WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hunkat » 15. maj 2018, 04:40

Juki skrev:
Purple Haze skrev:
Juki skrev:
HerErJeg skrev:Hvem ellers end Brøndbyfans står og spærer vejen for en ambulance?
Jamen, det er kun nogle få, men lur mig om Brøndby ikke ville kunne finde på det igen og igen.
Jeg er så irriteret over at fodboldtosser koster så grænseløse ressourcer og tilmed slipper afsted med at opføre sig som idioter.
https://www.bt.dk/superligaen/broendby- ... -vejen-for

Wow, tal lige om at have en retarderet, afstumpet og egoistisk opførsel :nerve:


Det undre mig ikke, bor på Østerbro tæt på Parken og fodboldtosser, især i grupper er enormt respektløse overfor almindelige regler for hvordan man opfører sig i det offentlige rum.
Vader ud på veje og cykelstier, råber og skriger og opfører sig som om at resten af verden bør gå i stå, fordi de skal dyrke deres hobby.

Jo, men ligefrem at genere og spærre for en ambulance. Det er forhåbentlig ikke hverdagskost? :mellow:

En ting er fodboldfans der ter sig som en flok liderlige aber der hidser hinanden op, smadrer hinanden og deres stadions, men at forhindre normale mennesker i at kunne få hjælp er totalt uacceptabelt. Materielle ting kan man trods alt erstatte, men hvordan kan man retfærdiggøre at forhindre en person, med akut brug for hjælp, i at få det? Jeg kan slet ikke sætte mig ind i deres tankegang.


Oork, dem ser jeg masser af hver eneste dag i krydset ud for min arbejdsplads (som ligger ud til den vej ind i fælledpakeren som ambulancerne bruger til at komme til skadestuen).
Der er altid liiiige en bil som mener at de godt kan nå at snige sig med over for grønt før ambulancen kommer forbi og de tager som regel fejl.

Helt 'almindelige' mennesker kan skam også sagtens hoppe på den vogn hvis de tror at de kan vinde 5 sekunder frem mod næste lyskryds på det.
5
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. maj 2018, 07:17

At efter 4-5 ugers frem og tilbage omkring en oversøisk flytning, accept, pratiske detaljer aftalt osv kommer en regning som er plus moms som udgør over 8000 kr. Det er helt sort. Det fremgår ikke af tilbuddet at der lægges moms til og der er moms fritagelse på samtlige andre tilbud jeg har modtaget. Flyttefolkene skal komme om en uge !!!
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. maj 2018, 08:09

FormerlyKnownAs skrev:At efter 4-5 ugers frem og tilbage omkring en oversøisk flytning, accept, pratiske detaljer aftalt osv kommer en regning som er plus moms som udgør over 8000 kr. Det er helt sort. Det fremgår ikke af tilbuddet at der lægges moms til og der er moms fritagelse på samtlige andre tilbud jeg har modtaget. Flyttefolkene skal komme om en uge !!!


Sinke altså.. Heldigvis har jeg ikke stres og pres i forevejen og måtte bruge 2 timer på at deale med det her og ringe til moms hos skat som kunne fortælle at det altså ER uden moms. Hold nu op hvor er det belastende med sådan noget :cuss:
1
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kalimsofie » 15. maj 2018, 09:48

FormerlyKnownAs skrev:
FormerlyKnownAs skrev:At efter 4-5 ugers frem og tilbage omkring en oversøisk flytning, accept, pratiske detaljer aftalt osv kommer en regning som er plus moms som udgør over 8000 kr. Det er helt sort. Det fremgår ikke af tilbuddet at der lægges moms til og der er moms fritagelse på samtlige andre tilbud jeg har modtaget. Flyttefolkene skal komme om en uge !!!


Sinke altså.. Heldigvis har jeg ikke stres og pres i forevejen og måtte bruge 2 timer på at deale med det her og ringe til moms hos skat som kunne fortælle at det altså ER uden moms. Hold nu op hvor er det belastende med sådan noget :cuss:


Ej, hvor irriterende at de lige forsøger at presse en moms ind, hvor den ikke skal være!
Som om man ikke har nok at se til i den situation i forvejen :rulle:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 15. maj 2018, 11:15

Hunkat skrev:
Juki skrev:
Purple Haze skrev:
Juki skrev:
HerErJeg skrev:Hvem ellers end Brøndbyfans står og spærer vejen for en ambulance?
Jamen, det er kun nogle få, men lur mig om Brøndby ikke ville kunne finde på det igen og igen.
Jeg er så irriteret over at fodboldtosser koster så grænseløse ressourcer og tilmed slipper afsted med at opføre sig som idioter.
https://www.bt.dk/superligaen/broendby- ... -vejen-for

Wow, tal lige om at have en retarderet, afstumpet og egoistisk opførsel :nerve:


Det undre mig ikke, bor på Østerbro tæt på Parken og fodboldtosser, især i grupper er enormt respektløse overfor almindelige regler for hvordan man opfører sig i det offentlige rum.
Vader ud på veje og cykelstier, råber og skriger og opfører sig som om at resten af verden bør gå i stå, fordi de skal dyrke deres hobby.

Jo, men ligefrem at genere og spærre for en ambulance. Det er forhåbentlig ikke hverdagskost? :mellow:

En ting er fodboldfans der ter sig som en flok liderlige aber der hidser hinanden op, smadrer hinanden og deres stadions, men at forhindre normale mennesker i at kunne få hjælp er totalt uacceptabelt. Materielle ting kan man trods alt erstatte, men hvordan kan man retfærdiggøre at forhindre en person, med akut brug for hjælp, i at få det? Jeg kan slet ikke sætte mig ind i deres tankegang.


