WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Kort karma: 915
Likede indlæg: 6073

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf bluetof1 » 31. okt 2018, 08:07

bluetof1 skrev:Sidste onsdag blev jeg ringet op af en mand. Han var stødt på mit cv og mente at jeg var kandidat til en stilling han skulle have besat.
Siden da har jeg haft den ene wtf oplevelse efter den anden.
Jobsamtalen var 6 timer forsinket (der var gode grunde til det), jeg fik tilbudt jobbet allerede 10 minutter inde i samtalen så resten var egentlig bare hyggesnak, jeg skal starte næste torsdag og for ligesom at runde hele den her sindssyge forestilling af: fredag rejser jeg en uge til Grønland som det allerførste i det her job. Åh ja: de spurgte hvad jeg ville have i løn, jeg kom med et ret vildt udspil fordi så var der noget at forhandle om og det gik de med til uden videre. Hej topskat :love:
Kontrakten er underskrevet og nu venter jeg bare på at det bliver torsdag igen.
Jeg er totalt blæst bagover og venter bare på at vågne eller at nogen brøler "SKJULT KAMERA AHAHAHA!".

Og så lige til sidst, fordi det er en tilbagevendende wtf i mit liv: mine tvillinger bliver 5 år i dag. 5. Det har sgu da lige været 2013 :forvirret:

Kontrakten underskrevet og billetter til og fra Grønland modtaget.

:nerve:
32
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2606
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 25009

Indlægaf kidkomb » 31. okt 2018, 08:52

vibbsen skrev:
Pityt skrev:
Ado skrev:
vibbsen skrev:Man skal stå tidligt op for at gøre mig mundlam...Og jeg er kendt for mine - ofte sarkastiske - snappy comebacks...

Men da jeg så dette klip...Der må jeg sgu indrømme at jeg for engang skyld tabte kæben og var uden ord. Og måtte se den igen for at være sikker på at det vitterligt var det jeg så og hørte.

https://www.facebook.com/Debatten/video ... 378092314/

Ham som postede videoen gjorde det med kommentaren "Jesus Kristi, milde Fader i himlen, se i nåde til hende" ...Egon Olsen ville have råbt "Sindssyge Kvindemenneske"

Jeg er normalt all-in for demokratiet....Men jeg finder det simpelthen dybt betænkeligt at et menneske som har SÅ udemokratiske holdninger er en del af vores folkestyre. Det hun foreslår er jo for fanden ren Stalin....Også selvom hun forsøger at pakke det ind i "Vi skal tage os af dem".....

Kvinden er jo helt væk. Hvad fejler hun?

En sygelig mangel på empati, medmenneskelighed og normal hjernefunktion.

Det er meget sjældent at jeg møder mennesker som jeg synes er "Dårlige mennesker"...Men det synes jeg faktisk Marie Krarup er. Tænk sig i ramme alvor at ville lade børn vokse op i en lejr. Så er man ikke bare væk fra vinduet. Så er man syg i roen....

Men....det gør de jo i forvejen?
En kollega jeg har, hun boede i Sandholmlejren da hun kom hertil i 2005. Men sin søn og sin PTSD-ramte mand. 7 år og et barn senere blev de "løsladt". 7 år!!! Hun fødte sin yngste i asylejr i Dk.
Nu, 13 år efter de kom til Dk kan hun stadig ikke få lov at forlade sin syge mand, som er psykisk voldelig og slår både hende og børene, fordi det er hans situation der gør at de har opholdstilladelse. For nogle år siden vidste hun at der kun ville gå 2 år, så kunne hun søge om skilsmisse uden at miste sin opholdstilladelse. Men sidste år (eller var det i år) lavede de reglerne om. Nu skal hun vente 3 år mere. Med en 8-årig som allerede går til psykolog pga forholdene derhjemme. Børnene ringer til hende minumum 2 gange om ugen på arbejdet og siger at far slår og kom hjem mor. Men hun kan jo ikke bare komme hjem. Hun siger til dem at de skal ringe til politiet, men det vil børnene ikke. Jeg er ved at sprænges indeni over at vi byder folk den slags. Hvad helvede er det for noget at byde børn!!!
Og hvad er det for noget at byde en voldsramt kvinde, som har stået ved sin syge mands side så længe, arbejdet fuld tid. sørget for børn, tøj, rengøring madlavning og fået slag og skæld ud som tak? -Næh, du kan rejse "hjem" kan du.
Flot, Danmark, bare flot.

