Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Luffegås » 2. feb 2017, 07:00

I virkeligheden skal jeg jo giftes med min kæreste næste år...

Men I min drøm i nat var det bryllup blevet udskudt, fo rjeg skulle giftes med en gammel mand. Virkelig gammel. Jeg var blevet spurgt, og havde sagt ja for at glæde sådan et gammelt liv, og jeg fik vidst nok en slat for det når han var død. Og alt var planlagt, om formiddagen skulle jeg så med min "forlovede" lige et smut ind og se kirken inden vielsen, for han ville gerne lige forberedes. Og nårhja, så kom jeg i tanke om traditionen med man ikke må se hinanden inden brylluppet, ja det var jo så for sent nu.. Da jeg gik derfra for at skulle gøre mig klar, fik jeg et visuelt billede af min far skulle give mig væk til en mand på næsten 100.. Og billede i hovedet af at skulle kysse ham ved alteret.. Ej, måtte hellere lige ringe til præsten og sige der ikke bliver et kys.. Og så kunne jeg i drømmen forestille mig resten af festen med sådan en gammel mand.. Og det at skulle leve med ham.. Imens stod min egen kæreste bare på sidelinjen og så det ske, og glædede sig bare til vi kunne blive gift.. Drømmen slutter med at jeg aflyser brylluppet med 30 minutter til kirkeklokkerne, for jeg vil bare kun have min kæreste skal være den første og eneste til alle de ting.

Så da vi vågnede havde min kæreste mig helt op af ham, jeg bare krammede ham og klynkede "jeg vil kun giftes med diiiiiig"... "hvad har du nu drømt skat?"... :)
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Animi » 9. feb 2017, 21:41

Jeg havde virkelig en mærkelig drøm i nat :D

Jeg drømte at jeg skulle lave en lagkage, efter en opskrift jeg havde fundet på nettet. Jeg er virkelig frustreret, fordi kagen hele tiden falder sammen mens jeg prøver at pynte den med flødeskum, så jeg skal hele tiden bruge mere flødeskum som jeg løber tør før, og løber i supermarkedet et par gange. Det går endelig op for mig at kagen falder sammen fordi jeg i stedet for rigtige, tykke lagkagebunde har brugt pandekager.
Lige da det er gået op for mig, bliver jeg taget til fange af en terroristfamilie. Jeg får dog lov til at gå ned i supermarkedet igen, da jeg jo stadgvæk mangler flødeskum til min lagkage.
Af en eller anden grund, kommer der pludselig en drage der vil slå mig ihjel, så naturligvis gemmer jeg mig bare under dynen :stoned:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Animi » 9. feb 2017, 21:46

Jeg drømte også at min søster skulle på date med en fyr. Efter hun har fortalt en del om ham går det op for mig at han hedder det samme som min ex, og lyder meget som min ex. Jeg spørger så om hun skal på date med XXX, hvilket hun siger ja til. Jeg bliver rigtig vred og ked og spørger, hvordan hun dog kunne finde på det? Hun fortæller mig at hun en gang havde spurgt om hun måtte date ham, hvor jeg havde sagt "Ja, ja". Jeg fortæller hende at det jo TYDELIGVIS havde været fordi jeg ikke havde troet at hun rent faktisk ville gøre det, men havde været sådan et "Ja, ja helt sikkert :stoned: " svar.
Det sidste jeg kan huske fra den drøm er at jeg sidder og græder mens jeg siger "Du kan ikke date ham. Selvom vi ikke er sammen mere, var han min første kærlighed. Han var MIN første kærlighed."
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Animi » 9. feb 2017, 21:54

Haha, opdager lige at de to gange jeg før har skrevet i denne her tråd, også har omhandlet min eks. Jeg aner ikke hvorfor jeg drømmer så meget om ham :stoned:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf sigge » 10. feb 2017, 07:42

