Jeg var i Netto at handle og stillede mig bag en mand i en kø, uden at se at en anden kasse åbnede. Jeg ved ikke, hvad der var mest WTF. At manden foran mig valgte at skifte kø, mens han kiggede på mig og sagde: "Kom" som om vi var gået i Netto sammen, eller det at jeg sagde: "okay" og fulgte efter :stoned:

(Jeg har en meget særlig Netto)


Du er simpelthen så sød nogle gange at jeg får lyst til at knibe dig i kinden og kalde dig en gavtyv :dåne: :lol:
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Buller » 17. nov 2016, 20:32

cola skrev:
zembra1986 skrev:
cola skrev:Kommer hjem og ser en pakkeseddel i min postkasse, fint, kører til posthuset, uden egentlig at have tjekket sedlen... får så at vide at pakken først kommer dagen efter, da de kun får pakkerne om morgen.
Hvad skete der med at når pakkemanden havde været rundt, så kunne man hente sin pakke.


Det er vist mange år siden det har været sådan.

Jeg har handlet på nettet de sidste 10+ år, og jeg kan ikke huske, at man på noget tidspunkt har kunnet hente pakken samme dag.

Det er sket siden i sommers ... i hvert fald her, for jeg har tit modtaget en seddel og samme dag hentet den.


det er fordi det ikke er pakkeposten der efterlader sedlen, det er den almindelige post der har den med dagen efter. Så den kommer automatisk dagen efter og derfor kan man hente den samme dag.

Ved jeg fordi jeg tit har observeret pakkeposten bare gå og så måttet vente på sedlen dagen efter.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2016, 21:20

Smiling_Goat skrev:Jeg var i Netto at handle og stillede mig bag en mand i en kø, uden at se at en anden kasse åbnede. Jeg ved ikke, hvad der var mest WTF. At manden foran mig valgte at skifte kø, mens han kiggede på mig og sagde: "Kom" som om vi var gået i Netto sammen, eller det at jeg sagde: "okay" og fulgte efter :stoned:

(Jeg har en meget særlig Netto)

Hahaha :lol:
Men var det ikke akavet, da I så stod ovre i den anden kø og ligesom havde bondet, for så bare at lade som ingenting?
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 17. nov 2016, 21:37

På vej hjem fra Rødovre centret her til aften, hvad jeg formoder var en mor og en teenagedatter stod udenfor og tog selfies midt i en fodgængerovergang,i mørke.

Og de blev stående selv da der kom en bil der da heldigvis så dem så den stoppede og så kunne den ellers holde der...

Tænk at man kan gå så højt op i at tage et billede af sig selv... Folk er blevet sindssyge.
9
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf zembra1986 » 17. nov 2016, 21:46

Buller skrev:
cola skrev:
zembra1986 skrev:
cola skrev:Kommer hjem og ser en pakkeseddel i min postkasse, fint, kører til posthuset, uden egentlig at have tjekket sedlen... får så at vide at pakken først kommer dagen efter, da de kun får pakkerne om morgen.
Hvad skete der med at når pakkemanden havde været rundt, så kunne man hente sin pakke.


Det er vist mange år siden det har været sådan.

Jeg har handlet på nettet de sidste 10+ år, og jeg kan ikke huske, at man på noget tidspunkt har kunnet hente pakken samme dag.

Det er sket siden i sommers ... i hvert fald her, for jeg har tit modtaget en seddel og samme dag hentet den.


det er fordi det ikke er pakkeposten der efterlader sedlen, det er den almindelige post der har den med dagen efter. Så den kommer automatisk dagen efter og derfor kan man hente den samme dag.

Ved jeg fordi jeg tit har observeret pakkeposten bare gå og så måttet vente på sedlen dagen efter.


Ha også prøvet at få et brev i postpakken hvor der står man kan hente pakken samme dag, og det brev kommer rigtigt nok dagen efter de har prøvet at levere den.

Men jeg har også tit fået den lille seddel hvor der står, at de har førsøgt at levere x dato og man kan hente pakken fra næste dag af.

Kan ikke lige gennemskue deres system.
0
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Buller » 17. nov 2016, 21:52

kidkomb skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg var i Netto at handle og stillede mig bag en mand i en kø, uden at se at en anden kasse åbnede. Jeg ved ikke, hvad der var mest WTF. At manden foran mig valgte at skifte kø, mens han kiggede på mig og sagde: "Kom" som om vi var gået i Netto sammen, eller det at jeg sagde: "okay" og fulgte efter :stoned:

(Jeg har en meget særlig Netto)

Hahaha :lol:
Men var det ikke akavet, da I så stod ovre i den anden kø og ligesom havde bondet, for så bare at lade som ingenting?


