WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hurrze » 9. mar 2016, 20:04

kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:Altså det tænker jeg faktisk, når folk hører at jeg har tamrotter og de så i ramme alvor spørger:
Løber de så bare frit rundt derhjemme eller har du dem i et bur?


Hvad gør de så? Min kollegas rotter har et bur, men det står åbent, så de kan løbe rundt i stuen... :P

Men de har stadig et bur.


Nåja. Børn har vel også et værelse, men man 'har dem' ikke på værelset...
Jeg forstår på min kollega at deres rotter bruger buret som et sted at sove eller slappe af. Ellers løber de i huset som en kat vel ville gøre det... Måske er det bare det folk mener, når de spørg..? :gruble: ;)

Måske. Men rotter er gnavere. De gnaver.
Men ja det er nok det de mener. Jeg synes bare det er så syret. Altså alle andre dyr end hund og kat er som regel i bur.

Udover det, så kan man ikke lære en rotte ikke at markere. Dvs lægge små dråber urin over det hele. Det gælder både hanner og hunner.
Og man kan kun med nogen held lære dem ikke at gnave i noget. -ledninger er ekstra yummi for alle rotter jeg har kendt. -jeg har haft over 30, ikke på samme tid, i årenes løb. Lifespan på en rotte er desværre ikke mere end 1½-3 år.
Deres naturlige instinkt er, at lave sovesteder og finde redemateriale, når de løber rundt, og redemateriale, det gnaver de af stof, aviser, tapet osv.
-det bør almindelige mennesker ikke vide, det er ikke det, men jeg er alvorligt i tvivl om, om din kollega fortæller sandheden. Alternativt at hendes hjem er en kende uappetitligt. -det er selvfølgelig en mulighed. Jeg vil indrømme at jeg har været i meget uappetitlige hjem i forbindelse med besøg hos avlere, videreformidling osv. De fleste meget rene. Men med så ram lugt, at jeg fik det halvdårligt.


Håber da ikke alle andre dyr end hunde og katte er i bur... En hest skal da helst ikke være i et bur, ej heller en giraf eller elefant... :D (intet ondt ment)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hurrze » 9. mar 2016, 20:21

Min far fortalte mig en episode i går, hvor jeg flækkede sammen af grin og også tænkte WTF! :nerve:
Han arbejder på en stor skole. Han skulle låne et skelet, altså sådan et af plastic der er på folkeskoler. Men da skolen er ret stor skulle han transportere det ret langt tilbage der hvor det hørte til, efter at have lånt det.... Han vælger så at sætte det på forsædet af sin bil (passagersædet), med sele på og kører det over til den anden ende af skolen. Han fortalte også at der kom 2 damer løbende, der kiggede meget, efter han var kørt forbi dem (Kan jeg godt forstå).Han er sku lidt underlig... Et skelet, altså WTF?? :nerve:
9
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 9. mar 2016, 20:29

Hurrze skrev:Min far fortalte mig en episode i går, hvor jeg flækkede sammen af grin og også tænkte WTF! :nerve:
Han arbejder på en stor skole. Han skulle låne et skelet, altså sådan et af plastic der er på folkeskoler. Men da skolen er ret stor skulle han transportere det ret langt tilbage der hvor det hørte til, efter at have lånt det.... Han vælger så at sætte det på forsædet af sin bil (passagersædet), med sele på og kører det over til den anden ende af skolen. Han fortalte også at der kom 2 damer løbende, der kiggede meget, efter han var kørt forbi dem (Kan jeg godt forstå).Han er sku lidt underlig... Et skelet, altså WTF?? :nerve:

Hahahahha...

Men seriøst, er de skeletter man har i skolen af plastisk? Jeg troede det var den ægte vare :shock:
0
...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 9. mar 2016, 20:40

Hurrze skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:Altså det tænker jeg faktisk, når folk hører at jeg har tamrotter og de så i ramme alvor spørger:
Løber de så bare frit rundt derhjemme eller har du dem i et bur?


Hvad gør de så? Min kollegas rotter har et bur, men det står åbent, så de kan løbe rundt i stuen... :P

Men de har stadig et bur.


Nåja. Børn har vel også et værelse, men man 'har dem' ikke på værelset...
Jeg forstår på min kollega at deres rotter bruger buret som et sted at sove eller slappe af. Ellers løber de i huset som en kat vel ville gøre det... Måske er det bare det folk mener, når de spørg..? :gruble: ;)

Måske. Men rotter er gnavere. De gnaver.
Men ja det er nok det de mener. Jeg synes bare det er så syret. Altså alle andre dyr end hund og kat er som regel i bur.