Oork, dem ser jeg masser af hver eneste dag i krydset ud for min arbejdsplads (som ligger ud til den vej ind i fælledpakeren som ambulancerne bruger til at komme til skadestuen).
Der er altid liiiige en bil som mener at de godt kan nå at snige sig med over for grønt før ambulancen kommer forbi og de tager som regel fejl.

Helt 'almindelige' mennesker kan skam også sagtens hoppe på den vogn hvis de tror at de kan vinde 5 sekunder frem mod næste lyskryds på det.

Sindssygt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Duldul
Indlæg: 17
Tilmeldt: 22. aug 2016, 06:48
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Duldul » 16. maj 2018, 09:22

Kommentar nr. 2 til denne opskrift med blomkålsfrittata :nerve:
https://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/ ... lsfrittata
:lol:
5
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf MilleMercy » 16. maj 2018, 10:25

Duldul skrev:Kommentar nr. 2 til denne opskrift med blomkålsfrittata :nerve:
https://www.dkkogebogen.dk/opskrifter/2 ... lsfrittata
:lol:


:lol: :lol: :lol:

Egentlig også wtf til kommentaren om, at den ligefrem er vildt dyr!
9
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sukisaki » 16. maj 2018, 19:21

Ham der var min leder for 3 uger siden er blevet fyret idag!
Jeg arbejder i et stort firma og to teams skal slås sammen for at løse en særlig opgave.
På det ene team har alle arbejdet med denne opgave i minimum et år, ved siden af de "normale" opgaver for afdelingen. Min tidligere leder har stået for det i et års tid, kender processerne og har knoklet med at gøre det nemmere og mere effektivt!
I teamet er der generel konsesus om at han gør det godt. Og dette er på en arbejdsplads hvor frokostpausen ofte bliver brugt til at bitche over alt! Jeg var selv utilfreds med rigtig mange ting (og det er også derfor jeg søgte videre), men det er alle ting som blev bestemt højere oppefra.

I det andet team har omkring halvdelen af medarbejderne arbejdet med opgaven (+de "normale") i 5 måneder og den anden leder kender INTET til denne opgave. Han har altid været flink ved mig, men jeg har hørt en del brok og ved at fagforeningen har været efter ham et par gange.

Jeg er sikker på at der findes grunde som jeg ikke kender til, men det er så ulogisk for mig at de vælger at beholde kandidat nummer 2! De gør det SÅ meget sværere at lykkedes med den opgave!
1
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 16. maj 2018, 21:40

Spillede shuffleboard på hotel. Reglerne hang på væggen. Blandt andet:
“Det er altid rødt hold der starter spillet, medmindre det er det blå hold.”
11
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf didas » 16. maj 2018, 21:42

297D0116-EFC5-45FF-8DEA-87DBE4647F2C.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 16. maj 2018, 21:51

Sukisaki skrev:Ham der var min leder for 3 uger siden er blevet fyret idag!
Jeg arbejder i et stort firma og to teams skal slås sammen for at løse en særlig opgave.
På det ene team har alle arbejdet med denne opgave i minimum et år, ved siden af de "normale" opgaver for afdelingen. Min tidligere leder har stået for det i et års tid, kender processerne og har knoklet med at gøre det nemmere og mere effektivt!
I teamet er der generel konsesus om at han gør det godt. Og dette er på en arbejdsplads hvor frokostpausen ofte bliver brugt til at bitche over alt! Jeg var selv utilfreds med rigtig mange ting (og det er også derfor jeg søgte videre), men det er alle ting som blev bestemt højere oppefra.

I det andet team har omkring halvdelen af medarbejderne arbejdet med opgaven (+de "normale") i 5 måneder og den anden leder kender INTET til denne opgave. Han har altid været flink ved mig, men jeg har hørt en del brok og ved at fagforeningen har været efter ham et par gange.

Jeg er sikker på at der findes grunde som jeg ikke kender til, men det er så ulogisk for mig at de vælger at beholde kandidat nummer 2! De gør det SÅ meget sværere at lykkedes med den opgave!

Det var måske lettere at fyre ham end at forholde sig til hans idéer og konstruktive kritik :stoned:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf BlueBunny » 16. maj 2018, 22:03

3
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 16. maj 2018, 22:43

didas skrev:
297D0116-EFC5-45FF-8DEA-87DBE4647F2C.jpeg


Åh ja forne tiders uvidenhed, lad os håbe at de overlevede uden skade
0
14 11 14
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lisva » 18. maj 2018, 21:03

Jeg fatter simpelthen ikke, at der er nogen, der gider at sætte noget til salg for 5 kr. Og der er tilmed en, der skriver "sender gerne på købers regning". WTF?!
8
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. maj 2018, 21:19

Idag i stillezonen i S-toget.
En tom øldåse ligger på et af sæderne. En dame kommer ind og sætter sig og tager dåsen. Da hun mærker, at den ikke er helt tom, vender hun den stille og roligt med bunden i vejret og tømmer sjatterne - ud på gulvet. Derefter finder hun en sirligt foldet plastikpose frem fra sin taske og lægger dåsen ned i den. Og så bliver hun ellers bare siddende.

Det sidste var faktisk mest wtf, for man skulle tro, at når man med fuldt overlæg hælder øl på gulvet i et tog, vil man hurtigst muligt forlade gerningsstedet, men nej.
24

Tilbage til "Generelt"