WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2644
Likede indlæg: 16596

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Wizzze » 20. jun 2018, 21:29

kidkomb skrev:Kvindelig kollega, der er gift med en kvinde, rettede mig, da jeg i en sætning kaldte hende lesbisk.
"For det var hun i hvert fald ikke. Adr!"

Wat?? :stoned:

Lesbisk er vel i essensen en seksuel betegnelse? hun kan vel godt være aseksuel og gift med en person hun kan lide uden det er seksuelt? :gruble:
Og hun kunne jo også være biseksuel og forbinde sig selv mere med det, for nogen er lesbisk lig med noget nærmest militaristisk betonlebbe, som de ikke kan forlige sig med :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1211
Likede indlæg: 22995

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. jun 2018, 21:33

Wizzze skrev:Lesbisk er vel i essensen en seksuel betegnelse? hun kan vel godt være aseksuel og gift med en person hun kan lide uden det er seksuelt? :gruble:
Og hun kunne jo også være biseksuel og forbinde sig selv mere med det, for nogen er lesbisk lig med noget nærmest militaristisk betonlebbe, som de ikke kan forlige sig med :gruble:

Mange aseksuelle har nu en seksuel retning.

//flueknep off//
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2091
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 20233

Indlægaf kidkomb » 20. jun 2018, 21:59

DetSorteCirkus skrev:
kidkomb skrev:Kvindelig kollega, der er gift med en kvinde, rettede mig, da jeg i en sætning kaldte hende lesbisk.
"For det var hun i hvert fald ikke. Adr!"

Wat?? :stoned:

Det behøver hun ikke at være, men derfra og så til at synes, at lesbiske er "adr", er der alligevel et stykke.

Det var præcis "adr"-delen jeg var wtf over. SÅ mærkeligt :forvirret:
1
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 739
Likede indlæg: 13962

Indlægaf Juki » 21. jun 2018, 04:37

Persnikedy skrev:Der er en vidunderlig wtf kampange i Norge om klamydia i disse dage

Jeg synes den er meget god, lettilgængelig og vækker ens nysgerrighed hurtigt uden at pakke pointen ind.

Det er en større øjenåbner end den der danske "kun med kondom" kampagne der har været i gang de sidste mange år.

Fx:
Billede

:træt3: :træt3: :træt3:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 145
Likede indlæg: 2229

Indlægaf Skorstenen » 21. jun 2018, 08:31

Ladysparrow skrev:
cola skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg er startet på mit nye arbejde i mandags, som jeg blev headhuntet til af en tidligere chef som nu er VD.
- jeg har glædet mig rigtig meget og startede med at hilse på alle. Dem jeg så skal dele kontor med og som skal hjælpe mig med at komme ind i min rolle - er dem som jeg er så WTF over. De ignorerer mig fra første dag og bare det at de skulle spise frokost endte med at de bare gik med kommentaren: "Du ved vel hvor det er!" Jeg har forsøgt att ignorere det og bare spørge ind til dem og arbejdsopgaver. Det er bare blevet værrer og værrer. De siger ikke godmorgen eller farvel, der er dødstille med mindre de taler med hinanden eller jeg går ud af rummet. På min anden dag havde de smidt 30 dokumenter på mit bord med kommentaren om at det kunne jeg vel løse med en eller anden.

Jeg har talt med projekt lederen og andre der alle er klar over det og som vil hjælpe mig. Men kan ikke rigtig se hvordan.

De er begge i 50'erne.

I går græd jeg mere eller mindre hele aftenen. Jeg forstår ikke at man behandler nogen på den måde. I går stillede jeg et spørgsmål og fik til svar at hun ikke kunne hjælpe mig pga min parfume?¿! WTF :whine:

Har du spurgt dem direkte hvad du har gjort galt siden de sådan mobber dig, altså direkte konfrontere dem med hvad de gør, og se hvad de siger, det kunne jeg personligt godt tænke mig at vide.

Hold hovedet højt, og lad dem ikke knække dig, du er det værd.

Tak- har ikke sagt noget endnu, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige og vil ikke give dem fornøjelsen ved at se mig tude, det ved jeg at jeg kommer til hvis jeg skal tage det op med dem.

På mandag kommer deres chef, min chef er sygemeldt så ham kan jeg ikke vende mig til. Føler mig som en stor fiasko - håber jeg kan få det lidt på afstand i weekenden og skrive det ned som jeg har brug for at tage op...

