WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 517
Likede indlæg: 11410

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 28. aug 2018, 19:43

AstaPasta skrev:
Sangius skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Vi var ved Quarry Bank Mill i dag. Simpelthen så smukt etsted og en flot bygning. Da vi kører op på parkeringspladsen er der reklame for at leje det til bryllup. Fuldt forståligt, smukke omgivelser!

Vi hører om historien - børnearbejde og slavelignende tilstande. Yesssss, lad os da blive gift her!

Er det ikke lidt som kirkebryllupper? Stor, kold stenbygning - nogle af dem med døde mennesker muret ind i vægge og gulve, hundredevis af døde mennesker begravet omkring, og statuer af en lidende, blødende mand hen over alteret. Screams romance :tie:

Er det ikke mere noget højtideligt, kirken bidrager med. Og stor, kold stenbygning bygget på tro, anger og lidelse har da masser al alvor og højtidelighed.
Det er vel desuden ret umuligt at finde et sted, hvor der med garanti ikke er nogen, der er død (eller har haft akut diarre). De fleste byer er også nærmest søbet ind i pis, ølsjatter og opkast lørdag og søndag morgen.
Vi (mennesker generelt) er faktisk ret ulækre - bliver syge og dør og spyr diverse kropsvæsker ud til alle sider i tide og utide.

Altså, jeg blev viet på en mark ved mit barndomshjem. Der er måske nok nogen som er døde der, gennem de sidste 200.000 år.

Men alligevel - jeg har aldrig forstået tiltrækkelsen af et kirkebryllup, da jeg som skrevet henover finder kirker nogenlunde lige så hyggelige som gravkamre.
0
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 411
Likede indlæg: 4845

Indlægaf Zinde » 28. aug 2018, 19:46

Sangius skrev:
AstaPasta skrev:
Sangius skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Vi var ved Quarry Bank Mill i dag. Simpelthen så smukt etsted og en flot bygning. Da vi kører op på parkeringspladsen er der reklame for at leje det til bryllup. Fuldt forståligt, smukke omgivelser!

Vi hører om historien - børnearbejde og slavelignende tilstande. Yesssss, lad os da blive gift her!

Er det ikke lidt som kirkebryllupper? Stor, kold stenbygning - nogle af dem med døde mennesker muret ind i vægge og gulve, hundredevis af døde mennesker begravet omkring, og statuer af en lidende, blødende mand hen over alteret. Screams romance :tie:

Er det ikke mere noget højtideligt, kirken bidrager med. Og stor, kold stenbygning bygget på tro, anger og lidelse har da masser al alvor og højtidelighed.
Det er vel desuden ret umuligt at finde et sted, hvor der med garanti ikke er nogen, der er død (eller har haft akut diarre). De fleste byer er også nærmest søbet ind i pis, ølsjatter og opkast lørdag og søndag morgen.
Vi (mennesker generelt) er faktisk ret ulækre - bliver syge og dør og spyr diverse kropsvæsker ud til alle sider i tide og utide.

Altså, jeg blev viet på en mark ved mit barndomshjem. Der er måske nok nogen som er døde der, gennem de sidste 200.000 år.

Men alligevel - jeg har aldrig forstået tiltrækkelsen af et kirkebryllup, da jeg som skrevet henover finder kirker nogenlunde lige så hyggelige som gravkamre.

Mon ikke det handler om, at andre har det anderledes end dig :)
1
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 517
Likede indlæg: 11410

Indlægaf Sangius » 28. aug 2018, 20:09

Zinde skrev:
Sangius skrev:
AstaPasta skrev:
Sangius skrev:

Mon ikke det handler om, at andre har det anderledes end dig :)

Jo? Det går jeg da ud fra. Ellers er folk da makabre, hvis de ligefrem går efter den der døds-vibe jeg får at træde ind i en kirke :lol:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1412
Likede indlæg: 23957

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. aug 2018, 21:39

Vi afbryder kort med et par WTF-fotos.

wtf2.png

wtf1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Overdrivelse er en million gange værre end underdrivelse.
gro71
Kort karma: 21
Likede indlæg: 549

Indlægaf gro71 » 29. aug 2018, 06:41

Min søster mener åbenbart, at det er MIT ansvar at finde ud af, hvor hun bor hende - "for jeg kan jo bare google hende og finde adressen på nettet."