Så Marie Krarup har da sit på det tørre. Det er næppe meget værre end det er nu.
10
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 928
Likede indlæg: 12942

Indlægaf vibbsen » 31. okt 2018, 11:00

kidkomb skrev:
vibbsen skrev:
Pityt skrev:
Ado skrev:
vibbsen skrev:Man skal stå tidligt op for at gøre mig mundlam...Og jeg er kendt for mine - ofte sarkastiske - snappy comebacks...

Men da jeg så dette klip...Der må jeg sgu indrømme at jeg for engang skyld tabte kæben og var uden ord. Og måtte se den igen for at være sikker på at det vitterligt var det jeg så og hørte.

https://www.facebook.com/Debatten/video ... 378092314/

Ham som postede videoen gjorde det med kommentaren "Jesus Kristi, milde Fader i himlen, se i nåde til hende" ...Egon Olsen ville have råbt "Sindssyge Kvindemenneske"

Jeg er normalt all-in for demokratiet....Men jeg finder det simpelthen dybt betænkeligt at et menneske som har SÅ udemokratiske holdninger er en del af vores folkestyre. Det hun foreslår er jo for fanden ren Stalin....Også selvom hun forsøger at pakke det ind i "Vi skal tage os af dem".....

Kvinden er jo helt væk. Hvad fejler hun?

En sygelig mangel på empati, medmenneskelighed og normal hjernefunktion.

Det er meget sjældent at jeg møder mennesker som jeg synes er "Dårlige mennesker"...Men det synes jeg faktisk Marie Krarup er. Tænk sig i ramme alvor at ville lade børn vokse op i en lejr. Så er man ikke bare væk fra vinduet. Så er man syg i roen....

Men....det gør de jo i forvejen?
En kollega jeg har, hun boede i Sandholmlejren da hun kom hertil i 2005. Men sin søn og sin PTSD-ramte mand. 7 år og et barn senere blev de "løsladt". 7 år!!! Hun fødte sin yngste i asylejr i Dk.
Nu, 13 år efter de kom til Dk kan hun stadig ikke få lov at forlade sin syge mand, som er psykisk voldelig og slår både hende og børene, fordi det er hans situation der gør at de har opholdstilladelse. For nogle år siden vidste hun at der kun ville gå 2 år, så kunne hun søge om skilsmisse uden at miste sin opholdstilladelse. Men sidste år (eller var det i år) lavede de reglerne om. Nu skal hun vente 3 år mere. Med en 8-årig som allerede går til psykolog pga forholdene derhjemme. Børnene ringer til hende minumum 2 gange om ugen på arbejdet og siger at far slår og kom hjem mor. Men hun kan jo ikke bare komme hjem. Hun siger til dem at de skal ringe til politiet, men det vil børnene ikke. Jeg er ved at sprænges indeni over at vi byder folk den slags. Hvad helvede er det for noget at byde børn!!!
Og hvad er det for noget at byde en voldsramt kvinde, som har stået ved sin syge mands side så længe, arbejdet fuld tid. sørget for børn, tøj, rengøring madlavning og fået slag og skæld ud som tak? -Næh, du kan rejse "hjem" kan du.
Flot, Danmark, bare flot.

Så Marie Krarup har da sit på det tørre. Det er næppe meget værre end det er nu.

Men hun har jo fået lov til at få et job..... Og så vidt jeg forstår så må man forlade Sandholmlejren....Og det lyder ovenikøbet som om de har telefon...Og vi bar brugt penge på psykolog til børnene...Som garanteret også har lært dansk....

