WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 19. feb 2016, 10:40

kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:Altså det tænker jeg faktisk, når folk hører at jeg har tamrotter og de så i ramme alvor spørger:
Løber de så bare frit rundt derhjemme eller har du dem i et bur?


Hvad gør de så? Min kollegas rotter har et bur, men det står åbent, så de kan løbe rundt i stuen... :P

Men de har stadig et bur.


Nåja. Børn har vel også et værelse, men man 'har dem' ikke på værelset...
Jeg forstår på min kollega at deres rotter bruger buret som et sted at sove eller slappe af. Ellers løber de i huset som en kat vel ville gøre det... Måske er det bare det folk mener, når de spørg..? :gruble: ;)
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 11:26

Sangius skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:Altså det tænker jeg faktisk, når folk hører at jeg har tamrotter og de så i ramme alvor spørger:
Løber de så bare frit rundt derhjemme eller har du dem i et bur?


Hvad gør de så? Min kollegas rotter har et bur, men det står åbent, så de kan løbe rundt i stuen... :P

Men de har stadig et bur.


Nåja. Børn har vel også et værelse, men man 'har dem' ikke på værelset...
Jeg forstår på min kollega at deres rotter bruger buret som et sted at sove eller slappe af. Ellers løber de i huset som en kat vel ville gøre det... Måske er det bare det folk mener, når de spørg..? :gruble: ;)

Måske. Men rotter er gnavere. De gnaver.
Men ja det er nok det de mener. Jeg synes bare det er så syret. Altså alle andre dyr end hund og kat er som regel i bur.

Udover det, så kan man ikke lære en rotte ikke at markere. Dvs lægge små dråber urin over det hele. Det gælder både hanner og hunner.
Og man kan kun med nogen held lære dem ikke at gnave i noget. -ledninger er ekstra yummi for alle rotter jeg har kendt. -jeg har haft over 30, ikke på samme tid, i årenes løb. Lifespan på en rotte er desværre ikke mere end 1½-3 år.
Deres naturlige instinkt er, at lave sovesteder og finde redemateriale, når de løber rundt, og redemateriale, det gnaver de af stof, aviser, tapet osv.
-det bør almindelige mennesker ikke vide, det er ikke det, men jeg er alvorligt i tvivl om, om din kollega fortæller sandheden. Alternativt at hendes hjem er en kende uappetitligt. -det er selvfølgelig en mulighed. Jeg vil indrømme at jeg har været i meget uappetitlige hjem i forbindelse med besøg hos avlere, videreformidling osv. De fleste meget rene. Men med så ram lugt, at jeg fik det halvdårligt.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 19. feb 2016, 13:01

kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:Altså det tænker jeg faktisk, når folk hører at jeg har tamrotter og de så i ramme alvor spørger:
Løber de så bare frit rundt derhjemme eller har du dem i et bur?


Hvad gør de så? Min kollegas rotter har et bur, men det står åbent, så de kan løbe rundt i stuen... :P

Men de har stadig et bur.


Nåja. Børn har vel også et værelse, men man 'har dem' ikke på værelset...
Jeg forstår på min kollega at deres rotter bruger buret som et sted at sove eller slappe af. Ellers løber de i huset som en kat vel ville gøre det... Måske er det bare det folk mener, når de spørg..? :gruble: ;)

Måske. Men rotter er gnavere. De gnaver.
Men ja det er nok det de mener. Jeg synes bare det er så syret. Altså alle andre dyr end hund og kat er som regel i bur.

Udover det, så kan man ikke lære en rotte ikke at markere. Dvs lægge små dråber urin over det hele. Det gælder både hanner og hunner.
Og man kan kun med nogen held lære dem ikke at gnave i noget. -ledninger er ekstra yummi for alle rotter jeg har kendt. -jeg har haft over 30, ikke på samme tid, i årenes løb. Lifespan på en rotte er desværre ikke mere end 1½-3 år.
Deres naturlige instinkt er, at lave sovesteder og finde redemateriale, når de løber rundt, og redemateriale, det gnaver de af stof, aviser, tapet osv.
-det bør almindelige mennesker ikke vide, det er ikke det, men jeg er alvorligt i tvivl om, om din kollega fortæller sandheden. Alternativt at hendes hjem er en kende uappetitligt. -det er selvfølgelig en mulighed. Jeg vil indrømme at jeg har været i meget uappetitlige hjem i forbindelse med besøg hos avlere, videreformidling osv. De fleste meget rene. Men med så ram lugt, at jeg fik det halvdårligt.


