WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lulu
Kort karma: 101
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 1533

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lulu » 5. jun 2018, 04:55

Ellin skrev:Alle ved da, at det eneste rigtige at spise i sin brandert, er en rulle med kebab og rigeligt dressing. Evt krydret med chili og hvidløg.

Og en ekstra til tømmermændene næste morgen :banan:
0
LaMariposa
Kort karma: 478
Likede indlæg: 7339

Indlægaf LaMariposa » 5. jun 2018, 05:00

Vira skrev:En bekendt har lavet et Instagram opslag:

"Uh kender i godt det når man er fuld og sulten og så kommer til at købe en økologisk vegansk perlebygsalat med hjem fra byen?"

Øh nej, når man er fuld og på vej hjem så køber man pizza, alternativt MCD. Sq da ikke perlebygsalat. Det er seriøst WTF :forvirret2: :ad!:

Og det er naturligvis en video så man kan se vidunderet :lol: :D

Har hun lavet en video af salaten? :lol:
0
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 676
Likede indlæg: 5220

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. jun 2018, 06:03

Hold nu kæft altså. Man er virkelig komplet syg i hovedet når man gør sådan noget her. Seriøse brister. Jeg forstår, heldigvis, Slet ikke hvordan man kommer på at gøre den slags. Håber at de får en umanerligt hård straf.

Stakkels menneske der blev udsat for det.

https://www.bt.dk/krimi/tiltale-chef-pr ... ejder-blev
10
/Dullen
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 65
Likede indlæg: 2151

Indlægaf Nicolait » 5. jun 2018, 06:05

FormerlyKnownAs skrev:Hold nu kæft altså. Man er virkelig komplet syg i hovedet når man gør sådan noget her. Seriøse brister. Jeg forstår, heldigvis, Slet ikke hvordan man kommer på at gøre den slags. Håber at de får en umanerligt hård straf.

Hvad tænker sådan nogle mennesker dog på? Det er langt over stregen af, hvad man kan tillade sig.
Det er så sygt.
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 214
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3514

Indlægaf Kattefjæs » 5. jun 2018, 06:12

Der skal en helt speciel slags forfærdeligt menneske til at gøre den slags. Hvad fanden sker der?

https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-44356361
5
cola
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1479

Indlægaf cola » 5. jun 2018, 06:27

FormerlyKnownAs skrev:Hold nu kæft altså. Man er virkelig komplet syg i hovedet når man gør sådan noget her. Seriøse brister. Jeg forstår, heldigvis, Slet ikke hvordan man kommer på at gøre den slags. Håber at de får en umanerligt hård straf.

Jeg gad godt vide hvilket firma det er, så det kan blive boykottet, de fortjener at gå konkurs.
11
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1536
Likede indlæg: 27335

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. jun 2018, 06:28

Jeg sidder faktisk helt og godter mig over, at to af de anklagede ikke er danske statsborgere, så det formodentlig også ender med ekstra straf i form af udvisning til dem. Og at en af de andre er tidligere straffet og derfor har udsigt til en længere straf end ellers.
Kan de ikke også finde nogle skærpende omstændigheder til chefen?
9
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2064
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 21863

Indlægaf Daine » 5. jun 2018, 06:32

DetSorteCirkus skrev:

Jeg sidder faktisk helt og godter mig over, at to af de anklagede ikke er danske statsborgere, så det formodentlig også ender med ekstra straf i form af udvisning til dem. Og at en af de andre er tidligere straffet og derfor har udsigt til en længere straf end ellers.
Kan de ikke også finde nogle skærpende omstændigheder til chefen?

Jeg håber, det i sig selv er en skærpende omstændighed at han er chef og det er lærlingen det er gået ud over - han har udvidet ansvar overfor denne, skal i princippet passe på denne. Og så er han med til sådan noget, de er jo syge i hovedet. Stakkels stakkels lærling.
11
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 382
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3690

Indlægaf Lurende Peber » 5. jun 2018, 06:34

Kattefjæs skrev:Der skal en helt speciel slags forfærdeligt menneske til at gøre den slags. Hvad fanden sker der?

https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-44356361
Desværre nok “bare” et mere og mere normalt ufølsomt og idiotisk individ.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. jun 2018, 06:35

Nu vi er ved afstumpede mennesker.
Ikke fordi jeg tidligere har haft den store tiltro til Middelhavets menneskesmuglere, men det her er alligevel et nyt bundniveau.

