Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 8. nov 2017, 18:53

Når nyhedsmedier sender direkte fra et vælgermøde, foredrag eller lignende, der er i gang.

Det virker så dumt fordi de er nødt til at tale lavt, enten imens de interviewer eller selv fortæller, for ikke at forstyrre publikum. Som de så gør alligevel. Det er så irriterende at de ikke bare går ud af lokalet. Det er jo ikke fordi man får noget ud af det foredrag, eller hvad det nu er, som seer alligevel :mellow:
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25738

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 8. nov 2017, 18:57

Juki skrev:Når nyhedsmedier sender direkte fra et vælgermøde, foredrag eller lignende, der er i gang.

Det virker så dumt fordi de er nødt til at tale lavt, enten imens de interviewer eller selv fortæller, for ikke at forstyrre publikum. Som de så gør alligevel. Det er så irriterende at de ikke bare går ud af lokalet. Det er jo ikke fordi man får noget ud af det foredrag, eller hvad det nu er, som seer alligevel :mellow:


Så helt og aldeles enig. Det er irriterende og unødvendigt på alle parametre
3
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Straniera » 8. nov 2017, 19:03

I dag var jeg til holdtræning i fitnesscenteret og endte med at stå foran spejlet lige dér, hvor to spejle er sat sammen, så der var en streg/revne ned langs midten af min krop, når jeg kiggede i spejlet. Jeg kunne ikke flytte mig, for salen var helt proppet med mennesker, og damen ved siden af mig stank af hvidløg. Det var pisseirriterende!
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Straniera » 8. nov 2017, 19:20

Det irriterer mig grænseløst, når folk igennem lang tid beklager sig over den samme ting uden at gøre noget for at ændre situationen.

Jeg har en ven, der har hadet sit job de sidste ti år, men hvis han finder noget andet kommer han jo også bare til at hade det, siger han, og at blive omskolet og finde en ny branche er for dyrt. Der er altid noget galt, og selv om jeg nemt kan komme med forslag og gode ideer, så har han altid et modsvar til enhver løsning.

Min tidligere kollega brugte dagligt tid på at bitche over tilstanden derhjemme. Hun havde to papbørn, og ja, det lød da også som et helvede, sådan som hun beskrev det, men der var ligesom ingen fremgang. Når jeg møder hende i dag, så er tilstanden den samme som for syv år siden. Hun er træt af manden og hans børn, har aldrig rigtig sagt fra og har slet ikke tænkt sig at flytte fra dem. Det er som om hun tror, at det er normalt, at livet skal være én lang pinsel, og det ærgrer mig lige så meget som det irriterer mig, at hun ikke bare kan tage sig sammen og skride fra den mand, som hun har brokket sig heftigt over siden jeg mødte hende i 2010.
6
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 9. nov 2017, 04:44

Hyperaktivitet! :sur:

Man skulle tro jeg havde drukket 10 liter kaffe på kort tid sådan som jeg ligger i sengen og vender og drejer mig. Der er ikke engang noget der går mig på eller som jeg ligger og spekulerer over. Alligevel kan jeg ikke ligge stille og jeg snakker, synger eller siger lyde hele tiden.

Havde det ikke været mørkt og fordi mine hunde snorksover så havde vi gået en tur.

Fuck, hvor er det irriterende! :cuss:

Og når jeg så kommer til at tænke på et eller andet langt ude åndssvagt så er det umuligt for mig at lægge den tanke fra mig. Fx har jeg lige brugt 30 minutter på at overbevise mig selv om at jeg ikke behøver tjekke hvad en pige fra min folkeskoleklasses lillebror fik for et navn. En dreng jeg aldrig har haft noget at gøre med i de 15-20 år han har levet. Men sæt nu at jeg skulle glemme at tjekke det senere i dag, når jeg har sovet! :rulle:

Sov nu bare ffs!!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 9. nov 2017, 07:10

For tiden er jeg vanvittigt træt om morgenen, langt mere end jeg plejer. Det er så uoverskueligt at komme ud af sengen for at passe mine ting.
1
...
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophaya » 9. nov 2017, 07:24

At jeg ikke kan stoppe med at græde. Tårerne har trillet nærmest non stop det sidste døgn. Øv, hvor det kommer til at tage lang tid at komme over, det her.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 9. nov 2017, 14:18

At jeg er og har været i så pissedårligt humør hele dagen. Jeg kan slet ikke være i mig selv lige nu.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 9. nov 2017, 17:18

Dmitra skrev:En spammail jeg fik i går fra noget der hedder kneppedates.dk. For det første ved jeg ikke hvad det er, for det andet har de både mit for og efternavn og mest belastende næsten er jeg kun kan rapportere det som spam. Der er godt nok en "frameld nyhedsbrev"-mulighed men for at bruge den skal man bare lige logge ind på sin profil og ændre privatindstillingerne, men det er sgu en smule svært når man ikke har nogen bruger derinde :stoned:.

