WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 335
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10957

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hunkat » 16. feb 2018, 14:21

paint skrev:
Hunkat skrev:Oversættelse: Vi vil ha' en au pair men gider ikke bøvlet med at søge tilladelse eller betale løn[/quote]

Måske især det med at betale løn for husslaven. Det gør Staten nemlig i form af SU, hvis det er en studerede. Nemt og bekvemt.

Og man slipper for alt det der med rettigheder, regler for tunge løft osv. Det er egentlig skidesmart, gu'ved hvorfor alle arbejdsgivere ikke bare har fundet på det?
"Medarbejder? Nej nej, det er min roommate som svejser lidt for mig istedet for husleje"
11
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 555
Likede indlæg: 2935

Indlægaf Falstria » 16. feb 2018, 19:05

Dét er jo faktisk ÆGTE deleøkonomi!

Modsat alt det andet med luskede taxating og sådan.
0
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 229
Likede indlæg: 6044

Indlægaf Santa » 16. feb 2018, 19:14

Dikus skrev:
Hunkat skrev:
paint skrev:
Hunkat skrev:Oversættelse: Vi vil ha' en au pair men gider ikke bøvlet med at søge tilladelse eller betale løn[/quote]

Måske især det med at betale løn for husslaven. Det gør Staten nemlig i form af SU, hvis det er en studerede. Nemt og bekvemt.

Og man slipper for alt det der med rettigheder, regler for tunge løft osv. Det er egentlig skidesmart, gu'ved hvorfor alle arbejdsgivere ikke bare har fundet på det?
"Medarbejder? Nej nej, det er min roommate som svejser lidt for mig istedet for husleje"

Sådan har mange viceværter fået "løn"

Arh, var det ikke mest normen at en vicevært fik en hel lejlighed til rådighed, som en del af aflønningen? I hvert fald hvis det var et fuldtidsjob.
Sådan har det været to steder jeg har boet, hos mine svigerforældre og så hos en bekendt jeg havde, som var vicevært selv.
Som deltidsjob i mindre ejendomme er det måske anderledes.
Men stadig, egen lejlighed, ikke et værelse.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1923
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19475

Indlægaf Daine » 16. feb 2018, 20:28

Juki skrev:Jeg har lige set en reklame for et nyt reality program på TV3 der hedder "Besat af bad boys".

Jeg kan ikke finde en video der er til at få herind, men der er en programomtale her: https://realityportalen.dk/rcarticle/be ... t-program/

Hold da op jeg er målløs! :8: Så trist og forargeligt på en måde hvor man bliver vred og irriteret. Typerne der er med er bestemt heller ikke lige nogen der er med til at fjerne/mindske fordomme..

“...De er vilde med farlige, sexede mænd, som de aldrig ved, hvor de har, skriver TV3 i en pressemeddelelse.”

Jeg kalder den slags mænd psykopater :nerve:
11
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 430
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6318

Indlægaf Studsgaard » 16. feb 2018, 20:56

Daine skrev:
Juki skrev:Jeg har lige set en reklame for et nyt reality program på TV3 der hedder "Besat af bad boys".

Jeg kan ikke finde en video der er til at få herind, men der er en programomtale her: https://realityportalen.dk/rcarticle/be ... t-program/

Hold da op jeg er målløs! :8: Så trist og forargeligt på en måde hvor man bliver vred og irriteret. Typerne der er med er bestemt heller ikke lige nogen der er med til at fjerne/mindske fordomme..

“...De er vilde med farlige, sexede mænd, som de aldrig ved, hvor de har, skriver TV3 i en pressemeddelelse.”

Mine drenge (12 og 13 år) så reklamen for programmet. Den yngste sagde, uden jeg havde sagt noget først, at reality tv er sku noget underligt noget i dag. Og den ældste “at det er da ret nedgørende for hendes eget køn det hun siger”
Jeg er ret stolt af dem lige nu.
21
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 16. feb 2018, 21:59

Daine skrev:

Jeg har aldrig fattet det der bad boy koncept, og slet ikke det der program.

Der er squ da ikke meget mand over en der er kriminel, taler grimt til og opfører sig grimt overfor andre :forvirret:
Jeg forstår ikke at man kan acceptere det og være okay med det, og endda så meget så man tilmed bevidst opsøger det :forvirret:

Den opførsel er squ da ikke noget at være stolt af. Ej, men jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan man kan være okay med det og leve med alt det drama. Gik det så bare kun ud over en selv, men hvad med deres forældre, søskende, børn osv. :tie:
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 806
Likede indlæg: 11517

Indlægaf dgd2007 » 16. feb 2018, 23:50

Hunkat skrev:Er det hende som i videoen siger "Jeg er ret god til at score når jeg er fuld" [...]?