Udover det, så kan man ikke lære en rotte ikke at markere. Dvs lægge små dråber urin over det hele. Det gælder både hanner og hunner.
Og man kan kun med nogen held lære dem ikke at gnave i noget. -ledninger er ekstra yummi for alle rotter jeg har kendt. -jeg har haft over 30, ikke på samme tid, i årenes løb. Lifespan på en rotte er desværre ikke mere end 1½-3 år.
Deres naturlige instinkt er, at lave sovesteder og finde redemateriale, når de løber rundt, og redemateriale, det gnaver de af stof, aviser, tapet osv.
-det bør almindelige mennesker ikke vide, det er ikke det, men jeg er alvorligt i tvivl om, om din kollega fortæller sandheden. Alternativt at hendes hjem er en kende uappetitligt. -det er selvfølgelig en mulighed. Jeg vil indrømme at jeg har været i meget uappetitlige hjem i forbindelse med besøg hos avlere, videreformidling osv. De fleste meget rene. Men med så ram lugt, at jeg fik det halvdårligt.


Håber da ikke alle andre dyr end hunde og katte er i bur... En hest skal da helst ikke være i et bur, ej heller en giraf eller elefant... :D (intet ondt ment)

Hverken hest, giraf eller elefant bor inden for i folks hjem :forvirret: Og hverken giraf eller elefant er lovligt at holde som kæledyr.....
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 9. mar 2016, 20:43

Og de er alle tre, dem vi har i Danmark, bestemt i bur. De to i Zoo den tredje i boks.
Senest rettet af kidkomb 10. mar 2016, 06:29, rettet i alt 1 gang.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. mar 2016, 20:57

Jeg havde virkelig et sådant moment, da jeg her til aften stod i en butik og skulle vælge drikkevarer.
En af mulighederne var "Sauerkrautsaft".
14
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hurrze » 9. mar 2016, 23:11

kidkomb skrev:
Hurrze skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:Altså det tænker jeg faktisk, når folk hører at jeg har tamrotter og de så i ramme alvor spørger:
Løber de så bare frit rundt derhjemme eller har du dem i et bur?


Hvad gør de så? Min kollegas rotter har et bur, men det står åbent, så de kan løbe rundt i stuen... :P

Men de har stadig et bur.


Nåja. Børn har vel også et værelse, men man 'har dem' ikke på værelset...
Jeg forstår på min kollega at deres rotter bruger buret som et sted at sove eller slappe af. Ellers løber de i huset som en kat vel ville gøre det... Måske er det bare det folk mener, når de spørg..? :gruble: ;)

Måske. Men rotter er gnavere. De gnaver.
Men ja det er nok det de mener. Jeg synes bare det er så syret. Altså alle andre dyr end hund og kat er som regel i bur.

Udover det, så kan man ikke lære en rotte ikke at markere. Dvs lægge små dråber urin over det hele. Det gælder både hanner og hunner.
Og man kan kun med nogen held lære dem ikke at gnave i noget. -ledninger er ekstra yummi for alle rotter jeg har kendt. -jeg har haft over 30, ikke på samme tid, i årenes løb. Lifespan på en rotte er desværre ikke mere end 1½-3 år.
Deres naturlige instinkt er, at lave sovesteder og finde redemateriale, når de løber rundt, og redemateriale, det gnaver de af stof, aviser, tapet osv.
-det bør almindelige mennesker ikke vide, det er ikke det, men jeg er alvorligt i tvivl om, om din kollega fortæller sandheden. Alternativt at hendes hjem er en kende uappetitligt. -det er selvfølgelig en mulighed. Jeg vil indrømme at jeg har været i meget uappetitlige hjem i forbindelse med besøg hos avlere, videreformidling osv. De fleste meget rene. Men med så ram lugt, at jeg fik det halvdårligt.


Håber da ikke alle andre dyr end hunde og katte er i bur... En hest skal da helst ikke være i et bur, ej heller en giraf eller elefant... :D (intet ondt ment)

Hverken hest, giraf eller elefant bor inden for i folks hjem :forvirret: Og hverken giraf eller elefant er lovligt at holde som kæledyr.....