Jeg drømte, at Muddi og jeg skulle til New York igen. Men da jeg kommer til Billund Lufthavn, opdager jeg, at jeg kun har fået min håndbagage med og ikke min kuffert til indchecket bagage, og mit pas ligger i den kuffert. Så jeg skal skynde mig at køre hjem og hente det og tilbage igen, jeg har kun 2 timer til en tur, der normalt tager 2 x 75 min. Alligevel bruger jeg en masse tid på at lede i min håndbagage efter vores hotelreservation, så Muddi kan få den, så hun kan tage afsted alene, hvis jeg ikke når tilbage. Det var helt vildt, så meget irrelevant papir, jeg pludselig havde i den taske.
Jeg vågnede, inden jeg fandt ud af, om jeg nåede det.
0
You can't spell awesome without me.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Muddi » 10. feb 2017, 09:02

sigge skrev:Jeg drømte, at Muddi og jeg skulle til New York igen. Men da jeg kommer til Billund Lufthavn, opdager jeg, at jeg kun har fået min håndbagage med og ikke min kuffert til indchecket bagage, og mit pas ligger i den kuffert. Så jeg skal skynde mig at køre hjem og hente det og tilbage igen, jeg har kun 2 timer til en tur, der normalt tager 2 x 75 min. Alligevel bruger jeg en masse tid på at lede i min håndbagage efter vores hotelreservation, så Muddi kan få den, så hun kan tage afsted alene, hvis jeg ikke når tilbage. Det var helt vildt, så meget irrelevant papir, jeg pludselig havde i den taske.
Jeg vågnede, inden jeg fandt ud af, om jeg nåede det.


Jeg drømte forleden, at vi var i New York, men at du tog hjem før tid, og at min mor kom i stedet.

Det må være et tegn, alt det drømmeri om rejse :D *Muddi-allerede-rejseskruk-igen*
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf sigge » 10. feb 2017, 09:09

Muddi skrev:
sigge skrev:Jeg drømte, at Muddi og jeg skulle til New York igen. Men da jeg kommer til Billund Lufthavn, opdager jeg, at jeg kun har fået min håndbagage med og ikke min kuffert til indchecket bagage, og mit pas ligger i den kuffert. Så jeg skal skynde mig at køre hjem og hente det og tilbage igen, jeg har kun 2 timer til en tur, der normalt tager 2 x 75 min. Alligevel bruger jeg en masse tid på at lede i min håndbagage efter vores hotelreservation, så Muddi kan få den, så hun kan tage afsted alene, hvis jeg ikke når tilbage. Det var helt vildt, så meget irrelevant papir, jeg pludselig havde i den taske.
Jeg vågnede, inden jeg fandt ud af, om jeg nåede det.


Jeg drømte forleden, at vi var i New York, men at du tog hjem før tid, og at min mor kom i stedet.

Det må være et tegn, alt det drømmeri om rejse :D *Muddi-allerede-rejseskruk-igen*


Ha ha. :lol: Ja, det må klart være et tegn. Jeg gider dog ikke sådan noget stress med glemt kuffert og pas.
0
You can't spell awesome without me.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Muddi » 10. feb 2017, 09:15

sigge skrev:
Muddi skrev:
sigge skrev:Jeg drømte, at Muddi og jeg skulle til New York igen. Men da jeg kommer til Billund Lufthavn, opdager jeg, at jeg kun har fået min håndbagage med og ikke min kuffert til indchecket bagage, og mit pas ligger i den kuffert. Så jeg skal skynde mig at køre hjem og hente det og tilbage igen, jeg har kun 2 timer til en tur, der normalt tager 2 x 75 min. Alligevel bruger jeg en masse tid på at lede i min håndbagage efter vores hotelreservation, så Muddi kan få den, så hun kan tage afsted alene, hvis jeg ikke når tilbage. Det var helt vildt, så meget irrelevant papir, jeg pludselig havde i den taske.
Jeg vågnede, inden jeg fandt ud af, om jeg nåede det.



Jeg drømte forleden, at vi var i New York, men at du tog hjem før tid, og at min mor kom i stedet.

Det må være et tegn, alt det drømmeri om rejse :D *Muddi-allerede-rejseskruk-igen*


Ha ha. :lol: Ja, det må klart være et tegn. Jeg gider dog ikke sådan noget stress med glemt kuffert og pas.


