WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf didas » 14. mar 2016, 14:33

Skumfidusen skrev:
Badesandalen skrev:
Guldlok skrev:Men generelt er jeg bare altid "WTF?!", når (kvinders) kropsbehåring er noget der skal diskuteres og endnu mere over, at kropsbehåring kan hidse nogen op.
Jeg tænker, at den type mennesker må mangle indhold i livet. :gruble:


Jeg forstår det virkelig heller ikke! Det virker lidt som om at man ikke må skille sig ud på nogen måde og, jeg ved godt at man ikke må generalisere, men jeg generaliserer lige, amerikanerne er godt nok slemme til det der med konformitet.


Hvis Sanne Søndergaards ord ellers står til troende, var hun også ude i noget af at stormvejr, da hun viste lidt af dusken frem. Det kom en del bag på mig at det seriøst kunne få mange mennesker op af stolen, at en dame ikke barberer karamellen.


Alle mænd burde tvinges til minimum én gang at barbere hele lortet væk på dem selv, så de på egen krop kan få oplevelsen af kløende stubbe, indgroede hår og barberknopper!
Senest rettet af didas 14. mar 2016, 14:33, rettet i alt 1 gang.
10
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 14:33

Skumfidusen skrev:Hvis Sanne Søndergaards ord ellers står til troende, var hun også ude i noget af at stormvejr, da hun viste lidt af dusken frem. Det kom en del bag på mig at det seriøst kunne få mange mennesker op af stolen, at en dame ikke barberer karamellen.


Karamellen ligefrem? :lol:
Men handler det så ikke mere om at hun viste... karamellen?
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Neenah » 14. mar 2016, 14:35

Badesandalen skrev:
Skumfidusen skrev:Hvis Sanne Søndergaards ord ellers står til troende, var hun også ude i noget af at stormvejr, da hun viste lidt af dusken frem. Det kom en del bag på mig at det seriøst kunne få mange mennesker op af stolen, at en dame ikke barberer karamellen.


Karamellen ligefrem? :lol:
Men handler det så ikke mere om at hun viste... karamellen?


Hun viste jo ikke mere end alle mulige andre modellaer, og der er sjældent ramaskrig.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 14:35

didas skrev:Alle mænd burde tvinges til minimum én gang at barbere hele lortet væk på dem selv, så de på egen krop kan få oplevelsen af kløende stubbe, indgroede hår og barberknopper!


Jeg tænkte faktisk det samme, i hvert fald om dem der brokker sig. Og så skal de holde det i en måned.
4
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf didas » 14. mar 2016, 14:37

Jubii-disclaimer: Naturligvis ikke de mænd, der ikke opfordrer til glatbarberet "karamel" osv. osv. osv. og de sædvanlige 10.000 ansvarsfraskrivelser så ingen føler sig personligt truffet :P
10
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 14:38

Skumfidusen skrev:
Badesandalen skrev:
Skumfidusen skrev:Hvis Sanne Søndergaards ord ellers står til troende, var hun også ude i noget af at stormvejr, da hun viste lidt af dusken frem. Det kom en del bag på mig at det seriøst kunne få mange mennesker op af stolen, at en dame ikke barberer karamellen.


Karamellen ligefrem? :lol:
Men handler det så ikke mere om at hun viste... karamellen?


Sådan her: Billede


Aaah, okay. Jeg håber godt nok hun lyver, det er sgu da ingenting.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Animi » 14. mar 2016, 14:42

Man skal bare se positivt på det - vi har det så godt i vores del af verden, at det der skaber oprør er lidt kropshår :lol:
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 14. mar 2016, 14:43

Skumfidusen skrev:
Badesandalen skrev:Aaah, okay. Jeg håber godt nok hun lyver, det er sgu da ingenting.


Læserbrevene var noget oprevede, så jeg tror faktisk det er rigtigt. Det gav virkelig røre i spelt-segmentet, der fik forstyrret deres morgen-Politiken med det billede.


