Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Flora » 24. okt 2016, 10:30

LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?


Køb sådan et horn her og brug det direkte ind i øret på de nævnte typer næste gang du møder dem. Det er ganske vist ikke helt så tilfredsstillelse som at tabe en sæk ler i hovedet på dem, men stadig ubehageligt for dem og du undgår fængselsstraf :gogo:

Billede
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19588
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Debattens losseplads

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2016, 11:01

Flora skrev:
LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?


Køb sådan et horn her og brug det direkte ind i øret på de nævnte typer næste gang du møder dem. Det er ganske vist ikke helt så tilfredsstillelse som at tabe en sæk ler i hovedet på dem, men stadig ubehageligt for dem og du undgår fængselsstraf :gogo:

Billede


Men jeg ved jo ikke hvordan de ser ud. De ringer jo bare på sent om natten og vil lukkes ind i opgangen. Jeg bor øverst så jeg kan ikke engang se ud af vinduet hvem jeg skal holde øje med.

Måske jeg bare skulle blæse hende narkomanen ind i øret hver gang hun inviterer folk over hun ikke gider at lukke ind, eller hver gang hun svindler nogle der ved hvor hun bor. :gruble:
0
...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Flora » 24. okt 2016, 11:09

LadyFox skrev:
Flora skrev:
LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?


Køb sådan et horn her og brug det direkte ind i øret på de nævnte typer næste gang du møder dem. Det er ganske vist ikke helt så tilfredsstillelse som at tabe en sæk ler i hovedet på dem, men stadig ubehageligt for dem og du undgår fængselsstraf :gogo:

Billede


Men jeg ved jo ikke hvordan de ser ud. De ringer jo bare på sent om natten og vil lukkes ind i opgangen. Jeg bor øverst så jeg kan ikke engang se ud af vinduet hvem jeg skal holde øje med.

Måske jeg bare skulle blæse hende narkomanen ind i øret hver gang hun inviterer folk over hun ikke gider at lukke ind, eller hver gang hun svindler nogle der ved hvor hun bor. :gruble:


Ah ok, ja så går det jo ikke. Men at blæse narkomanen ind i øret hver gang lyder helt klart som et godt alternativ. Så må hun selv formidle ubehaget videre til sine gæster :D
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19588
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Debattens losseplads

Indlægaf LadyFox » 30. okt 2016, 10:48

Jeg håber aldrig at min kæreste finder ud af at dette er en ting:

Billede
6
...
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14350

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Mangoness » 30. okt 2016, 12:13

Vira skrev:Jeg har et par strømpebukser som bliver ved med at lave en Ado. De har gjort det i Kvickly, i går var det i Aldi. Nu ryger de altså ud


Lave en Ado? :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Spjaerten » 30. okt 2016, 12:27

Mangoness skrev:
Vira skrev:Jeg har et par strømpebukser som bliver ved med at lave en Ado. De har gjort det i Kvickly, i går var det i Aldi. Nu ryger de altså ud


Lave en Ado? :gruble:


Tænker det betyder at falde ned.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24984
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Wizzze » 30. okt 2016, 12:32

LadyFox skrev:Jeg håber aldrig at min kæreste finder ud af at dette er en ting:

Billede


:love:

Skaaaaaat.... Se her :D

Der fik jeg lige et punkt til ønskesedlen, tak :kys:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19588
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Debattens losseplads

Indlægaf LadyFox » 30. okt 2016, 13:43

Wizzze skrev:
LadyFox skrev:Jeg håber aldrig at min kæreste finder ud af at dette er en ting:

Billede


:love:

Skaaaaaat.... Se her :D

Der fik jeg lige et punkt til ønskesedlen, tak :kys:

Undskyld Wizzzes kæreste, undskyld. :(
2
...
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sortkaffe » 31. okt 2016, 17:48

Vira skrev:Jeg synes Natalie Madueño er noget nær den ringeste skuespillerinde nogensinde

jeg er meget enig
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Daine » 31. okt 2016, 18:54

Jeg sidder og ser Juleønsket, hvor de flere gange filmer fra toppen af en af pylonerne (? Hedder de det) på Storebæltsbroen. Jeg bliver dårlig af det, der er virkelig langt ned :genert:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14668
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 2. nov 2016, 07:20

Jeg overså en cyklist, da jeg (i bil) kørte ind i en rundkørsel her til morgen. Hun undveg, og jeg nåede ar katastrofebremse med bilens snude halvvejs inde i rundkørslen, så der skete ikke noget ud over, at vi begge blev forskrækkede. Men pyh altså. Jeg ville godt nok have det skidt med mig selv, hvis jeg kom til at skade et andet menneske på den måde. :(


PS: Det var ikke fordi, det var mørkt, eller cyklisten ikke havde lys på, så det var fuldstændig min skyld, fordi jeg var fokuseret på biler og ikke så hende.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 7. nov 2016, 18:36

Jeg er ikke det mest julede menneske og det er kun gået ned ad bakke de seneste år. Sidste år var decideret forfærdeligt og skulle bare overståes. Men jeg vil da alligevel forsøge at gøre lidt i år og har i dag fået købt ind til lidt kalenderlys halløj og en julestjerne. Der mangler lige lidt mos men ellers så er det vist so far so good :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Persnikedy » 7. nov 2016, 18:40

Jeg troede ikke jeg kunne syndes mindre om Mads Dinesen, men vupti, så ser jeg ham i "Til Middag Hos" på tv3
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Queen Molly » 7. nov 2016, 18:42

Persnikedy skrev:Jeg troede ikke jeg kunne syndes mindre om Mads Dinesen, men vupti, så ser jeg ham i "Til Middag Hos" på tv3


Jeg aner ikke hvem han er, men ser også programmet og han er da irriterende. :stoned:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Spjaerten » 7. nov 2016, 18:43

Queen Molly skrev:
Persnikedy skrev:Jeg troede ikke jeg kunne syndes mindre om Mads Dinesen, men vupti, så ser jeg ham i "Til Middag Hos" på tv3


Jeg aner ikke hvem han er, men ser også programmet og han er da irriterende. :stoned:


Uf champagnedrengen - troede man slap for ham efter hans tur i fængsel osv.
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"