Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. mar 2016, 13:38

Vi er rodehoveder, og her trænger jævnligt til en oprydning. Og vi rydder altid op hvis vi f.x. venter gæster.
Men totalt ordentligt, pertentligt og minimalistisk er her ikke, og uventede gæster skal ikke være anti-rod mennesker ;)

I dag ligner vores hjem et bombet lokum, småfolket har smidt legetøj, tæpper, puder, tøj, sko, ud over alt.
Jeg har ikke ryddet aftenbordet fra i går ordentligt op, der står opvask på køkkenbordet og jeg har ikke orket at tømme opvaskeren.
Der ligger slikpapir i vindueskarmen, tallerkner, farveblyanter og reklamer ud over hele sofabordet.
På det ene toilet ligger der 4 tomme lokumsruller på gulvet, jeg gad ikke bøje mig og samle dem op.
I vores gang vælter det rundt med sko, og jakker.
I stuen på førstesalen ligger der 5 store bunker med vasketøj, og der står 2 stativer med tøj der burde lægges sammen.
På badeværelset står 2 fyldte ikea poser, med tøj der skal vaskes, og der ligger 2 fugtige håndklæder, og en bandit har pyntet min orkide med sure underbukser.

Jeg er syg, alene hjemme med hund og børn, jeg har givet mig selv lov til at ignorere det.
JEG GIDER IKKE! orker ikke, ville helst bare lukke mine øjne og sove.
Har sat de 2 små til at stene netflix, og bestukket dem med chips. Så er der da nogenlunde ro på. De 2 store har totalt frit lejde med computere.

Og hvis jeg orker, så kører jeg ned og henter pizza til aftensmad.
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Debattens losseplads

Indlægaf 2SHY » 28. mar 2016, 14:15

Jeg er lækkersøvnig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Panton » 28. mar 2016, 14:28

Jeg bliver både lidt sur og misundelig når I taler om at hænge tøj ud og Ihh hvor er det skønt agtigt. Jeg kan ALDRIG hænge noget ud, alt skal hænges op i lejligheden da min søn er pollen allergiker og sådan noget shit sætter sig på tøj der tørres ude :sur:

Hader pollen af hele mit hjerte, fuck træer, græs og alt det hejs, måske jeg skulle rundbarberer hele hovedstaden :gruble:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. mar 2016, 14:32

Panton skrev:Jeg bliver både lidt sur og misundelig når I taler om at hænge tøj ud og Ihh hvor er det skønt agtigt. Jeg kan ALDRIG hænge noget ud, alt skal hænges op i lejligheden da min søn er pollen allergiker og sådan noget shit sætter sig på tøj der tørres ude :sur:

Hader pollen af hele mit hjerte, fuck træer, græs og alt det hejs, måske jeg skulle rundbarberer hele hovedstaden :gruble:


Du må få ha vaccineret mod det skidt!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Pityt » 28. mar 2016, 14:35

Jeg er lunken i forhold til min nye neglelak :gruble: Den klæder ikke mine hænder og det der beige, "voksne" look, der er så cool på andre, får mig til at føle, at jeg har klædt mig ud som voksen (hvilket er RET åndssvagt, min alder taget i betragtning) :fløjt:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Panton » 28. mar 2016, 14:47

DD_81 skrev:
Panton skrev:Jeg bliver både lidt sur og misundelig når I taler om at hænge tøj ud og Ihh hvor er det skønt agtigt. Jeg kan ALDRIG hænge noget ud, alt skal hænges op i lejligheden da min søn er pollen allergiker og sådan noget shit sætter sig på tøj der tørres ude :sur:

Hader pollen af hele mit hjerte, fuck træer, græs og alt det hejs, måske jeg skulle rundbarberer hele hovedstaden :gruble:


Du må få ha vaccineret mod det skidt!