Hun og manden flyttede for et års tid siden i deres nuværende hus, men hun har aldrig ment, at det var relevant at videreformidle deres nye adresse til mig. Samtidig er hun voldsomt hønserøvsfornærmet over, at jeg endnu ikke har besøgt dem. Hun har aldrig inviteret til nogetsomhelst, "for vi kan da bare dumpe forbi". Hun bor ca. 1 times kørsel fra mig, så jeg kommer ikke bare lige forbi i tide og utide, og desuden er hun selvstændig og derfor sjældent hjemme.

Det er bare så WTF-agtigt, at jeg slet ikke fatter det.
12
bluetof1
Kort karma: 675
Likede indlæg: 4330

Indlægaf bluetof1 » 29. aug 2018, 06:47

En ukrainsk pige på 14 er blevet udvist fordi man ikke mener hun kan integreres. Det er wtf i sig selv, selvom det givetvis er efter reglerne. Man kan så spekulere i om de regler skyder forbi målet.
Nå, det der for alvor er wtf, er en ung dame, der i ramme alvor skriver som kommentar til sagen at vi må have borgerkrig hvor politikerne frygter for deres liv før der sker ændringer, men desværre vil det aldrig ske i Danmark.

Altså, hvad fanden er hun for en præmiepsyko :nerve:
2
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
HerErJeg
Kort karma: 37
Likede indlæg: 1088

Indlægaf HerErJeg » 30. aug 2018, 18:19

Det er gået min næse forbi at man vælger at spare TV væk på stuerne på sygehuset i Gødstrup.
Man tror simpelthen det er løgn. Det er bedre i fængsel på det område.
https://www.tvmidtvest.dk/artikel/bespa ... aa-stuerne
2
gro71
Kort karma: 21
Likede indlæg: 549

Indlægaf gro71 » 31. aug 2018, 11:41

Har for øjeblikket min lejlighed til salg. På de første 10 dage har der været 8 fremvisninger, så der er heldigvis god aktivitet. Men en af de tilbagemeldinger, jeg nu har fået et par gange er, at lejligheden faktisk er for stor (?!), hvillket undrer mig helt åndssvagt meget. Man kan se pris, størrelse og antal værelser helt tydeligt på nettet og i salgsopstillingen, så det kan umuligt komme som nogen overraskelse for nogen. Det er dælme totalt spild af andre folks (både min og mæglerens) at booke fremvisninger til noget, man alligevel synes er for stort.
8
Brugeravatar
Afskylia
Kort karma: 11
Likede indlæg: 285

Indlægaf Afskylia » 31. aug 2018, 12:04

Bamser?!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1921
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19358

Indlægaf Daine » 31. aug 2018, 12:14

gro71 skrev:Har for øjeblikket min lejlighed til salg. På de første 10 dage har der været 8 fremvisninger, så der er heldigvis god aktivitet. Men en af de tilbagemeldinger, jeg nu har fået et par gange er, at lejligheden faktisk er for stor (?!), hvillket undrer mig helt åndssvagt meget. Man kan se pris, størrelse og antal værelser helt tydeligt på nettet og i salgsopstillingen, så det kan umuligt komme som nogen overraskelse for nogen. Det er dælme totalt spild af andre folks (både min og mæglerens) at booke fremvisninger til noget, man alligevel synes er for stort.

