WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 11. jan 2018, 17:32

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ta=nyheder

Emma fra England er simpelthen blevet skrupsmaskforelsket i Justin fra Delaware. Som afsoner en livstidsdom for mord uden mulighed for at blive løsladt før tid.

Så nu skal de simpelthen giftes. Så Emma fra England flytter sig selv og sine 3 børn til Delaware så de allesammen kan være tæt på fængslet og hendes elskede Justin.

WTF sker der for for sådan en dum lille dåse :cuss: :cuss: :cuss: :cuss:
16
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2018, 18:53

Tibbler skrev:
Det er optaget fra TLC på mit Eyetv, og der er titlen: "90 days to wed:before the 90 days"


Det var da spøjst :lol: Jeg vil nu stadig mene det hedder "fiance" https://www.tlc.com/tv-shows/90-day-fia ... e-90-days/

Edit: Men bortset fra det, så ja, den mand og moderen er supersære, og nu ved jeg ikke hvor langt du er men han bliver ikke mindre sær med tiden. Jeg elsker den serie!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 11. jan 2018, 19:06

Dirtylittledevil skrev:
Tibbler skrev:
Det er optaget fra TLC på mit Eyetv, og der er titlen: "90 days to wed:before the 90 days"


Det var da spøjst :lol: Jeg vil nu stadig mene det hedder "fiance" https://www.tlc.com/tv-shows/90-day-fia ... e-90-days/

Edit: Men bortset fra det, så ja, den mand og moderen er supersære, og nu ved jeg ikke hvor langt du er men han bliver ikke mindre sær med tiden. Jeg elsker den serie!


Jeg har set de 2 første afsnit.

Jeg kan næsten ikke holde ud at se programmet, når det er ham. De ting han siger, det faktum at han rejser derned uden at kunne sproget, og samtidig har pakket de særeste overlevelsesting med; Han er meget speciel. Der er sådan en mærkelig blandet af naivitet, og overdreven bekymring omkring sygdom, dyr osv.
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hunkat » 12. jan 2018, 09:03

Man skal ha' et rimelig godt pokerfjæs for at være dronning :lol:

https://politiken.dk/indland/art6286198/Har-du-h%C3%B8rt-om-dronningens-bes%C3%B8g-i-Algeriet-Nej-Statsmodtagelsen-var-heller-ikke-planlagt

Algeriet så åbenbart sit snit til at få lidt stjernestøv med på vejen da dronningen mellemlandede for at tanke op på vej til Ghana. Med statsmodtagelse og hele pivtøjet. Respekt for at hun bare tager det i stiv arm og får det til at køre. Men gu'ved om hun ikke har tænkt WTF for sig selv :stoned:

5
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 12. jan 2018, 09:31

HerErJeg skrev:Udsnit af en undervisningsbog fra De Danske Slagterier til folkeskolen. Beregnet fra 4. klasse.
Jeg tænker at man var blevet slagtet på Facebook, hvis det havde været i dag bogen var blevet udgivet. I dag hvor alle har en mening om alt, men hvor utroligt få vil forholde sig til nøgterne fakta, eller blot synes det er ubehageligt at blive mindet om, og derfor lukker øjnene.
I øvrigt bruges konsekvent betegnelsen "svin" og ikke gris eller dyr.

Jeg glemte at tage et billede af opskriften på medisterpølse, hvor der skal bruges ca. 3 m. svinetarm...
Bogen er fra 2003, så det er kun 14 år siden. Lidt tankevækkende.


WTF! Jeg er 42 år og vidste ikke at husblas var grisehud :wacko:
Det lyder også rimelig klamt.
Tror også salget af flæsesvær ville falde hvis det hed "Friturestegt hud fra gris"
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 12. jan 2018, 09:33

BlueBunny skrev:
HerErJeg skrev:Udsnit af en undervisningsbog fra De Danske Slagterier til folkeskolen. Beregnet fra 4. klasse.
Jeg tænker at man var blevet slagtet på Facebook, hvis det havde været i dag bogen var blevet udgivet. I dag hvor alle har en mening om alt, men hvor utroligt få vil forholde sig til nøgterne fakta, eller blot synes det er ubehageligt at blive mindet om, og derfor lukker øjnene.
I øvrigt bruges konsekvent betegnelsen "svin" og ikke gris eller dyr.

Jeg glemte at tage et billede af opskriften på medisterpølse, hvor der skal bruges ca. 3 m. svinetarm...
Bogen er fra 2003, så det er kun 14 år siden. Lidt tankevækkende.