Nej nej, vi gider hverken glemme pas, eller blive skiftet ud med en mor. Så vi nøjes med rejsedelen :)
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2017, 09:34

Jeg skulle aflevere min venindes datter i børnehave, men veninde havde kun givet mig navnet på vejen, ikke nummeret og vi kunne ikke finde børnehaven. Pludselig var vi faret vild i en skov, og ikke nok med jeg rendte rundt i en skov med en 4 årig så var det også en skov fyldt med onde mænd der var efter os.
Da de onde mænd er ved at fange os kommer der heldigvis en helt på en sort hest og redder os og tager os med, og han prøver at hjælpe os med at finde børnehaven. De onde mænd fanger så helten og hans hest, og spænder hesten fast til et træ, og helten kan åbenbart ikke stå af hesten. Og så vågner jeg.
0
...
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Spjaerten » 12. feb 2017, 08:01

Jeg er vågnet 2 gange både i nat og før kl 8 af samme drøm.
Blev jagtet af en kvindelig serie øksemorder.
Hun udryddede folk som var de skakbrikker :8: :panik:

Tør ikke gisne om hvad en psykolog ville tænke om det.

Nå men pænt ubehageligt og faktisk mega irriterende jeg ikke drømte noget godt/lækkert.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 12. feb 2017, 11:20

Om mine reoler. Jeg tænker så meget på dem at jeg nu drømmer om dem. For fanden altså. :rulle:
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Joe » 12. feb 2017, 11:42

Animi skrev:Haha, opdager lige at de to gange jeg før har skrevet i denne her tråd, også har omhandlet min eks. Jeg aner ikke hvorfor jeg drømmer så meget om ham :stoned:


Jeg drømmer med jævne mellemrum den (næsten) samme drøm om min ekskæreste. Det er snart syv år siden at jeg gik fra ham, og har ikke set ham siden.
Så jeg bilder mig ind at det er helt normalt.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Flora » 18. mar 2017, 10:56

Jeg drømte i nat, at jeg var dødeligt syg og havde max. en måned tilbage at leve i. Så rendte jeg rundt og lavede ligegyldige hverdagsting, fordi jeg slet ikke kunne finde ud af hvordan den sidste tid skulle bruges. Ret ubehagelig drøm egentlig :(
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Joe » 30. mar 2017, 14:40

Jeg skulle bruge en freelancejournalist til at lave nogle artikler for mig, og derfor fangede jeg min dværghamster Kati (som i virkeligheden snart har været død i et år) og puttede hende ind i sit bur, så vi kunne tale om den freelanceopgave, som hun jo skulle løse. I buret var også min brors, i virkeligheden forlængst afdøde, dværghamster Basse, og jeg var lidt spændt på, om de to kunne med hinanden, så jeg skulle holde øje. Det gik fint, indtil jeg opdagede at der var et langt større dyr i buret, sådan rotteagtigt på en tegneserieagtig måde. Og så skulle jeg jo have det ud.

Jeg har aldrig oplevet noget, der giver så mange stressdrømme som de fire år, jeg var dværghamsterejer. Mit næste dyr skal være mindre stressende.
Senest rettet af Joe 30. mar 2017, 17:34, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Spjaerten » 30. mar 2017, 14:54

Joe skrev:Jeg skulle bruge en freelancejournalist til at lave nogle artikler for mig, og derfor fangede jeg min dværghamster Kati (som i virkeligheden snart har været død i et år) og puttede hende ind i hendes bur, så vi kunne tale om den freelanceopgave, som hun jo skulle løse. I buret var også min brors i virkeligheden forlængst afdøde dværghamster Basse, og jeg var lidt spændt på, om de to kunne med hinanden, så skulle holde øje. Det gik fint, indtil jeg opdagede at der var et langt større dyr i buret, sådan rotteagtigt på en tegneserieagtig måde. Og så skulle jeg jo have det ud.

Jeg har aldrig oplevet noget, der giver så mange stressdrømme som de fire år, jeg var dværghamsterejer. Mit næste dyr skal være mindre stressende.


Tænkte lige FTW Joe - havde ikke opdaget jeg var i drømmetråden :lol:
2
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"