Sådan som de bruger vendingen "det kan du vel løse" og "du ved vel" osv., så tænker jeg om du kan være blevet forud-præsenteret som det 8. vidunder, og de nu regner med, at du overtager alt og de bliver afskediget? Eller har der siddet en på pladsen før, som er blevet opsagt og som de har været utroligt glade for? Så de nu projicerer vreden over en tabt kollega over på dig? For det lyder sq da ikke som en normal opførsel... :trist:
8
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 168
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 3231

Indlægaf Mistermor » 21. jun 2018, 10:13

Da jeg læste dette; https://amtsavisen.dk/randers/Kinesere- ... kel/393959
Man skulle tro, det var første april.
2
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 3688

Indlægaf hotlips » 21. jun 2018, 10:38

Vi har rotter i boligafdelingen, det har været så slemt at folk har måttet rykke ud af deres huse. Det er blevet bedre men det er stadig ikke godt nok,der kommer jævnligt opslag om at folk har haft en rotte inde på vores interne side.

Idag er der så en der har lagt adskillige billeder op med døde rotter, det er så katten der har taget dem, men da vi så spørger ind til det har hun ikke meldt det til kommunen.. Og der er så en anden der skriver at det har hun heller ikke gjort.

Så begynder jeg at blive gnaven, jeg har selv haft rotter 3 gange, incl en i stuen da jeg havde en dreng i kravlealderen, det er ikke noget jeg tager let på. Så jeg ringer til rottemanden og får at vide at selvfølgelig skal det meldes hver eneste gang, ellers har han ikke en chance for at vide hvor han skal sætte ind.

Så jeg laver et opslag om at rottemanden siger det skal meldes, ingen undtagelser.. Og nu vælter det så ind med folk der tagger hinanden, jeg kan ikke se det som andet end at det er folk der ikke har meldt det, flere af dem er ægtefæller.

Så vi er oppe på 14 sager der ikke er meldt. 14.

De skulle sq have tæsk med en død rotte. Røvhuller.

Og for at det ikke skal være løgn så er de første 5 af dem folk der har gidet tage billeder af kræene og lægge dem ind på siden. Men altså uden at gøre sig den ulejlighed at melde det til kommunen.

Fuck jeg er gal. Det burde tælle som mislighold af lejemålet.
21
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 121
Likede indlæg: 2223

Indlægaf Charly » 21. jun 2018, 10:48

hotlips skrev:Vi har rotter i boligafdelingen, det har været så slemt at folk har måttet rykke ud af deres huse. Det er blevet bedre men det er stadig ikke godt nok,der kommer jævnligt opslag om at folk har haft en rotte inde på vores interne side.

Idag er der så en der har lagt adskillige billeder op med døde rotter, det er så katten der har taget dem, men da vi så spørger ind til det har hun ikke meldt det til kommunen.. Og der er så en anden der skriver at det har hun heller ikke gjort.

Så begynder jeg at blive gnaven, jeg har selv haft rotter 3 gange, incl en i stuen da jeg havde en dreng i kravlealderen, det er ikke noget jeg tager let på. Så jeg ringer til rottemanden og får at vide at selvfølgelig skal det meldes hver eneste gang, ellers har han ikke en chance for at vide hvor han skal sætte ind.

Så jeg laver et opslag om at rottemanden siger det skal meldes, ingen undtagelser.. Og nu vælter det så ind med folk der tagger hinanden, jeg kan ikke se det som andet end at det er folk der ikke har meldt det, flere af dem er ægtefæller.

Og for at det ikke skal være løgn så er de første 5 af dem folk der har gidet tage billeder af kræene og lægge dem ind på siden. Men altså uden at gøre sig den ulejlighed at melde det til kommunen.

De ville jeg godt nok også være træt af!
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5388

Indlægaf Guilded_Lily » 21. jun 2018, 13:39

En ung fyr kommer cyklende. Om halsen har han et reb. Rebet er forbundet med en trailer med to kajaker på. Bagerst løber en pige og forøger at styre kajakerne, men de ryger ofte ud i rabatten. Mod kørebanen.
7
cola
Kort karma: 50
Likede indlæg: 1033

Indlægaf cola » 21. jun 2018, 14:12

hotlips skrev:Vi har rotter i boligafdelingen, det har været så slemt at folk har måttet rykke ud af deres huse. Det er blevet bedre men det er stadig ikke godt nok,der kommer jævnligt opslag om at folk har haft en rotte inde på vores interne side.

Jeg har også fundet ud af at jeg har dyr på loftet (uanset hvordan jeg ville have skrevet "rotter på loftet, lyder det forkert) og de er først meldt til boligforeningen, og de har sendt en murer ud, en skadedyrsbekæmper og viseværten. Jeg håber på de får bugt med hvad end dyr det er der har bosat sig på mit loft.

0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 21. jun 2018, 14:24

Guilded_Lily skrev:En ung fyr kommer cyklende. Om halsen har han et reb. Rebet er forbundet med en trailer med to kajaker på. Bagerst løber en pige og forøger at styre kajakerne, men de ryger ofte ud i rabatten. Mod kørebanen.

