Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Debattens losseplads

Indlægaf hotlips » 21. sep 2016, 20:57

Pet passer på min far og han skulle hente en lufthavnen og så bliver han set af en gammel bekendt der så vælger at følge efter ham lidt skjult for at blive sikker på at det er min far før han ville gå hen og hilse på.
Den stakkels mand fik sit livs chok da han på et splitsekund blev lagt ned og trukket ind af en dør af to bevæbnede mænd der ikke var i hyggehumør og som nægtede at lade ham gå før min far havde sagt det var iorden.

Jeg skal sådan set sige til hvis jeg oplever mærkelige ting som folk jeg ikke kender der insisterer på at lære mig at kende, er det upænt at bruge det til at slippe af med en tosse der skriver småcreepy sms'er i håb om han lige får sådan en tur?

Ej jeg skal nok lade være og de ville bare slå op om han virker suspekt men jeg varmer mig meget bare ved tanken.det er en virkelig rar tanke.
3
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Flora » 6. okt 2016, 17:37

Der er en flue der er flyttet ind i min stue. Jeg har forsøgt at hjælpe den udenfor da jeg fejlagtigt troede at det var mere naturligt for en flue at opholde sig udendørs. Men næh nej, den vil hellere bo hos mig. Den har så fundet et gemmested hvor den opholder sig i løbet af dagen, men straks det bliver mørkt og jeg tænder lamperne i min stue, så kommer den frem og suser rundt mellem dem og kan slet ikke beslutte sig for hvilken en der er dejligst at sidde på. Jeg har indtryk af at den har en fest :lol:
3
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14669
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 10. okt 2016, 09:13

Jeg har accepteret, at det koldere vejr er kommet for at blive, og har taget mine hjemmesko ud af deres sommerhi.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Hunkat » 10. okt 2016, 09:30

FUUUCK hvor er det bare mega meget mandag i dag! Jeg orker det seriøst ikke!

Først har forsikringen lavet en fejl så jeg får alt for meget udbetalt. Det er selvfølgelig rart men jeg gider heller ikke betale tilbage så jeg må hænge i røret og forklarer tre mennesker hvad der foregår. Imens ringer min bankdame som jeg forgæves har forsøgt at få fat på i fredags. Jeg kan bare ringe tilbage men ligemeget hvornår jeg ringer så går det på telefonsvarer. Hun vil ringe tilbage senere på dagen (lovede hun også i fredags. skete ikke).

Oveni det er der ingen varme på kontoret så jeg pissefryser og ingen varme derhjemme så jeg var ikke super gennemvarm til at starte med.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4846
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6406

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Stars » 10. okt 2016, 12:46

DONE ... 2504 ord skrevet og printet, klar til aflevering i morgen :banan:

De sidste 100 ord er så citater, men kunne virkelig ikke finde på mere :afro:
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3055

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Thestral » 10. okt 2016, 14:36

Jeg har afleveret 3562 tegn idag. Så skal de bare bestås
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 12. okt 2016, 19:20

Jeg synes altså det er liiiiige ofte nok der er noget med fra Sakskøbing i Razzia og lignende programmer. I'm not a fan
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14669
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 23. okt 2016, 14:33

Det er altså imponerende så meget billigere plussize (dame)tøj er i engelske webbutikker frem for danske. Jeg har lige bestilt et par jeans, en striktrøje og en cardigan for det samme som Zizzi vil have bare for et par jeans.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 23. okt 2016, 16:48

sigge skrev:Det er altså imponerende så meget billigere plussize (dame)tøj er i engelske webbutikker frem for danske. Jeg har lige bestilt et par jeans, en striktrøje og en cardigan for det samme som Zizzi vil have bare for et par jeans.

Link? :) Jeg kunne godt bruge nogle varme trøjer nemlig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Pityt » 23. okt 2016, 19:13

Jeg har lige sat min alarm til klokken fucking 5.30 i morgen :ad!:
Skal i gang med at træne og det passer bedst om morgenen, men goddamn det bliver svært at vænne sig til at skulle så tidligt op :/
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14669
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 24. okt 2016, 08:36

2SHY skrev:
sigge skrev:Det er altså imponerende så meget billigere plussize (dame)tøj er i engelske webbutikker frem for danske. Jeg har lige bestilt et par jeans, en striktrøje og en cardigan for det samme som Zizzi vil have bare for et par jeans.

Link? :) Jeg kunne godt bruge nogle varme trøjer nemlig


I denne omgang har jeg handlet på Evans: http://www.evans.co.uk/?geoip=home
Men ellers har yours clothing også et stort udvalg til en fair pris: http://www.yoursclothing.co.uk/

Begge sider har en sizeguide, så man lige kan tjekke sine mål ift. de engelske størrelser.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Kommodedyret » 24. okt 2016, 08:47

Fuck no, jeg gider ikke!
Og har endda drukket en halv liter kaffe :cuss:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Debattens losseplads

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2016, 08:54

Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?
0
...
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Lurende Peber » 24. okt 2016, 09:16

LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?
Måske at tømme en natpotte fyldt med tis ud af vinduet kan være en gylden middelvej? (Pun absolutely intended) :devil:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Debattens losseplads

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2016, 09:32

Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?
Måske at tømme en natpotte fyldt med tis ud af vinduet kan være en gylden middelvej? (Pun absolutely intended) :devil:

I teorien er jeg vild med idéen, men i praksis er jeg mindre vild ned den. Altså det er jo langt fra hver nat - så det er jo ikke til at vide hvor længe vi skal have tis stående... Der kunne gå hen og blive værst for os selv. :/
0
...

Tilbage til "Generelt"