WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dykkersild » 10. mar 2016, 14:20

Smiling_Goat skrev:
Studsgaard skrev:
Smiling_Goat skrev:Så det her var ret WTF-agtigt

Jeg skulle med bussen hjem, og da jeg stod på, snakkede chaufføren i håndholdt mobiltelefon. Jeg nåede faktisk helt ind i bussen, før det gik op for mig, at han da vist havde snakket i telefon, og jeg troede ikke helt selv på det, da jeg gik tilbage (for det gør man da ikke, især ikke mens man arbejder.) Men jo, han snakkede i mobiltelefon. Jeg spurgte ham pænt, om han ikke lige gad lægge på, hvortil han svarede: "Nej, det er vigtigt" og snakkede videre.. Wtf?!

Altså.. Wtf?!


I sådanne tilfælde kan jeg godt være den sure gås, der ringer til firmaet og melder ham. Det er en hel busfuld menneskers liv han kører rundt med. Det er slet ikke ok.


Jeg er tydeligvis den sure gås, jeg bad ham jo lægge på :P

Nej, det er helt sikkert ikke okay. Jeg tror måske også, jeg sender en stille og rolig lille bemærkning om det til busselskabet. Altså én ting er, at han snakker i telefon, men at han også nægter at lægge på når adspurgt.. Det er måske lige groft nok til, at jeg vil ignorere det.


Det der, var jeg gået helt bansai over, jeg formoder, at vi taler om en bus der er i bevægelse? Jeg var blevet stående, bedt ham en gang til om at lægge på eller jeg ringer til politiet samt busfirmaet lige med det fucking samme. Ikke på vilkår om jeg havde fundet mig i at han skal køre med mig og andre på de vilkår. Til din info - ude på bussen ved siden af døren, står et unikt nr. Det skal blot noteres ned samtidig med tidspunkt så ved de præcis hvem der er chaufføren. Jeg ville heller ikke tøve med, at tage min egen telefon og videofilme ham som bevis - det er ikke upassende, det er livsfarligt.
1
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dykkersild » 10. mar 2016, 14:21

Mi55y skrev:En bekendt har fået ny kæreste. Han har lidt problemer med jalousi. Store problemer faktisk. Han har uden hendes vidende rodet hendes skuffer igennem for at finde hendes sexlegetøj og derefter holdt øje med, om det blev brugt/flyttede på sig. Han har nu bedt hende smide hendes vibratoræg ud, så han kunne være sikker på, at hun ikke lå ved siden af og hyggede sig med det, når han sov... WTF!?


Jeg tror, at din bekendte har brug for lidt gode råd i forhold til, hvordan man behandler sin partner i et godt forhold contro kontrollerende forhold.

Hold nu kaje en scary fætter.
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18046

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 10. mar 2016, 14:26

dykkersild skrev:
Mi55y skrev:En bekendt har fået ny kæreste. Han har lidt problemer med jalousi. Store problemer faktisk. Han har uden hendes vidende rodet hendes skuffer igennem for at finde hendes sexlegetøj og derefter holdt øje med, om det blev brugt/flyttede på sig. Han har nu bedt hende smide hendes vibratoræg ud, så han kunne være sikker på, at hun ikke lå ved siden af og hyggede sig med det, når han sov... WTF!?


Jeg tror, at din bekendte har brug for lidt gode råd i forhold til, hvordan man behandler sin partner i et godt forhold contro kontrollerende forhold.

Hold nu kaje en scary fætter.


De har kendt hinanden i 10 år men er først nu blevet kærester. Så hun er endnu ikke sådan lige at overbevise om, at de nok bare er bedre som venner end som kærester. Men hun har fået at vide, at han ikke virker til at være god for hende, og at hun skal passe på sig selv...
6
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9621

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tanten » 10. mar 2016, 14:40

DetSorteCirkus skrev:Jeg havde virkelig et sådant moment, da jeg her til aften stod i en butik og skulle vælge drikkevarer.
En af mulighederne var "Sauerkrautsaft".


Dét lyder fandme fælt :puke:
2
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dykkersild » 10. mar 2016, 15:14

Smiling_Goat skrev:
dykkersild skrev:
Smiling_Goat skrev:
Studsgaard skrev:
Smiling_Goat skrev:Så det her var ret WTF-agtigt

Jeg skulle med bussen hjem, og da jeg stod på, snakkede chaufføren i håndholdt mobiltelefon. Jeg nåede faktisk helt ind i bussen, før det gik op for mig, at han da vist havde snakket i telefon, og jeg troede ikke helt selv på det, da jeg gik tilbage (for det gør man da ikke, især ikke mens man arbejder.) Men jo, han snakkede i mobiltelefon. Jeg spurgte ham pænt, om han ikke lige gad lægge på, hvortil han svarede: "Nej, det er vigtigt" og snakkede videre.. Wtf?!

Altså.. Wtf?!


I sådanne tilfælde kan jeg godt være den sure gås, der ringer til firmaet og melder ham. Det er en hel busfuld menneskers liv han kører rundt med. Det er slet ikke ok.


Jeg er tydeligvis den sure gås, jeg bad ham jo lægge på :P

Nej, det er helt sikkert ikke okay. Jeg tror måske også, jeg sender en stille og rolig lille bemærkning om det til busselskabet. Altså én ting er, at han snakker i telefon, men at han også nægter at lægge på når adspurgt.. Det er måske lige groft nok til, at jeg vil ignorere det.