Kan det have noget med spildplads at gøre? At din lejlighed er virkelig godt udnyttet kvm-mæssigt? Jeg så på boliger omkring 100 kvm i sin tid, som var fulde af spildplads og virkede små. Så fik jeg fremvist min nuværende bolig, den er 91 kvm og virker faktisk større end flere af de andre, fordi den er virkelig godt udnyttet. På den måde kan det godt “snyde”, men at man ligefrem synes boligen er for stor (til prisen) har jeg nu alligevel heller aldrig hørt om. Det ville jo da bare være et plus for mig :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 696
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4608

Indlægaf Vira » 31. aug 2018, 13:49

At jeg har skrevet en mail til min bank hvor jeg beder dem lukke 3 konti som jeg ikke bruger mere, og som ikke har været i brug i flere år. Jeg får så det svar at jeg skal kontakte mit primære pengeinstitut :forvirret: Jamen det er jo for fanden det jeg har gjort, jeg har ligesom været kunde i banken i 20 år og har ikke konti andre steder :lol:

Jeg tænker om de får en snaps eller to til de obligatoriske fredagsmorgen rundstykker :-p
8
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 31. aug 2018, 14:42

Vira skrev:At jeg har skrevet en mail til min bank hvor jeg beder dem lukke 3 konti som jeg ikke bruger mere, og som ikke har været i brug i flere år. Jeg får så det svar at jeg skal kontakte mit primære pengeinstitut :forvirret: Jamen det er jo for fanden det jeg har gjort, jeg har ligesom været kunde i banken i 20 år og har ikke konti andre steder :lol:

Jeg tænker om de får en snaps eller to til de obligatoriske fredagsmorgen rundstykker :-p

Kan du have sendt mailen til deres hovedkontor feks? Og de så beder om at du tager kontakt til den filial du er tilknyttet?
Ellers giver jeg dig ret, de “fejrede” nok de manglede udbetalinger med et par gevesener til næsen :D
3
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 696
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4608

Indlægaf Vira » 31. aug 2018, 14:57

Daine skrev:
Vira skrev:At jeg har skrevet en mail til min bank hvor jeg beder dem lukke 3 konti som jeg ikke bruger mere, og som ikke har været i brug i flere år. Jeg får så det svar at jeg skal kontakte mit primære pengeinstitut :forvirret: Jamen det er jo for fanden det jeg har gjort, jeg har ligesom været kunde i banken i 20 år og har ikke konti andre steder :lol:

Kan du have sendt mailen til deres hovedkontor feks? Og de så beder om at du tager kontakt til den filial du er tilknyttet?
Ellers giver jeg dig ret, de “fejrede” nok de manglede udbetalinger med et par gevesener til næsen :D

Nej de har en kundeservice mail jeg altid benytter (af en eller anden årsag har jeg ikke en fast rådgiver mere) og de svarer så i morges og mailen er sendt fra Slagelse afdelingen hvor jeg bor. Så går ud fra at deres kundeservice er delt sådan op, at den filial kunden tilhører svarer på mailen. Altså deres svar giver cirka ligeså meget mening som hvis jeg havde ringet til Nordea (hvor jeg ikke er kunde) og ville spærre mit simkort :lol: :lol2: Jeg er meget spændt på hvad næste svar bliver :-D
3
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 589
Likede indlæg: 5031

Indlægaf Kommodedyret » 31. aug 2018, 16:59

Afskylia skrev:Bamser?!

Radde Joppe, død eller levende!

Ja det billede minder mig altså om noget børnetime fra gamle dage.
13
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 31. aug 2018, 17:01

Kommodedyret skrev:
Afskylia skrev:Bamser?!

Radde Joppe, død eller levende!

Ja det billede minder mig altså om noget børnetime fra gamle dage.

Jeg hadede Jobbe! Som i at jeg var nødt til at slukke for tv’et, når de viste programmet. Jeg har ikke set det siden dengang, men det er næppe blevet bedre :lol:
3

Tilbage til "Generelt"