Det er desværre ikke sådan ligetil og slet ikke på et mindre barn. Man vaccinerer kun mod græs og birk og han er også allergisk for flere andre træ og græssorter end den almindelige. Så det vil ikke ændre på noget ift. pollen og allergi :s :nej:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Frk. L » 28. mar 2016, 14:48

Alt det der tøj jeg vaskede i torsdags... - Hvem kommer og lægger det sammen?




(og nu håber jeg ikke, jeg bliver halshugget, fordi det i virkeligheden hedder ligger. Ligger det sammen. :genert: )
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Fru Sunshine » 28. mar 2016, 15:02

Fräulein L. skrev:Alt det der tøj jeg vaskede i torsdags... - Hvem kommer og lægger det sammen?




(og nu håber jeg ikke, jeg bliver halshugget, fordi det i virkeligheden hedder ligger. Ligger det sammen. :genert: )

Du bliver halshugget, hvis du ændrer det. Det hedder at lægge tøj sammen :D
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Frk. L » 28. mar 2016, 15:04

Fru Sunshine skrev:
Fräulein L. skrev:Alt det der tøj jeg vaskede i torsdags... - Hvem kommer og lægger det sammen?




(og nu håber jeg ikke, jeg bliver halshugget, fordi det i virkeligheden hedder ligger. Ligger det sammen. :genert: )

Du bliver halshugget, hvis du ændrer det. Det hedder at lægge tøj sammen :D


Pyhaaaa :lol:
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. mar 2016, 15:07

Fräulein L. skrev:Alt det der tøj jeg vaskede i torsdags... - Hvem kommer og lægger det sammen?




(og nu håber jeg ikke, jeg bliver halshugget, fordi det i virkeligheden hedder ligger. Ligger det sammen. :genert: )


Du kan erstatte ligger/lægger med sidder/sætter, når du er i tvivl :)
Så jo lægger det sammen, sætter det sammen, ikke sidder det sammen :D
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11191
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23094

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Mani » 28. mar 2016, 15:10

Fräulein L. skrev:Alt det der tøj jeg vaskede i torsdags... - Hvem kommer og lægger det sammen?




(og nu håber jeg ikke, jeg bliver halshugget, fordi det i virkeligheden hedder ligger. Ligger det sammen. :genert: )

Jeg har lagt 10 IKEA sække sammen i dag (tal om at udskyd pligterne) - det er IKKE min tur :deer:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2405
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Elvispop » 28. mar 2016, 15:15

Mani skrev:
Fräulein L. skrev:Alt det der tøj jeg vaskede i torsdags... - Hvem kommer og lægger det sammen?




(og nu håber jeg ikke, jeg bliver halshugget, fordi det i virkeligheden hedder ligger. Ligger det sammen. :genert: )

Jeg har lagt 10 IKEA sække sammen i dag (tal om at udskyd pligterne) - det er IKKE min tur :deer:


Ikea-sække kan osse være svære at folde :devil2:
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Pixie88 » 28. mar 2016, 15:23

Jeg har forsøgt at lægge fire ikea poser sammen i dag. Endte med at krølle dem til én stor bold, smide dem op i et skab og lukke det i en hulens fart, inden poserne åbnede sig og eksploderede ud over det hele. Succes!
11
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Wizzze » 28. mar 2016, 15:33

Pixie88 skrev:Jeg har forsøgt at lægge fire ikea poser sammen i dag. Endte med at krølle dem til én stor bold, smide dem op i et skab og lukke det i en hulens fart, inden poserne åbnede sig og eksploderede ud over det hele. Succes!


0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Pixie88 » 28. mar 2016, 15:36

Wizzze skrev:
Pixie88 skrev:Jeg har forsøgt at lægge fire ikea poser sammen i dag. Endte med at krølle dem til én stor bold, smide dem op i et skab og lukke det i en hulens fart, inden poserne åbnede sig og eksploderede ud over det hele. Succes!



Jeg er bare overhovedet ikke organiseret nok til sådan noget :genert: Stræklagner bliver også krøllet sammen og lagt på plads.
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"