Det ryger i spam for eftertiden, men for pokker jeg synes det er belastende.


Hahahahahaha WHAT! Ja undskyld, det er selvfølgelig vildt irriterende for dig, men det er sgu da det mest latterlige navn jeg længe har hørt. Kneppedates?! :lol: :lol:
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 9. nov 2017, 18:23

At vi ikke kan få bord på det sted, vi havde udset os til afternoon tea. Og at min kusine synes, det andet sted, hvor vi kan få plads, og hvor der ser virkelig fint/stemningsfuldt ud, er for dyrt.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25738

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 9. nov 2017, 21:09

Mig selv. Jeg bliver mere og mere kold overfor bandeskyderier. 'Nå nu igen', er sådan nogenlunde første tanke, og jeg gider knap læse færdig om det. En anden tanke er endnu værre: 'Smid dem ud på en mark og lad dem få det overstået'. Jamen for pokker da, det er jo slet ikke mig.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 9. nov 2017, 22:16

At kølediskene i den lokale fakta og SuperBrugsen er ret tomme.. vist pga noget koks med ny leverandør.
Håber snart det er normalt igen.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 9. nov 2017, 22:36

Delfin skrev:Mig selv. Jeg bliver mere og mere kold overfor bandeskyderier. 'Nå nu igen', er sådan nogenlunde første tanke, og jeg gider knap læse færdig om det. En anden tanke er endnu værre: 'Smid dem ud på en mark og lad dem få det overstået'. Jamen for pokker da, det er jo slet ikke mig.

Det er en ret nærliggende tanke..

En ting er at de forsøger at skyde hinanden, men at de tager hele områder og dets beboere som "gidsler" i det lort.. Det er ikke i orden. Send dem ud på en øde ø hvor de kan forsøge at ramme, så det ikke går ud over andre end dem selv hvis de rammer forkert.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25738

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 9. nov 2017, 22:45

Juki skrev:
Delfin skrev:Mig selv. Jeg bliver mere og mere kold overfor bandeskyderier. 'Nå nu igen', er sådan nogenlunde første tanke, og jeg gider knap læse færdig om det. En anden tanke er endnu værre: 'Smid dem ud på en mark og lad dem få det overstået'. Jamen for pokker da, det er jo slet ikke mig.

Det er en ret nærliggende tanke..

En ting er at de forsøger at skyde hinanden, men at de tager hele områder og dets beboere som "gidsler" i det lort.. Det er ikke i orden. Send dem ud på en øde ø hvor de kan forsøge at ramme, så det ikke går ud over andre end dem selv hvis de rammer forkert.


Ja det er præcis noget med at andre bliver taget som gidsler i en konflikt, de intet har med at gøre, men det er jo alligevel ikke en køn tanke, at de bare skal slå hinanden ihjel. Det er jo ikke en måde at løse problemer på. Bandemedlemmer eller ej, er det jo også stadig nogens børn, men problemet lader til at være nærmest uløseligt for tiden, og ja så dukker de her grimme tanker op.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 9. nov 2017, 22:48

Delfin skrev:
Juki skrev:
Delfin skrev:Mig selv. Jeg bliver mere og mere kold overfor bandeskyderier. 'Nå nu igen', er sådan nogenlunde første tanke, og jeg gider knap læse færdig om det. En anden tanke er endnu værre: 'Smid dem ud på en mark og lad dem få det overstået'. Jamen for pokker da, det er jo slet ikke mig.

Det er en ret nærliggende tanke..

En ting er at de forsøger at skyde hinanden, men at de tager hele områder og dets beboere som "gidsler" i det lort.. Det er ikke i orden. Send dem ud på en øde ø hvor de kan forsøge at ramme, så det ikke går ud over andre end dem selv hvis de rammer forkert.


Ja det er præcis noget med at andre bliver taget som gidsler i en konflikt, de intet har med at gøre, men det er jo alligevel ikke en køn tanke, at de bare skal slå hinanden ihjel. Det er jo ikke en måde at løse problemer på. Bandemedlemmer eller ej, er det jo også stadig nogens børn, men problemet lader til at være nærmest uløseligt for tiden, og ja så dukker de her grimme tanker op.

Ja, det er rigtigt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"