Det er jo lige præcis den slags luksus som vi skal have stoppet...Det er den slags der gør at folk vælger at komme hertil...Hvis det istedet rygtes at man i Danmark bliver placeret i en lejr i f.eks. Oksbøl Lejren hvor man slet ikke må komme ud fra, så vælger man nok et andet sted at være immigrant i. For det er jo de disse menensker er...Immigranter.... :stoned: :stoned: :stoned:

Jeg er faktisk ret sikker på at Marie Krarup har rigtig mange kreative forslag til hvordan vi kan behandle vores flygtninge...Undskyld Immigranter..lidt mere umenneskeligt...
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 550
Likede indlæg: 10525

Indlægaf HappyPaww » 31. okt 2018, 11:08

Det startede da jeg så dette “uskyldige” reklamebanner...:

84EF87F5-1EE0-45C2-94F7-DCC05E260307.png

Og endnu mere WTF da jeg så gik ind på Coolshops side :lol: :stoned: :shock:
6E589C51-2DB8-4F72-9F1A-E38A819B729A.png

67505F84-ED7D-4761-B33F-5AB338273EFC.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
24
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 926
Likede indlæg: 13258

Indlægaf dgd2007 » 31. okt 2018, 11:41

^^ Merkwürdig, ganz merkwürdig! :gammel:
0
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 63
Likede indlæg: 2907

Indlægaf Ghattner » 31. okt 2018, 16:31

Jeg havde det lidt WTF over de piger der bankede på min dør og lavede slik og ballade og nærmest var helt paf og småfornærmede over at jeg ikke havde noget slik.
Jeg har ikke noget mod at de går rundt og trick or treater, men de må også acceptere (lære hjemmefra) at ikke alle er med på den leg.
Og ja, jeg kunne bare have ladet være med at åbne døren (bor i lejlighed), men jeg prøvede at sige i sjov at de så måtrw lave noget ballade. For det er vel det der er præmissen. Men det var de alligevel ikke klar på
4
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2844

Indlægaf RavenClaw » 31. okt 2018, 16:53

Ghattner skrev:Jeg havde det lidt WTF over de piger der bankede på min dør og lavede slik og ballade og nærmest var helt paf og småfornærmede over at jeg ikke havde noget slik.
Jeg har ikke noget mod at de går rundt og trick or treater, men de må også acceptere (lære hjemmefra) at ikke alle er med på den leg.
Og ja, jeg kunne bare have ladet være med at åbne døren (bor i lejlighed), men jeg prøvede at sige i sjov at de så måtrw lave noget ballade. For det er vel det der er præmissen. Men det var de alligevel ikke klar på

Her i nabolaget er der en aftale om, at man tænder lys i sine græskar eller pynter døren, hvis børnene kan få noget ud af at komme forbi. Men det kræver jo også, at forældrene er med på at lære børnene, hvor de kan bevæge sig hen.

Dog undrer det mig faktisk ikke, at de blev småfornærmede, men jeg har også en del fordomme om den unge generation, hvad materialisme angår.
2
I'll put my armor on, show you how strong I am
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7737

Indlægaf Santa » 31. okt 2018, 17:46

RavenClaw skrev:
Ghattner skrev:Jeg havde det lidt WTF over de piger der bankede på min dør og lavede slik og ballade og nærmest var helt paf og småfornærmede over at jeg ikke havde noget slik.

Her i nabolaget er der en aftale om, at man tænder lys i sine græskar eller pynter døren, hvis børnene kan få noget ud af at komme forbi. Men det kræver jo også, at forældrene er med på at lære børnene, hvor de kan bevæge sig hen.

Dog undrer det mig faktisk ikke, at de blev småfornærmede, men jeg har også en del fordomme om den unge generation, hvad materialisme angår.

Jeg så et par børn gå rundt med halloween poser og semi-udklædning her til aften, da jeg luftede hunden... de var tydeligvis søskende, den yngste var ikke ret gammel. Men ingen voksne i sigte, og han var heller ikke klædt ud. Storesøster havde da en glimmervest på over jakken.
De to trængte bestemt til en voksen og ordentlig udklædning!
Ellers er det sq bare tiggeri.
4
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 465
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 6969

Indlægaf Studsgaard » 31. okt 2018, 18:10

Santa skrev:
RavenClaw skrev:

Jeg så et par børn gå rundt med halloween poser og semi-udklædning her til aften, da jeg luftede hunden... de var tydeligvis søskende, den yngste var ikke ret gammel. Men ingen voksne i sigte, og han var heller ikke klædt ud. Storesøster havde da en glimmervest på over jakken.