Hehe, mindede mig om en gang hvor jeg, godt nok i en Kvickly, stod i en relativt lang kø. Der bliver så annonceret at kasse nr 5 vil blive åbnet. Jeg plejer aldrig at gide gå til de nye kasser, men denne her var lige ved siden af og ingen andre gjorde mine til at gå derover. Så en mand og jeg går så derover, hvorefter kasseekspedienten siger at hun hellere vil åbne kasse nr. 1. Som er i den anden ende på den anden side af e to lange køer og nu vælter folk så derover. Så jeg går tilbage til min kø... tænker , nå. Skidt sker.

På vejen tilbage bliver jeg ynket af flere andre kunder. Sådan virkelig "nååårh, det var godt nok også snyd" "sikke noget at gøre" med tilhørende bekymrede blikke.

Der vidste jeg ikke helt hvad jeg skulle svare, men tænkte godt nok at det skudda også lige var TYPISK at den ene gang jeg rykker kø bliver det til en udstilling af min tilsyneladende manglende evne til bare at vente og lade tingene gå sin gang. Og så skal jeg oven i købet ynkes bagefter... armen altså.

Jeg prøvede så bare at smile og sige, nå ja, skidt sker. Men hvad sker der for at man ikke kan være ninja under sine indkøb men ufrivilligt bliver fanget i spotlyset.
3
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Urtekussen » 18. nov 2016, 19:55

Jeg er startet i en lille forening.
Vi skal have bestilt logo-jakker, og jeg ved ikke helt, hvad størrelse jeg skal have, da jeg tit synes de er meget små, så den skal i hvert fald være stor.

En af de andre:
Jamen, bestiller du ikke bare, nu må du ikke misforstå mig, men jeg kender mange andre tykke damer, som bruger herretøj. Gør du ikke også det?"
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 18. nov 2016, 20:05

Urtekussen skrev:Jeg er startet i en lille forening.
Vi skal have bestilt logo-jakker, og jeg ved ikke helt, hvad størrelse jeg skal have, da jeg tit synes de er meget små, så den skal i hvert fald være stor.

En af de andre:
Jamen, bestiller du ikke bare, nu må du ikke misforstå mig, men jeg kender mange andre tykke damer, som bruger herretøj. Gør du ikke også det?"


:lol: fandme sjovt total WTF :lol:
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 18. nov 2016, 21:20

Så er min eks-kærestes telefon-nummer IGEN dukket op på min arbejdsprofil på det interne system.
WHAT THE ACTUAL FUCK?!!
Det er, og hold nu fast, 5. gang det kommer tilbage...
SÅ FAT DOG FOR HELVEDE AT DET NUMMER SKAL FJERNES OG BLIVE VÆK. Hvad fanden er meningen?
Så ulideligt dårlig til sit IT-arbejde bør udløse en fyreseddel. Det kan simpelthen ikke være rigtigt!
De sidder med firewalls og sikkerhed og alt muligt andet for en stor virksomhed. Hvis de ikke engang er i stand til at permanent slette et telefon-nummer, hvordan skal de så kunne varetage opgaven med at holde hemmelige ting, nå ja, hemmelige.
I ved, sådan som et multinationalt firma som regel er interesseret i med ret mange ting.
WTF?
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. nov 2016, 22:01

Facebookven har været ude at rejse.
Nu er han hjemvendt igen, og det skriver han så på facebook, og får en lang tråd med velkommen hjem hilsner.
En kinesisk (tror jeg det er) veninde skriver også noget, på kinesisk, og når jeg klikker på oversæt står der at hun siger: "Den pikke er lun! Ha ha, d. Tillykke med fødselsdagen, jim!" (Han hedder ikke Jim og har ikke fødselsdag) :stoned:
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 19. nov 2016, 23:24

Dirtylittledevil skrev:Facebookven har været ude at rejse.
Nu er han hjemvendt igen, og det skriver han så på facebook, og får en lang tråd med velkommen hjem hilsner.
En kinesisk (tror jeg det er) veninde skriver også noget, på kinesisk, og når jeg klikker på oversæt står der at hun siger: "Den pikke er lun! Ha ha, d. Tillykke med fødselsdagen, jim!" (Han hedder ikke Jim og har ikke fødselsdag) :stoned:


Nogen af de der oversættelser er jo også totalt langt ude, jeg kigger på sider fra Tjekkiet, Italien og Schweiz og der er hver eneste gang noget der er rent nonsens.

Det er kun et par dage siden der var en plantekategori der blev oversat til spiseligt papir og jeg har set andre steder hvor det angiveligt har været buler, ris eller pærer.

Men det kan nu også være ret skægt, da jeg var gravid søgte jeg med vilje på råd og graviditet som jeg fik oversat og vred mig af grin i timer, der er ufatteligt mange mærkelige husråd til gravide og med en automatisk oversættelse går det helt galt.
0

Tilbage til "Generelt"