Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Luffegås » 16. aug 2017, 09:38

Jeg drømte i nat at min kæreste havde en kone der var syg, men det var uvidst om hun kunne dø af det, eller overleve sygdommen. Han ville forlade hende før hun blev syg, men nu havde han for dårlig samvittighed.
Så sikke et trekantsdrama, jeg var klar til at sige han ikke skulle tænke på mig, men puuh jeg var så ked af det i drømmen over jeg ikke kunne få ham. Men det havde virket da jeg havde sagt "Jeg vil jo også bare have dig til mine dages ende!", og så havde vi bare holdt om hinanden på en seng og grædt..
Men den har sat sig dybt i mig, og efter vi stod op tog det mig altså lige 30 minutter at fatte han ER min! :lun:
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf DenBlødeJyde » 16. aug 2017, 10:15

Jeg drømte at jeg havde en myose om i nakken, men at blev vildt bekymret, da den kunne skubbes fra nakken og om i halsen. Det syntes jeg ikke var normalt... :stoned: :rulle:
Alene fordi jeg, inden jeg faldt i søvn, lå og tænkte på at jeg godt kunne bruge massage fordi jeg havde en masse knuder i nakken.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 21. aug 2017, 14:12

Jeg havde gået et seriøst stort glas nutella i gave. Jeg var så skuffet da jeg vågnede at jeg undlod at spise morgenmad selvom jeg var sulten.
0
...
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. aug 2017, 14:17

Min kæreste og jeg var i fængsel sammen. Vi brød ud, men så havde min far lavet økonomisk kriminalitet og jeg måtte hjælpe ham med at flygte, uden selv at havne i fængsel igen.

Hvor det kom fra aner jeg godt nok ikke ... :nerve:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Rapfisk » 21. aug 2017, 14:28

Jeg var i dialyse for nogle nætter siden. De kaldte det godt nok kemo, men det var en dialysemaskine, som stod bag hovedgærdet på min hospitalsseng. Jeg skulle selv sætten den til - og så ville jeg få at vide, om det virkede. Så langt nåede jeg dog ikke.

Creepy.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Animi » 4. okt 2017, 19:31

Animi skrev:Nu skal I høre om min utrolig kedelig drøm - det er helt vildt at min underbevidsthed, der kan gøre alt muligt, vælger at drømme så trivielt :lol: .

Jeg var i Netto og skulle købe et nyt brusehoved. De havde dog ikke det brusehoved til 50kr som jeg havde set, de havde kun et helt sæt med stang også til 99kr. Jeg må derfor tage det, og går efterfølgende lidt rundt i Netto. Der, gemt bag andre varer, ser jeg et helt parti af de brusehoveder til 50kr jeg havde ledt efter.
Og så vågnede jeg.


Og bare for at slå denne her utrolige kedelige drøm, får I endnu en fantastisk kedelig drøm fra i nat:

Jeg drømte at jeg var i et supermarked (hvilket vides ikke). Da jeg skulle betale, ville jeg betale kontant, men det måtte jeg ikke for kassedamen. Vi diskuterer så lidt, og jeg spørger om jeg må tage mine varer over i den anden kasse og høre om han vil modtage mine penge. Det måtte jeg gerne, og kassemanden i den anden kasse lader mig betale kontant.

Så vågnede jeg.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Persnikedy » 5. okt 2017, 03:06

Jeg har været piv vågen siden kl 4 hvor jeg havde marreridt. Hvad var drømmen så om?

Jo, jeg skal idag til spisning hos min italienske ven som har en anden italiener på besøg, de har lovet mig lasagne - og jeg ficking elsker lasagne. Mit marreridt var så at Trump gik rundt og ødelagde lasagner og desværre også fik ødelagt den jeg skal have sener...