Gad vide hvorfor han lige har valgt halsen. Det kan da ikke være en rar følelse med halsen/huden :gruble:
1

Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 3688

Indlægaf hotlips » 21. jun 2018, 14:27

cola skrev:

Jeg har også fundet ud af at jeg har dyr på loftet (uanset hvordan jeg ville have skrevet "rotter på loftet, lyder det forkert) og de er først meldt til boligforeningen, og de har sendt en murer ud, en skadedyrsbekæmper og viseværten. Jeg håber på de får bugt med hvad end dyr det er der har bosat sig på mit loft.

Det her er så colas tekst.:

>>>>Jeg har også fundet ud af at jeg har dyr på loftet (uanset hvordan jeg ville have skrevet "rotter på loftet, lyder det forkert) og de er først meldt til boligforeningen, og de har sendt en murer ud, en skadedyrsbekæmper og viseværten. Jeg håber på de får bugt med hvad end dyr det er der har bosat sig på mit loft. <<<<colas tekst slut.

Der er vist gået lidt galt, jeg har lige prøvet at sortere det du har skrevet ud.

Men hvis du ved hvor dyrene kommer så kan du drysse mel ud og så finde sporene på nettet. Jeg har selv fundet ud af hvordan rottespor ser ud og nu går vi i bedste indianerstil og checker for rotter hver gang der er ny sne og jeg hælder jævnligt lidt mel eller sand ud når vi fodrer fugle så vi ikke risikerer det er rotter vi fodrer på.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1251

Indlægaf Ladysparrow » 21. jun 2018, 14:53

Skorstenen skrev:
Ladysparrow skrev:
cola skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg er startet på mit nye arbejde i mandags, som jeg blev headhuntet til af en tidligere chef som nu er VD.
- jeg har glædet mig rigtig meget og startede med at hilse på alle. Dem jeg så skal dele kontor med og som skal hjælpe mig med at komme ind i min rolle - er dem som jeg er så WTF over. De ignorerer mig fra første dag og bare det at de skulle spise frokost endte med at de bare gik med kommentaren: "Du ved vel hvor det er!" Jeg har forsøgt att ignorere det og bare spørge ind til dem og arbejdsopgaver. Det er bare blevet værrer og værrer. De siger ikke godmorgen eller farvel, der er dødstille med mindre de taler med hinanden eller jeg går ud af rummet. På min anden dag havde de smidt 30 dokumenter på mit bord med kommentaren om at det kunne jeg vel løse med en eller anden.

Jeg har talt med projekt lederen og andre der alle er klar over det og som vil hjælpe mig. Men kan ikke rigtig se hvordan.

De er begge i 50'erne.

I går græd jeg mere eller mindre hele aftenen. Jeg forstår ikke at man behandler nogen på den måde. I går stillede jeg et spørgsmål og fik til svar at hun ikke kunne hjælpe mig pga min parfume?¿! WTF :whine:

Har du spurgt dem direkte hvad du har gjort galt siden de sådan mobber dig, altså direkte konfrontere dem med hvad de gør, og se hvad de siger, det kunne jeg personligt godt tænke mig at vide.

Hold hovedet højt, og lad dem ikke knække dig, du er det værd.

Tak- har ikke sagt noget endnu, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige og vil ikke give dem fornøjelsen ved at se mig tude, det ved jeg at jeg kommer til hvis jeg skal tage det op med dem.

På mandag kommer deres chef, min chef er sygemeldt så ham kan jeg ikke vende mig til. Føler mig som en stor fiasko - håber jeg kan få det lidt på afstand i weekenden og skrive det ned som jeg har brug for at tage op...

Sådan som de bruger vendingen "det kan du vel løse" og "du ved vel" osv., så tænker jeg om du kan være blevet forud-præsenteret som det 8. vidunder, og de nu regner med, at du overtager alt og de bliver afskediget? Eller har der siddet en på pladsen før, som er blevet opsagt og som de har været utroligt glade for? Så de nu projicerer vreden over en tabt kollega over på dig? For det lyder sq da ikke som en normal opførsel... :trist:

Tak for dit svar og det kunne godt være... Men desværre er det åbenbart standard fra deres side. Men i dag fik jeg faktisk noget der ligner en undskyldning. Jeg tør ikke tro på det, men nu må vi se. De er Ihvertfald stoppet med at behandle mig som luft i øjeblikket.
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1369
Likede indlæg: 22650

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. jun 2018, 10:52

De her fødder :forvirret2:
Det må jo være som at have et ekstra sæt hænder!

toe.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 22. jun 2018, 11:08

Dirtylittledevil skrev:De her fødder :forvirret2:
Det må jo være som at have et ekstra sæt hænder!

toe.jpg

Det giver da ordet "fodmassage" en ny betydning.

"Skat, er du ikke sød at massere mig lidt?"
"Jo da, bare læg dig ned i fodenden"

:panik:
1

Tilbage til "Generelt"