sigge skrev:Jeg tog en halv time tidligere hjem fra arbejde for at være hjemme, når mit nye køle-fryseskab blev leveret, og så kunne fragtmanden ikke få det op i min lejlighed. Noget med, at den trappegående sækkevogn ikke kunne klare svingene på vores trappe. Ihhh, jeg har brug for det.
Nå, men den gode nyhed er, at han kommer tilbage en af de næste dage med en kollega, og så bærer de det op ad trappen og tager ikke arbejdsmiljø så tungt. Men jeg kan altså ikke gå tidligt fra arbejde hver dag, så jeg håber, de kommer lige så sent som i dag. Ellers må jeg håbe, min far er hjemme og gider at gå hen og lukke dem ind.
Og nu er jeg både forvirret og irriteret. Fragtmanden sagde til mig i går, at han ville komme tilbage i dag eller torsdag med mit køle-fryseskab. Men nu har jeg så modtaget en mail fra WhiteAway, hvor skabet er købt, om, at der har været en forgæves levering af min vare, og jeg kan bestille genlevering formedelst et nyt leveringsgebyr på 295 kr. Så nu ved jeg ikke, om jeg skal regne med, at fragtmanden kommer tilbage af egen drift, eller jeg skal til at booke en ny levering gennem WhiteAway. Og jeg gider ikke at vente til torsdag aften og se, om de dukker op af sig selv, for jeg mangler faktisk det køle-fryseskab.
You can't spell awesome without me.