Pf. Der er værre ting i børnefilm. Men fair nok, jeg skal ikke gøre mig til dommer over hvad man må blive fornærmet over. Men nu forstår jeg i det mindste hvorfor du kaldte det en karamel.
Billede
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 14. mar 2016, 15:17

Det er vel fordi amerikanerne er så dominerende på filmmarkedet, at så mange tror, man ikke må have hår nogen steder.
1
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Pityt » 14. mar 2016, 18:01

Mennesker der kan hidse sig så meget op over andre (fremmede!) menneskers kropsbehåring, skulle fandme tvinges til at drikke en smoothie af røvskæg!!! For fanden hvor er man dog forkælet og åndsbollet, hvis man kan komme op i det røde felt over noget så ligegyldigt :8:
9
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Pityt » 15. mar 2016, 12:01

0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 15. mar 2016, 12:57



Handel med sæd fra dyr er en millionforretning, der findes maskiner hvor visse arter kan aflevere det efter lidt opmuntring i form af dufte fra hunner, det er oftest arter hvor det sker i stort omfang,som grise, tyre, heste og den slags men flertallet af arter har man ikke maskiner der er lavet til og de får ofte ret håndfast hjælp af mennesker.

Lonesome George, den store skildpadde fra galappagos der var den sidste af sin art havde sin egen menneske dame der var ansat til at forsøge at få ham til at aflevere haletudser.
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 15. mar 2016, 13:45

Fyrst Eberhard skrev:
hotlips skrev:


Handel med sæd fra dyr er en millionforretning, der findes maskiner hvor visse arter kan aflevere det efter lidt opmuntring i form af dufte fra hunner, det er oftest arter hvor det sker i stort omfang,som grise, tyre, heste og den slags men flertallet af arter har man ikke maskiner der er lavet til og de får ofte ret håndfast hjælp af mennesker.

Lonesome George, den store skildpadde fra galappagos der var den sidste af sin art havde sin egen menneske dame der var ansat til at forsøge at få ham til at aflevere haletudser.

Skilpadde-fluffer. Gad vide hvordan man sælger dén til svigerfamilien.

Det er naturligvis meget ærbødia gt og alt det jazz, men alligevel.


Jeg så et program om det engang og faktisk synes jeg hun lod til at have en ganske værdig tilgang til det men det er selvfølgelig relativt set og det ændrer selvfølgelig ikke på det er et job der nok kan få folk til at tænke sære ting om hende i et eller andet omfang i nærmest alle kulturer.
2
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Pityt » 15. mar 2016, 19:33

hotlips skrev:


Handel med sæd fra dyr er en millionforretning, der findes maskiner hvor visse arter kan aflevere det efter lidt opmuntring i form af dufte fra hunner, det er oftest arter hvor det sker i stort omfang,som grise, tyre, heste og den slags men flertallet af arter har man ikke maskiner der er lavet til og de får ofte ret håndfast hjælp af mennesker.

Lonesome George, den store skildpadde fra galappagos der var den sidste af sin art havde sin egen menneske dame der var ansat til at forsøge at få ham til at aflevere haletudser.

Jeg kan sagtens se ideen i at fluffe handyrene for at hjælpe avlsarbejdet, men jeg havde nok bare aldrig tænkt over at det blev gjort (naivt by-menneske :lol: )
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DenBlødeJyde » 16. mar 2016, 08:22

^^Dét må alligevel være en mærkelig jobsamtale....

"Fortæl lidt om dig selv?
"Jo, jeg er meget praktisk anlagt, og kan godt lide at have mange ting mellem hænderne. Jeg sætter en ære i, at udføre mit arbejde præcist og nøjagtigt. Jeg er omstillingsparat, og engageret i mit arbejde".........
Senest rettet af DenBlødeJyde 16. mar 2016, 12:50, rettet i alt 1 gang.
3

Tilbage til "Generelt"