:lol: :lol: :lol:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1923
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19475

Indlægaf Daine » 17. feb 2018, 12:11

Det er synd for dem, at de har mistet alt. Det værste er dog at de inden da havde mistet deres realitetssans fuldstændig :rulle:

”De ville skille sig af med alt, de ejede, og i stedet begive sig ud på et eventyr ved at sejle rundt på verdens have.
Ingen af dem havde dog erfaring med at sejle, men med en smule hjælp fra Tanner Broadwells far mente de efter sigende, at de var klar til at tage ud på deres livs eventyr.”

https://ekstrabladet.dk/ferie/par-solgt ... ut/7044206
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 620
Likede indlæg: 4656

Indlægaf Filipai » 17. feb 2018, 12:58

Daine skrev:Det er synd for dem, at de har mistet alt. Det værste er dog at de inden da havde mistet deres realitetssans fuldstændig :rulle:

”De ville skille sig af med alt, de ejede, og i stedet begive sig ud på et eventyr ved at sejle rundt på verdens have.
Ingen af dem havde dog erfaring med at sejle, men med en smule hjælp fra Tanner Broadwells far mente de efter sigende, at de var klar til at tage ud på deres livs eventyr.”

https://ekstrabladet.dk/ferie/par-solgt ... ut/7044206

Og uden forsikring oven i købet.
4
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 12
Likede indlæg: 406

Indlægaf Queen Molly » 18. feb 2018, 11:02

I en salgs gruppe på facebook er der en der sælger en elkedel.
Den kan ikke varme men er som sprit ny. En mand byder 100 kr men det synes damen er alt for lidt. Det kan jo være den kan laves. :D

Hallo dame, den er sgu da ikke som sprit ny når den ikke virker.
15
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 523
Likede indlæg: 11406

Indlægaf Flora » 18. feb 2018, 11:56

Queen Molly skrev:I en salgs gruppe på facebook er der en der sælger en elkedel.
Den kan ikke varme men er som sprit ny. En mand byder 100 kr men det synes damen er alt for lidt. Det kan jo være den kan laves. :D

Og steder som Føtex og Netto sælger jævnligt elkedler til 100 kr., så det kan næppe svare sig at få den lavet :D
5
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 12
Likede indlæg: 406

Indlægaf Queen Molly » 18. feb 2018, 13:21

Flora skrev:
Queen Molly skrev:I en salgs gruppe på facebook er der en der sælger en elkedel.

Og steder som Føtex og Netto sælger jævnligt elkedler til 100 kr., så det kan næppe svare sig at få den lavet :D

Men det er jo en Kitchen aid. Så er det jo ligegyldigt om den virker.
5
Zoxa
Kort karma: 21
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 588

Indlægaf Zoxa » 18. feb 2018, 14:02

[quote="paint"]Dét har jeg sgu aldrig set før. :nerve:

"Gratis husleje til kvinde, måske selvstændig, studerende, eller har et deltidsjob.

Bo gratis på bedste adresse på Vesterbro med eget stort køkken, 15 m2 værelse, egen indgang og nyt lækkert delebadeværelse med vaskesøjle mod at du hjælper os med hentning/ pasning af børn, husholdsarbejde (vasketøj, oprydning og rengøring), luftning af hund og ad hoc opgaver 17 timer om ugen, 3 gange om ugen fra 15.30-ca 19 som kan placeres fleksibelt samt ca 5 timer hver anden week end.

Du er ikke ryger, ansvarsbevidst, mødestabil, initiativrig, min 21 år, har erfaring med børn og kan se dig selv hjælpe os i minimum et år.
Vi er et par i start 40'erne som har 4 dejlige sunde børn i alderen 1,3,5,7 år. En dreng i skole og tre piger i vuggestue/ børnehave.
Fri i juli og helligdage.

Lad os høre fra dig !
Skriv din ansøgning i en mail med din erfaring og lidt om dig selv"

WHUT!!!! hvis en gns. værelsespris er på ca 3500 pr mnd og arbejds tiden er ca 88 timer - svarer det til en time løn på 35 kr o.O
Og når nogen skriver "som har 4 dejlige sunde børn i alderen 1,3,5,7 år" plejer det at betyde uopdragent djævle yngel....
God fornøjelse siger jeg bare
13
Muddi
Kort karma: 218
Likede indlæg: 1162

Indlægaf Muddi » 18. feb 2018, 20:56

Der har i går aftes været et økseoverfald på en tankstation 400 meter fra hvor min søster og svoger bor, og gerningsmanden er stadig på fri fod. :ad!:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 151
Likede indlæg: 2837

Indlægaf PaleSeptember » 18. feb 2018, 21:45

Muddi skrev:Der har i går aftes været et økseoverfald på en tankstation 400 meter fra hvor min søster og svoger bor, og gerningsmanden er stadig på fri fod. :ad!:

Det sidste sted de finder ham er nok i nærheden af den tankstation...
0

Tilbage til "Generelt"