Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf sigge » 9. aug 2018, 18:22

Jeg var til åbning af en ny restaurant sammen med Wizzze og frk. W. Wizzze havde medbragt vin (2 flasker hvid og 2 flasker rød), og han kendte ejeren, så han fik selvfølgelig lov til at drikke sin egen vin til maden, og ejeren fik også et glas. :-D
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Persnikedy » 14. aug 2018, 05:16

Jeg ahvde 2 super mærkelige drømme i nats

1) Jeg var en ung teendreng som boede på Hawaii. Mine forældre skulle ud og spise og lod mig være alene hjemme da huset var lava-sikret. Hvilket åbenbart betyder den er på en 2 meter høj sokkel. Mig og mine misfit venner alla 80ér films lineup er så i huset hvor jeg blandt andet vise rvores nye radio frem som kan vise telefon numre så hvis min marine bror ringer så kan vi se det. Men selvfølgelig går noget galt. Pennywise (klovnen fra IT) lure ude i nåleskoven som er omkring mit hus på Hawaii også går den vilde jagt. Ham, imod os....
Jeg vågner faktisk af drømmen.. Den var lidt uhyggelig
Men da jeg lægger mig fortsæter drømmen :8:
Jeg er nu i min ejen lejlighed. I min seng. Og Pennywise er under sengen og hver gang min hånd nærmer sig kanten så forsøger han at slikke på den. Det er sådan en mærkelig halvvågen stadie jeg er i her.
Jeg falder dog i søvn igen... Og Pennywise drømmene fortsætter!
Denne gang er jeg igen med mine misfitvenner alla 80ér film lineup i mit hus i Maine (Så nu er settingen da mere troværdig end en grannåleskov på Hawaii) hvor Pennywise igen igen forsøger at fange os. Han står hele tiden i skyggerne og kigger på os.

2) Jeg er i en amerikansk giftshop og Ron Swanson fra Parks and Recs forklare mig om hvorfor jeg ikke skal k'be nogle souveiers. Også selvom de har mine håndklæder på tilbud til en for 90kr og 2 for 150kr. Man skal heller ikke købe frys-selv beer fountain da øllen bliver til mos og derefter smelter. Han var mere okay med puslespillene men kunne dog ikke lide enhjørninge motivet.

Jeg har kun sovet omkring 5 timer i nats, men damn jeg fik da noget af en tur i den tid
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 14. aug 2018, 06:14

Jeg drømte, at jeg skulle besøge en lille omkring 8-årig dreng, som lige havde født ligeledes en lille dreng. Dog for tidligt, så babyen vejede kun 1387 g. Besøget var led i et program for kvinder, der var bange for at føde for tidligt. I drømmen blev jeg meget overrasket over, at babyen var helt normal - bortset fra ryggen, som var krum og fyldt med udadstående pulserende blodårer. Personalet beroligede mig dog med, at det var helt normalt.

Jeg går pt. og har 8 uger termin og min kæreste skal snart ud at rejse, hvilket godt kan pirke lidt til frygten for at føde for tidligt - tror min underbevidsthed er klar over dette.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 22. aug 2018, 11:02

Jeg havde en af de der spøjse drømme hvor man blander alt muligt sammen.
Den del jeg husker; min mor skal ud at rejse og hun giver mig derfor sådan en kandelignende ting med en sammenkogt ret som hun har lavet. Den vil hun gerne have at jeg går ned i SuperBrugsen med og spørger om de kunne tænke sig at sælge den. Umiddelbart tænker jeg åbenbart ikke så meget over idéen. Så det er først da jeg står i butikken at det strejfer mig, at det måske ikke rigtig interesserer dem at min mor har lavet en sammenkogt ret. Men jeg går alligevel over til deres kiosk og spørger en yngre kvinde om hun har en butikchef eller souschef jeg kan tale med. Det har hun ikke. Så spørger jeg hende om ikke hun vil smage den her sammenkogte ret som min mor har lavet, mens jeg holder plastikkanden uden låg frem mod hende. Det vil hun ikke.
Pludselig kommer jeg så åbenbart i tanke om, at jeg skal til en eller anden eksamen eller lignende, og jeg skubber nærmest bare kanden over i armene på hende og siger at hun må få nogen til at smage på det. Så løber jeg ud gennem butikken (som sjovt nok er indrettet som SuperBrugsen i Skagen var for 30 år siden) og jeg når endelig frem til parkeringspladsen bag butikken, hvor eksamen selvfølgelig skal afholdes. Under åben himmel med alle bordene placeret i p-båsene. Der er 3 klasser fordelt og alle borde har navneskilte. Da jeg går og leder efter mit navn ser jeg navnet på en person som jeg åbenbart virkelig ikke kunne lide. For selvom jeg ikke kan huske hvem det var, så fik chokket mig alligevel til at vågne. Og det var nok meget godt, for den drøm var vist ved at køre ud på et sidespor :lol:
6
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Tilly » 29. aug 2018, 08:44

Jeg har mange mærkelig drømme, men den jeg havde i nat var den ultimativt mest mærkelige drøm! Drømte at jeg skulle passe min venindes 2 babyer. Disse 2 babyer var så ikke almindelige babyer, men de havde form som 2 pølser! (Tror det Steff Houlberg pølser :D )
Men jeg passede selvfølgelig godt på dem, mens hun var væk, men lige da hun kom tilbage og jeg ville overrække dem til hende, så kom der en schæferhund løbende, som greb fat i pølsebabyerne og løb af sted med dem! :8: :shock:

Og efter lidt tid kom hunden tilbage igen, og pølserne var væk, så hunden havde simpelthen ædt min venindes babyer! :whine: Så jeg følte mig selvfølgelig som verdens dårligste babysitter :trist:
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LaMariposa » 15. sep 2018, 07:30

At jeg lå på en motorvejsbro (den gik henover M3 her i Kbh) og spiste vindruer?? På et tidspunkt tabte jeg en vindrue, som faldt ned og ramte en bil på forruden. Var helt sikker på, at den drue havde lavet lige så meget skade som en stor sten :stoned:, og jeg tænkte derfor, at jeg straks måtte melde mig selv til politiet. Dem fandt jeg heldigvis på en nærliggende tankstation, hvor de stod og spiste basser samtidig med, at de var i gang med at anholde nogle bøller. De tog mig ikke videre seriøst, mens jeg fremlagde min synd.

Hvordan får man brygget den slags sammen?? :forvirret:

(Min mands knastørre kommentar på nattens drama: Ja, der KAN jo være sten i druer).
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 29. sep 2018, 08:02

Jeg drømte om en klassekammerat fra folkeskolen der døde i et biluheld i sommeren efter vi gik ud af skolen. Jeg har aldrig drømt om hende før, og jeg har ikke tænkt på hende i et par år nu. I drømmen mødte jeg hende i toppen af et virelig højt, lukket udkigstårn med en lille pool i midten. Hun satte sig ned ved siden af mig og smilede, fortalte at hun havde det godt og introducerede mig for hendes to drenge.

I det sidste år i skolen bad vores dansklærer os om at skrive hvor vi ville være om 15 år. Hun skrev at hun var død og lykkelig. Det er 15 år siden vi gik ud af skolen.

:mellow:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Spjaerten » 1. okt 2018, 06:35

Har været vågen en million gange. Og sikkert drømt mere end nedenstående.

1. Drøm :
Var på kursus i udlandet med god og hver mand jeg kender.
Sker en masse mærkelige ting. Vågner da en veninde blir bidt i benet af en slange, efter hendes nyindkøbte hundehvalp pludselig bæir til en tigerunge.

Drøm 2. Min kæreste vil mig ikke mere.

Er så træt idag :tie:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18647

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf PaleSeptember » 1. okt 2018, 14:22

Jeg havde en rimelig WTF drøm i sidste uge.

Drømte, at Kronprins Frederik sammen med resten af kongefamilien på en trappe uden for et af deres slotte præsenterede sin elskerinde igennem mange år. De havde en søn sammen, som var ældre end Christian, så han var jo lige pludselig arving til tronen. Mary stod ved siden af under hele seancen med stoneface. Elskerinden var rimelig prollet og hed vist nok Lonnie.
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 21. okt 2018, 11:49

Jeg var på værtshus med Vibbsen, og jeg får sagt til hende at jeg synes hun har nogle ret skarpe holdninger om et eller andet emne, og hun kvitterer med at fortælle mig at jeg er ulækker fordi at jeg har fedtet hår. Det resulterer så i jeg bruger resten af aftenen på at hulkegræde hele aftenen mens Vibbsen spiller beerpong med nogle pumpede mænd i g-streng og butterfly.
5
...
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Ladysparrow » 23. okt 2018, 09:52

At jeg sad og underskrev en masse papirer hvor efter min kæreste så siger til mig, "Ha! - nu har du skrevet under på at vi er gift, så slipper jeg da for at fri og købe en ring!" :stoned:
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5555

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Luffegås » 20. nov 2018, 06:34

Jeg drømte om en stewardesse der ville hjælpe en mand med at begå selvmord på et fly. Det var foregået ved at de var taget derop ud på eftermiddagen, så havde han fået god mad, slappet af, og da så solnedgangen var flottest, havde han stillet sig selv op på en stol og bundet sig fast til en løkke. Så havde hun skullet bede piloten om at lave et pludseligt drop, og så var han død. Det hele var gået præcis som planen, men da de kom ned på jorden og ind i hangaren var der pludselig politi og hunde overalt, fordi "Når man parkere et fly bag sikkerhedsnet, så er der noget galt". Og så havde de fundet en eller anden ukendt mand død i hangaren, og nu var det så lige inden de åbnede flyet og de var allerede sure.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Persnikedy » 17. jan 2019, 08:41

Jeg stod foran spejlet og kunne rykke den ene tand ud efter den anden, bagefter panikkerede jeg og forsøgte at komme dem i igen. Det var ikke muligt så jeg kom papir strimler i. Wtf?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mangoness » 19. jan 2019, 09:01

Den anden dag drømte jeg, at jeg spiste tænder, som om de var chips.
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mangoness » 19. jan 2019, 09:08

I nat drømte jeg, at jeg blev stalked af en mand. Han mente, at han skulle ind i mit hus - men jeg ville ikke lukke ham ind. Han gik også rundt om huset og kiggede ind, så jeg gik og hev alle gardinerne for, så han ikke kunne se ind. Han fulgte mig nemlig rundt udefra. Han vidste også alt jeg foretog mig på mobilen og prøvede flere gange at komme ind i huset.

Der var så en lille pige i huset, som på et tidspunkt lukkede ham ind, selvom jeg sagde til hende, at hun ikke skulle. Han begyndte at tage ting op i sine arme (det lignende umiddelbart hvide skåle eller ildfaste fad), indtil jeg smed ham ud igen :panik:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"