Min datter ville gerne aftes her til aften. Spurgt har sendt en smuk heks afsted. Med både ansigts makeup, heksejagt og kappet udenpå jakken. For man kunne ikke se kjolen indenunder :D

Storebror gik med, bare for at gå med og passe på hende. Så han er ikke klædt ud - og er også for gammel til det) men skønt han gider :love:

Jeg syntes da de skal klædes ud når de tager på trick og treat tur. Men det var også kun to ud af tre der kom her der var klædt ud.
1
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2844

Indlægaf RavenClaw » 31. okt 2018, 18:13

Studsgaard skrev:
Santa skrev:
RavenClaw skrev:

Min datter ville gerne aftes her til aften. Spurgt har sendt en smuk heks afsted. Med både ansigts makeup, heksejagt og kappet udenpå jakken. For man kunne ikke se kjolen indenunder :D

Storebror gik med, bare for at gå med og passe på hende. Så han er ikke klædt ud - og er også for gammel til det) men skønt han gider :love:

Jeg syntes da de skal klædes ud når de tager på trick og treat tur. Men det var også kun to ud af tre der kom her der var klædt ud.

Det tager bare lidt (u)hyggen af det, når de kommer i deres normale tøj :/
3
I'll put my armor on, show you how strong I am
bluetof1
Kort karma: 915
Likede indlæg: 6073

Indlægaf bluetof1 » 31. okt 2018, 18:39

Min 9 årige fjerdeklasses knægt er nu klogere på grammatik end mig.
Han sidder og laver lektier og har lige spurgt "kan det her ord være et adverbium? Mor? Hvorfor ser du ud som om du har spist noget surt?".
Da jeg var barn hed det udsagnsord og navneord og sådan noget.
8
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 321
Likede indlæg: 4664

Indlægaf Stitch » 1. nov 2018, 09:18

bluetof1 skrev:Min 9 årige fjerdeklasses knægt er nu klogere på grammatik end mig.
Han sidder og laver lektier og har lige spurgt "kan det her ord være et adverbium? Mor? Hvorfor ser du ud som om du har spist noget surt?".

Jeg tror, det kommer an på hvilken skole man har gået på/læreren. Jeg har lært det samme som din søn, men mange af dem jeg gik på gymnasium med, havde lært det samme som dig.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2606
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 25009

Indlægaf kidkomb » 1. nov 2018, 09:20

Stitch skrev:
bluetof1 skrev:Min 9 årige fjerdeklasses knægt er nu klogere på grammatik end mig.

Jeg tror, det kommer an på hvilken skole man har gået på/læreren. Jeg har lært det samme som din søn, men mange af dem jeg gik på gymnasium med, havde lært det samme som dig.

Min søster og jeg har gået på samme folkeskole, to forskellige klassetrin og vi har lært henholdsvis de danske og de latinske begreber.
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 502
Likede indlæg: 9998

Indlægaf sigge » 1. nov 2018, 11:54

Jeg har fået et brev i min e-boks fra min nye bank om, at jeg ikke har aktiveret mit nye dankort endnu, og hvis jeg ikke gør det inden 9 dage, vil kortet blive annulleret. Jeg har så bare ikke modtaget hverken kort eller pinkode endnu. Gad vide om deres aktiveringsfrister tager højde for, at kort og kode skal leveres fysisk med PostNord?

Oh well, hvis ikke kortet dukker op i næste uge (jeg mener, det er mandag eller tirsdag, jeg får post), må jeg ringe til dem og forklare.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 926
Likede indlæg: 13258

Indlægaf dgd2007 » 1. nov 2018, 13:36

sigge skrev:[...] Gad vide om deres aktiveringsfrister tager højde for, at kort og kode skal leveres fysisk med PostNord?
[...]

Nej, jeg synes der er en del ting som ikke tager højde for det. Også rykkere og sådan noget. :mellow:

Men jeg mener da man har en måned til det der - og så skulle brevet have været 21 dage undervejs. Så jeg ville da ringe med det samme. Anyways, du ved da i det mindste at der ikke er andre der har aktiveret det. :cool:
1

Tilbage til "Generelt"