Hvad har du fået nok af?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41853

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf LaMariposa » 16. jan 2018, 19:24

Ghattner skrev:
Lykke skrev:
LaMariposa skrev:
ManicNinja skrev:Reklamer på YouTube - ødelægger en playlist fuldstændigt :rulle:


Jeg har ikke brugt Spotify siden den dag, hvor der pludselig var en megalang reklame for Swiffer midt i en playlist med Foofighters :shock:


:lol: Betal for jeres musik. :gammel:


Men det kan man vist ikke på Youtube?


Nej, man kan vist ikke på YouTube.

Og du har helt ret, Lykke :lol:, det gør jeg også (bare ikke på Spotify, da jeg ikke synes, at det er så fedt).
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jan 2018, 23:16

Ronja Rydes artikler på Ekstra Bladet. Det virker ærlig talt som en underlødig misk-mask af vandrehistorier, virale facebookhistorier, og noget hun har læst i gamle "En skør skør verden"-blade.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Krølle » 27. jan 2018, 02:16

Leverpostej. Livet er simpelthen for kort til den slags tristesse.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. feb 2018, 16:51

Jeg har efterhånden fået grundigt nok af mundtlig og skriftlig snak om Rane og hans museum.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Prosperity74 » 8. feb 2018, 22:03

Mit dumme nældefeber i ansigtet, så gå dog væk :cuss:
0
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf superboa » 8. feb 2018, 22:31

Marott skrev:Sure kollegaer. Så sig dog op, når alting er så pissetræls i stedet for at forpeste vi andres arbejdstid. :sur:


Den her kunne jeg have skrevet...
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf kidkomb » 8. feb 2018, 22:32

At min kæreste ikke kan finde ud af en f..... skid!
Hans læge har lige sygemeldt ham med stress, så jeg ved godt at det muligvis ikke er hans skyld, men han er seriøst dummere end en 1-årig!
Og jeg kan ikke skælde ham ud, men jeg er ved at blive sindsyg.
Vi har malet i dag og jeg bad ham om at gøre rulle, bakke og pensler rene, så de er klar til i morgen (ja, jeg bad ham, vorherre bevares, man kan jo ikke forvente at han selv kan tænke så langt) og så skyllede han dem og lagde dem i bakkerne (fandt jeg ud af for lidt siden)
Rene? Nej?!! Der var seriøst maling nok tilbage i både pensler og rulle til at male et mindre børneværelse og så var det hele drivvådt.
Og så gider jeg fandme ikke hans sure fjæs når jeg siger at det altså ikke er godt nok. Vi kan ikke male med det i morgen, det er drivvådt og når ikke at blive tørt jo.
Jeg er så træt at være hans mor. Jeg hader det virkelig!
I det mindste kan jeg få lov at rase ud herinde.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Moxy-lady » 9. feb 2018, 07:21

kidkomb skrev:Folk på nettet der tror det værste om andres udgangspunkt eller holdning.
Nogle mennesker læser altså ting som Fanden læser biblen.
Det må være anstrengende sådan altid at skulle forestille sig det værst tænkelige om andre mennesker.


Nu faldt jeg lige, lidt sent, over dette indlæg og det faldt mig lidt for brystet, må jeg indrømme. For i ubådstråden gjorde du netop det om et indlæg jeg havde lavet. Jeg er enig med dig i det du skriver her, men jeg tænker lidt at vi alle, dig inklusiv, kunne have godt af at sidde lidt på vores hænder inden vi svarer. For hvis noget kan tolkes helt forfærdeligt, så skylder vi hinanden at spørge ind til om det mon er den rigtige tolkning INDEN vi reagerer. Ja, vi, for jeg gør det også.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Tricolette » 9. feb 2018, 07:21

Al snakken, reklamerne og hypen omkring valentinesday !