Men du skrev dyr, og ikke kæledyr :D
1
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 9. mar 2016, 23:17

Hurrze skrev:
Men du skrev dyr, og ikke kæledyr :D

Ah. Så faldt 10-øren her :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Annione » 10. mar 2016, 03:26

Smiling_Goat skrev:Oh.. Jeg har én

Min veninde og min kæreste skulle møde hinanden for første gang. Det foregik hos min veninde, så hendes mand var der også. Af en eller anden grund, kom vi ind på religion, verdens skabelse eller sådan noget. Min venindes mand sagde så, at der havde gået kæmper på jorden engang. Det havde han selv set i en religiøs dokumentar på youtube.

*Fårekyllinger i baggrunden*

Det var sket for 7000 år siden - altså lige før Noa.

*Flere fårekyllinger*

Min kæreste og jeg skævede lige til hinanden, før vi spurgte ind til kildekritik og den slags, men han holdt stejlt på sit, viste os endda videoen, og så kom jeg i tanke om, at min veninde vist også havde sagt, at han tror på Adam og Eva osv. Min kæreste kom så vist selv frem til at diskussion var nytteløst, så han gled bare af på samtalen, heldigvis, men det var vist et ret godt eksempel på et WTF-moment.

Lidt baggrundsviden, hvis det har interesse :D
https://www.youtube.com/watch?v=rknRbUyNfCQ


Nefilim hed de. Det var engle, der kom ned til jorden, til de smukke kvinder - som de også fik børn med. De tog til himmels igen da vandfloden kom.
...hvis man tror på den slags. De var angiveligt virkelig store.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 10. mar 2016, 07:09

En bekendt har fået ny kæreste. Han har lidt problemer med jalousi. Store problemer faktisk. Han har uden hendes vidende rodet hendes skuffer igennem for at finde hendes sexlegetøj og derefter holdt øje med, om det blev brugt/flyttede på sig. Han har nu bedt hende smide hendes vibratoræg ud, så han kunne være sikker på, at hun ikke lå ved siden af og hyggede sig med det, når han sov... WTF!?
15
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf kidkomb » 10. mar 2016, 07:12

Mi55y skrev:En bekendt har fået ny kæreste. Han har lidt problemer med jalousi. Store problemer faktisk. Han har uden hendes vidende rodet hendes skuffer igennem for at finde hendes sexlegetøj og derefter holdt øje med, om det blev brugt/flyttede på sig. Han har nu bedt hende smide hendes vibratoræg ud, så han kunne være sikker på, at hun ikke lå ved siden af og hyggede sig med det, når han sov... WTF!?

:ad!: :tie: :ticks:
Så væmmeligt på flere planer!
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lurende Peber » 10. mar 2016, 07:30

Mi55y skrev:En bekendt har fået ny kæreste. Han har lidt problemer med jalousi. Store problemer faktisk. Han har uden hendes vidende rodet hendes skuffer igennem for at finde hendes sexlegetøj og derefter holdt øje med, om det blev brugt/flyttede på sig. Han har nu bedt hende smide hendes vibratoræg ud, så han kunne være sikker på, at hun ikke lå ved siden af og hyggede sig med det, når han sov... WTF!?
Det er vist ikke ægget, der bør ryge ud :stoned:
5
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18044

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mi55y » 10. mar 2016, 07:41

Lurende Peber skrev:
Mi55y skrev:En bekendt har fået ny kæreste. Han har lidt problemer med jalousi. Store problemer faktisk. Han har uden hendes vidende rodet hendes skuffer igennem for at finde hendes sexlegetøj og derefter holdt øje med, om det blev brugt/flyttede på sig. Han har nu bedt hende smide hendes vibratoræg ud, så han kunne være sikker på, at hun ikke lå ved siden af og hyggede sig med det, når han sov... WTF!?
Det er vist ikke ægget, der bør ryge ud :stoned:


Han mener ikke, at der er andet end ham, der bør komme dernede. Jeg foreslog, at hun bad ham skippe tandbørsten, for det er jo næsten det samme som at snave med en anden!
19
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Studsgaard » 10. mar 2016, 14:06

Mi55y skrev:En bekendt har fået ny kæreste. Han har lidt problemer med jalousi. Store problemer faktisk. Han har uden hendes vidende rodet hendes skuffer igennem for at finde hendes sexlegetøj og derefter holdt øje med, om det blev brugt/flyttede på sig. Han har nu bedt hende smide hendes vibratoræg ud, så han kunne være sikker på, at hun ikke lå ved siden af og hyggede sig med det, når han sov... WTF!?


Rimelig creapy. :ad!:
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Moxy-lady » 10. mar 2016, 14:15

Hvad siger hun selv til det? Jeg bemærker at der ikke står at det er hendes eks.... :nerve:
3
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Generelt"