Dét er meget muligt! Jeg ved ikke meget om rotter... :forvirret2: :blush2:
Har besøgt dem en enkelt gang, og der lugtede der af rotter. :S
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 13:17

Sangius skrev:
Dét er meget muligt! Jeg ved ikke meget om rotter... :forvirret2: :blush2:
Har besøgt dem en enkelt gang, og der lugtede der af rotter. :S


Hehe, ja, de kommer hurtigt til at lugte. Det er det eneste nederen ved tamrotter. Jeg føler at jeg gør rent hele tiden. Jeg er meget sart med lugt. De får lov at rende på spisebordet, men kun med deres egne ting og det hele bliver behørigt renset med rodalon efterfølgende.
På alle andre punkter er de fantastiske kæledyr.
Har hver deres unikke personlighed, er nysgerrige, kælne, kontaktsøgende, kan være alene (de går i flok, så de har hinanden) i flere dage ad gangen, man kan ikke rigtig overfodre dem, -de styrer det selv (med alm foder that is).

De gøer ikke, de piver ikke, de kradser ikke, de bider ikke.
Og når man kommer hjem, så hænger de i tremmerne med deres små hænder og venter på at blive sagt hej til og kælet lidt :dåne:
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 19. feb 2016, 13:23

kidkomb skrev:
Sangius skrev:
Dét er meget muligt! Jeg ved ikke meget om rotter... :forvirret2: :blush2:
Har besøgt dem en enkelt gang, og der lugtede der af rotter. :S


Hehe, ja, de kommer hurtigt til at lugte. Det er det eneste nederen ved tamrotter. Jeg føler at jeg gør rent hele tiden. Jeg er meget sart med lugt. De får lov at rende på spisebordet, men kun med deres egne ting og det hele bliver behørigt renset med rodalon efterfølgende.
På alle andre punkter er de fantastiske kæledyr.
Har hver deres unikke personlighed, er nysgerrige, kælne, kontaktsøgende, kan være alene (de går i flok, så de har hinanden) i flere dage ad gangen, man kan ikke rigtig overfodre dem, -de styrer det selv (med alm foder that is).

De gøer ikke, de piver ikke, de kradser ikke, de bider ikke.
Og når man kommer hjem, så hænger de i tremmerne med deres små hænder og venter på at blive sagt hej til og kælet lidt :dåne:

Men de har ulækre haler :s :devil2:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 13:27

HappyPaww skrev:Men de har ulækre haler :s :devil2:

Haha, ja, det er det jeg hører allermest. Jeg kan faktisk ikke huske, om nogen nogensinde ikke har sagt det :gruble:

Nå, men du får min standard-bemærkning i den forbindelse:
Hvis et menneske jeg holder meget af, har en grim vorte på kinden, så kigger man jo bare ikke på vorten, men på alt det andet?

Rotter er jo bare egerner, der har fået skaldet hale. True story :D
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 19. feb 2016, 13:52

kidkomb skrev:
HappyPaww skrev:Men de har ulækre haler :s :devil2:

Haha, ja, det er det jeg hører allermest. Jeg kan faktisk ikke huske, om nogen nogensinde ikke har sagt det :gruble:

Nå, men du får min standard-bemærkning i den forbindelse:
Hvis et menneske jeg holder meget af, har en grim vorte på kinden, så kigger man jo bare ikke på vorten, men på alt det andet?

Rotter er jo bare egerner, der har fået skaldet hale. True story :D


Jeg har faktisk tit tænkt på, atjeg ville have utrolig svært ved at abstrahere fra vorterne hos blandt andre disse ellers meget attraktive mennesker : :lol: :blush: Altså ikke fine små flade skønhedspletter men store "udbobbere", som jeg kalder dem :devil:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 14:01

HappyPaww skrev:
Jeg har faktisk tit tænkt på, atjeg ville have utrolig svært ved at abstrahere fra vorterne hos blandt andre disse ellers meget attraktive mennesker : :lol: :blush: Altså ikke fine små flade skønhedspletter men store "udbobbere", som jeg kalder dem :devil:

Haha, jeg læste det som "udlobbere" og det gjorde ikke billedet mere skønt.
Bvadr, men altså, jeg kender dem jo ikke. Hvis det var nogen jeg holdt af, så ville jeg ikke finde det væmmeligt.
Men, øh, det gør jeg faktisk lidt med dem der :genert:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Slettet bruger » 22. feb 2016, 20:50

Jeg fik lige et WTF-moment over det her billede

Billede
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf lillebjoern » 22. feb 2016, 21:07

ShuruQ skrev:
HappyPaww skrev:
kidkomb skrev:
HappyPaww skrev:Men de har ulækre haler :s :devil2:

Haha, ja, det er det jeg hører allermest. Jeg kan faktisk ikke huske, om nogen nogensinde ikke har sagt det :gruble:

Nå, men du får min standard-bemærkning i den forbindelse:
Hvis et menneske jeg holder meget af, har en grim vorte på kinden, så kigger man jo bare ikke på vorten, men på alt det andet?