WTF! Jeg er 42 år og vidste ikke at husblas var grisehud :wacko:
Det lyder også rimelig klamt.
Tror også salget af flæsesvær ville falde hvis det hed "Friturestegt hud fra gris"

Det er kogt på sener, hud og knogler fra grise. Så jeg ved ikke lige om jeg synes at grisehud er retvisende.
Men lækkert lyder det da ikke :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 12. jan 2018, 09:37

kidkomb skrev:
BlueBunny skrev:
HerErJeg skrev:Udsnit af en undervisningsbog fra De Danske Slagterier til folkeskolen. Beregnet fra 4. klasse.
Jeg tænker at man var blevet slagtet på Facebook, hvis det havde været i dag bogen var blevet udgivet. I dag hvor alle har en mening om alt, men hvor utroligt få vil forholde sig til nøgterne fakta, eller blot synes det er ubehageligt at blive mindet om, og derfor lukker øjnene.
I øvrigt bruges konsekvent betegnelsen "svin" og ikke gris eller dyr.

Jeg glemte at tage et billede af opskriften på medisterpølse, hvor der skal bruges ca. 3 m. svinetarm...
Bogen er fra 2003, så det er kun 14 år siden. Lidt tankevækkende.


WTF! Jeg er 42 år og vidste ikke at husblas var grisehud :wacko:
Det lyder også rimelig klamt.
Tror også salget af flæsesvær ville falde hvis det hed "Friturestegt hud fra gris"

Det er kogt på sener, hud og knogler fra grise. Så jeg ved ikke lige om jeg synes at grisehud er retvisende.
Men lækkert lyder det da ikke :lol:


Gelatine FTW :rock:
:lol:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 12. jan 2018, 13:52

Desværre bliver man næsten ikke forarget mere.... men føj for den lede ... :tie:

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-01-12- ... steddatter
0
Do as I say! :whip:
HerErJeg
Indlæg: 4232
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5038

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 12. jan 2018, 14:24

For første gang er jeg lykkelig over en tandlægeregning på kun 1536 kr.
Jeg lå i stolen og skulle have fikset en kindtand. Jaaa, det er jo desværre 'små pebret', sagde tandlægen, men nu hvor jeg var medlem af Danmark, så tog det da lige toppen af...
Jeg var ved at skide i bukserne, men valgte at vente med overraskelsen til regningen kom. Et eller andet sted havde jeg frygtet 3000+, men det var ikke mere end forventet.
2
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf D.itsen » 12. jan 2018, 14:40

BlueBunny skrev:

Tror også salget af flæsesvær ville falde hvis det hed "Friturestegt hud fra gris"

I min omgangskreds er de kendt som grisebolcher :D
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 12. jan 2018, 15:11

D.itsen skrev:
BlueBunny skrev:

Tror også salget af flæsesvær ville falde hvis det hed "Friturestegt hud fra gris"

I min omgangskreds er de kendt som grisebolcher :D


Slagterbolcher :love:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 12. jan 2018, 16:56

Jeg er wtf over årsagen til at billedet er fjernet. Jeg tænkte selv, at det måtte være bekymrede voksne der ikke synes det var passende med et nøgenbilleder af en lille pige på Instagram. Jeg tænkte pædofile mænd skal ikke sidde og savle over det billede.
At det så slet ikke er årsagen, men derimod pga pigens hudfarve/solbrændthed ... seriøst? Hvem i alverden blander sig dog i det?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... rm/6994130
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 13. jan 2018, 09:04

Jeg har ikke noget imod jægere men der er sq nogen af dem som i den grad lever op til det billede af at være hjernedøde og ligeglade med dyrene som de ellers ofte klager over at skulle slås uretfærdigt mod.

Man må ikke skyde nogle dyr i yngletiden, det er sådan set derfor vi har noget der hedder jagttider, men det har længe været kendt at ringduer, det er de mange kender som de store grå skovduer, dem skal man bare søge om dispensation til at skyde udenfor jagttiden så får man den automatisk.

Det betød at i 2014 blev næsten halvdelen af alle de der blev skudt dræbt i yngletiden, med tilhørende unger der sulter ihjel for manges vedkommende.

Nu prøver man så at lave prik kontroller, det er 12 stk der blev lavet sidste år.. Og 12 tilladelser der blev kaldt tilbage fordi ikke en eneste opfyldte kravene, et par havde ikke lavet de foranstaltninger som man skal før man kan få en tilladelse, et par havde ikke nogen duer og to havde slet ikke de marker de angav der var problemer på.

Jeg fatter at man ikke giver bøder, det havde vi andre da fået hvis vi bevidst opgav falske oplysninger til offentlige myndigheder, og at man ikke kan tage deres jagttegn på den baggrund, det burde være slået fast at det er noget der bliver betragtet som en form for jagt der bare kan praktiseres når man vil.

Det er noget svineri, og jægerforbundet burde gå forrest i at fordømme den slags.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jan 2018, 00:53

WTF tænkte jeg, da jeg så Linses overlæbe.

linse.jpg


Hele billedet: http://www.dagens.dk/files/styles/og_im ... 237440.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 14. jan 2018, 01:03

Dirtylittledevil skrev:WTF tænkte jeg, da jeg så Linses overlæbe.

:panik:
Måske en linse, der har stået lidt for længe i bagervinduet ... :gruble:
0

Tilbage til "Generelt"