Ja, jeg er single..... :trist:
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf billiebean » 9. feb 2018, 08:27

Regeringens lovforslag båret frem af enormt snævertsyn. En ting er deres horroble linje over for snart sagt alle udlændinge. Det er ubehageligt og skræmmende. Men med de nye lovforslag er der lagt op til at danske statsborgere også bliver straffet for at bevæge sig uden for landets grænser. Fx ekstreeeemt begrænset mulighed for at dagpenge efter udlandsophold. Alt for stramme krav til familiesammenføring. Det er som om der hersker et tunnelsyn, hvor de prøver at gøre livet surt for en lille gruppe, men lovgivningen rammer vidt og bredt i den almene befolkning. Modvirker at virksomheder kan finde nødvendig arbejdskraft. Begrænser motivationen for at studere i udlandet. Det er så dumt. Helt forkert udvikling!
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf kidkomb » 9. feb 2018, 11:39

Moxy-lady skrev:
kidkomb skrev:Folk på nettet der tror det værste om andres udgangspunkt eller holdning.
Nogle mennesker læser altså ting som Fanden læser biblen.
Det må være anstrengende sådan altid at skulle forestille sig det værst tænkelige om andre mennesker.


Nu faldt jeg lige, lidt sent, over dette indlæg og det faldt mig lidt for brystet, må jeg indrømme. For i ubådstråden gjorde du netop det om et indlæg jeg havde lavet. Jeg er enig med dig i det du skriver her, men jeg tænker lidt at vi alle, dig inklusiv, kunne have godt af at sidde lidt på vores hænder inden vi svarer. For hvis noget kan tolkes helt forfærdeligt, så skylder vi hinanden at spørge ind til om det mon er den rigtige tolkning INDEN vi reagerer. Ja, vi, for jeg gør det også.

Jeg erindrer ikke på stående fod den situation, men jeg vil lige få kigget på det når jeg har tid.
Hvis det er som du siger, vil jeg gerne beklage, for det er en ting jeg går ret højt op i, og selvom det selvfølgelig også smutter for mig (muligvis har jeg formuleret mig kluntet eller også har jeg være opslugt af følelser) så gør jeg mig normalt meget umage med det.
Nogle mennesker sætter man i bås, eller putter dem i kasser, og kan derfor komme til at misforstå, nærmest med vilje, men det er i hvert fald ikke tilfældet med dig. Du er ikke i nogen boks hos mig. Jo den store "overvejende positiv"-boks, som langt de fleste mennesker er i hos mig.
Og Moxy, tak fordi du siger det!
Det er dejligt at du tør og gør det på en ordentlig måde, tak for det :kys:
Jeg kigger på det senere.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Lykke » 9. feb 2018, 18:22

Tricolette skrev:Al snakken, reklamerne og hypen omkring valentinesday !

Ja, jeg er single..... :trist:


Hvor ser du det henne?
Jeg synes kun jeg har set en reklame i min coopapp, om at jeg kan spare hele 12% på blomster i interflora til valentin.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf dgd2007 » 10. feb 2018, 07:20

Tricolette skrev:Al snakken, reklamerne og hypen omkring valentinesday !

Ja, jeg er single..... :trist:

Hvornår blev det egentlig overhovedet indført? :gruble:
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Anilara » 10. feb 2018, 12:22

Kvinder, der snakker om kalorieindtag!! OMFG hvor er det belastende at høre på, til hver evig eneste frokost eller hvis der er nogle som har kage med.
Den overfokusering på mad er vanvittig.
9
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf dgd2007 » 10. feb 2018, 19:04

Anilara skrev:Kvinder, der snakker om kalorieindtag!! OMFG hvor er det belastende at høre på, til hver evig eneste frokost eller hvis der er nogle som har kage med.
Den overfokusering på mad er vanvittig.

Min datter har også fortalt om dette fænomen. Men hun har taget pænt - ud fra det synspunkt, at så fik hun altid lidt ekstra kage selv. :P
0

Tilbage til "Generelt"