Jeg må virkelig have lasagne abstinenser
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf cola » 5. okt 2017, 03:46

Jeg havde mareridt, Det var noget med en udflugt eller lign. og jeg ville i bad, men det eneste bad der var var i den anden ende af hvor jeg var, så jeg løb (slowmotion) til den anden ende, kun for at opdage at de var begyndt at spille fodbold dernede, og så kunne jeg ikke komme i bad. De vidste at jeg ville i bad, og havde gjort det kun for at genere mig, så jeg gik amok og smadrede alt hvad jeg kunne få fingre i, mennesker og ting. Den ene var en kvinde, hvor jeg havde en ret god beskrivelse af hvordan jeg først tog fat i hendes hoved og så bankede knæet mod det og ja endte med hun ikke grinede mere.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 10. okt 2017, 07:03

Jeg drømte, at jeg deltog i 2. verdenskrig. Jeg var sammen med en ukendt pige i et hus, hvor vi kæmpede mod tyskerne. Da kampen var overstået var hendes ene fod næsten helt overskåret. Jeg måtte derfor finde noget at sy den sammen med og humpede (pga. mine egne skader) ned af kældertrappen for at finde pincet og tandtråd. Mens jeg syede hendes fod fast igen, kunne vi høre, at hendes forældre kom hjem. Jeg skyndte mig ud for at møde dem for at forklare, hvad der var sket. Jeg forsøgte at forklare dem, at 2. verdenskrig lige var sket, men de var helt ligeglade og helt vildt sure og utilfredse med alle de døde tyskere i haven. Jeg var meget forarget over, at det var det eneste, de gik op i, når nu deres datter lå med en halvt overskåret fod. Og så ringede vækkeuret!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Afskylia » 10. okt 2017, 08:31

Jeg drømte også at jeg var i 2.verdenskrig. Jeg havde i min håndtaske en lille mus, en rotte og en lille Pony! Levende vel at mærke. Jeg gemte dem i min taske fordi alle var så sultne pga af krigen at de spiste rotter, mus og heste. Det syntes jeg åbenbart var meget synd og derfor boede de i min taske og jeg delte min mad med dem.. WTF
4
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6977

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Ladysparrow » 10. okt 2017, 16:40

Var ude og svømme med min bror og min kæreste - jeg svømmede ind i en kæmpe bunke brandmænd :panik: endte med at sidde og hive nåle ud med en pincet efter det møde. :evil:
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 13. okt 2017, 06:26

Jeg drømte i nat, at jeg sad i fængsel. Jeg var utrolig flov, og tænkte en masse over, hvad mit arbejde mon ville sige, og om jeg overhovedet stadig havde et arbejde. Jeg skulle sidde i 3 måneder. Stor var min lettelse derfor, da min advokat kunne fortælle mig, at jeg var uskyldigt dømt. Sagen var nemlig den, at jeg i sjov havde antastet min kæreste på gaden, som var jeg en prostitueret. Det hørte to betjente i civil og anholdte mig. Da min kæreste forsøger at fortælle dem sagens rette sammenhæng, prøver de at dække over deres fejl ved at sige, at det ikke var min kæreste men en anden ukendt mand, som jeg havde antastet - og at jeg derfor var prostitueret.

Jeg bliver selvfølgelig meget glad for denne info og der skal så køres en ny retssag. Advokaten har i øvrigt også skaffet en båndet optagelse af en politikommisær, der indrømmer, fordi han fejlagtigt troede, at advokaten var en anden politibetjent. Mit vækkeur ringer lige da retssagen går i gang - den foregår i øvrigt på en trafikeret vej, så advokaten er flankeret af en vagt, som skal holde bilerne væk, mens han går rundt og procederer. :stoned:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Pandesteg » 13. okt 2017, 07:53

Jeg drømte, at bremserne i vores bil ikke virkede, så hver gang jeg holdt for rødt på en hældning trillede bilen lige så stille ind i bilen bagved. Min mand blev vildt irriteret på mig og blev ved med at sige, at jeg for fanden skulle træde på bremsen. Mega stressende.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Badesandalen » 14. okt 2017, 10:10

At Japan stod for størstedelen af krydderierne i verden. De havde et pressemøde hvor de først fortalte at de ville stoppe med at producere krydderier og bagefter forbød de hele verden fra nogensinde at bruge krydderier igen. Jeg var til en fødselsdag da nyheden kom ud, så vi gik alle sammen i gang med at smide al maden ud bortset fra et par småting med hvidløg, for hvidløg var åbenbart ikke forbudt.

Altså... :stoned:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf LadyFox » 18. okt 2017, 12:18

Jeg drømte jeg havde væggelus, virkelig mange væggelus. Der kravlede så mange rundt på mine bare arme at man ikke kunne se noget hud for bare væggelus :shock: :puke: :nej:
0
...

Tilbage til "Generelt"