Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2335

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æske » 17. feb 2018, 10:57

Planten skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:At jeg ikke kan finde ud af Snapchat efter det er blevet opdateret :trist:

Jeg gider da ikke se på alle mulige fremmedes historier. Det kan jeg gøre på Instagram eller lign. hvis jeg gad.

Det kan jeg heller ikke - er tæt på at slette....

Det er virkelig blevet en forringelse :(

Og jaja, det er bare en åndssvag app, men der er ikke meget pointe i at ændre på noget der fungerer godt.

Juki! Den gamle snap er tilbage!

What? Hvad, hvordan??

Min er stadig lort :(

Min skiftede få minutter før jeg skrev. Tænkte straks på dig - kunne bare ikke huske, hvilken tråd vi havde skrevet i :lol: tror måske de skifter gradvist. Her har desuden android :)

Jeg har også android :kryds:

Det er lige gået op for mig, at jeg måske har løjet for dig :lol: jeg er simpelthen i tvivl om den er skiftet! :D

Og nu har æske lige bekræftet at jeg er dum :lol:

Hov hov, det sagde jeg ikke :-D
Men du er fandme sjov!!
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 17. feb 2018, 10:59

Planten skrev:Det er lige gået op for mig, at jeg måske har løjet for dig :lol: jeg er simpelthen i tvivl om den er skiftet! :D

Sikke et dumt indlæg at vågne op til :(

Men jeg er nødt til at vide hvad der gjorde dig i tvivl :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 782
Likede indlæg: 4557

Indlægaf Planten » 17. feb 2018, 11:04

Æske skrev:
Planten skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:
Planten skrev:
Juki skrev:At jeg ikke kan finde ud af Snapchat efter det er blevet opdateret :trist:

Jeg gider da ikke se på alle mulige fremmedes historier. Det kan jeg gøre på Instagram eller lign. hvis jeg gad.

Det kan jeg heller ikke - er tæt på at slette....

Det er virkelig blevet en forringelse :(

Og jaja, det er bare en åndssvag app, men der er ikke meget pointe i at ændre på noget der fungerer godt.

Juki! Den gamle snap er tilbage!

What? Hvad, hvordan??

Min er stadig lort :(

Min skiftede få minutter før jeg skrev. Tænkte straks på dig - kunne bare ikke huske, hvilken tråd vi havde skrevet i :lol: tror måske de skifter gradvist. Her har desuden android :)

Jeg har også android :kryds:

Det er lige gået op for mig, at jeg måske har løjet for dig :lol: jeg er simpelthen i tvivl om den er skiftet! :D

Og nu har æske lige bekræftet at jeg er dum :lol:

Hov hov, det sagde jeg ikke :-D
Men du er fandme sjov!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 782
Likede indlæg: 4557

Indlægaf Planten » 17. feb 2018, 11:06

Juki skrev:
Planten skrev:Det er lige gået op for mig, at jeg måske har løjet for dig :lol: jeg er simpelthen i tvivl om den er skiftet! :D

Sikke et dumt indlæg at vågne op til :(

Men jeg er nødt til at vide hvad der gjorde dig i tvivl :D

Øhm, det så bare sådan ud. Syntes at linjerne med folks navne var blevet bredere :D men når man sender, kunne jeg godt se, at det var det nye :lol: men det skulle tilsyneladende skifte tilbage her i februar. Men er det mon en and?
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1199

Indlægaf MissHindenburg » 17. feb 2018, 12:02

At der ikke er lidt tydligere orden i hvem der leder og fordeler arbejdet i weekenderne. Men det er hvad man får ud af en "løs" vagtplan. :rulle:

Endnu et punkt til næste personalemøde.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 896
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9293

Indlægaf Rikke » 18. feb 2018, 10:21

For et par uger siden fik jeg en lille pose guldkarameller. Jeg gemte dem et sikkert sted herhjemme, for at slippe for at skulle dele med min datter, men nu kan jeg fandme ikke engang selv finde dem!! :sur:
11
:whip:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 803
Likede indlæg: 11465

Indlægaf dgd2007 » 18. feb 2018, 10:47

Rikke skrev:For et par uger siden fik jeg en lille pose guldkarameller. Jeg gemte dem et sikkert sted herhjemme, for at slippe for at skulle dele med min datter, men nu kan jeg fandme ikke engang selv finde dem!! :sur:

De smagte fint!
venlig hilsen datter :slem:
3
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 18. feb 2018, 10:57

dgd2007 skrev:
Rikke skrev:For et par uger siden fik jeg en lille pose guldkarameller. Jeg gemte dem et sikkert sted herhjemme, for at slippe for at skulle dele med min datter, men nu kan jeg fandme ikke engang selv finde dem!! :sur:

De smagte fint!

Jeg fandt dem! :lol: På en hylde i køkkenet - laaangt omme bag mine kogebøger :D
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 465
Likede indlæg: 5723

Indlægaf Guilded_Lily » 18. feb 2018, 11:12

Rikke skrev:
dgd2007 skrev:

De smagte fint!