Tidligere kaptajn afslører libyske menneskesmugleres nyeste forretningsmodel: Migranter sælges til kystvagten
0
LaMariposa
Kort karma: 478
Likede indlæg: 7339

Indlægaf LaMariposa » 5. jun 2018, 08:21

Vira skrev:
LaMariposa skrev:
Vira skrev:En bekendt har lavet et Instagram opslag:

"Uh kender i godt det når man er fuld og sulten og så kommer til at købe en økologisk vegansk perlebygsalat med hjem fra byen?"

Øh nej, når man er fuld og på vej hjem så køber man pizza, alternativt MCD. Sq da ikke perlebygsalat. Det er seriøst WTF :forvirret2: :ad!:

Og det er naturligvis en video så man kan se vidunderet :lol: :D

Har hun lavet en video af salaten? :lol:

Jøps :lol: :lol2:

Overvejer af og til, om jeg skulle prøve det der Instagram. Men jeg har det ret anstrengt med hashtags, og hvis jeg så tilmed skal lave video om min salat... :tie:
1
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14776

Indlægaf Juki » 5. jun 2018, 08:23

Det er så sindssygt.

Hvis det er samme sag der har været fremme tidligere så har der været så mange latterlige kommentarer om ham det gik ud over. Det er fandeme også fucked at man kan få sig selv til at gøre grin med en der har været udsat for overgreb.
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
HerErJeg
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1356

Indlægaf HerErJeg » 5. jun 2018, 08:55

Selfie ved ulykker.
https://ekstrabladet.dk/112/naar-et-bil ... el/7185906
Det kunne være hvor som helst. Ubeskriveligt hvad mennesker gør for at fremhæve sig selv, og det bliver nok desværre kun værre og værre.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. jun 2018, 10:04

Dittemus skrev:
DetSorteCirkus skrev:Nu vi er ved afstumpede mennesker.
Ikke fordi jeg tidligere har haft den store tiltro til Middelhavets menneskesmuglere, men det her er alligevel et nyt bundniveau.

Tidligere kaptajn afslører libyske menneskesmugleres nyeste forretningsmodel: Migranter sælges til kystvagten

Hvad er det for en syg måde at lege med folks liv på. :(
I Libyen har menneskesmuglerne og kystvagten fundet på en skræmmende forretningsmodel, der blandt andet er finansieret med 1,4 milliarder kroner fra EU.

1. Menneskesmuglerne sejler en båd med migranter ud i Middelhavet. Migranterne betaler menneskesmuglerne flere tusinde kroner per person for at være i båden.
2. Når båden er nået et stykke ud i havet ringer menneskesmuglerne til kystvagten og opgiver bådens position, så kystvagten kan tilbageholde båden. Kystvagten betaler menneskesmuglerne et ukendt beløb for tjenesten.
3. Tilbage på land bliver migranterne fænglet af kystvagten og migranterne får beslaglagt penge, mobiltelefoner, smykker og alt andet, de har taget med på rejsen til Europa.
4. For at blive løsladt fra fængslet skal migranterne yderligere betale bestikkelse til vagterne, typisk 1.000 libyske dinarer eller ca. 4.600 kr.
5. For 11.600 kr. kan migranterne købe sig til et nyt forsøg på at komme over – denne gang med løfte om, at kystvagten er betalt og ikke stopper båden.

Det er dog uvist om rejsen vil sende migranten til Europa eller tilbage til punkt 1.

Og via EU er vi også selv en del af det, inkl. den tortur og humanitære elendighed, som findes i de libyske fængsler.
Jeg synes ikke, at alle de her mennesker skal til Europa, men EU bør have (og effektuere) nogle menneskeretslige minimumskrav til deres samarbejdspartnere.
2
Brugeravatar
paint
Kort karma: 371
Likede indlæg: 15577

Indlægaf paint » 5. jun 2018, 11:19

Det er blevet opdaget at tissende danske kvinder, sælges på udenlandske 'lumre portaler'. Ganske vist er deres ansigter slørede, skriver avisen, men det skyldes formentlig at dem der gør det (filmer) påstår at kvinderne er gået med til det. En påstand som nemt kan tjekkes, men ikke kan, hvis kvinden er anonymiseret.

Metoden, er et meget lille kamera (evt. mobilkamera), skjult f.eks i et et lille tomt karton æblejuice, som så stilles der hvor kvinderne tisser (Distortion, 1.Maj etc.etc.)

Billede

https://www.bt.dk/krimi/klar-til-pub-21 ... er-saelges

Er man kvinde, bør man nok lige se sig omkring, inden man sætter sig til rette.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Generelt"