Det der, var jeg gået helt bansai over, jeg formoder, at vi taler om en bus der er i bevægelse? Jeg var blevet stående, bedt ham en gang til om at lægge på eller jeg ringer til politiet samt busfirmaet lige med det fucking samme. Ikke på vilkår om jeg havde fundet mig i at han skal køre med mig og andre på de vilkår. Til din info - ude på bussen ved siden af døren, står et unikt nr. Det skal blot noteres ned samtidig med tidspunkt så ved de præcis hvem der er chaufføren. Jeg ville heller ikke tøve med, at tage min egen telefon og videofilme ham som bevis - det er ikke upassende, det er livsfarligt.


Jaja rolig nu :).. Jeg nåede ikke at overveje mit næste move, før han havde afsluttet opkaldet. Jeg har dog skrevet et roligt brev til busselskabet, som har svaret, at de tager en snak med chaufføren (jeg noterede busnr. samt tiden, så de ved, hvem han er.) Det er helt sikkert ikke i orden, men ingen er døde, og de rette instanser er underrettet.


Kæpheste min ven - kæpheste og en svoger der kører bus. Jeg har stillet mig truende (1.60 høj) op foran chaufføren i 400S under kørslen og meddelt, at enten droppede han at køre overfor rødt lige præcis med det samme eller så blev han meldt til politiet her og nu. Jeg har også meddelt en taxichauffør at han skulle køre ind til siden, da han drønede afsted som skud ud af en kanon. Det bør man så åbenbart praktisere lidt mere - for han ville slet ikke have nogle penge.
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 11. mar 2016, 13:14

hos tandlægen med min dreng i dag,han skulle vurderes som standard fordi han er født med ganespalte men han er født med rigtig pæne tænder så jeg tænkte vi var ude i "det ser fint ud,vi ses om et år",hans almindelige tandlæge har sagt han har 6 tænder der er klar til at ryge ud for roden er væk,hun kunne mærke mellemrummet mellem de nye og ned til de ganle under tandkødet.

gæt igen dame,der kommer INGEN tænder,han mangler helt anlæggene til de nye tænder og får dem sandsynligvis slet ikke.

det havde jeg ikke lige set komme.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. mar 2016, 01:13

Det her skulle efter sigende være et ægte Musen-klip fra 70'erne.
Hvad har folkene bag dog tænkt på?!

8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. mar 2016, 22:03

Cirka hver eneste gang jeg går ind på Yahya Hassans FB. Hvorefter jeg bliver målløs, undrende, forfærdet og ryster på hovedet og ved slet ikke hvad jeg skal tænke. https://www.facebook.com/yahya.b.hassan
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 2SHY » 13. mar 2016, 22:08

LadyFox skrev:
Hurrze skrev:Min far fortalte mig en episode i går, hvor jeg flækkede sammen af grin og også tænkte WTF! :nerve:
Han arbejder på en stor skole. Han skulle låne et skelet, altså sådan et af plastic der er på folkeskoler. Men da skolen er ret stor skulle han transportere det ret langt tilbage der hvor det hørte til, efter at have lånt det.... Han vælger så at sætte det på forsædet af sin bil (passagersædet), med sele på og kører det over til den anden ende af skolen. Han fortalte også at der kom 2 damer løbende, der kiggede meget, efter han var kørt forbi dem (Kan jeg godt forstå).Han er sku lidt underlig... Et skelet, altså WTF?? :nerve:

Hahahahha...

Men seriøst, er de skeletter man har i skolen af plastisk? Jeg troede det var den ægte vare :shock:

Det er er mest sandsynligt at de er af plastik :) Jeg var heldig at få the real deal begge gange jeg skulle have knoglekasse på studiet :)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Slettet bruger » 13. mar 2016, 23:23

Billede
6
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 12:27

Første gang jeg hørte Jimmy Carr grine.




Men jeg skal vist ikke tale for højt om andres grin. Min mands ene kammerat sagde faktisk wtf engang jeg grinede. :blush:
5
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 13:58

Guldlok skrev:Når nogen forarges over andres kropsbehåring (eller mangel på samme). WTF?!

http://underholdning.tv2.dk/kendte/2016 ... r-var-klam

Stop jer selv :rulle: :tie:


Jeg ville gerne trykke på dit hjerte flere gange! Nogle af de kommentarer folk har altså... :ad!:
1
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 14:10

Guldlok skrev:
Badesandalen skrev:
Guldlok skrev:Når nogen forarges over andres kropsbehåring (eller mangel på samme). WTF?!

http://underholdning.tv2.dk/kendte/2016 ... r-var-klam

Stop jer selv :rulle: :tie:


Jeg ville gerne trykke på dit hjerte flere gange! Nogle af de kommentarer folk har altså... :ad!:


F.eks. "Hvis man ikke barberer sig, så er man sikkert uhygiejnisk og går heller ikke i bad".
Øhm ok, så ved I det mænd :fløjt:


Lige præcis.
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lurende Peber » 14. mar 2016, 14:11

Guldlok skrev:...

F.eks. "Hvis man ikke barberer sig, så er man sikkert uhygiejnisk og går heller ikke i bad".
Øhm ok, så ved I det mænd :fløjt:
Det ved vi godt :slem: Ya dirty woman :lol:

Intet nyt under solen
Billede
OneTwo forargede i 80erne med løsslupne armhulehår :D
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 14:27

Guldlok skrev:Men generelt er jeg bare altid "WTF?!", når (kvinders) kropsbehåring er noget der skal diskuteres og endnu mere over, at kropsbehåring kan hidse nogen op.
Jeg tænker, at den type mennesker må mangle indhold i livet. :gruble:


Jeg forstår det virkelig heller ikke! Det virker lidt som om at man ikke må skille sig ud på nogen måde og, jeg ved godt at man ikke må generalisere, men jeg generaliserer lige, amerikanerne er godt nok slemme til det der med konformitet.
0

Tilbage til "Generelt"