Jeg fandt dem! :lol: På en hylde i køkkenet - laaangt omme bag mine kogebøger :D

For et par uger siden skulle jeg finde noget tøj i et skab, jeg egentlig sjældent bruger. Jeg fandt en Anton Berg Guldæske, jeg fik i julegave af en elev. I 2016.
10
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 18. feb 2018, 11:29

Guilded_Lily skrev:
Rikke skrev:
dgd2007 skrev:

De smagte fint!

For et par uger siden skulle jeg finde noget tøj i et skab, jeg egentlig sjældent bruger. Jeg fandt en Anton Berg Guldæske, jeg fik i julegave af en elev. I 2016.

Kunne det spises? :D
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 149
Likede indlæg: 2833

Indlægaf PaleSeptember » 18. feb 2018, 15:00

Når jeg handler, så står jeg som regel oppe ved kassen og pakker løbende, i stedet for først at begynde at pakke, når alle varer er kørt igennem og jeg har betalt. Det irriterer mig grænseløst, at stort set ingen kasseassistenter kan finde ud af, at båndet efter kassen ikke skal køre, mens jeg står og pakker! På trods af at jeg siger det til dem, så gør de det alligevel (og nej, ingen har sagt, at de ikke selv kan styre det, så mit gæt er, at det kan de godt). Det betyder så, at jeg skal stå og hive posen hen til mig gentagne gange, samt at varerne kører forbi mig og ned i enden af båndet, hvis jeg ikke pakker hurtigt nok - fx fordi jeg skal slås med at hive i posen hele tiden.

SÅ FAT DET DOG! :cuss: :sur: :rulle:
1
Modesty Blame
Kort karma: 203
Likede indlæg: 2631

Indlægaf Modesty Blame » 18. feb 2018, 15:43

Min veninde skriver i dag, om jeg er hjemme, og om vi skal et eller andet. Og det irriterer mig. Fordi: I går aftes ringede hun og spurgte om vi skulle lave et eller andet i dag, og jeg siger nej, jeg skal til bla bla bla. Det fortalte jeg hende også i tirsdags.

Så kan man sige, at det er en tanketorsk. Men den tanketorsk har hun lavet en gang om ugen i årevis. Det er som om, at hvis det ikke er noget, hun er involveret i, så bliver hun ved at spørge, i forventningen om, at jeg sidder og er helt inaktiv, når hun ikke kan se mig. Som om, at hvis hun bare bliver ved, så skifter svaret nok, og hun får det som hun vil have det - eller som om, at hvis det ikke har noget med hende at gøre, så er det sgu da også ligegyldigt.
1
Lulu
Kort karma: 90
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 1316

Indlægaf Lulu » 18. feb 2018, 16:34

PaleSeptember skrev:Når jeg handler, så står jeg som regel oppe ved kassen og pakker løbende, i stedet for først at begynde at pakke, når alle varer er kørt igennem og jeg har betalt. Det irriterer mig grænseløst, at stort set ingen kasseassistenter kan finde ud af, at båndet efter kassen ikke skal køre, mens jeg står og pakker! På trods af at jeg siger det til dem, så gør de det alligevel (og nej, ingen har sagt, at de ikke selv kan styre det, så mit gæt er, at det kan de godt). Det betyder så, at jeg skal stå og hive posen hen til mig gentagne gange, samt at varerne kører forbi mig og ned i enden af båndet, hvis jeg ikke pakker hurtigt nok - fx fordi jeg skal slås med at hive i posen hele tiden.

Jeg synes det er mere træls at de lader det løbe og så ikke lige placerer de ting der er skrøbelige der hvor båndet ikke kører.
Det er altså træls at skulle stå og brokke sig over smadrede æg, maste bananer, chips der er blevet til krymmel etc så ofte som man efterhånden skal.
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 149
Likede indlæg: 2833

Indlægaf PaleSeptember » 18. feb 2018, 16:51

Lulu skrev:
PaleSeptember skrev:Når jeg handler, så står jeg som regel oppe ved kassen og pakker løbende, i stedet for først at begynde at pakke, når alle varer er kørt igennem og jeg har betalt. Det irriterer mig grænseløst, at stort set ingen kasseassistenter kan finde ud af, at båndet efter kassen ikke skal køre, mens jeg står og pakker! På trods af at jeg siger det til dem, så gør de det alligevel (og nej, ingen har sagt, at de ikke selv kan styre det, så mit gæt er, at det kan de godt). Det betyder så, at jeg skal stå og hive posen hen til mig gentagne gange, samt at varerne kører forbi mig og ned i enden af båndet, hvis jeg ikke pakker hurtigt nok - fx fordi jeg skal slås med at hive i posen hele tiden.

Jeg synes det er mere træls at de lader det løbe og så ikke lige placerer de ting der er skrøbelige der hvor båndet ikke kører.
Det er altså træls at skulle stå og brokke sig over smadrede æg, maste bananer, chips der er blevet til krymmel etc så ofte som man efterhånden skal.

I Kvickly stiller de de varer ind til siden. I Netto er de pisseligeglade. Begge steder lader de båndet køre, selvom man beder dem lade være.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14757

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 16:52

Hvorfor går du ikke ned for enden af båndet og pakker ved den der "hylde" eller putter varerne i vognen med det samme og så går afsides og putter det i poser bagefter?
10
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"