Den store tråd om vejret

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf DenBruneMunk » 19. maj 2018, 13:23

Ingen skyer her i området på lolland, så vild gang i parasollen, swimming pool og redbull / zero.. Kan ikke få nok væske idag. Super lækkert vejr, og masser af det endnu i den kommende uge ser det ud til.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16250
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf icelady » 19. maj 2018, 13:33

Wizzze skrev:
icelady skrev:
Wizzze skrev:
icelady skrev:Det tordner i Randers. :gruble:


Men ingen regn...endnu da. :D


Den er til gengæld kommet til Vestsjælland.



Nu er regnen også kommrt hertil.


Og vi har fået torden :lol:


Det har delt sig, for her er der både torden og regn. :D Og masser af regn!
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Daine » 19. maj 2018, 13:35

Ado skrev:Skyer på himlen, men sol, kig-til-blå-himmel og dejlig lune temp. her i Silkeborg.

Det samme her, lidt syd for Herning. Der er knap 26 grader :love:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Muddi » 19. maj 2018, 17:37

fisken80 skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg havde sommertøj på en del gange sidste år. Men jeg var jo også uenig med de fleste, om det var sommer eller ej :lol:


For min skyld skal det ikke være 25 grader for at jeg føler det er sommer. Men det pisøsregnede konstant sidste sommer, og dét har sgu ikke noget med sommer at gøre, det har det bare ikke.


Arh det regnede ikke konstant, jeg var da ved stranden flere gange i dejligt sommervejr
0
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf fisken80 » 19. maj 2018, 18:26

Muddi skrev:
fisken80 skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg havde sommertøj på en del gange sidste år. Men jeg var jo også uenig med de fleste, om det var sommer eller ej :lol:


For min skyld skal det ikke være 25 grader for at jeg føler det er sommer. Men det pisøsregnede konstant sidste sommer, og dét har sgu ikke noget med sommer at gøre, det har det bare ikke.


Arh det regnede ikke konstant, jeg var da ved stranden flere gange i dejligt sommervejr


Det regnede stort set hver dag på et eller andet tidspunkt. Og der var 1 officiel sommerdag i hele juli. Og målinger viste, at det var en af de vådeste somre i årevis. Så sommeren sidste år var lort med lort på eod.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Muddi » 19. maj 2018, 19:55

fisken80 skrev:
Muddi skrev:
fisken80 skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg havde sommertøj på en del gange sidste år. Men jeg var jo også uenig med de fleste, om det var sommer eller ej :lol:


For min skyld skal det ikke være 25 grader for at jeg føler det er sommer. Men det pisøsregnede konstant sidste sommer, og dét har sgu ikke noget med sommer at gøre, det har det bare ikke.


Arh det regnede ikke konstant, jeg var da ved stranden flere gange i dejligt sommervejr


Det regnede stort set hver dag på et eller andet tidspunkt. Og der var 1 officiel sommerdag i hele juli. Og målinger viste, at det var en af de vådeste somre i årevis. Så sommeren sidste år var lort med lort på eod.


Det kan godt være, men det ændrer ikke på, at i løbet af de 14 dage jeg var i sommerhus i juli, gik jeg både i shorts, og var ude at bade/ligge/lege på stranden flere gange
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Guilded_Lily » 19. maj 2018, 20:19

Muddi skrev:
fisken80 skrev:
Muddi skrev:
fisken80 skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg havde sommertøj på en del gange sidste år. Men jeg var jo også uenig med de fleste, om det var sommer eller ej :lol:


For min skyld skal det ikke være 25 grader for at jeg føler det er sommer. Men det pisøsregnede konstant sidste sommer, og dét har sgu ikke noget med sommer at gøre, det har det bare ikke.


Arh det regnede ikke konstant, jeg var da ved stranden flere gange i dejligt sommervejr


Det regnede stort set hver dag på et eller andet tidspunkt. Og der var 1 officiel sommerdag i hele juli. Og målinger viste, at det var en af de vådeste somre i årevis. Så sommeren sidste år var lort med lort på eod.


Det kan godt være, men det ændrer ikke på, at i løbet af de 14 dage jeg var i sommerhus i juli, gik jeg både i shorts, og var ude at bade/ligge/lege på stranden flere gange


Muddi, den diskussion har vi tabt. DMI giver fisken og mange andre ret. Vi har bare befundet os på det rette sted, for vi havde også kun regn tre halve dage ud af de fjorten, vi var i sommerhus.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43965

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf paint » 19. maj 2018, 22:06

Vi har været lige her (Asserbo), hele dagen i dag. Og der har ikke været en dråbe regn eller torden. Sol og blå himmel og blåt hav. :sol:

Billede

Billede

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55894
Kontakt:

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Ado » 20. maj 2018, 08:13

Ikke en sky på himlen. Høj sol. Morgenkaffe udenfor. Årh wow.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3851

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf HappyQ » 20. maj 2018, 08:57

Pragtfuldt vejr i Helsingør vi har også både træskibe-træf, jazzfestival og øl-løb i dag :gogo:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Artem » 21. maj 2018, 07:27

Lidt vildt med det her vejr, med at det bare kan blive ved og ved... Vi har jo efterhånden problemer med at det er for tørt, for selv om vi fik lidt regn kristi flyvedag så er det jo for længst væk.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf IrmaPigen » 21. maj 2018, 07:56

Jeg var ude i kajak i går og bagefter havde jeg gæster i min kærestes hus, og vi sad på terrassen og hyggede og spiste.

Det var bare genialt vejr til begge dele.
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Skinkehunden » 21. maj 2018, 22:19

Korsør - her har vejret været så lækkert at vi tog på stranden til Claras første strandtur. Hun elskede det! :klap:

Clara og Tobias på stranden.jpg


Men det blev altså kun til soppen, vandet er dødkoldt så der var ingen der skulle nyde noget af at dyppe sig ned :gisp:
1
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf Guilded_Lily » 22. maj 2018, 08:28

Jeg gik og småfrøs i går pga. let skydække og en ret frisk (og kold) vind. Så i dag tog jeg lange bukser på og tænkte, jeg ville tage de korte med. Dem har jeg så glemt. Nu går jeg og småsveder. På en 9-timers arbejdsdag. Ikke fedt.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16228
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30206

Re: Den store tråd om vejret

Indlægaf TinaW » 22. maj 2018, 08:35

For min skyld må de næste mange fem døgns prognoser gerne se lige sådan ud.
Ved godt vi også har brug for regn, så vil strække mig så langt at det kan regne et par timer om natten af og til.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Tilbage til "Generelt"