Rotter er jo bare egerner, der har fået skaldet hale. True story :D


Jeg har faktisk tit tænkt på, atjeg ville have utrolig svært ved at abstrahere fra vorterne hos blandt andre disse ellers meget attraktive mennesker : :lol: :blush: Altså ikke fine små flade skønhedspletter men store "udbobbere", som jeg kalder dem :devil:


En lidelsesfælde.

Jeg tænker i øvrigt på det samme hver gang jeg ser Theresa Caputo på TV. Nu er de så lidt slørede på billedet under det ton make-up :-D.


Der tænker jeg altså mere håret... jøsses :tie:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. feb 2016, 22:23

De negle er nasty!
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. feb 2016, 22:38

Fornylig skulle jeg hente en postpakke i en kiosk på vej hjem til mine forældre, hvilket ikke kunne lade sig gøre, fordi der var søndagslukket stik mod de oplyste åbningstider på nettet. Da jeg lidt senere vil fortælle mig mor det, indleder jeg med "Der fik jeg godt nok en lang næse...", hvorefter hun springer fem skridt bagud, løfter armene op foran sig og halvråber "Du skal ikke komme i nærheden af mig så!".

Wtf?

Det viser sig, at hun har hørt det som noget med, at min næse løber, og derfor tror, at jeg er meget forkølet og kan smitte hende, hvilket hun i sin nuværende tilstand ikke kan tåle.
Hendes hørelse er altså begyndt engang imellem at være lidt gammelmandsagtig...
6
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf klumphen » 8. mar 2016, 18:00

Gik en tur i Rema 1000 for at købe noget is eller chokolade, men jeg kom ud af butikken med havregryn, broccoli og bananer?!?
15
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. mar 2016, 23:45

Smiling_Goat skrev:Jeg har lige haft en WTF-samtale.

Jeg skal flytte og skal derfor finde en ny lejer til min lejlighed. I dag blev jeg ringet op af en kvinde, og jeg føler mig lettere forvirret efter at have talt med hende. Det er egentligt hendes datter, der skal leje lejligheden (hvorfor ringer hun så ikke selv? Var min første undren.) Så efterfulgte en samtale, hvor jeg faktisk overvejede, om hun var fuld. Hun holdt nogle gevaldige pauser midt i sætningerne og stillede nogle aparte og nogle gange ret personlige spørgsmål. Hun følte det også relevant at fortælle mig, at jeg ikke lyder som om, jeg kommer fra Randers (hvad siger man til det?) Efter hun var gået i gang med at brokke sig over at lejen var meget høj (jeg er bare den nuværende lejer af lejemålet. Jeg har intet med lejen at gøre) og havde bevæget sig over i, hvad man kan få normalt til den pris, afbrød jeg hende (jeg mistede ærligt talt tålmodigheden en smule.) Forklarede hende, at jeg lige havde gang i noget, og om vi lige hurtigt kunne finde et tidspunkt, de kunne bese lejligheden. Det kunne vi sagtens. Hun foreslog i morgen eftermiddag. Jeg sagde: "okay, hvornår?" Hun svarede: "Når min datter får fri" ... Jeg spurgte så det oplagte: "Hvornår er det cirka?" hvortil hun guddødme svarede: "Engang om eftermiddagen" .. No shit. Jeg pressede så på, om hun kunne nævne et cirkatidspunkt, så jeg vidste, at jeg skulle være der. Det var lige meget, de ville bare vente på, at jeg kom hjem. Wtf? Sig et klokkeslæt menneske!

Hele seancen blev afsluttet ved, at hun fortalte mig, at hun ikke havde nogen telefon, men havde lånt sin nabos.

Jeg har faktisk ikke rigtigt lyst til at være alene med dem :genert:


Hvordan gik det så? :lol2:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 8. mar 2016, 23:54

Der findes en vintergækmafia.

Og derfor skal man være varsom med at lægge billeder op af sine vintergækker for de laver fake profiler og stjæler ens billeder og bruger dem til vintergæksvindel.

Wtf????
1

Tilbage til "Generelt"