Hvad har du lavet af mental/emotionelt arbejde i dag?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19706
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46500

Re: Hvad har du lavet af mental/emotionelt arbejde i dag?

Indlægaf LadyFox » 27. apr 2024, 07:58

- Taget stilling til at vi mangler morgenmad til i morgen, besluttet hvad der skal købes.
- Undersøgt åbningstider på to butikker vi skal i i dag, lagt en plan for turen da de ligger i en an anden by, i hver sin ende af byen - taget stilling til prisen i den ene da det er arbejdsrelateret.
- Konstateret at der skal vaskes tøj, fundet vaskechippen- samt undersøgt hvordan booking systemet virker da vi aldrig har brugt det før.
- Kigget på hvordan jeg skal ønske at bruge resten af min ferie i efteråret.
- Meldt sommerferie i Aula.

Jeg mangler at planlægge aftensmad, men derefter håber jeg at være færdig for i dag.
0
...
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3784
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8237

Re: Hvad har du lavet af mental/emotionelt arbejde i dag?

Indlægaf Anilara » 28. apr 2024, 11:06

Forholdt mig til i hvilken park jeg skal gå med min veninde.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5690
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1492
Likede indlæg: 23061

Re: Hvad har du lavet af mental/emotionelt arbejde i dag?

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. apr 2024, 11:14

Planlagt aftensmad til den kommende uge og researchet i junglen af babybehandlere for at finde den rette, der kan tjekke vores baby for mulige spændinger.

Har fundet en og skrevet os på venteliste samt forfattet en besked til behandleren, der indeholder relevant baggrundsviden og samtidig beskriver, at det er en lidt akut situation, uden at være alt for lang.

Min mand har støvsuget hele hytten og er taget på indkøb, så det er altså ikke for at udstille en skævhed. Men det er en god øvelse for mig at liste op, hvad jeg bruger min hjerne på, fordi jeg tit savner overskud og ikke forstår, hvor min tid bliver af.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Rhododendron
Indlæg: 457
Tilmeldt: 29. jan 2016, 19:54
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1121

Re: Hvad har du lavet af mental/emotionelt arbejde i dag?

Indlægaf Rhododendron » 28. apr 2024, 17:40

Lavet indkøbsseddel ud fra den to-ugers madplan jeg lavede sidste søndag.

Sorteret vasketøj, og vurderet hvilke stykker tøj børnene skal bruge i morgen og dermed vaskes først.

Indkøbsturen kunne godt udskydes til i morgen, da jeg kom i tanke om at vi havde madvarer i fryseren som kunne udgøre et måltid.

Noteret mig at jeg skal huske at bestille tandlægetid til mig selv samt lægetid til et af børnene. Må hellere lave en kalenderalarm, så jeg husker det.

Et af mine børn planlægger sleepover i næste weekend, så det skulle lige afstemmes med familiekalenderen.

Kom i tanke om et møde i morgen tidlig, og skal have arrangeret transport dertil.

Et andet af mine børn, skal snart på klassetur og mangler en ordentlig sovepose, så det skal jeg huske af søge efter en af dagene.

Hunden burde snart få indkaldelse til det årlige helbredstjek, så jeg skal lige være opmærksom på at den kommer i tide. Den burde også snart få et bad og en klipning, men det kan måske blive sidst på ugen.

Jeg har et aftenmøde senere på ugen, så det skal jeg huske at planlægge med børnene ift. hvem der laver aftensmad.

Og så brugte jeg vist det forkerte betalingskort i går, så jeg skal huske at flytte penge fra den rigtige konto.

Og nu hvor jeg skriver denne liste, kommer jeg i tanke om at et barn mangler pænt tøj til en kommende konfirmation, så det skal jeg have styr på i løbet af ugen, og at jeg snart skal have kigget på hvad de hver især mangler af sommertøj og fodtøj.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19706
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46500

Re: Hvad har du lavet af mental/emotionelt arbejde i dag?

Indlægaf LadyFox » 28. apr 2024, 18:04

- Forsøgt at forstå proceduren når der skal ansøges i boligselskabet om Installering af opvaskemaskine. Konstateret at jeg ikke forstår det og fundet tid i kalenderen til at kunne måde op en dag i den korte åbningstid om morgenen.
- Fundet ud af hvilken opvaskemaskine jeg gerne vil have.
- Tjekket min arbejdsplan og fundet ud af hvilke weekender som jeg har brug for pasning- og viderformidlet det.
- Overført nogle penge for en frokost jeg skyldte.
0
...

Tilbage til "Generelt"